LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] wat is mlm
Re: wat is mlm
René, op wat baseer jij je om te stellen dat die kennisen van me die een aantal jaren actief waren bij Nikken/Herbalife oneerlijk zouden zijn en enkel met blabla verhalen afkwamen? Kan je dit verduidelijken?
Kan je concreet aangeven welke van mijn uitspraken een leugen zou zijn? En waarom?
SBI, op die site staan ook enkele zaken die positief zijn over MLM, inclusief links naar MLM bedrijven. Kan je concreet aangeven wat er op de site (http://www.angelfire.com/planet/mlmpage) een leugen en/of een vooroordeel zou zijn?
Trouwens, nogmaals, die site bevat info die ik vond op het internet. Iedereen kan deze raadplegen en zo zijn eigen opinie erover vormen. Mijn opinie staat er ook. Dat je het niet eens bent met een aantal zaken die erop staan kan ik me inbeelden, maar het allemaal als een leugen voorstellen is sterk overdreven.
Ach, maakt niet uit wat je erover zegt, iemand die de info op die site bekijkt kan zelf wel uitmaken of die betrouwbaar is of niet.
Kan je concreet aangeven welke van mijn uitspraken een leugen zou zijn? En waarom?
SBI, op die site staan ook enkele zaken die positief zijn over MLM, inclusief links naar MLM bedrijven. Kan je concreet aangeven wat er op de site (http://www.angelfire.com/planet/mlmpage) een leugen en/of een vooroordeel zou zijn?
Trouwens, nogmaals, die site bevat info die ik vond op het internet. Iedereen kan deze raadplegen en zo zijn eigen opinie erover vormen. Mijn opinie staat er ook. Dat je het niet eens bent met een aantal zaken die erop staan kan ik me inbeelden, maar het allemaal als een leugen voorstellen is sterk overdreven.
Ach, maakt niet uit wat je erover zegt, iemand die de info op die site bekijkt kan zelf wel uitmaken of die betrouwbaar is of niet.
Een leugen dus...., anders zou je er ook bij hebben gezet:SHOULD PRO-MLM ADVERTISING APPEAR, PLEASE BE AWARE THAT IT IS NOT MY CHOICE!
THE SOLE PURPOSE OF THIS SITE IS TO INFORM ABOUT MLM.
SHOULD ANTI-MLM ARTICLES APPEAR, PLEASE BE AWARE THAT IT IS NOT MY CHOICE!
Je doel is niet info te geven over mlm....
Je doel is AF TE GEVEN op mlm.....!!!!
En wéér die bagger op mijn scherm!!!!!!
1. Een bedrijfskundige onder andere analyseert en optimaliseert (tenminste als hij/zij goed is) de processen binnen een bedrijf, van management tot zaken als inkoop.
2. Nee, en je weet ook waarom. Ik weet ook waarom je er steeds op terugkomt namelijk omdat je weet dat ik al je theorieen ondermijn en je geen inhoudelijk weerwoord hebt. En natuurlijk omdat ik niet in je afleidmaneuvres stink. Oppassen he, dat je niet kwaad wordt want je had beloofd dat je dan met MLM start.
3. Oa die over faillisement, scheiding, mishandeling, oplichting. Maar goed, je gaat weer doen alsof je neus bloedt maar degenen die al wat langer meelopen weten wel beter. Nee, ik ga het niet voor je opzoeken want je kost me al zat tijd om je leugens en ononderbouwde theorieen te weerleggen.
2. Nee, en je weet ook waarom. Ik weet ook waarom je er steeds op terugkomt namelijk omdat je weet dat ik al je theorieen ondermijn en je geen inhoudelijk weerwoord hebt. En natuurlijk omdat ik niet in je afleidmaneuvres stink. Oppassen he, dat je niet kwaad wordt want je had beloofd dat je dan met MLM start.
3. Oa die over faillisement, scheiding, mishandeling, oplichting. Maar goed, je gaat weer doen alsof je neus bloedt maar degenen die al wat langer meelopen weten wel beter. Nee, ik ga het niet voor je opzoeken want je kost me al zat tijd om je leugens en ononderbouwde theorieen te weerleggen.
-
Vreemde conclusie.
Hiermee geeft hij alleen maar aan dat hij geen reclame wil maken.
Hiermee geeft hij alleen maar aan dat hij geen reclame wil maken.
een JUISTE conclusdie.......
Het betekent gewoonweg dat hij WEL achter ANTI-mlm-reclame staat!
SBI
Jij leest het natuurlijk op "zijn" manier......
Het betekent gewoonweg dat hij WEL achter ANTI-mlm-reclame staat!
SBI
Jij leest het natuurlijk op "zijn" manier......
Ach, die site wemelt van de op zijn minstens zeer twijfelachtige conclusies, conclusies die overigens wederom niet onderbouwt worden door feiten.
Tuurlijk, daarom haalt hij ook meester oplichter Ad aan als een betrouwbaar persoon. Aan de vrienden herken je de persoon.
Hij heeft het blijkbaar over de popups.....
Ik NIET!!!
Gewoon een leugen op zijn site, dus....!
SBI
Ik NIET!!!
