LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Telfort 2
Re: Telfort 2
De aderparen zijn gewisseld maar in de meting zit geen verandering. Er blijft een demping van 7 km terwijl de centrale op 2,7 zit.
Als ik de diagnose uitvoer op het modem dan is bij de DSL line status geen verschil alleen hebben we nu wel op tone 320-351: waardes en geen 00.
De snelheid is weer verlaagd, die zou ik graag weer normaal 5/1 Mb willen hebben zowel de down- als de upload.
Maar of dat de werkzaamheden vandaag de oplossing is... ik hoop het maar heb mijn twijfel. Het is weer afwachten en misschien dat er nog iets vergoed wordt voor alle moeite en kosten
noise margin upstream: 9 db
output power downstream: 20 db
attenuation upstream: 23 db
tone 0- 31: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
tone 32- 63: aa aa aa aa aa a9 99 99 98 88 87 77 65 54 00 00
noise margin downstream: 13 db
output power upstream: 12 db
attenuation downstream: 47 db
tone 64- 95: 67 78 99 99 99 9a aa aa aa aa aa aa aa aa aa aa
tone 96-127: aa aa aa aa aa aa aa 99 99 99 89 29 99 99 99 99
tone 128-159: 99 99 99 99 99 88 88 87 77 77 76 55 55 32 00 23
tone 160-191: 45 55 66 66 67 76 62 46 77 77 77 77 77 77 77 77
tone 192-223: 77 77 77 77 77 77 77 77 77 77 77 77 77 77 77 77
tone 224-255: 77 77 77 66 33 25 66 65 65 64 45 44 34 21 42 10
tone 256-287: 00 23 55 55 55 54 45 54 54 44 44 44 44 44 44 44
tone 288-319: 43 33 33 33 33 33 33 33 33 22 20 22 22 22 22 22
tone 320-351: 22 22 22 22 22 22 22 22 21 11 10 11 00 00 00 00
tone 352-383: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
tone 384-415: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
tone 416-447: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
tone 448-479: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
tone 480-511: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
Als ik de diagnose uitvoer op het modem dan is bij de DSL line status geen verschil alleen hebben we nu wel op tone 320-351: waardes en geen 00.
De snelheid is weer verlaagd, die zou ik graag weer normaal 5/1 Mb willen hebben zowel de down- als de upload.
Maar of dat de werkzaamheden vandaag de oplossing is... ik hoop het maar heb mijn twijfel. Het is weer afwachten en misschien dat er nog iets vergoed wordt voor alle moeite en kosten
noise margin upstream: 9 db
output power downstream: 20 db
attenuation upstream: 23 db
tone 0- 31: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
tone 32- 63: aa aa aa aa aa a9 99 99 98 88 87 77 65 54 00 00
noise margin downstream: 13 db
output power upstream: 12 db
attenuation downstream: 47 db
tone 64- 95: 67 78 99 99 99 9a aa aa aa aa aa aa aa aa aa aa
tone 96-127: aa aa aa aa aa aa aa 99 99 99 89 29 99 99 99 99
tone 128-159: 99 99 99 99 99 88 88 87 77 77 76 55 55 32 00 23
tone 160-191: 45 55 66 66 67 76 62 46 77 77 77 77 77 77 77 77
tone 192-223: 77 77 77 77 77 77 77 77 77 77 77 77 77 77 77 77
tone 224-255: 77 77 77 66 33 25 66 65 65 64 45 44 34 21 42 10
tone 256-287: 00 23 55 55 55 54 45 54 54 44 44 44 44 44 44 44
tone 288-319: 43 33 33 33 33 33 33 33 33 22 20 22 22 22 22 22
tone 320-351: 22 22 22 22 22 22 22 22 21 11 10 11 00 00 00 00
tone 352-383: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
tone 384-415: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
tone 416-447: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
tone 448-479: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
tone 480-511: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
Re: Telfort 2
Joris e.a.,
Ruim een week geleden kreeg mijn zoon het telefonische verzoek van Telfort om zijn laatste proces verbaal naar een postbus nr. te sturen.
Zoals ik al schriftelijk kenbaar had gemaakt is dit niet mogelijk ivm lopend onderzoek. Wel heb ik toen het telefoonnummer van het
desbetreffende politiecorps aan jullie doorgegeven!
Ondertussen heeft mijn zoon zijn contactpersoon bij dit corps gesproken
er is een afspraak gemaakt voor dinsdag a.s.. Hopelijk is deze persoon
bereid telfort te bellen voor verdere uitleg betreffende het proces verbaal.
