LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
lottealma

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door lottealma »

Mijn Dogo heeft dus geen stamboom , ik heb hem uit de opvang uit Spanje gehaald... Wat ik wel weet is dat íe niet in beslag genomen mag worden , dat is niet het beleid van deze minister .
Het is trouwens een geweldige hond , heel eigenwijs ,maar anderzijds zo'n sulletje .Hij is pas nog aangevallen door een golden retriever , deed niks terug...
Mij dochtertje wilde net buiten een teckeltje aaien , z'n vrouwtje hield eerst z'n kaken op elkaar ,want je weet maar nooit ! Zoiets is met mijn honden dus niet nodig , die kunnen door iedereen geaaid worden !
Gisteren zie ik een vrouw voor de supermarkt ,ze maakt haar Jack Russel vast loopt weg en hij bijt haar in haar been ! En als zo'n beestje mijn hond aanvalt gaat iedereen lachen , want mijn hond loopt weg !
Die worden gewoon niet goed opgevoed ,maar als mijn hond wat terug doet dan is ie weer gevaarlijk!!!

Elsa*dws
Berichten: 115
Lid geworden op: 23 mar 2006 14:38

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door Elsa*dws »

Wat L*L je nou Kit?
Waarom denk je dat Staffies niet in de top 10 van de bijtincidenten staan? Omdat ze allemaal afgemaakt zijn? Nee D00S!
Staffies staan namelijk wel in de top 10 van de FCI, oftewel.. er zijn heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel VEEL STAFFIES MET STAMBOOM

En die kun je niet van ons afnemen, zij mogen net als iedere andere hond gewoon los lopen daar waar dit is toegestaan, ze mogen gewoon aan een flexlijn lopen en dan ook nog zonder MUILKORF

Wat ben jij een betweter joh, zo DOM als jij worden ze gelukkig weinig meer geboren... wat een zielig portret ben jij joh. :twisted:

Elsa*dws
Berichten: 115
Lid geworden op: 23 mar 2006 14:38

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door Elsa*dws »

Wat L*L je nou Kit?
Waarom denk je dat Staffies niet in de top 10 van de bijtincidenten staan? Omdat ze allemaal afgemaakt zijn? Nee D00S!
Staffies staan namelijk wel in de top 10 van de FCI, oftewel.. er zijn heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel VEEL STAFFIES MET STAMBOOM

En die kun je niet van ons afnemen, zij mogen net als iedere andere hond gewoon los lopen daar waar dit is toegestaan, ze mogen gewoon aan een flexlijn lopen en dan ook nog zonder MUILKORF

Wat ben jij een betweter joh, zo DOM als jij worden ze gelukkig weinig meer geboren... wat een zielig portret ben jij joh. :twisted:

AnnePanne
Berichten: 382
Lid geworden op: 03 mar 2006 17:27

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door AnnePanne »

En Jan,het heeft totaal geen zin om met deze mensen in discussie te gaan,Ik had het al opgegeven maar wilde nu toch jou even bijstaan.deze mensen hebben geen borg voor hun K** maar een betonnen plaat die jij en ik samen niet kunnen dragen.Ze weten niet eens wat de feiten zijn en wat de huidige regels zijn voro het houden van een stafford(pitbull).dit zijn nou de mensen die ze bedoelen met de "verkeerde" eigenaars.mensen die niet weten wat en hoe.
diegene die een plaat voor hun kop hebben dat ben je toch echt zelf!!!

en waar haal je die domme onzin vandaan zeg... het enige wat jullie doen is met domme mensen me lullen..

maakt niet uit... jullie (kitt en JanTiel) zetten jezelf alleen maar voor *** met die domme uitspraken van jullie!!! :?

