o, en volgens familieleden had ik een wat bozere toon moeten hebben in de voorgaande berichtjes, dus speciaal voor mn zus :
want zo boos ben ik natuurlijk wel!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Nuon (jaarafrekening)
-
Re: Nuon (jaarafrekening)
Beste Elsie,
Uit uw bericht maak ik op dat u een vraag heeft over de naheffing van gas doordat er meerdere jaren achtereen drie cijfers te weinig zijn genoteerd waardoor er te weinig genoten gasverbruik in rekening is gebracht.
Als u er geen bezwaar tegen heeft, zou ik graag op korte termijn telefonisch contact met u op willen nemen om u deze toelichting te geven. Zou u mij hiertoe uw contractrekeningnummer kunnen geven, zodat ik op basis daarvan uw telefoonnummer kan achterhalen? Alvast bedankt voor de te nemen moeite.
Met vriendelijke groet,
De medewerker.
Uit uw bericht maak ik op dat u een vraag heeft over de naheffing van gas doordat er meerdere jaren achtereen drie cijfers te weinig zijn genoteerd waardoor er te weinig genoten gasverbruik in rekening is gebracht.
Als u er geen bezwaar tegen heeft, zou ik graag op korte termijn telefonisch contact met u op willen nemen om u deze toelichting te geven. Zou u mij hiertoe uw contractrekeningnummer kunnen geven, zodat ik op basis daarvan uw telefoonnummer kan achterhalen? Alvast bedankt voor de te nemen moeite.
Met vriendelijke groet,
De medewerker.
Re: Nuon (jaarafrekening)
Beste Medewerker, ik vind het heel aardig van u, maar hoe het precies snap ik inmiddels al... maar hierbij toch mijn contractrek.nr.: 3000325573.
Alvast bedankt voor uw moeite en ik ben benieuwd
Alvast bedankt voor uw moeite en ik ben benieuwd