Gewoon een leugen op zijn site, dus....!
SBI
-
Rene, als jij stelt dat ik dingen yheb gezegd over jou: TOON DAT AAN.
De discussie heeft verder geen zin zo.
Zijn we dan allemaal slechte bedrijfskundigen? Of is de opleiding gewoon dusdanig veelzijdig dat je gewoon meerdere beroepen kan gaan doen?
Nou, dan mag je de opleidingen wle sluiten. a) Dit soort functies is zeer zeldzaam b) Alle collega studenten van mij (oud studenten inmiddels) werken niet in dit vak en hebben dat ook nooit gedaan.. Een bedrijfskundige onder andere analyseert en optimaliseert (tenminste als hij/zij goed is) de processen binnen een bedrijf, van management tot zaken als inkoop.
Zijn we dan allemaal slechte bedrijfskundigen? Of is de opleiding gewoon dusdanig veelzijdig dat je gewoon meerdere beroepen kan gaan doen?
Het is niet meer traceerbaar, Maarschalk.....Rene, als jij stelt dat ik dingen yheb gezegd over jou: TOON DAT AAN.
Wat LET je te zeggen.....:
"ALS ik heb verwezen naar een verklaring ergens anders over jouw faiilisement...., wat ik zélf NIET geloof, dan had ik dat niet moeten doen, want het was niet bewezen."
Kost dat 20 jaar van je leven.... en DÁN neem ik aan dat iedereen happy is.....??
SBI
(Sorry..., bij MIJN beste weten heb je dat ooit eens inderdaad gedaan...., maar ook ik kan het niet "bewijzen".....)
Welke conclusies zouden volgens jou niet voldoende onderbouwd zijn?Ach, die site wemelt van de op zijn minstens zeer twijfelachtige conclusies, conclusies die overigens wederom niet onderbouwt worden door feiten.
René,
Op wat baseer jij je om te stellen dat die kennisen van me die een aantal jaren full time actief waren bij Nikken/Herbalife en er niets aan verdiend hebben, oneerlijk zouden zijn en enkel met blabla verhalen afkwamen?
Kan je me concreet aangeven welke van mijn uitspraken een leugen zou zijn? En waarom?
Waar heb ik geschreven dat ik een MLM organisatie zou opzetten???
Op wat baseer jij je om te stellen dat die kennisen van me die een aantal jaren full time actief waren bij Nikken/Herbalife en er niets aan verdiend hebben, oneerlijk zouden zijn en enkel met blabla verhalen afkwamen?
Kan je me concreet aangeven welke van mijn uitspraken een leugen zou zijn? En waarom?
Waar heb ik geschreven dat ik een MLM organisatie zou opzetten???
Laatst gewijzigd door mlmangel op 29 jun 2007 14:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Misschien verhalen van Pien.... die ALLES kwijt raakte wat ze had..., o.a. haar haar met de bijbehorende luizen!Welke conclusies zouden volgens jou niet voldoende onderbouwd zijn?
De lulkoek verhaaltjes over "Diamanten" die niks verdienen....
Kan je een link geven, dan kunnen we het nalezen. En geef ook aan waarop jij je baseert om te stellen dat die verhalen niet juist zijn. Enkel stellen dat ze niet juist zijn kan iedereen.
Dode linkSKEPTICAL WEBSITES AND ORGANIZATIONS
Niet bij te komen.Deze pagina van een MLM (Amway?) geeft een overzicht van links betreffende producten die enkel de rijksten onder ons kunnen kopen ...
En van WIE zijn deze "bedenkingen betreffende mlm"....?
MLM Thoughts (DUTCH)
"bedenkingen betreffende mlm"
Let U vooral op de suggestieve zin: "Why not design your future lifestyle from these useful links?".
Erg suggestief van deze MLM om deze links erop te zetten. Maar niet zeggen dat MLM bedrijven potentiële distributeurs de indruk geven dat ze rijk gaan worden, dat lezen de pro mlm'ers niet graag. Ook niet zeggen dat dit voorspiegelen van hoge verwachtingen typisch is voor MLM'ers, ook dat ontkennen ze met klem.
En zó kan ik wel uren doorgaan!Multi Level Marketing Information
The scam for fools, the ignorant, and the greedy.
Sell commissions, not your product! That is the key to Multi-Level Marketing. Offer your victims a commission (percentage) for every unit they sell.
de grofste leugens...... Hier op dit forum uitgebreid besproken......
Who cares..., you don't........
-
@sobeit, als rene stelt dat ik dit gedaan heb moet HIJ het bewijzen. Ik hoef niet te gaan bewijzen dat ik iets niet gedaan heb.
Wist ik wél.....
Happy dat het er niet meer staat, hè....?
Kinderachtig.......
Het vraagt moed, toch???
SBI
Happy dat het er niet meer staat, hè....?
Kinderachtig.......
Het vraagt moed, toch???
SBI
-
Pardon?
Wat vergt moed?
Nogmaals, hij stelt iets, dan moet hij dit ook bewijzen.
Wat vergt moed?
Nogmaals, hij stelt iets, dan moet hij dit ook bewijzen.
Houd er maar over op, M...., je laat je kennen.....
SBI
SBI