LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kitten gereserveerd bij een cattery

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
kittekat
Berichten: 21
Lid geworden op: 01 feb 2007 09:05

Re: kitten gereserveerd bij een cattery

Ongelezen bericht door kittekat »

Sue de verschrikkelijke schreef:

Wil je nou ook nog dat ik hier een foto ga plaatsen van mijn mond nu en mijn kunstgebit?

Bwegh asjeblieft niet :?
Geloof best van je gebit,had je 3 jaar eerder moeten doen! Maar dat je DAARDOOR geen tijd had om te enten of te laten enten?? Kom nou......
Maak dat een fruitvlieg wijs!

Oook schreef zij:
En over het kitten van Wanya....

Ik heb er geen spijt van dat ik het diertje terug gehaald heb, omdat ik weet dat het weer gezond is geworden omdat tegenpartij niet naar de dierenarts kon / wildde gaan.

Dat heb jij ook niet gedaan!! Je leugens daaromtrent zijn allang ontmaskerd op opgelicht.net....ga niet in herhalingen vallen...en als je zo met haar begaan en eerlijk was had je niet in je contract gezet dat je voor 25 euro een dekking van dat katertje zou krijgen maar de normale prijs van 250 euro betaald hebben tzt.

En ook nog:
En wat ik me dan afvraag....
Waarom zijn de baasjes van Elmo, Azuro, Lotus, Ghini, enz dan wel tevreden?
Heb met allen nog steeds contact.
Beetje raar dan, vindt je niet???

Neuh....nie echt....weten wsl niet wie jij bent en wat je doet of ze zijn van hetzelfde soort zodat het ze niet uitmaakt hoe of wat.....
Ieder integer normaal denkend mens die op de hoogte is van jouw praktijken zou nooit een kitten bij je kopen of aan je verkopen.
Dan nog....4 tevreden mensen (wsl puur uit onwetendheid) tov het drie dubbele aantal gedupeerden?

EN ook nog:
Mijn zorg houd niet op bij de voordeur.
Ik werk niet voor niets met contracten

Gel*l......iedere cattery werkt met contracten heeft niks met zorg te maken maar met de gewoonte rondom cattery's. Gebleken is meerdere malen, ook nu weer doordat je na de ontvangen aanbetaling je de vastgelegde afspraken niet nakwam, dat jouw zorg ophoudt zodra je je centen binnen hebt!


Doeggie..

shiva72
Berichten: 33
Lid geworden op: 01 feb 2007 19:11

Re: kitten gereserveerd bij een cattery

Ongelezen bericht door shiva72 »

@ Jofra

Als ik er niet voor uit zou komen wie ik ben, dan vraag ik me toch terdege af wat er in de 1e (geloof ik) posting staat hier.
Daar is toch (naar ik aanneem) duidelijk uit op te maken wie ik ben.
Dat ik een andere naam heb hier, is omdat mijn andere namen op dit forum al in gebruik zijn.
Daar kan ik helaas niets aan wijzigen.
Mijn excuses voor dat ongemak dus.

Maar wat betrefd het verhaal van Miranda.
Hoe kan het dan dat ik benaderd wordt via mail door ene Trudy ((was het geloof ik) met precies hetzelfde verhaal?
Zij was met haar Cattery gestopt en vertelde mij wat zij had meegemaakt.
Vreemd dat dat verhaal exact overeen komt met wat wij mee hebben gemaakt met Miranda.
Zelfs de naam op de stamboom moest exact dezelfde zijn!!!

Overigens heb ik haar nog een keer benaderd via mail, toen ze een oproepje op marktplaats had geplaatst dat ze op zoek was naar een kitten als Elmo.
Heb er alleen nooit meer wat van gehoord.
Elmo had dus gewoon bij haar kunnen zijn, maar ze heeft nooit terug gereageerd.

Gelukkig heeft hij nu een goed thuis en hebben we veel contact met zijn baasje en bazinnetje.
Komen zelfs regelmatig bij elkaar over de vloer.
Zo zien we tenminste dat het hem goed gaat en hoe mooi hij inmiddels aan het worden is.
Fijn om dat mee te kunnen maken zo.

