LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] HERBALIFE

Ervaring met voeding of zaken rondom dit onderwerp? Geef hier jouw mening.

HERBALIFE JA OF NEE?

Ja, het werkt!
43
23%
Nee, ik vind het te duur, maar werkt wel.
23
12%
Nee, het werkt niet!
108
57%
Ik weet niet wat Herbalife is!
17
9%
 
Totaal aantal stemmen: 191

Shirt
Berichten: 15
Lid geworden op: 07 okt 2005 17:05

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Shirt »

Als ik (als leek) alle berichten van Herbalife distribiteurs/verkopers, gebruikers en critici zo lees, kom ik tot een duidelijk beeld:

Herbalife is een voedingsmiddel. Niet meer en niet minder (nou ja, misschien wat duurder). Resultaten haal je kennelijk pas als je ook de rest van je levensgewoonte aanpast (vetarm eten, meer bewegen, etc).

Het lijkt mij eigenlijk niet dat je daar Herbalife voor hoeft te gebruiken, maar dat het mensen wel kan helpen om bewuster met voeding e.d. om te gaan. Maar nogmaals, daar hoef je eigenlijk geen Herbalife vor te kopen, je kan ook op andere manieren bewuster met je gezondheid omgaan. Gezonder eten en meer bewegen doet wat dat betreft ook (goedkopere) wonderen. Maar ik kan me goed voorstellen dat Herbalife daar nog een soort psychische effect aan toe kan voegen. Een soort placebo effect zeg maar.

Suncity
Berichten: 87
Lid geworden op: 12 okt 2005 15:56

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Suncity »

Ik heb nooit gezegd dat dit zo is en dit is ook niet mijn mening.
Ik heb ook niet gesuggereerd dat jij dit gezegd zou hebben.
Kijk je wel eens naar het nieuws? berichten over overgewicht in nederland, de nederlander wordt steeds ongezonder, overgewicht bij kinderen enzovoort enzovoort. Het hoeft niet jouw mening te zijn, het is gewoon een feit!
Het enige wat ik tot nu kan beoordelen is dat er geen verschil is tussen hbl en andere voedingsvervangers.
Goed, Dit is wel jouw mening..
Herbalife is een voedingsmiddel. Niet meer en niet minder (nou ja, misschien wat duurder)
hè hè, iemand die het eindelijk een beetje gaat begrijpen. Duur, is ook jouw mening. Voor kwaliteit betaal je!
Maar ik kan me goed voorstellen dat Herbalife daar nog een soort psychische effect aan toe kan voegen
haha, ik geloof dat je hier de begeleiding bedoelt. De meeste mensen hebben een stok achter de deur nodig.

moedervan5
Berichten: 63
Lid geworden op: 09 nov 2005 16:13

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door moedervan5 »

tienepien,

[/quote]Je zei dat je zelf bewijzen had voor je bewering. Waar komen die vandaan en wat zijn die bewijzen? Vanwaar die terughoudendheid en dat gedraai? Jij zegt dat JIJ ze hebt, dan wil ik ze ook van JOU zien.


Nou nogmaals, ik ga ze niet aanleveren..dat kun je zelf opzoeken..Je hoeft ze niet van mij te zien.
Daar heb je mij niet voor nodig.
ik heb je al verteld waar ik werk en ik kan heus niet zomaar van mijn werk informatie verstrekken op zo'n forum.
Maar dat snap je vast wel.
Die bewijzen die staan er..kun je niet omheen, en trouwens ik haalde dat van die westerse voeding niet aan hoor..maar lees maar even terug.
Er stond een andere naam bij.

En waarom zijn jappanners gezonder dan ons? Dat is mijn vraag aan jou.
Waarom word nu visolie zo gepromood?

moedervan5

moedervan5
Berichten: 63
Lid geworden op: 09 nov 2005 16:13

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door moedervan5 »

Je kunt met Herbalife gewoon eten, je hoeft niet perse vetarm,dat zou niet kunnen in deze tijd,overal zit vet in.
Waarom pinnen we ons er zo opvast.?
Trouwens als je te min eet kun je ook dik worden, dus het hoeft niet te liggen aan de hoeveelheid.

Moedervan5 die weer even terug is.

En maarschalk volgens mij ben jij degene hier die de lijst draaiende moet houden..??
Want je kan je eigen bevindingen ook niet onderbouwen, jij hoeft schijnbaar niet uiteleggen hoe je aan een bevinding komt of wel??

