LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] up2date

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Rienekepd
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 jul 2006 20:58

Re: up2date

Ongelezen bericht door Rienekepd »

Blij dat er een keer actie te zien is tegen de dames van up2date, Ga zo door zou ik zeggen. Ik meldt me ook aan. Maar met en knokploeg doe ik niet mee.

justus
Berichten: 111
Lid geworden op: 04 okt 2005 14:47

Re: up2date

Ongelezen bericht door justus »

:?:

Lau10
Berichten: 225
Lid geworden op: 13 apr 2006 15:46

Re: up2date

Ongelezen bericht door Lau10 »

wat is er mis met een datingburo ?, succes kan niemand je beloven.

kees Jan
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 jul 2006 19:53

Re: up2date

Ongelezen bericht door kees Jan »

Lau10 lees dit forum eens door en open je ogen.Dan weet je wat er mis is met up2date .

Mark70
Berichten: 18
Lid geworden op: 18 mei 2006 22:48

Re: up2date

Ongelezen bericht door Mark70 »

Aangezien up2date vooralsnog weigert overstag te gaan, zie ik het als mijn taak mensen te adviseren over Up2date, om niet dezelfde fout te maken als zovelen. Op www.mvlife.nl -forum, -dating zullen mensen mijn advies ook kunnen lezen en zich bij mij kunnen aanmelden.
Laatst gewijzigd door Mark70 op 15 jul 2006 10:04, 1 keer totaal gewijzigd.

Lau10
Berichten: 225
Lid geworden op: 13 apr 2006 15:46

Re: up2date

Ongelezen bericht door Lau10 »

Website is niet te openen of is verlopen.

Ikke2
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 jul 2006 17:16

Re: up2date

Ongelezen bericht door Ikke2 »

Inderdaad ook ik ben slachtoffer geworden van de oplichtingspraktijken van Up2date. Ik moest me gelijk inschrijven, kreeg geen bedenktijd. Toen ik zei dat ik het financieel niet aan kon kreeg ik ineens zomaar korting, maar mocht hier met niemand over praten!!!!! Hoe bedoel je oplichting naar andere leden toe!!!! Ook moest en zou ik gelijk tekenen anders kon het niet meer en hoefde ik later ook geen contact meer op te nemen. Toen ik 3 dagen later via relatieplanet de man van m'n dromen had ontmoet, reageerde ze heel simpel door te zeggen: jammer voor jou maar je betaald gewoon het geld voor je lidmaatschap. Meer dan 1000 euro terwijl ze niks voor me hebben gedaan.

En dan die zielige reacties hieronder van (ex)medewerkers van deze oplichtersbende. Echt te triest voor woorden, hoe haal ik een wit voetje bij m'n baas, walgelijk gewoon!!!

Daarnaast zijn de dames die zogenaamd zo goed zouden zijn de aanvoerders van deze oplichters ook nog eens 2 arrogante en over het paard getilde "wijven" die iemand zoals ik met een klacht. Niet eens normaal te woord kunnen en willen staan, maar in plaats daarvan beginnen te dreigen met rechtzaken als ik niet meer zou betalen!!!!

Mensen denk goed na en trap er niet bij up2date, het zijn oplichters!!!!
Voor 19,95 per maand heb je relatieplanet, een manier die makkelijker, beter en minder duur is!!!!! En waarbij je je niet opgelicht wordt door de crimininele organisatie van de dames van up2date.

Lau10
Berichten: 225
Lid geworden op: 13 apr 2006 15:46

Re: up2date

Ongelezen bericht door Lau10 »

Ikke mag ik je echte naam ??, bla bla zonder naam werkt niet erg betrouwbaar Advocaatje erbij ?.

justus
Berichten: 111
Lid geworden op: 04 okt 2005 14:47

Re: up2date

Ongelezen bericht door justus »

Lau10
Website is niet te openen of is verlopen.
Mark heeft intussen de link gerepareed en het wert nu wel.

http://www.mvlife.nl/

Justus4all

Mark70
Berichten: 18
Lid geworden op: 18 mei 2006 22:48

Re: up2date

Ongelezen bericht door Mark70 »

Het is overduidelijk dat Up2date een puur zakelijke instelling heeft, en mbv verkooptechnieken de mensen zoveel mogelijk geld probeert te ontfutselen. Alleen jammer dat veel mensen daar pas achter komen nadat ze betaald hebben.
Maar als er zoveel klachten zijn, hoe lang kan het dan nog goed blijven gaan met Up2date?

[email protected]

Lau10
Berichten: 225
Lid geworden op: 13 apr 2006 15:46

Re: up2date

Ongelezen bericht door Lau10 »

Hoeveel klachten heeft Mark geinventariseerd ==.

Hoeveel tevreden klanten heeft het dating buro op hun CV staan.

Een commercieel bedrijf draait alleen met een merendeel van tevreden klanten en hun mond op mond reclame, alle dating firma.s hebben een ding gemeen± GELD VERDIENEN :roll:

Mark70
Berichten: 18
Lid geworden op: 18 mei 2006 22:48

Re: up2date

Ongelezen bericht door Mark70 »

Lau10,

Gezien alle ophef en de verhalen hier op het forum kun je niet anders dan ervan uitgaan dat Up2date niet deugt.
Volgens Up2date is het slaginspercentage 76%. De consulent stond zelf ook bij dit bureau ingeschreven, en heeft pas nog een vriend ingeschreven. Deze zaken worden tijdens het intakegesprek verteld om je te verleiden en zijn heel makkelijk om te gebruiken want het kan nooit nagetrokken worden.
De consulent zet alleen zijn voornaam op het contract, en telefoongesprekken worden zonder toestemming te vragen opgenomen, etc etc. Zo kan ik nog wel even doorgaan, maar deze dingen heb ik al in mijn reactie van 9 juli geschreven.