Van het baasje van Ghini hebben we zelfs een kerstkaart en adreswijziging mogen ontvangen!

Groetjes Suus (voordat daar weer commentaar over komt)

shiva72
Berichten: 33
Lid geworden op: 01 feb 2007 19:11

Re: kitten gereserveerd bij een cattery

Ongelezen bericht door shiva72 »

@kittekat

citeer even hoor...

Geloof best van je gebit,had je 3 jaar eerder moeten doen! Maar dat je DAARDOOR geen tijd had om te enten of te laten enten?? Kom nou......
Maak dat een fruitvlieg wijs!


Hoezo 3 jaar eerder moeten laten doen???
Ik kon het lichamelijk niet opbrengen om zelf naar de dierenarts te gaan, vanwege dat tanden trekken en de gevolgen ervan (pijn) in combinatie met mijn diabetes (suikerziekte, waardoor wonden slechter helen endus er een teveel aan bloedverlies kan ontstaan.
Daarnaast....

Mijn kittens worden enkel in mijn bijzijn en bijzijn van hun moeder ingeënt.
Dit om de stress zoveel mogelijk te beperken voor de kittens, omdat ze toch iets vertrouwds hebben dat ze kennen.

Over het dierenartsbezoekje...

Dat heb jij ook niet gedaan!!

Vandaar ook de dierenartsrekeningen dan.
Komen die tegenwoordig uit de lucht vallen???
Ze zijn overlegd aan de politie tijdens hun bezoekje alhier.

en als je zo met haar begaan en eerlijk was had je niet in je contract gezet dat je voor 25 euro een dekking van dat katertje zou krijgen maar de normale prijs van 250 euro betaald hebben tzt.

Als dit in het contract van Wanya staat, wil ik dat wel eens zien.
Er was een mondelinge overeenkomst dat 1 van mijn poezen éénmalig door haar katertje gedekt zou worden mits de testgegevens goed zouden zijn.
Ze heeft € 25 korting gehad om het afbetalen gemakkelijker te maken.
Bij een vaste prijs van €425, is dat dus €400.
Naast het feit dat de mondelinge afspraak was gemaakt voor die evt dekking, zouden de kosten van alle noodzakelijke testen
"VOOR MIJN REKENING ZIJN."

* Dan kom ik uit HCM-PKD € 120 ( excl BTW 19 % € 22, 80) = € 142,80
* Snap-test € 35 excl consult van € 23)
* € 25 korting

Bij elkaar... € 225,80

Uitgaande van een gemiddeld dekgeld van ongeveer € 225, vind ik mijn voorstel dan wel degelijk acceptabel.
En als je dan nog valt over die € 24,20, die had ik haar dan ook nog wel gegeven hoor.

Over de tevreden mensen...

Neuh....nie echt....weten wsl niet wie jij bent en wat je doet of ze zijn van hetzelfde soort zodat het ze niet uitmaakt hoe of wat.....

Denk je niet dat deze uitspraak zeer beledigend kan overkomen voor mensen die wel tevreden zijn?
Dat je uitspraken doet over mensen die je niet eens kent!

Waarom zijn de baasjes van Elmo, Azuro, Lotus, Ghini, enz dan wel tevreden? (had je ff van mij gekopieerd)

Dan nog....4 tevreden mensen (wsl puur uit onwetendheid) tov het drie dubbele aantal gedupeerden?

Enz, houd bij mijn weten ( en volgens het nederlands woordenboek in) dat het om MEER gaat, dan neergeschreven of gezegd wordt.
Voor de duidelijkheid...
Lotus, Ghini, Bentley, (1 nestje), Elmo, Azuro, (behoren samen met Shirkan en Angel*) tot hetzelfde nestje. (allen van vorig jaar)
Milano enigste kitten van nestje. (dit jaar bemiddeld)
Voor de rest is er alleen geresserveerd en dat gaat dan om de kittens van dit moment.
Van deze kittens is er nog 1 vrij (nestje van 4) en op 1 een optie (nestje van 1 kitten).

Gel*l......iedere cattery werkt met contracten

Dat is niet helemaal waar wat je daar neerschrijft.
Toen ik destijds Gandor voor mijn moeder kocht, was dat zonder contract!

heeft niks met zorg te maken maar met de gewoonte rondom cattery's.