Ondertussen hebben we wederom een brief gekregen van CANNOCK CHASE 825,50 ( telfort bedrag 672,85). Op mijn verzoek hebben zij contact gezoch met telfort, omdat ik uit de papieren van telfort en de GGN duidelijk kan aflezen dat het bedrag van CANNOCK ook al was opgenomen in het bedrag van GGN. En dat bedrag klopte ook al niet omdat telfort het mob. nummer niet geblokkeerd had op ons verzoek.
Naïef
Ruim een week geleden kreeg mijn zoon het telefonische verzoek van Telfort om zijn laatste proces verbaal naar een postbus nr. te sturen.
Zoals ik al schriftelijk kenbaar had gemaakt is dit niet mogelijk ivm lopend onderzoek. Wel heb ik toen het telefoonnummer van het
desbetreffende politiecorps aan jullie doorgegeven!
Ondertussen heeft mijn zoon zijn contactpersoon bij dit corps gesproken
er is een afspraak gemaakt voor dinsdag a.s.. Hopelijk is deze persoon
bereid telfort te bellen voor verdere uitleg betreffende het proces verbaal.
Ondertussen hebben we wederom een brief gekregen van CANNOCK CHASE 825,50 ( telfort bedrag 672,85). Op mijn verzoek hebben zij contact gezoch met telfort, omdat ik uit de papieren van telfort en de GGN duidelijk kan aflezen dat het bedrag van CANNOCK ook al was opgenomen in het bedrag van GGN. En dat bedrag klopte ook al niet omdat telfort het mob. nummer niet geblokkeerd had op ons verzoek.
Naïef
Re: Telfort 2
Hallo
ik vind dit niet leuk meer.Wat ze vannacht gedaan hebben bij telfort weet ik niet maar gaat niet goed zo.Alle lampjes branden die moeten branden en dan heb ik weer geen internet en dan weer wel.Ligt aan de pc zeggen ze eerst en dan het ligt aan de bedrading nou sorry maar geloof hier geen snars van.
Ga nu maar een brief maken en sturen wil dit gekloot niet langer meer.
ik vind dit niet leuk meer.Wat ze vannacht gedaan hebben bij telfort weet ik niet maar gaat niet goed zo.Alle lampjes branden die moeten branden en dan heb ik weer geen internet en dan weer wel.Ligt aan de pc zeggen ze eerst en dan het ligt aan de bedrading nou sorry maar geloof hier geen snars van.
Ga nu maar een brief maken en sturen wil dit gekloot niet langer meer.
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 14 jul 2009 21:49
Re: Telfort 2
Wij hebben ons Internetabonnement vorig jaar september (2008) opgezegd, keurig de opzegtermijn in acht nemende.
Krijgen we een bevestiging dat het is opgezegd per oktober 2009! Briefje naar Telfort dat we hier niet mee akkoord gaan, bij de brief ook het contract gevoegd. Niets op gehoord.
Maanden later - begin maart 2009 - ineens een vordering van Intrum Justitia. Schriftelijk aangegeven dat we niet akkoord gaan met de vordering, daarbij alle correspondentie als ook het contract meegestuurd. Maanden geen reactie, dan komt er op 15 juni ineens een brief dat de vordering aan een deurwaarder uit handen wordt gegeven. Wederom geschreven dat we hier niet akkoord mee gaan, weer alle stukken meegestuurd en de wens uitgesproken inhoudelijk een reactie van Intrum Justitia of Telfort te ontvangen. Weer niets tot vorige week: alles gaat nu naar de rechter omdat we niet betalen en niet reageren. Vandaag maar weer een aangetekende brief gestuurd met alle info en de wens uitgesproken dat er binnen een week inhoudelijk gereageerd moet worden en dat we anders de kwestie als afgedaan zien. Wat een enorm slecht bedrijf: zowel Telfort als Intrum Justitia. Ze hebben echt hun zaakjes niet op orde en vallen ons er behoorlijk mee lastig! Kan Radar dit onderwerp nogmaals aan de kaak stellen? En zijn er meer mensen die hier last van hebben en zo ja wat doen jullie er aan?
Krijgen we een bevestiging dat het is opgezegd per oktober 2009! Briefje naar Telfort dat we hier niet mee akkoord gaan, bij de brief ook het contract gevoegd. Niets op gehoord.
