LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaring met NGC Energy Healing

Bespreek hier alle vormen van alternatieve geneeswijze.
puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: Ervaring met NGC Energy Healing

Ongelezen bericht door puma73 »

als iets te mooi is om waar te zijn is het meestal (99,999999999%) niet waar. Dat geldt ook voor de website van deze kwakzalvers. Het is niet verboden om alleen mooie en positieve reacties op je website te hebben.

Het moet wel alarmbellen laten rinkelen bij mensen die een beetje gezond verstand hebben.
Laatst gewijzigd door puma73 op 21 mar 2013 16:51, 1 keer totaal gewijzigd.

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: Ervaring met NGC Energy Healing

Ongelezen bericht door trail46 »

Gelukkig word dit soort rommelen met de gezondheid van anderen steeds harder aangepakt en dat werd tijd.
http://www.ad.nl/ad/nl/4560/Gezond/arti ... erft.dhtml
Een natuurgenezeres die een van haar patienten dood liet gaan, mag 10 jaar niet meer aan de slag als hulpverlener. Daarnaast kreeg ze donderdag van de rechter in Groningen een gevangenisstraf opgelegd van 10 maanden, waarvan 5 maanden voorwaardelijk.

De 53-jarige genezers uit het Drentse Een behandelde de infecties van een vrouw (39) louter met bolletjes melksuiker. Het slachtoffer stierf na een lange lijdensweg aan de verwaarloosde ontstekingen. Ze had achteraf gezien makkelijk met antibiotica kunnen worden gered.

Volgens de rechtbank heeft de genezeres met haar gedrag onnodige en langdurige schade toegebracht aan de gezondheid van het slachtoffer. Juist het uitblijven van medische zorg werd de doodzieke vrouw uiteindelijk fataal. Omdat de natuurgenezeres nog steeds het laakbare van haar behandeling niet ziet, legde de rechtbank een extra lang beroepsverbod op.
enz enz..
Bronvermelding = ad.nl

TMcA
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 sep 2013 12:41

Re: Ervaring met NGC Energy Healing

Ongelezen bericht door TMcA »

Ongelooflijk hoeveel onderbouwde reactie hier staan, allen zijn slechts meningen. De verhalen die waar kunnen zijn, zijn de verhalen van mensen die in Veldhoven zijn geweest, en deze verhalen zijn over het algemeen erg positief. Mijn ervaringen kan ik ook erg positief noemen.

Als het helpt (de reden maakt niet uit), gaan mensen die er vertrouwen in hebben heen, en mensen die hier geen vertrouwen en het "kwakzalverij" noemen, deze mensen gaan niet heen en laten zich slopen door Chemo o.i.d. En nee, dit is mij niet verteld door Jacob of wie dan ook, dit zijn mijn eigen ervaringen.

Ik vind het heel erg dat er veel mensen baat bij hebben, dit als een prima middel zien voor zijn/haar klachten, en dat er andere mensen zijn die hier niks mee te maken hebben en wel even zorgen dat Veldhoven in kwaad daglicht word gezet. Deze mensen kunnen ook gewoon niet heen gaan.

newmikey
Berichten: 4571
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Ervaring met NGC Energy Healing

Ongelezen bericht door newmikey »

TMcA schreef:Deze mensen kunnen ook gewoon niet heen gaan.
Dàt vind ik nu wel weer een héél simplistische benadering van een slopende ziekte... :twisted: :lol:

Voor de rest: ach, dezelfde troep als altijd zonder ook maar een spatje onderbouwing. Ga ergens anders spammen aub!

kuklos
Berichten: 9829
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Ervaring met NGC Energy Healing

Ongelezen bericht door kuklos »

TMcA schreef:Ik vind het heel erg dat er veel mensen baat bij hebben, dit als een prima middel zien voor zijn/haar klachten, en dat er andere mensen zijn die hier niks mee te maken hebben en wel even zorgen dat Veldhoven in kwaad daglicht word gezet. Deze mensen kunnen ook gewoon niet heen gaan.
De standaard respons bij dit soort niet werkende onzin. Je mag niks negatiefs zeggen. je mag zelfs niet wijzen op het complete gebrek aan bewijs voor de werking.

rico de pico
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 nov 2014 22:04

Re: Ervaring met NGC Energy Healing

Ongelezen bericht door rico de pico »

Beste allen,
ik kom niet vaak op de computer en lees deze lijst van meningen en ervaringen en schrik me een hoedje
qua heftige uitspraken. We mogen trots zijn op onze Nederlandse discussiecultuur en uiteindelijk gaat het om inhoud. Deze manier van discussiëren maak je in andere landen minder mee. Wat je mening of ervaring ook is, als deze inhoudelijk en feitelijk met Jakob zijn geneeslijke (of hoe je het noemt) dienst te maken heeft, is het naar mijn weten niet schadelijk en niet duur wanneer het werkt. Wel een interessant winstmodel dat je meerdere mensen tegelijk kan behandelen maar dat staat even los van kwaliteit van het genezen. De kwaliteit van genezen heeft met je ervaring te maken en of je doet hier op een grondige manier onderzoek naar. Mijn ervaring met genezen is dat er zowel via links of rechts er geen garantie is op een specifiek resultaat. Heb zelf via het reguliere in Nederland schade ondervonden en via het alternatieve niet. Vijf jaar geleden had ik gordelroos in mijn gezicht voor zes weken en sprak iemand die zei dat hij dat ook had gehad en had van iemand anders gehoord om naar Jakob te gaan, binnen de dag van behandeling bij Jacob waren alle korsten van mijn gezicht afgevallen. Twee dagen erna waren de rode vlekken verdwenen in mijn gezicht. Het is een van mijn meest abrupte ervaringen met genezing. Placebo is bij iedere vorm van geloven in genezen van kracht. Doktoren en andere mensen die zich bezighouden met genezen zijn allen mensen, ook hier hangt altijd veel vanaf. Los van methodiek of momentopname. Ik hoop dat het gesprek tot nog meer inhoud lijdt.
Vriendelijke groet
Rico

kuklos
Berichten: 9829
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Ervaring met NGC Energy Healing

Ongelezen bericht door kuklos »

rico de pico schreef:Beste allen,
ik kom niet vaak op de computer en lees deze lijst van meningen en ervaringen en schrik me een hoedje qua heftige uitspraken.
Zoals?
rico de pico schreef:Ik hoop dat het gesprek tot nog meer inhoud lijdt.
De enige inhoud die we nodig hebben is een gedegen bewijs van de werking. Jij hebt dat ook niet, enkel de zoveelste testimonial.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Ervaring met NGC Energy Healing

Ongelezen bericht door dhc »

Maar hij heeft het dan ook over lijden......

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: Ervaring met NGC Energy Healing

Ongelezen bericht door puma73 »

Dat lijden is ook het enige wat mensen doen bij deze oplichters. Ik heb een paar mensen gevolgd die een blog bijhielden omdat ze behandelingen ondergingen bij deze kwakzalvers. Het enige wat ze hadden was pijn en zijn uiteindelijk aan hun ziekte overleden.

Gesloten