Heeft bij mij alles te maken met zorg en nazorg.
Mensen kunnen gewoon op me terugvallen als ze ergens mee zitten of ergens niet uit komen.
En zonodig helpen we daar waar nodig en mogelijk is.

Gebleken is meerdere malen, ook nu weer doordat je na de ontvangen aanbetaling je de vastgelegde afspraken niet nakwam

Er is éénmalig met een aanbetaling gewerkt (op resserveringsbasis en dat is door persoon in kwestie ZELF geänulleerd.

dat jouw zorg ophoudt zodra je je centen binnen hebt!

Vandaar ook dat wij in ons contract hebben staan dat mocht een dier om wat voor reden ook, niet meer bij de eigenaar kunnen blijven, wij dar graag als eerste van op de hoogte willen worden gesteld!
Zonodig zouden we mee kunnen helpen om naar een nieuw plekje te zoeken voor de wollebol.

Daarnaast hebben wij ook een garantiebepaling in ons contract opgenomen, om kitteneigenaren meer zekerheid en gerustheid te kunnen bieden.

Verder is het zo dat als wij twijfelen over de gesteldheid van een kitten, het niet eerder wegmag, dan dat we zeker weten dat het 200% gezond is.
Liever heb ik nog dat het dan lekker bij onos blijften het op tijd geholpen word.
Angel was zo'n kitten.
Met 4 maanden ontdekten we dat ze niet helemaal lekker was.
We hebben 3 maanden met haar gedokterd en gedaan en uiteindelijk is ze overleden aan een tumor.
Zij is al die tijd bij ons gebleven, ondanks dat mensen haar erg graag wilden hebben en om haar vroegen.
Als ik zo slecht ben als jij hier beweerd, had ik dan al die moeite genomen?
En zo ook met Shiva.
Hij had een gewrichts-ontsteking.
3 keer dierenarts geweest en nu gelukkig volledig gezond, maar zou het dier voor geen goud meer kwijt willen en ook naar hem word regelmatig gevraagd.
Maar geloof maar niet dat hij gaat.

Groetjes Suus,

vronie
Berichten: 110
Lid geworden op: 10 aug 2006 04:15

Re: kitten gereserveerd bij een cattery

Ongelezen bericht door vronie »

Misschien kunnen jullie vete per email afhandelen

shiva72
Berichten: 33
Lid geworden op: 01 feb 2007 19:11

Re: kitten gereserveerd bij een cattery

Ongelezen bericht door shiva72 »

Zou een idee kunnen zijn, maar in mijn ogen is er helemaal geen sprake van een vete.
Zowiezo ben ik niet buiten de boekjes gegaan voor wat betrefd fatsoen of taalgebruik.
En wie de situatie of de mensen zelf niet kent, kan toch moeilijk over onbekende mensen oordelen!?

Ik oordeel niet over mensen die ik niet ken.
Daarnaast weet ik dat de andere mensen wel gelukkig en tevreden zijn met hun Britje en daar ben ik blij om.
Zeker ook omdat ik zelfs nu nog contact met hen heb en af en toe wat fotootjes toegestuurd krijg.
Af en toe een mailtje of telefoontje.
Soms zelfs een bezoekje bij de nieuwe baasjes en met 1 zijn we zo goed bevriend geraakt dat we regelmatig bij elkaar over de vloer komen.


Maar ik dwaal helemaal af.
Naar mijn mening is er geen vete.
Heb zowiezo een hekel aan ruzies e.d., dus van mij geen schuttingtaal of wat dan ook.
Probeer enkel fatsoenlijk uit te leggen hoe het destijds gelopen is en dat ben ik eigenlijk niet eens verplicht (lijkt mij)
Denk dat het al netjes is, dat ik op deze manier reageer.

Maargoed, dat is mijn mening.

Groetjes Suus,

kittekat
Berichten: 21
Lid geworden op: 01 feb 2007 09:05

Re: kitten gereserveerd bij een cattery

Ongelezen bericht door kittekat »

Vronie dit is geen vete maar zijn feiten die worden weergegeven om meerdere gedupeerden/dierenleed te voorkomen! Als het je niet aanstaat of er niks mee kan lees je toch gewoon niet?