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Maarschalk »

En maarschalk volgens mij ben jij degene hier die de lijst draaiende moet houden..??
Want je kan je eigen bevindingen ook niet onderbouwen, jij hoeft schijnbaar niet uiteleggen hoe je aan een bevinding komt of wel??
Ik volg je niet. Waar heb ik een bevinding gedaan en deze niet onderbouwd?
Kijk je wel eens naar het nieuws? berichten over overgewicht in nederland, de nederlander wordt steeds ongezonder, overgewicht bij kinderen enzovoort enzovoort. Het hoeft niet jouw mening te zijn, het is gewoon een feit!
Wat wil je nu? Dat ik met je een discussie aanga over het ongezonder leven van de moderne mens? Dat zijn we met elkaar eens.
Goed, Dit is wel jouw mening..
Schijnbaar is het voor jou een feit. Doch ik heb in deze hele thread niet gezien wat hbl beter maakt, of anders. Voor alles wat hbl biedt is een alternatief te vinden.
Duur? Geen idee. Voor kwaliteit betaal je, ben ik met je eens. maar dat moet die kwaliteit wel aantoonbaar zijn.

geraldine
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 nov 2005 14:09

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door geraldine »

Hoi allemaal

ik ben nieuw hier ,ik wilde eigenlijk reageren op jullie berichtjes over Herbalife
ik gebruik het ook en ik vind het wel helpen,ik heb veel meer energie,voel me veel beterder en ik val ook nog flink af,
ik zelf word erbij begeleid door een schat van een mevrouw,en de mensen bij wie het niet helpt ,die hebben zich niet aan het herbalifeprogamma gehouden :roll: ,
en normaal kon ik me nooit aan een dieet houden en ik heb er erg veel geprobeerd :oops: ,maar deze vind ik toch wel de beste,al is hij wel een beetje duur,maar als ik alles omreken wat ik normaal aan al die andere afslankmiddelen die ik gebruikt heb kwijt was ,dan is dit dus niet duur,want het helpt echt.
ik wilde ff erop reageren wat ik normaal nooit doe,maar nu wilde ik dat wel doen,allemaal veel liefs van Geraldine

Suncity
Berichten: 87
Lid geworden op: 12 okt 2005 15:56

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Suncity »

Dat zijn we met elkaar eens.
Oh??, daar heb je geen duidelijkheid over gegeven....
Schijnbaar is het voor jou een feit.
Niet alleen voor mij een feit, maar voor duizenden andere nederlanders.
Doch ik heb in deze hele thread niet gezien wat hbl beter maakt, of anders.
:roll: Dan heb je niet goed gelezen..en DAT is een feit!
Voor alles wat hbl biedt is een alternatief te vinden
.

Dat is ook een feit ja, maar de kwaliteit van de herbalife producten is aanzienlijk beter.
maar dat moet die kwaliteit wel aantoonbaar zijn.
Nogmaals..beter lezen! is hier meerdere keren vermeld, niet alleen door distributeurs maar ook door tevreden klanten. De resultaten spreken voor zich!

Shirt
Berichten: 15
Lid geworden op: 07 okt 2005 17:05

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Shirt »

En waarom zijn jappanners gezonder dan ons? Dat is mijn vraag aan jou.
Waarom word nu visolie zo gepromood?
Oops dat is een vraag die je niet zo makkelijk kan beantwoorden hoor. Het is zeker niet alleen visolie. Maar ook de fysiologie van japanners is anders waardoor ze minder aanleg hebben voor bepaalde ziekten (en meer voor anderen denk ik). Verder eten ze, gemiddeld, minder zuivel en vlees. Dus je zou ook kunnen denken dat zuivel en vlees ongezond is. En daar zit ook wel wat in. Maar goed, het is een samenstel van eten & leven & aanleg waarom de een gezonder is dan de ander.

moedervan5
Berichten: 63
Lid geworden op: 09 nov 2005 16:13

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door moedervan5 »

Shirt,

Nou daar sla je de spijker op zijn kop..eindelijk iemand die weet dat zuivel ongezond is..
En daarom is herbalife dus wel goed. Word gemaakt van Soja.
Dus zou het dan niet gezonder zijn.
Vis is goed voor mensen..en dat eten Japanners.!
Visolie is juist wel heel goed voor ons.Zie de reclame daarover maar eens.
De omega3 en 6

moedervan5[/quote]