Niemand zal er problemen mee hebben dat een bedrijf geld verdient. Maar dit commerciele bedrijf kan onmogelijk draaien op mond-op-mondreclame. Waar zij op draait is op het bespelen, pushen en het misbruiken van de onwetendheid van mensen. En zij slagen daarin omdat de client op geen enkele wijze wordt beschermd (Up2date is niet meer aangesloten bij een geschillencommissie).

Ik denk als het aantal tevreden en ontevreden klanten in kaart gebracht zou worden en openbaar gemaakt, up2date wel kan sluiten.

Het is goed van je dat je je objectief voordoet, maar ik vind het dubieus dat je het opneemt voor een organisatie die vele slachtoffers achterlaat.

Mark70
Berichten: 18
Lid geworden op: 18 mei 2006 22:48

Re: up2date

Ongelezen bericht door Mark70 »

Kijk ook eens op www.consumentenbedrog.be

Lau10
Berichten: 225
Lid geworden op: 13 apr 2006 15:46

Re: up2date

Ongelezen bericht door Lau10 »

Het is goed van je dat je je objectief voordoet, maar ik vind het dubieus dat je het opneemt voor een organisatie die vele slachtoffers achterlaat.

Mark, noem eens aantallen of heb je namenlijsten, dubieus is eveneens om in het algemeen te beschuldigen zonder bewijsgrond.

Commercieel zijn is geen misdrijf 8)

Mark70
Berichten: 18
Lid geworden op: 18 mei 2006 22:48

Re: up2date

Ongelezen bericht door Mark70 »

Hier klopt iets niet. Mijn laatste bericht is gewist ..........

Nog maar een keer dan:

Zoals gezegd: Bij Up2date heb je geen enkele bescherming.
Wil je toch een relatiebureau inschakelen, zoek dan via
http://www.keurmerkrelatiebemiddeling.nl/home/index.htm of http://www.grcbureaus.nl/ naar bureaus die wèl zijn aangesloten bij een geschillencommissie.

[email protected]

Mark70
Berichten: 18
Lid geworden op: 18 mei 2006 22:48

Re: up2date

Ongelezen bericht door Mark70 »

Ook op de forums van een aantal andere sites (bv fakerslijst.nl, singlesite.nl, datingbedrog.nl, allesoverdating.nl, b9.nl etc), wordt druk gediscussieerd over dating. Zolang Up2date zich blijft beroepen op hun recht tot het niet terugbetalen van de annuleringskosten, blijf ik mij beroepen op mijn recht op het adviseren van anderen om bedenktijd te vragen voordat men tekent en betaalt bij Up2date.

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: up2date

Ongelezen bericht door Laurent »

M 70, jij doet maar,jij hebt een het gevoel dat je dates mislukt zijn, jammer voor jouw, adviseer er maar op los, eerst de overeenkomst lezen en dan stennis maken.adieu

Mark70
Berichten: 18
Lid geworden op: 18 mei 2006 22:48

Re: up2date

Ongelezen bericht door Mark70 »

Mensen,

Ik ben nog steeds te bereiken op [email protected]

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: up2date

Ongelezen bericht door Laurent »

zie de mailing en de reacties, niets mis met het datingburo :)

Waterman39
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 jul 2006 12:23

Re: up2date

Ongelezen bericht door Waterman39 »

Ja, het is rinkel de kinkel voor Up2date, tuurlijk is het makkelijk om negatief te zijn maar het kan niet anders.
Het is een feit dat de werkwijze van Up2date dubieus is, men doet er alles aan om singles te werven, voor dag en dauw krijg je een telefoontje over de afspraakbevestiging.
Continue heb je contact en daarna het intakegesprek waarbij je een drie uur durend relaas over je heen krijgt, je meerdere testen moet doen en dan uiteindelijk de beslissing of je er in mee gaat of niet.
Dan de prijs, wat ik nu begrijp is men daar absoluut niet consequent in en zijn dit enge praktijken.
Mijn gevoel was al niet goed maar ja na een lange werkdag en vergadering en al een hele tijd alleen zijn factoren die meespelen aan de gemoedstoestand op dat moment.
Een handige consulente heeft daar goed op ingespeeld.
Het lijkt wel een piramidespel, met veel gejuich wordt men binnen gehaald, speelt mee maar uiteindelijk ben jij de verleizer.
Eenmaal ingeschreven valt de communicatie van hun kant op zijn gat, nada, noppes, geen reacties op mail of een fatsoenlijke uitleg aan de telefoon.
Ik heb een match gehad die lachwekkend was.
Na een drie uur durend intakegesprek verwacht je toch wel dat men weet hoe te matchen maar dit duidde op zo'n simpelheid dat ik mijn geloofwaardigheid kwijt ben.
1+ 1=2, ik kan nu al de uitkomst voorspellen, Up2date zal het aantal matchen realiseren maar het woord match heeft voor hen een andere betekenis.
Vanaf februari sta ik nu ingeschreven en elke maand betaal ik een behoorlijk bedrag voor wat eigenlijk? Het is een organisatie met een eenrichting verkeer, veel geld binnen halen en weinig ervoor doen.
Ik laat het hier niet bij zitten en ga actie ondernemen.
Men zou duidelijke richtlijnen moeten hebben wat betreft het bedrag wat men ervoor neerlegt en geen valse beloften geven tijdens het intake gesprek, ook lucht geven tijdens zo'n intake en het contract moet ameer ruimte hebben voor een democratisch handelen van de clients kant.
Gegroet.

Gesloten