Suus als je zo begaan bent met je kittens waarom heb je dan htk kittens met 6 weken ongeent verkocht als brits kortharen zonder stamboom voor grof geld aan meerdere mensen? Kittens die naderhand op sterven na dood werden en voor veel (financieel) leed hebben gezorgd voor mens en dier door jouw toedoen? Waar je volledig je handen vanaf getrokken hebt en slechts reageerde met leugens leugens en nog eens leugens?
Waardoor je uiteindelijk geroyeerd bent door alle bewijzen daaromtrent?
Emails,advertenties, da verklaringen, LID ondezoeken o.a??
Waarom heb je opnieuw onder je moeders naam een cattery geopend bij een belgiesche vereniging waarvan je beweerd dat zij de eigenaresse is(als jou dat uitkomt) terwijl al die katten bij jou zijn en nestjes krijgen die jij verkoopt?Waarom liet de zgn eigenaresse ze dan niet enten?
Waarom waren en zijn er dan zoveel klachten over jou?Internet staat er bol van!! Net zoals van jouw (doorzichtige) leugens!
Ik begrijp niet dat je zo vasthoud aan je leugens en verdedigingen en daarmee de schuld steeds op anderen schuift, je maakt het voor jezelf steeds erger omdat er legio bewijzen zijn die als het moet openbaar gemaakt gaan worden door verschillende mensen!
Ga zo door, je plukt er vanzelf vroeg of laat de (bittere) vruchten van!

shiva72
Berichten: 33
Lid geworden op: 01 feb 2007 19:11

Re: kitten gereserveerd bij een cattery

Ongelezen bericht door shiva72 »

Eigenlijk bij de zotten om hier nog op te reageren, maargoed...

Allereerst vind ik dat je Vronie wel op een andere toon zou kunnen benaderen.
Zij geeft enkel haar mening en hier in Nederland bestaat "vrijheid van meningsuiting."
Dus ook zei mag wat zeggen.
Vind niet dat je iemand daar zo voor moet aanvallen.
Beetje onbeleefd (op z'n zachtst gezegd.)

Waarom heb je opnieuw onder je moeders naam een cattery geopend

Omdat de dekkater van mijn moeder is (nu nog)
Daarnaast wilde mijn moeder niet dat ik mijn droom op zou geven (evenals Ans Heijnen, die inmiddels helaas overleden is).
Zij beiden hebben hierbij voor de nodige steun gezorgd.
Verder was mijn moeder door mijn eigen Britjes zo dusdanig verliefd op het ras geworden, dat ze eer zelf ook graag meer van wilde weten en meer mee wilde doen.

bij een belgiesche vereniging

Vanwege de voorliefde voor Brittanica's / Lowlanders (voor de mensen die hier niet mee bekend zijn...de langharige Brit)

terwijl al die katten bij jou zijn en nestjes krijgen

Tja, is een beetje overdreven om met een hoogzwangere poes (de poezen wonen bij mij) naar mijn moeder te rijden om ze daar te laten bevallen.
Beetje erg veel stress voor de dieren.
(Daarnaast denk ik dat je zelf ook wel begrijpt, dat de kater van mijn moeder niet in staat is om te bevallen.)

die jij verkoopt?

Soms neem ik deze taak alleen op me.
Ligt een beetje aan de afspraak die met een evt kittenkoper gemaakt word.
Als mijn moeder kan, is ze er ook met regelmaat bij hoor.

Waarom liet de zgn eigenaresse ze dan niet enten?

Mijn moeder en ik zijn gezamelijke eigenaars van de Cattery.
De poezen leven bij mij.
Dat maakt dat ik degene ben die de kittens (die bij mij opgroeien,) laat enten.

Waarom waren en zijn er dan zoveel klachten over jou?

"Waren" is verleden tijd.
Zoals mij vandaag is verteld door een zeer wijs persoon, moet je het verleden achter je laten en werken aan je toekomst.
En als er klachten zijn, dan zijn dat op dit moment voor zover ik weet enkel de klacht van Wanya (die mijns inziens geen reden voor klagen heeft met een Brit waar ze maar € 150 voor betaald heeft) en de klacht van Miranda, die zelf nooit hier is geweest en zelf heeft geänulleerd.