Maanden later - begin maart 2009 - ineens een vordering van Intrum Justitia. Schriftelijk aangegeven dat we niet akkoord gaan met de vordering, daarbij alle correspondentie als ook het contract meegestuurd. Maanden geen reactie, dan komt er op 15 juni ineens een brief dat de vordering aan een deurwaarder uit handen wordt gegeven. Wederom geschreven dat we hier niet akkoord mee gaan, weer alle stukken meegestuurd en de wens uitgesproken inhoudelijk een reactie van Intrum Justitia of Telfort te ontvangen. Weer niets tot vorige week: alles gaat nu naar de rechter omdat we niet betalen en niet reageren. Vandaag maar weer een aangetekende brief gestuurd met alle info en de wens uitgesproken dat er binnen een week inhoudelijk gereageerd moet worden en dat we anders de kwestie als afgedaan zien. Wat een enorm slecht bedrijf: zowel Telfort als Intrum Justitia. Ze hebben echt hun zaakjes niet op orde en vallen ons er behoorlijk mee lastig! Kan Radar dit onderwerp nogmaals aan de kaak stellen? En zijn er meer mensen die hier last van hebben en zo ja wat doen jullie er aan?
-
- verified
- Berichten: 959
- Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Telfort 2
@Moosje27:
Erg vervelend inderdaad als het internet niet werkt, echter de onderhoud werkzaamheden van dinsdag nacht hebben alleen betrekking gehad op het vast bellen netwerk en kunnen niet de oorzaak zijn van een niet werkende internet verbinding.
Het is dan ook toch aan te raden om het advies van de helpdesk op te volgen en indien dit geen effect heeft de helpdesk een "ticket" te laten aanmaken voor de 2e lijn.
@dagmar1970:
Lijkt erop dat hier wat zaken langs elkaar heen lopen. Als u hier uw klantcode kunt plaatsen kan ik eens kijken wat hier precies aan de hand is.
Mvg,
Telfort Webcare
Erg vervelend inderdaad als het internet niet werkt, echter de onderhoud werkzaamheden van dinsdag nacht hebben alleen betrekking gehad op het vast bellen netwerk en kunnen niet de oorzaak zijn van een niet werkende internet verbinding.
Het is dan ook toch aan te raden om het advies van de helpdesk op te volgen en indien dit geen effect heeft de helpdesk een "ticket" te laten aanmaken voor de 2e lijn.
@dagmar1970:
Lijkt erop dat hier wat zaken langs elkaar heen lopen. Als u hier uw klantcode kunt plaatsen kan ik eens kijken wat hier precies aan de hand is.
Mvg,
Telfort Webcare
Re: Telfort 2
nou sorry maar ik had ook geen telefoon gister dus.
de tweede lijn hebben ze juist terug gehaald want die had ik al.
alles wat jullie zeggen helpt niet.
word tijd dat daar wat aan gedaan word.
zelf brieven sturen helpt niet
de tweede lijn hebben ze juist terug gehaald want die had ik al.
alles wat jullie zeggen helpt niet.
word tijd dat daar wat aan gedaan word.
zelf brieven sturen helpt niet
Re: Telfort 2
Beste Telfort webcare-guppies,
Half mei dit jaar heb ik met webcare telefonisch contact gehad betreffende de diverse onprettige zaken rondom ongewenste incasso's door zowel Telfort/Green ISP BV en de marktleider in menselijk leed 'Intrum Justitia'. Telford bekende schuld en beloftes werden gemaakt: de centjes zouden netjes worden teruggestort. Hierop heb ik aangegeven dat als Telfort/Green ISP BV die beloftes zou nakomen ik hier tevens op zou terugkomen op dit forum.
Wel, bij dezen kan ik u allen melden dat tussen de belofte van Telfort/Green ISP BV en het nakomen hiervan ruim 3 maanden later nog steeds een gapend gat van € 114,01 aan abonnementsgeld, incassokosten en vage rentes zit. Dikke faal dus en TI706QCC05 is 'not amused'.
Half mei dit jaar heb ik met webcare telefonisch contact gehad betreffende de diverse onprettige zaken rondom ongewenste incasso's door zowel Telfort/Green ISP BV en de marktleider in menselijk leed 'Intrum Justitia'. Telford bekende schuld en beloftes werden gemaakt: de centjes zouden netjes worden teruggestort. Hierop heb ik aangegeven dat als Telfort/Green ISP BV die beloftes zou nakomen ik hier tevens op zou terugkomen op dit forum.
Wel, bij dezen kan ik u allen melden dat tussen de belofte van Telfort/Green ISP BV en het nakomen hiervan ruim 3 maanden later nog steeds een gapend gat van € 114,01 aan abonnementsgeld, incassokosten en vage rentes zit. Dikke faal dus en TI706QCC05 is 'not amused'.