ow... kitt en jantiel... als jullie er zoveel vanaf weten... kan je mij dan ook vertellen of een bullterrier onder de pitbullwet valt???[/url]

kitt
Berichten: 219
Lid geworden op: 27 jan 2006 13:39

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door kitt »

moeilijk he elsa om 1 keer op verzenden te klikken.Als je dat nou al niet kan/begrijpt dan begrijp ik ook dat je te dom bent om in te zien dat deze wet zal blijven bestaan.Hij is er niet voor niets gekomen.denk je dat ze in Den Haag niets anders te doen hebben als een wet maken die volgens jullie niet nodig is?Ze hebben daar wel wat anders aan hun hoofd.Als de wet niet nodig was geweest dan was hij er niet gekomen...simpel toch!!!

en bel eens met de AID over de regelgeving op dit moment over de stafford(pitbull) en de regels waar de eigenaar zich aan dient te houden.Maar laten jullie lekker je hond los,niet gemuilkorfd en ws de meeste ook zonder stamboom.Een keer kom je de goede(voor jullie de verkeerde persoon) tegen die je hond in beslag neemt...en zoals sommige van jullie stellen;dan doe ik diegene wat aan...tuurlijk is de maatschappij ook meteen van jou verlost.En jullie zijn niet die associale types!!!!!!Als je iemand bedreigt(personen dus)ben je wel degelijk zo'n associal type met een stafford(pitbull of wat voor hond dan ook waar deze wet voor geld)

lottealma

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door lottealma »

Bij mij in het dorp is iedereen weg van mijn Dogo en Mastino , vooral die Mastino die hier als pup is gekomen krijgt alle aandacht . Die Dogo kijkt niet op of om als er kinderen bij me binnen komen . Ik kom regelmatig 's ochtends beneden en dan ligt Jones(dogo) met een zonnebril en kettingen om z'n nek samen met m'n dochter op de bank dat is gewoon super . Mijn mastino is onwijs sterk maar weet z'n kracht zo goed te gebruiken , hij zal die kids nooit omverlopen of pijn doen.
Het zijn gewoon de liefste honden , die verkeerd worden begrepen om hun uiterlijk.
Groeten Lotte

bibabooble
Berichten: 160
Lid geworden op: 25 mar 2006 02:38

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door bibabooble »

bel jij de aid maar kittekop en dan als je de regelgeving kent kan je eens met feiten komen ipv fictie :roll: En als Elsa het 2 keer plaatst dringt het misschien eens door tot jouw zaagselkop.En onze honden zullen nooit afgepakt worden want ze hebben stamboom :lol: :lol: :lol: En geef eens antwoord kitt of de bullterrier zonder stamboom ook onder die wet valt

lottealma

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door lottealma »

Bye the way , alle honden stammen af van wolven en zijn gemaakt om te vechten!

lottealma

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door lottealma »

Martin Gaus heeft oonog wel een en ander te vertellen over deze honden...Beweert ook dat Mastino's vriendelijkere honden zij dan bijvoorbeeld een Golden Retriever .Je kan toch wel zeggen dat hij uit ervaring spreekt.

AnnePanne
Berichten: 382
Lid geworden op: 03 mar 2006 17:27

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door AnnePanne »

volgens mij is ze druk aan het zoeken op internet of de bullterrier onder de wet valt whahahaha

Elsa*dws
Berichten: 115
Lid geworden op: 23 mar 2006 14:38

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door Elsa*dws »

Ik zet het dubbel neer, en nog begrijp je het niet, wie is er nou dom? :?

Kit, nog een keer, de meeste Staffies hebben gewoon een stamboom, en kunnen dus simpelweg niet in beslag worden genomen..
Dat kan jij wel willen, maar het is gewoon niet zo.

Een Stafford met een stamboom is dus geen pitbull, vandaar het papiertje snap je? (vast niet :D )

En een Staff met stamboom, is dus gewoon een hond zoals alle anderen voor de wet Hoeraaaaaaaaaaa Dus we gaan straks nog even naar het strand met al onze staffies, lekker rennen en spelen.. en dat is nog toegestaan ook.. :P

doeja
Berichten: 60
Lid geworden op: 25 mar 2006 15:31

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door doeja »

hhhmm wie begon er met dreigen?? ik dacht toch echt jij klitje... we hadden je nog wel uitgenodigd...had je t te druk ????
en wat zeur je nou met hondjes af nemen, dan heb je pech want de meeste van onze hondjes hebben wel een stamboom.... maar wij denken ook aan de mensen die een hondje zonder stamboom hebben.... wij steken daar tijd in omdat wij niet zo egoistisch zijn als jij!!
wat een walgelijk wijf ben jij zeg