Voor de rest weet ik van geen klacht af.
En als het al zou gaan over Hummer...
Ik ben van mening dat je, wanneer je gaat kijken voor een (dek) kater, je ook stamboomonderzoek doet.
Zo kun je de lijnen beter nagaan en zien of een kater matcht met je poezen.
Dat was een puntje van de eigenaresse van Hummer.
Zij viel erover dat er Tabby (hoe vaag dan ook) in de lijn zat en dat ik dat had moeten vermelden.
Als je stamboomonderzoek doet, dan kun je dat zelf ook wel lezen dat er Blue Tabby en Seal Shaded Sliver Point en Choc achter de dekkater zit.

Als ik zo zou zijn, als jij (en anderen ) over laten komen, zou ik hier dan allemaal zo open over zijn?
Wat denk je zelf?

Samen met mijn moeder, die binnenkort alleen nog achter de schermen meewerkt vanwege mijn vaders gezondheid, doen we nog steeds ons uiterste best om alles zo goed en netjes mogelijk te doen.
De dieren worden netjes getest en de kater staat zowiezo weer voor een HCM- test genoteerd bij Melinda Smidt op 27 Februari 12.10u in Oisterwijk. (Kun je het misschien even controleren)
PKD gaat binnenkort via DNA gebeuren, ben er nog niet uit waar ik dat wil laten doen (Nederland of Duitsland).
Is dat zo verkeerd dan?
Eigenlijk dacht ik dat de meeste Cattery's netjes testen op erfelijke aandoeningen als HCM en PKD.(kan het mis hebben hoor)
Als je niet test ben je in mijn ogen verkeerd bezig.

En er zullen altijd mensen zijn, die klagen of wat te zeuren of te roddelen hebben.
Die zich optrekken aan verhalen van anderen en nog veel erger hebben meegemaakt.
Niet alleen over mij, maar over alles en iedereen.
Moet ik dan meteen een topic gaan openen over een slechte computerbouwer / reparateur?
Of dierenvoeding die niet meer goed blijkt te zijn na aankoop? (toevallig zelf deze week meegemaakt met kattenvoeding)
In mijn ogen niet, want daar praat je met de persoon in kwestie over en dan zoek je gezamelijk een oplossing lijkt mij.

En voor wat betrefd Wanya en Miranda...
Wanya wist dat het kitten terug zou komen.
Had alleen verwacht en gehoopt dat ze wat meer interresse in het diertje had getoond door contact op te nemen om te vragen hoe het met hem ging.
En over Miranda (die nu wel erg stil is trouwens) had Elmo ook gewoon kunnen hebben.
Ze heeft echter geänulleerd en daarmee aaggegeven dat ze hem niet wilde.
Als je iets niet wil, koop je het niet en is het voor iemand anders.
Dat dit 5 maanden later was, is wat anders.

Groetjes Suus,

Sahima
Berichten: 23
Lid geworden op: 09 feb 2007 21:33

Re: kitten gereserveerd bij een cattery

Ongelezen bericht door Sahima »

Hallo allemaal.

Via een link op www.opgelicht.net kwam ik op dit forum terecht, en zag wederom dus een topic over Meesteroplichteres Pelders.
GELUKKIG kan ik me nog niet tot haar steeds maar groeiende groep gedupeerden noemen, want heb godzijdank nooit een kat bij haar gekocht. Wel ken ik in ieder geval 3 mensen die door haar opgelicht zijn. En heb zo nu en dan ook opgelicht eens bezocht. Nou, wat onze meesteroplichteres daar vertelt, zijn niets dan leugens, en ook staan zij en haar parner onder diverse namen met zogenaamde "synpathiserende" berichten over elkaar op dat forum, om zo de indruk te wekken dat er ook nog mensen zijn die wel vertrouwen in r hebben. Zegt ook al genoeg he mensen! En de gedupeerde op dat topic, die van onze Meesteroplichteres een katertje kocht, heeft misschien wel de grootste ellende gehad van allemaal. feit is dat mevrouw pellders de kat bij haar heeft ontvreemd, onder het mom dat ze zelf de kat naar de dierenarts zou brengen, want ze wilde "het beste voor het katje, genaamd Shirkan. Nou, daar is ze dus helemaal niet geweest. Bij geen enkele dierenarts is ze bekend met het katje rond die tijd. Ook heeft ze het katje een hondenvaccin gegeven, en geknoeid met het koopcontract. ik kan nog veeel meer vertellen, maar ach, leest u a.u.b dat topic( onder "is dit vertrouwd"), dan wordt u alles meteen duidelijk. Ze fokt maar door, en zit al ruimschoots over de 20 kittens! en de belastingdienst? Die heeft nog genoeg van haar tegoed hoor, geloof me maar. deze dame is en blijft een broodfokker!