-
- verified
- Berichten: 959
- Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Telfort 2
@Consensus,
Mijn welgemeende excuses dat deze er tussendoor is geglipt bij het overdragen van de werkzaamheden.
Ik heb de creditering van het door u genoemde bedrag vandaag direct door laten voeren. Dit bedrag kunt u doorgaans binnen 2 weken op uw rekening verwachten.
Hugo
Mijn welgemeende excuses dat deze er tussendoor is geglipt bij het overdragen van de werkzaamheden.
Ik heb de creditering van het door u genoemde bedrag vandaag direct door laten voeren. Dit bedrag kunt u doorgaans binnen 2 weken op uw rekening verwachten.
Hugo
Re: Telfort 2
Wacht nog steeds op de snelheid verhoging maar blijkbaar is dat niet mogelijk. Dus we gaan op zoek naar een andere leverancier, wacht op een leuk actie tarief dan is het exit Telfort.
-
- verified
- Berichten: 959
- Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Telfort 2
Sindela,
Zou u hier uw klantnummer kunnen plaatsen? (Derde kunnen hier niets mee)
Ik zou graag voor u de lijn willen onderzoeken.
Bij het overgeven van de werkzaamheden door Joris is bij mij helaas niet bekend geworden dat u een lopend probleem heeft.
Een weerstand van 7 kilometer op een lijn van 2,7 kilometer is gewoon op te lossen, in het ergste geval door het signaal op uw 2e aderpaar te leveren.
Een passende coulance wordt voor u dan ook uiteraard verzorgd.
Hugo
Zou u hier uw klantnummer kunnen plaatsen? (Derde kunnen hier niets mee)
Ik zou graag voor u de lijn willen onderzoeken.
Bij het overgeven van de werkzaamheden door Joris is bij mij helaas niet bekend geworden dat u een lopend probleem heeft.
Een weerstand van 7 kilometer op een lijn van 2,7 kilometer is gewoon op te lossen, in het ergste geval door het signaal op uw 2e aderpaar te leveren.
Een passende coulance wordt voor u dan ook uiteraard verzorgd.
Hugo
Re: Telfort 2
Beste Hugo, goed dat jullie nog reageren ;-) klantnummer: TV903P5G13
Het is nu wel stabiel maar traag, uploaden naar youtube is nachtje pc aan laten staan...
De aders zijn gewisseld zonder snelheid verschil e.d. te vinden door de KPN monteur. De lijn is al 2 keer doorgemeten.
paar stukjes uit mijn forumgeschiedenis:
mijn voorstel om analoog te testen:
28 mei 2009 22:01 Nu heb ik geen interesse tot ontbinding maar wil een juiste oplossing. Telfort/KPN kan een 2e lijn laten aansluiten, ik zou dan kiezen een analoge lijn met hetzelfde een Zyxel wireless modem (dus analoge versie). En dan testen of de snelheid wel gehaald kan worden. Als dat wel werkt de telefoonnummers porteren naar analoog en de ISDN lijn opheffen. (dat natuurlijk gratis, incl. modem wissel)
03 jun 2009 17:43 snelheid: 5693/741 werkt weken goed!!
03 jul 2009 22:23 was het weer afgelopen, "Weer een half uur met je gsm bellen om de procedure weer door te lopen. En dan krijg je te horen dat er 5 tot 10 dagen tijd is om het op te lossen..... blijkbaar snapt Telfort niet dat internet bijna gelijk is aan water en licht."
Het is nu wel stabiel maar traag, uploaden naar youtube is nachtje pc aan laten staan...
De aders zijn gewisseld zonder snelheid verschil e.d. te vinden door de KPN monteur. De lijn is al 2 keer doorgemeten.
paar stukjes uit mijn forumgeschiedenis:
mijn voorstel om analoog te testen:
28 mei 2009 22:01 Nu heb ik geen interesse tot ontbinding maar wil een juiste oplossing. Telfort/KPN kan een 2e lijn laten aansluiten, ik zou dan kiezen een analoge lijn met hetzelfde een Zyxel wireless modem (dus analoge versie). En dan testen of de snelheid wel gehaald kan worden. Als dat wel werkt de telefoonnummers porteren naar analoog en de ISDN lijn opheffen. (dat natuurlijk gratis, incl. modem wissel)
03 jun 2009 17:43 snelheid: 5693/741 werkt weken goed!!
03 jul 2009 22:23 was het weer afgelopen, "Weer een half uur met je gsm bellen om de procedure weer door te lopen. En dan krijg je te horen dat er 5 tot 10 dagen tijd is om het op te lossen..... blijkbaar snapt Telfort niet dat internet bijna gelijk is aan water en licht."