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Nogmaals..beter lezen! is hier meerdere keren vermeld, niet alleen door distributeurs maar ook door tevreden klanten. De resultaten spreken voor zich!
Geweldig, zo verklaart Bruno de werking van de biostabil. Doch daar neem ik geen genoegen mee. Beter kan je aantonen op een andere wijze dan tante Truus jouw verhaaltje te laten voorlezen.
ik zelf word erbij begeleid door een schat van een mevrouw,en de mensen bij wie het niet helpt ,die hebben zich niet aan het herbalifeprogamma gehouden
Geweldig he, al die mensen die geen baat hebben bij hbl hebben het gewoon verkeerd gedaan. Hebben ze jou al gevraagd als dsitributeur?
Of ga je nu zeggen dat je het aan al deze mensen hebt gevraagd en ze allemaal hebben laten zien hoe zij hbl hebben gebruikt en dat verkeerd was?

Bzzz
Berichten: 69
Lid geworden op: 30 sep 2005 10:12

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Bzzz »

Nou daar sla je de spijker op zijn kop..eindelijk iemand die weet dat zuivel ongezond is..
En daarom is herbalife dus wel goed. Word gemaakt van Soja.
Zuivel ongezond?? Waarom moet je hbl dan mengen met yoghurt?? Is dat geen zuivel meer tegenwoordig? Heb ik iets gemist?
Nou nogmaals, ik ga ze niet aanleveren..dat kun je zelf opzoeken..Je hoeft ze niet van mij te zien.
Daar heb je mij niet voor nodig.
Fout fout fout fout!! Jij komt hier zelf iets beweren, kom dan zelf met de bewijzen graag!!
Er zijn onnoemelijk veel sites over hbl, en dan moeten wij daar de juiste tussen zien te vinden??

MicheLM
Berichten: 155
Lid geworden op: 15 aug 2004 11:49

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door MicheLM »

Doch daar neem ik geen genoegen mee. Beter kan je aantonen op een andere wijze dan tante Truus jouw verhaaltje te laten voorlezen.


Maarschalk, alles wat anderen aanbrengen die het niet met jou eens zijn, vind jij onvoldoende en niet onderbouwt, een van de redenen waarom ik niet meer reageerde op jouw verdachtmakingen.

Geweldig he, al die mensen die geen baat hebben bij hbl hebben het gewoon verkeerd gedaan. Hebben ze jou al gevraagd als dsitributeur?
Of ga je nu zeggen dat je het aan al deze mensen hebt gevraagd en ze allemaal hebben laten zien hoe zij hbl hebben gebruikt en dat verkeerd was?
Precies dus , verdachtmakingen, het is niet waar, iedereen behalve jij liegt.
Ja hoor jij hebt de waarheid in pacht zou ik zo zeggen!! succes!!!!!

MicheLM
Berichten: 155
Lid geworden op: 15 aug 2004 11:49

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door MicheLM »

Zuivel ongezond?? Waarom moet je hbl dan mengen met yoghurt?? Is dat geen zuivel meer tegenwoordig? Heb ik iets gemist?
" MOETEN " heb ik nog nergens gelezen, misschien ingefluisterd door een vlieg???



Fout fout fout fout!! Jij komt hier zelf iets beweren, kom dan zelf met de bewijzen graag!!
Er zijn onnoemelijk veel sites over hbl, en dan moeten wij daar de juiste tussen zien te vinden??
Waarom niet, dat verlangt men van ons toch ook?
"Ga eens op die of de andere site kijken, daar kun je zien dat het allemaal gif is" enz. enz.

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Bewijzen doe je door feiten te geven, feiten die uit betrouwbare, objectieve bronnen komen en die door iedereen nagetrokken danwel opgezocht kunnen worden.
Bij deze uitspraak van student26 sluit ik me aan.
Niks geen verdachtmakingen, gewoon bewijzen en die blijven uit. Maar ja, het is makkelijker om daarna maar iemand aan te vallen in plaats van het bewijs van een bewering te leveren.
3 nov 204, 09.08 geplaatst, thread "wat ... wel en niet is", topic MLM.

Suncity
Berichten: 87
Lid geworden op: 12 okt 2005 15:56

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Suncity »

Quote:
Bewijzen doe je door feiten te geven, feiten die uit betrouwbare, objectieve bronnen komen en die door iedereen nagetrokken danwel opgezocht kunnen worden.


Bij deze uitspraak van student26 sluit ik me aan.
Niks geen verdachtmakingen, gewoon bewijzen en die blijven uit. Maar ja, het is makkelijker om daarna maar iemand aan te vallen in plaats van het bewijs van een bewering te leveren.
3 nov 204, 09.08 geplaatst, thread "wat ... wel en niet is", topic MLM
.