Sahima
Berichten: 23
Lid geworden op: 09 feb 2007 21:33

Re: kitten gereserveerd bij een cattery

Ongelezen bericht door Sahima »

ps, voordat ik het vergeet: normaal test je je poezen en katers eerst op HCM en PKD, VOORDAT je gaat fokken!
Kom je wellaat mee Sueleyka. terwijl je met het maar door en door fokken van je poezen toch genoeg verdiend hebt al.
Konden de centjes er niet af?
Ga eens wat minder shoppen van al die oneerlijk verdiende centen, en laat zien dat je katten nr 1 zijn.
maar, daar is t nu wel een beetje laat voor he.
Want zo doorgaan, en geen hond wil nog ook maar 1 kitten van je nemen, al is t voor niets!
Misschien kun je uitwijken naar Oeganda?
daar kennen ze je ( misschien) nog niet.

kittekat
Berichten: 21
Lid geworden op: 01 feb 2007 09:05

Re: kitten gereserveerd bij een cattery

Ongelezen bericht door kittekat »

Shiva 72 schreef;

Allereerst vind ik dat je Vronie wel op een andere toon zou kunnen benaderen.
Zij geeft enkel haar mening en hier in Nederland bestaat "vrijheid van meningsuiting."
Dus ook zei mag wat zeggen.
Vind niet dat je iemand daar zo voor moet aanvallen.
Beetje onbeleefd (op z'n zachtst gezegd.)

Ach, ben je weer sympathisanten aan het ronselen door jezelf zo voorbeeldig voor te doen?Ik heb niemand aangevallen is gewoon mijn mening als iets je niet bevalt of je kan er niets mee op een openbaar forum hoef je niet te lezen, heel simpel...
Onbeleefder is het in mijn ogen om mensen op te lichten en te liegen.

"Waren" is verleden tijd.
Zoals mij vandaag is verteld door een zeer wijs persoon, moet je het verleden achter je laten en werken aan je toekomst.

Dat is voor jou makkelijk als je andermans centen al op hebt gemaakt. Of het voor de gedupeerden die honderden euro's aan je kwijt zijn geraakt ook zo makkelijk is betwijfel ik.
Misschien als je ze eens terug zou betalen wat je ze afhandig hebt gemaakt door je oplichterij dat zij dit dan zouden kunnen beamen?
Je moest eens weten wat er achter de schermen gaande is door gedupeerden die niet meer openbaar willen reageren omdat jouw antwoorden alleen steeds olie op het vuur is, daar willen ze hun energie niet meer instoppen, geef ze groot gelijk want meer als leugens,gemanipuleer en verdediging komt er toch niet uit bij jou! Maar dat wil niet zeggen dat ze het laten rusten en er verder niks gebeurd met het leed wat jij aangericht hebt !! Boontje komt om zn loontje, uiteindelijk.
Kittekat
Laatst gewijzigd door kittekat op 10 feb 2007 11:08, 2 keer totaal gewijzigd.

kittekat
Berichten: 21
Lid geworden op: 01 feb 2007 09:05

Re: kitten gereserveerd bij een cattery

Ongelezen bericht door kittekat »

ps je schreef ook;

Als je niet test ben je in mijn ogen verkeerd bezig.