Elsa*dws
Berichten: 115
Lid geworden op: 23 mar 2006 14:38

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door Elsa*dws »

Ik heb zelf een Mastino Napolitano! en een Dogo Argentino , ik zou zeggen kom eens op mijn space kijken :
Wat een prachtige honden heb je zeg!
Ik vind je Dogo ook super, trouwens.. ik wil je nog even wat kwijt, maar dat mail ik je wel even :wink:

snussie
Berichten: 14
Lid geworden op: 24 mar 2006 15:23

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door snussie »

volgens mij kan iedereen beter niet meer reageren op het geleuter van Kitt en jan tiel.
T zijn nu eenmaal de fietsbellen van deze maatschappij, de miskeepers onder ons..tja eigenlijk zou daar ook een fokverbod op moeten :lol:

Pramila
Berichten: 10
Lid geworden op: 25 apr 2006 17:24

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door Pramila »

Jeetje zeg, hahaha, wat een raar w*jf zeg, die Kittje, en Jan Tiel, ze zijn gewoon lachwekkend!!
Als Kittje wil, mag Kittje best bij me langskomen, en precies hetzelfde over staffords te herhalen als wat ze hier neerzet...... Denk dat ze dan wel van 5 hoog naar beneden vliegt, hahahha. Jan Tiel ook hoor, daar niet van. :evil: :evil:
Achtelijke mensen!!!!

lottealma

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door lottealma »

Weet je , niet iedereen is hetzelfde , en we willen niet allemaal meet een doorgefokte valse Golden Retriever rondlopen. Ik wilde een grote kindvriendelijke hond , en als je er meer verstand van hebt kom je bij een Dogo of een Mastino uit. Wel vind ik opvoeding heel belangrijk er zou een soort diploma'tje voor moeten verplicht gesteld zoals een brommerrijbewijs . Of verplichte puppycursus voor hond en baas , maar dan wel voor alle honden!!!

nikki-steffie
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 apr 2006 17:42

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door nikki-steffie »

hey kitty!waar haal jij die onzin vandaan joh dat ze aangelijnt en gemuilkorft enzo moeten zijn joh!
ik loop elke dag op het strand en in het park!
ik kom elke dag tig boswachters en politieagenten tegen waarmee ik praat!vaak vragen ze om de stamboom en die laat ik dan zien!
en op dat moment is ze tog echt niet aangelijnt of gemuilkorft!
waarom hebben ze er nog nooit wat van gezegt dan?
precies omdat het onzin is!

lottealma

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door lottealma »

Dit wilde de vorige minister invoeren , maar na navraag bij kynologen is dit inderdaad niet doorgegaan . Deze discussie gaat helemaal nergens over.

nikki-steffie
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 apr 2006 17:42

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door nikki-steffie »

nee ik merk het
madame kitty denkt geloof ik dat ze alles zo lekker weet
nah niet dus :wink:

AnnePanne
Berichten: 382
Lid geworden op: 03 mar 2006 17:27

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door AnnePanne »

om de mensen even uit hun droom te halen die denken dat een golden retriever niet vals is lees dit....
UTRECHT - Golden retrievers kunnen, ondanks hun imago van vriendelijke gezinshond, wel degelijk vals zijn. Uit een studie van de Utrechtse onderzoeker Linda van den Berg blijkt dat een op de honderd golden retriever-honden agressief kan zijn. Als dat het geval is, is het erfelijk bepaald.

Het onderzoek waarop van den Berg donderdag promoveert heeft niet aangetoond welke genen het agressieve gedrag veroorzaken. Als die zijn gevonden, kan DNA-onderzoek aantonen of een golden retriever eventueel agressief kan worden.
bron rtv utrecht


nu nog een grote bek????

Gesloten