Haha, kon je zelf geen tekst verzinnen maarschalk.
Ik geloof dat dit precies is wat MicheLM bedoelt....
Ga toch lekker terug naar topic mlm, ik geloof dat jij aan topic herbalife niets meer zinnigs toe te voegen hebt.

moedervan5
Berichten: 63
Lid geworden op: 09 nov 2005 16:13

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door moedervan5 »

Bzzz,

Nou ik zou zeggen verdiep je eens in voedel...
Wie heeft jou dat gezegt dat je het moet mengen met yoghert...
Dat is pas een onderbouwing van niets.
Ik zou het mengen met soja, maar dat zou ik doen...
Yoghert...ahahhahahah
Leuk aangehaald.
Ben blij dat ik me daar niet mee bezig hoef te houden. hahahahha
ze maken supplumenten van soja, en dan het in yoghert doen,,beetje tegenstrijdig.
Maar het zal vast voor mensen zijn die niets anders lusten dan yoghert..verwende mensen meestal, die verslaafd zijn aan zuivel.

moedervan 5

Bzzz
Berichten: 69
Lid geworden op: 30 sep 2005 10:12

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Bzzz »

MicheLM:
[/quote]" MOETEN " heb ik nog nergens gelezen, misschien ingefluisterd door een vlieg???[quote]

Ik heb zelf hbl gebruikt en er werd "voorgeschreven" door de distributeur dat het met (magere) yoghurt gemengd moest worden.
Dit is echter al een aantal jaren geleden, waar ik onder een andere topic al 'ns wat geschreven heb.

Vooralsnog zie ik hier nog steeds geen link naar een (wetenschappelijk??) onderzoek waaruit zou blijken dat de Westerse voeding niet meer de benodigde vitamines geven.

Als je niet bereidt bent die te geven (moeder van 5), wat doe je hier dan?

Ik ben hier zeer benieuwd naar. Want als wat jullie beweren waar is, gaan we natuurlijk met z'n allen massaal op de hbl over.
Lekker shaken!!! Tja, die grof volkoren boterham met kaas zit er dan niet meer in. :cry:
En een appeltje eten is ook overbodig, want daar zit toch niet genoeg vitamine in. :roll:

Shake it baby

Bzzz
Berichten: 69
Lid geworden op: 30 sep 2005 10:12

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Bzzz »

Wie heeft jou dat gezegt dat je het moet mengen met yoghert...
Dat is pas een onderbouwing van niets.
Zoals ik al zei, een distributeur ,die dit overigens nog steeds doet.
Dus dan klopt er bij de organisatie die zichzelf herbalife noemt iets niet.

[/quote]
Maar het zal vast voor mensen zijn die niets anders lusten dan yoghert..verwende mensen meestal, die verslaafd zijn aan zuivel.
Wat wil je hier nou precies mee zeggen?
Persoonlijke aanval?
En ik mocht het niet alleen met yoghurt mengen, maar zelfs met appelsap en andere vruchtensappen.
Sorry hoor, maar dat is echt niet te zuipen.

Heb je nou al een link voor me?
Zo langzamerhand begin ik te geloven dat er helemaal geen onderzoek naar is gedaan in je voedsel laboratorium. Want je komt met geen enkele verwijzing naar een site.
Veel schreeuwen, weinig te zeggen.

Sky
Berichten: 9
Lid geworden op: 10 nov 2005 09:53

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Sky »