Je hebt al ik weet niet hoeveel kittens verkocht zonder dat de ouders getest zijn! Spreek je nu jezelf niet tegen?Of is het nu pas testen je laatste strohalm om te bewijzen dat je wel goed bezig bent?? Betaal liever eerst je gedupeerden terug,dat zet vast meer zoden aan de dijk.....
Kittekat

kittekat
Berichten: 21
Lid geworden op: 01 feb 2007 09:05

Re: kitten gereserveerd bij een cattery

Ongelezen bericht door kittekat »

Van madame haar site;

25 februari 2206 Gandor en Queeny zijn de trotse ouders geworden van 4 kittens,
10 april 2006 Indy heeft kittens van Gandor
5 november 2006 indy heeft per ongeluk kittens van Gandor,ondanks dat indy de pil kreeg en Gandor met een katerbroekje rond liep???
26 nov 2006 ook Queeny heeft wederom kittens met Gandor
22 december Sweety bevallen van Gandor
22 december wordt Gandor PAS felv/fiv getest !
22 januari 2007 komt Gandor bij Suus wonen??????????? Huh? gezien het bovenstaande woonde hij er toch al??
Haar vader blijkt ineens allergiesch. Er worden aanpassingen in huis gedaan om te voorkomen dat Gandor ongestoord zijn gang kan gaan.......voor ons is duidelijk dat suus zich nav alle klachten wederom aan het indekken is.

shiva72
Berichten: 33
Lid geworden op: 01 feb 2007 19:11

Re: kitten gereserveerd bij een cattery

Ongelezen bericht door shiva72 »

Ach, ik ga hier verder niet meer op in.
Steek mijn energie liever in belangrijker zaken zoals mijn gezin en mijn dieren.
Jullie denken toch wat je eigen hersenkronkels je ingeven en wonen de hele dag in mijn huis.(zo komt het althans over.)
Straks ga je me nog vertellen hoelaat ik een boterham eet en wat er op zat, of wanneer ik onder de douche sta, enz.

Voor de duidelijkheid even een aanvulling.
Gandor is voor de 2e keer getest.
(Of laat jij je katten elke dag een snaptest doen?)
Deze site is mijn 2e (groter abonnement) en heb niet alle zaken van voorgaande data hierop vermeld.
Als je goed kijkt, kun je zelf ook wel zien dat de site pas 1 jaar in de lucht is nu, dus dan worden alle data ook wel duidelijk.

Maar jullie denken maar wat jullie willen.
Wij weten dat we zo goed mogelijk ons best doen.
Maak me niet meer druk over jullie en steek mijn energie verder in mijn gezin en mijn dieren.

Groetjes Suus,

kittekat
Berichten: 21
Lid geworden op: 01 feb 2007 09:05

Re: kitten gereserveerd bij een cattery

Ongelezen bericht door kittekat »

Er is er hier maar een met een flinke kronkel en wie dat is zal voor iedereen wel duidelijk zijn!

Maar jullie denken maar wat jullie willen.
Wij weten dat we zo goed mogelijk ons best doen.
Maak me niet meer druk over jullie en steek mijn energie verder in mijn gezin en mijn dieren.

Het eerste verstandige wat je schrijft! Groot gelijk heb je want die zijn ook allemaal ernstig tekort gekomen heb ik me laten vertellen :roll:

shiva72
Berichten: 33
Lid geworden op: 01 feb 2007 19:11

Re: kitten gereserveerd bij een cattery

Ongelezen bericht door shiva72 »

Er is er hier maar een met een flinke kronkel en wie dat is zal voor iedereen wel duidelijk zijn!

Dat is idd maar al te duidelijk, Kittekat :lol: :lol: :lol:

die zijn ook allemaal ernstig tekort gekomen heb ik me laten vertellen

Vraag ik me toch terdege af wie hier wat te kort komt of is gekomen.

Groetjes Suus,

kittekat
Berichten: 21
Lid geworden op: 01 feb 2007 09:05

Re: kitten gereserveerd bij een cattery

Ongelezen bericht door kittekat »

ach,laten wij maar met de katten bezig blijven en het houden bij je oplichterij.
De rest is aan andere instanties en personen die zich op dat deel van jouw leven weer toegelegd hebben 8)
ik zou iig niet in jouw schoenen willen staan,wat een leven :?

shiva72
Berichten: 33
Lid geworden op: 01 feb 2007 19:11

Re: kitten gereserveerd bij een cattery

Ongelezen bericht door shiva72 »

ach,laten wij maar met de katten bezig blijven

Een heel verstandig en goed besluit.

