LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] MAAR ÉÉN KEER JE NAAM HIERO, KIJKEN HOE LANG DEZE TOPIC WOR
Re: MAAR ÉÉN KEER JE NAAM HIERO, KIJKEN HOE LANG DEZE TOPIC WOR
stomverbaasd. wat een imbecielen. ze liegen allemaal!!niemand gaat betalen - zullen ze wel moeten. heeft dan niemand van die imbecielen zijn contract gelezen? waarschijnlijk niet want als ik al die taalfouten lees in de stukjes heeft niemand zijn lagere school afgemaakt. eigen schuld, dikke bult, wat een achterlijk zooitje en analfabeten!! jullie verdienen niet beter! succes en slaap maar verder want jullie zullen nooit wijs worden!
Ook ik moet een bedrag van 12.110,63 euro betalen.Ten eerste heb ik dat niet,zeker niet nu ik in de WAO ben gekomen.Ten tweede,omdat de voorspiegeling heel anders was.Ik betaal dus niet!!!!
Nee, ik betaal ook mijn schuld voorlopig niet af.
Het Dexia aanbod zet geen zolen aan de dijk. Ik wacht lekker de uitspraak van de rechter af, dat kan nog wel even duren. Mocht Dexia inderdaad gaan beginnen met incasso bureaus dan laat ik het zelf wel op een gerechtelijke procedure aankomen. Dan zien we wel weer.
Vergeet niet, als ze je geld eenmaal hebben moet je het maar zien terug te krijgen indien de uitspraak positief uitvalt.
Het Dexia aanbod zet geen zolen aan de dijk. Ik wacht lekker de uitspraak van de rechter af, dat kan nog wel even duren. Mocht Dexia inderdaad gaan beginnen met incasso bureaus dan laat ik het zelf wel op een gerechtelijke procedure aankomen. Dan zien we wel weer.
Vergeet niet, als ze je geld eenmaal hebben moet je het maar zien terug te krijgen indien de uitspraak positief uitvalt.
ik wilde wat geld opzij leggen, dit kost mij ca 30.000,00 nlg of ze gek geworden zijn bij legio, betalen ? noooooit
Ten eerste heb ik geen FL 90. 000.00
Ten tweede val ik liever dood.DAn dat ik betaal.
Ten tweede val ik liever dood.DAn dat ik betaal.
Ook ik ben de dupe voor zowel de winstver3dubbelaar als de winstver10dubbelaar. Ik betaal nog wel rente. Wil deze stopzetten hangende het onderzoek. Is dit wijs?
Trouwens ik ken nog een lekker bedrijf is sinds kort weer vaak op televisie GELINK Advies groep heeft ook zonder duidelijkheid mij 3 hefboomcontracten van LEVOB in de maag gesplitst, ook een aandelenleaseconstructie. GELINK is al een keer door de FMA op de vingers getikt toch gaan ze door met hun reclame-uitingen. PAS OP.
Trouwens ik ken nog een lekker bedrijf is sinds kort weer vaak op televisie GELINK Advies groep heeft ook zonder duidelijkheid mij 3 hefboomcontracten van LEVOB in de maag gesplitst, ook een aandelenleaseconstructie. GELINK is al een keer door de FMA op de vingers getikt toch gaan ze door met hun reclame-uitingen. PAS OP.
BETALEN,HOE EN WAARVAN???
WIJ ZIJN ERINGELUIST DOOR IEMAND VAN SPAARSELECT DIE ONS VERTELDE DAT WE RISICOLOOS KONDEN SPAREN VOOR DE STUDIE VAN DE KINDEREN.WE WETEN NU WEL BETER.
WIJ ZIJN ERINGELUIST DOOR IEMAND VAN SPAARSELECT DIE ONS VERTELDE DAT WE RISICOLOOS KONDEN SPAREN VOOR DE STUDIE VAN DE KINDEREN.WE WETEN NU WEL BETER.
Voor alle duidelijkheid wie kan er hier of bij radar vanavond zeggen of het onder de rechter is zodat menigeen rustig kan slapen en de uitspraak van de rechter kan afwachten.
Wij betalen ook geen restschuld.
Ben ongelofelijk in de maling genomen doot Spaar Select.
Ben ongelofelijk in de maling genomen doot Spaar Select.
Mijn vader is 1 1/2 jaar geleden overleden. Mijn moeder is 82 jaar. Zoals in vele huishoudens wist de vrouw zakelijk van niks. Nu valt er een brief binnen dat er voor een winstver3 dubbelaar bijna 15.000 euro bijbetaald mag gaan worden. Daarnaast lopen er nog zo'n 5 van zo'n tijdbommen.
Als je iemand eerder dood wilt hebben moeten ze zeker zo door gaan. Bijbetalen? never, persoonlijk ben ik ook al zo'n 15.000 euro kwijt aan spaarbeleg, nog zo'n "eerlijke"
ploeg.
Allemaal sterkte, ik wordt er onderhand behoorlijk ziek van.
