LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Oproep voor grote landelijke demonstratie op 24 september

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
forumgek
Berichten: 117
Lid geworden op: 17 jul 2005 14:56

Re: Oproep voor grote landelijke demonstratie op 24 september

Ongelezen bericht door forumgek »

Ben snotverkouden, dus dan zal het wel :wink: Allergische reactie.

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: Oproep voor grote landelijke demonstratie op 24 september

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Ik had toch gezegd dat je me niet moest omhelzen. Maja je wilde blijkbaar besmet worden. Das het succes nou van "Van Gils" :D

Belegger+
Berichten: 699
Lid geworden op: 24 jun 2005 15:54

Re: Oproep voor grote landelijke demonstratie op 24 september

Ongelezen bericht door Belegger+ »

Er werd weer wat af ge''chat'' vannacht.
Voor de meesten is dat niet mogelijk, omdat men moet werken overdag.
Jaren lang heb ik deze chats gezien op dit forum en zie het als een 'troost zoeken', een soort pseudo geborgenheid, want echte hulp en steun vindt men uiteindelijk toch niet.
Nu sluipt via de achterdeur een stuk realiteit binnen over het lease probleem: er is een schikking, en wie niet wenst deel te nemen krijgt koude voeten, loopt een risico, kan alleen komen te staan.

Mijn standpunt blijft: wil niet te veel, en wees reeds buitengewoon blij en gelukkig, dat je van een verlies op de beurs....nog een klein beetje terug krijgt ! Normaal is de beurs keihard (geld, graai, afgunst etc.) en krijg je never compensatie, bedenk dat wel.

Gr.
B+

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: Oproep voor grote landelijke demonstratie op 24 september

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Geplaatst op 27 Sep 2005 23:42 door ad snoeren


--------------------------------------------------------------------------------

Ik ben niet onvriendelijk, Ik word soms pissig als men roept, jullie nachtelijke chatters.
Als je die paar kwinkslagen, van mij en m'n HAHAHArem, tegenover de troep en onvriendelijkheden van jou en nog een paar daarmee vergelijkbare mennekes/vrouwkes zet, dan valt mijn harem wel mee hoor!!!
En even voor de goede orde ik werk me overdag en sávonds 3x in de rondte, de late nacht is voor mij de avond.
Dus klets niet zo uit je nek, en als je een Quote gebruikt moet je het via shift en muis blauw maken en het gekaderde Quote, aan klikken. dan worden jou onvriendelijkheden misschien beter te lezen hoewel dat niet echt noodzakelijk is!!
En de belasting die ik betaal is ruim voldoende om jou uitkering te betalen B+

Gesloten