En mensen die stiefkinderen hebben van 19 waar men al de handen aan vol heeft.....

LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
. Ik heb eens diep in mezelf gekeken en weet dat er niemand is die last van mij heeft, ik denk namelijk wel aan anderen.kijk eens diep in jezelf en beoordeel jezelf eens
Natuurlijk is zij het met je eens. Nu kan ze niet snel een reis aan jullie verkopen, maar moet ze er een hoop werk voor doen. En dan kost tijd en dus geldSterker nog, zelfs de mevrouw van het reisburo was het met mij eens dat dat er zou moeten zijn (en die had zelf een zoontje!)
Ben ik het helemaal mee eens. Tot 18 jaar zijn het gillende monstertjes, die nergens naar luisteren. Maar als ze 18 zijn, is dat allemaal over. Dan zijn het gillende, stomdronken en kotsende monsters, die naar niemand luisteren en waar gelukkig niemand last van heeftHer en der door de gidsen verspreid waren er zeker wel hotels waar heel nadrukkelijk bij gezegd werd dat kinderen onder de 18 jaar niet welkom waren.
Natuurlijk is zij het met je eens. Nu kan ze niet snel een reis aan jullie verkopen, maar moet ze er een hoop werk voor doen. En dan kost tijd en dus geld
Gelukkig gaan ze tegen die tijd meestal op vakantie zonder ouders erbij (pottenkijkers schijnen het dan te zijnDan zijn het gillende, stomdronken en kotsende monsters, die naar niemand luisteren en waar gelukkig niemand last van heeft
Dat is inderdaad het grootste probleem. Als kinderen goed opgevoed worden, zou een groot gedeelte van het probleem al opgelost zijn (al heb je dan nog steeds de jankbuien omdat ze moe zijn, maar daar kunnen de ouders dan niks aan doen)maar altijd nog meer aan de ouders, die alles goed vinden en niet optreden bij wangedrag van hun kinderen.
Dank jeIk wens je veel succes bij het zoeken naar een kindervrije vakantie en als het lukt, dan wens ik je een prettige vakantie!