Als je iemand eerder dood wilt hebben moeten ze zeker zo door gaan. Bijbetalen? never, persoonlijk ben ik ook al zo'n 15.000 euro kwijt aan spaarbeleg, nog zo'n "eerlijke"
ploeg.
Allemaal sterkte, ik wordt er onderhand behoorlijk ziek van.
Ben vals voorgelicht door pensioenpartners,wilden gaan sparen blijkt het achteraf om lening te gaan
Ik walgde gewoon van die vent van Dexia!!!! Voel me zwaar in de maling genomen
heb een kontrakt afgesloten voor 4 jaar en loopt dus in 2005 af en krijg nu een aanbod van dexia bank om door te betalen tot 2011 nou dat dacht ik niet dat wijger ik pertinent het het contract loopt over 2 jaar af.zie geen rede om nog meer te betalen voor niks
ik heb dit reeds 2 en een half jaar en moet nog 7 1/2 jaar
betalen en zit met een schuld van bijna 7000 euro,nu al.
Een en alom misleiding in die brochure,je wilt sparen en het kost alleen maar geld!!
Mooie boel is dat!!!
Iedereen sterkte toegewenst!
betalen en zit met een schuld van bijna 7000 euro,nu al.
Een en alom misleiding in die brochure,je wilt sparen en het kost alleen maar geld!!
Mooie boel is dat!!!
Iedereen sterkte toegewenst!
Ik betaal zeker niet, ik voel me opgelicht, mij was verzekerd dat ik in het slechtste geval mijn inleg kon kwijtraken, maar meer ook niet. Anders was ik hier nooit aan begonnen.
Ik betaal niks,DEXIA is grote boef.
Vorig jaar is mijn pakket vrij gekomen,en ik moet nu ruim € 10000 euro terug betalen. Nu ik zeg niet te betalen willen zij mij BKR gaan melden.Dan ben ik 5 jaar klaar door deze misleidende Bank. Komen jaar komt er ook een pakket vrij,hier moet ik dus ook gaan betalen. Zelfde geldt Voor mijn Man en moeder. Als zij door gaan zijn wij op straat.
Wij steunen jullie en rekenen op jullie
Vorig jaar is mijn pakket vrij gekomen,en ik moet nu ruim € 10000 euro terug betalen. Nu ik zeg niet te betalen willen zij mij BKR gaan melden.Dan ben ik 5 jaar klaar door deze misleidende Bank. Komen jaar komt er ook een pakket vrij,hier moet ik dus ook gaan betalen. Zelfde geldt Voor mijn Man en moeder. Als zij door gaan zijn wij op straat.
Wij steunen jullie en rekenen op jullie
Van harte steun ik jullie actie
Meld je aan bij
Centraal punt voor Gedupeerden van Sprintplan (Spaarbeleg)
http://drunk-beetle.org/gesp
Meld je aan bij
Centraal punt voor Gedupeerden van Sprintplan (Spaarbeleg)
http://drunk-beetle.org/gesp
Sorry hoor, maar ik vind iedereen hier behoorlijk naief.
Dat iedereen die mee doet (deed) er enorm de balen van heeft kan ik
begrijpen. Het hele probleem is de enorme extreme crash
van de beurs. Had echt niemand hier enig idee waarom je
jaarlijks het bedrag van de schuld van de belasting kon aftrekken ? Het enorme lullige hiervan is dat iemand die zelf in aandelen handelt er ieder moment kan uitstappen
en degene hier met handen en voeten gebonden zijn
aan de looptijd van enkele jaren. Jullie hebben gewoon
enorme pech gehad en een harde les geleerd voor de toekomst.
Zo zie ik het tenminste.
Ik wens een ieder veel succes met alle procedures
en hoop voor jullie dat je allemaal je geld
terug krijgt.
Ik denk echter van niet.
Pieter
Dat iedereen die mee doet (deed) er enorm de balen van heeft kan ik
begrijpen. Het hele probleem is de enorme extreme crash
van de beurs. Had echt niemand hier enig idee waarom je
jaarlijks het bedrag van de schuld van de belasting kon aftrekken ? Het enorme lullige hiervan is dat iemand die zelf in aandelen handelt er ieder moment kan uitstappen
en degene hier met handen en voeten gebonden zijn
aan de looptijd van enkele jaren. Jullie hebben gewoon
enorme pech gehad en een harde les geleerd voor de toekomst.
Zo zie ik het tenminste.
Ik wens een ieder veel succes met alle procedures
en hoop voor jullie dat je allemaal je geld
terug krijgt.
Ik denk echter van niet.
Pieter
Vanavond gekeken naar Radar.
Met bewondering heb ik Agnes Kant aangehoord.
Van mij verdient ze alle respect van de wereld.
Wat een kanjer zeg!
Zij weet snel duidelijk te maken wat er moet gebeuren
met deze zaak, die niet de bank, maar de klant
benadeeld. Klasse!
Met bewondering heb ik Agnes Kant aangehoord.
Van mij verdient ze alle respect van de wereld.
Wat een kanjer zeg!
Zij weet snel duidelijk te maken wat er moet gebeuren
met deze zaak, die niet de bank, maar de klant
benadeeld. Klasse!