De antwoorden die worden gegeven worden niet onderbouwd. Er wordt vnl zeer kregelig gereageerd op de bezoekers die kritische vragen stellen.
Heb je de vraagstellingen en beweringen die in het algemeen wordt gedaan goed gelezen ?
Voorbeeld :
Waarom zo geheimzinnig, is het soms de bedoeling om koste wat kost eerst bij de mensen binnen te dringen. Dit doet mij denken aan een deurverbeteraar, die ook weigert om prijsopgaaf te doen, wil ook persé bij de mensen thuis komen, en zo de potentiële klant onder druk te zetten. Wat de verkoper voorlichting noemt, ontaard dan in hersensloeling.
Voor dit bericht had iemand al uitgelegd dat een prijs afhangt van de doelstelling van de klant en het daarop afgestemde programma.
Een vraag die bol staat van aannames, beweringen en conclusies. En het dan vreemd vinden dat er "kregelig" wordt gereageerd.....
En ik mocht het niet alleen met yoghurt mengen, maar zelfs met appelsap en andere vruchtensappen.
Sorry hoor, maar dat is echt niet te zuipen.
Dat is jóúw smaak, maar hoeft niet de smaak van anderen te zijn. Een niet onderbouwde bewering dus, maar een persoonlijke smaak. . En duidt op onwil om het wél lekker te maken. Alles is mogelijk.
herbalife is net een sekte.
die lui zijn gewoon gehersenspoelt.
het gaat alleen maar om geld,over de rug van een ander.
walgelijk.
rijden ze allemaal met van die auto's met groot daarop;herbalife.en dan een internet adres.
whahahaha.
het is een soort pyramide spel.heeft niks met zorgen voor een ander te maken,de herbalife distributeurs zorgen alleen maar voor hun eigen goed gevulde portemonnee.
Sekte ? Een sóórt pyramide spel ? "Gehersenspoelt" ? Weet iemand die zo reageert waar we het over hebben ?
Worden hier beweringen gedaan die onderbouwd zijn ? Of hebben we te maken met iets anders ?
Maarschalk, Bzzz???
En weer worden we met een of andere vage site geconfronteerd.
Is het nou zo moelijk om eens met een fatsoenlijk onderzoek te komen wat is uitgevoerd volgens de wetenschappelijke principes?
De hbl'ers komen toch zelf met de opvatting dat de Westerse voeding niet meer voldoet?? Moet ik dan zelf op onderzoek uit?? Dacht het niet. Leer eerst zelf je beweringen maar te onderbouwen, dan mag je weer komen. Ok?
Er wordt gevraagd naar "onderzoeken" en "wetenschappelijke bewijzen" over zaken die elk mens in deze maatschappij via de media dagelijks over zich heen krijgt. Zijn julie "anti's" dan ineens blind en doof ??
Als iets (nog) niet "wetenschappelijk" is onderzocht of bewezen, bestaat het dan dus niet ? Al die mensen met goede resultaten met Herbalife liegen of zijn ingehuurde acteurs ?
een neuroloog zegt dat mijn kennis er als de donder mee moest stoppen omdat t juist heel gevaarlijk voor haar was, terwijl ze alleen maar wilde afvallen
"Een" neuroloog, "mijn kennis" , "t" juist heel gevaarlijk was.......Tsjonge, dat is nog eens een duidelijk omschreven en goed onderbouwde stelling ! Nietwaar Maarschalk, Bzzz ????
Als een geldwolf loop je langs de deuren te leuren
Een zéér waardevolle stelling voor dit forum. Goed onderbouwd ook.

Kijk die vitamine pil die je uitlegt die kan ik , stukken goedkoper, ook in een andere verpakking krijgen.
Wélke "vitaminepil" Wáár dan ?? Laat de inhoud en de prijs dan zien !

Zomaar een greep uit eerdere berichten.

Er worden op dit forum beweringen tégen Herbalife en alles wat er omheen zit gedaan die absoluut niet kunnen kloppen noch onderbouwd zijn. Maar als een Herbalifer iets aangeeft duiken daar binnen no-time een stel anti's op om het onmidellijk de grond in te stampen.
Op de vraag warrom men dat dan doet wordt geen antwoord gegeven maar wel weer de zaak zodanig omgedraait dat Herbalife er toch weer negatief uit moet komen. Is dat het doel van dit forum ?

eeliane
Berichten: 1444
Lid geworden op: 06 jun 2005 18:50

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door eeliane »

nee dat is niet het doel van het forum, het doel nu is boven water te halen wat er zo goed aan Herbalife is waardoor je er van afvalt. Er moet 1 van de kruiden goed zijn voor t afvallen. Ja toch?? Nou welke is dat dan. We krijgen hier maar geen antwoord op?
Verder blijkt dat de stoffen die er wel in zitten ook in andere vitamine preparaten verkrijgbaar zijn bij bijv het kruidvat en andere drogisterijen vanaf een euro of 5.
Dus de vraag is welke stof is er verantwoordelijk voor het afvallen? en waarom moet het zo verschrikkelijk duur zijn terwijl de grondstoffen beduidend minder kosten daar er andere fabrikanten zijn die voor het zelfde een habbekrats voor een vergelijkend produkt vragen.
Zolang geen herbalife verkoper hier een zinnig antwoord op kan geven, blijf ik er bij dat t een tot grote hoogte verheven produkt is met weinig meer inhoud dan de goekope potjes bij andere drogisterijen. Daar er veel te veel geld voor wordt gevraagd riekt t naar oplichterij...

Gesloten