De rest is aan andere instanties en personen die zich op dat deel van jouw leven weer toegelegd hebben

Wat mij betrefd is iedereen hier gewoon welkom.
Ik heb niets te verbergen, dus hoef ook nergens bang voor te zijn.
Dus begrijp niet wat het probleem indeze dan is.
Maargoed...

Zoals ik al eerder zei...
Steek mijn energie liever in mijn gezin en mijn dieren dan in dit topic.
Vind hen toch stukken belangrijker dan dit zooitje laster wat hier geuit word.

Jammer alleen dat je mijn ene vraag niet beantwoord over wie hier dan wat te kort komt of gekomen is.
Lijkt wel dat je dingen uit, waar je niets van weet (woon je dus toch niet in mijn huis dan! :shock: )

Groetjes Suus,

kittekat
Berichten: 21
Lid geworden op: 01 feb 2007 09:05

Re: kitten gereserveerd bij een cattery

Ongelezen bericht door kittekat »

ach,laten wij maar met de katten bezig blijven
Shiva;
Een heel verstandig en goed besluit.
En dan;
Jammer alleen dat je mijn ene vraag niet beantwoord over wie hier dan wat te kort komt of gekomen is.
Lijkt wel dat je dingen uit, waar je niets van weet (dat denk jij) (woon je dus toch niet in mijn huis dan! )

Ik niet nee gelukkig!! En voor degenen die begrijpen wat ik ermee bedoel 8) :lol:

Shiva weer;

Zoals ik al eerder zei...
Steek mijn energie liever in mijn gezin en mijn dieren dan in dit topic.
Vind hen toch stukken belangrijker dan dit zooitje laster wat hier geuit word.

BLIJKT! :lol: :lol:

Sahima
Berichten: 23
Lid geworden op: 09 feb 2007 21:33

Re: kitten gereserveerd bij een cattery

Ongelezen bericht door Sahima »

Haha, wat lees k nu toch weer: De dekkater is van mijn moeder?
Mens, die is nooit van je moeder geweest. Die heb je zelf gekocht. Misschien dat de fokster van Gandor hier eens bijval zou kunnen geven, dat t toch echt jouw hoofd en jouw centen waren op haar adres. Misschien heb je de cattery geregistreerd op de naam van je moeder, maar vereder heeft ze hiet part noch deel aan..
Kom je nu eindelijk eens met de waarheid naar buiten, of mogen we met zn allen nog even door blijven spitten?
Dan is het binnen 3 maanden: Daaaaag Sueleyka, daaaaag cattery. Hoe graag wil je nu eigenlijk geroyeerd worden, mens!
Dus fok maar snel door, binnen 3 maanden heb jij r toch weer drie nesten bij, maximum 6 x 3 x €400 = €7200.
Maar k zou niet gaan shoppen met die poen, want de belastingdienst heeft zn tip al binnen, en de uitkerende instantie ook.
Daarbij, bewaar t beetje wat je over hebt maar goed, en verkoop ook heel je huisraad, want al die kittens, die je dus aan niemand meer verkocht krijgt, hebben honger! En je katten zijn toch nummer 1 bij jou??????

[/quote]

kittekat
Berichten: 21
Lid geworden op: 01 feb 2007 09:05

Re: kitten gereserveerd bij een cattery

Ongelezen bericht door kittekat »

Ook van hier een melding naar de belastingsdienst en het uvw.......
En meerderen die een melding gedaan hebben naar uvw belastingsdienst en lid
Sue en partner hebben een uitkering en lichten meerdere instanties op.
Wordt hard aan gewerkt.
Sue/suelayaka/suzanne/gandor etc etc het zou je sieren als je eens eerlijk was!
Dan zou er begrip voor je opgebracht kunnen worden(weet ik van gedupeeren) en zou je per gedupeerde een oplossing kunnen vinden.
Zoniet, zullen wij de strijd nooit staken!
Kittekat

Gesloten