-
- verified
- Berichten: 959
- Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Telfort 2
Ontzettend bedankt, ik ga mijn best voor u doen!
Ik zal u op de hoogte houden van de voortgang.
Hugo
Ik zal u op de hoogte houden van de voortgang.
Hugo
Re: Telfort 2
Met behulp van Hugo nu een analoog (pots) router ontvangen (ZyXel P-2602HW-D1A) en KPN zal zo snel mogelijk in de centrale de op overgebleven twee draadjes het ADSL signaal zetten, planning is 9 oktober maar kan ook eerder zeggen ze. Omdat ik thuis alles zelf heb aangesloten en geen monteur aan huis nodig is.
Dan kunnen we kijken of het met dit signaal wel meer snelheid kunnen behouden :-). Dan gaat de ISDN eruit. Ik ben er klaar voor ;-).
Eindelijk een goede actie vind ik en het werkt om via dit forum te posten.
Dan kunnen we kijken of het met dit signaal wel meer snelheid kunnen behouden :-). Dan gaat de ISDN eruit. Ik ben er klaar voor ;-).
Eindelijk een goede actie vind ik en het werkt om via dit forum te posten.
Re: Telfort 2
Het kan snel... nu op beide DSL signaal maar de
P-2602HW-D1A (analoog) is 3431 kbps / 1000 kbps
P-2602HW-D3A (isdn) is 3603 kbps / 724 kbps
Was uitzoeken of ik de bekabeling goed heb vastgezet of heeft Telfort de snelheid had aangepast.
Later P-2602HW-D3A afgekoppeld en toen was de snelheid wel 5691 kbps / 1018 kbps (een overslag bij ISRA punt met 2 lijnen? want dat is het "open" punt, onbeschermde kabels, met twee lijnen)
De VoIp ook overgezet en het lijkt allemaal te werken.
Wireless LAN was wel uitzoeken, disconnecte steeds maar Security aangepast
ReAuthentication Timer 1000 (In Seconds)
Idle Timeout 1000 (In Seconds)
Group Key Update Timer 1000 (In Seconds)
En dat lijkt ook beter te werken vooral met de MACbook ;-)
Als de lijn niet meer gaat klapperen de volgende weken dan zou het probleem, niet ontvangen gekochte snelheid en onstabiele verbinding, opgelost zijn.
Tot zover bedankt Hugo :-)
P-2602HW-D1A (analoog) is 3431 kbps / 1000 kbps
P-2602HW-D3A (isdn) is 3603 kbps / 724 kbps
Was uitzoeken of ik de bekabeling goed heb vastgezet of heeft Telfort de snelheid had aangepast.
Later P-2602HW-D3A afgekoppeld en toen was de snelheid wel 5691 kbps / 1018 kbps (een overslag bij ISRA punt met 2 lijnen? want dat is het "open" punt, onbeschermde kabels, met twee lijnen)
De VoIp ook overgezet en het lijkt allemaal te werken.
Wireless LAN was wel uitzoeken, disconnecte steeds maar Security aangepast
ReAuthentication Timer 1000 (In Seconds)
Idle Timeout 1000 (In Seconds)
Group Key Update Timer 1000 (In Seconds)
En dat lijkt ook beter te werken vooral met de MACbook ;-)
Als de lijn niet meer gaat klapperen de volgende weken dan zou het probleem, niet ontvangen gekochte snelheid en onstabiele verbinding, opgelost zijn.
Tot zover bedankt Hugo :-)
-
- verified
- Berichten: 959
- Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Telfort 2
Overslag is zeer aannemelijk bij 2 open lijnen die on-afgeschermd samenkomen.
De verbinding draait analoog nu erg goed.
5691 down en 1018 up op een 5M/1M abonnement en nu al ruim 3 dagen onafgebroken online.
Het lijkt er dus inderdaad op dat uw probleem nu is opgelost, ontzettend fijn!
Ik heb naast het kosteloze draadloze modem ook 2 maanden abonnementskosten laten crediteren voor het geleden ongemak.
Als u nog vragen/opmerkingen heeft dan hoor ik dit graag.
Hugo
De verbinding draait analoog nu erg goed.
5691 down en 1018 up op een 5M/1M abonnement en nu al ruim 3 dagen onafgebroken online.
Het lijkt er dus inderdaad op dat uw probleem nu is opgelost, ontzettend fijn!
Ik heb naast het kosteloze draadloze modem ook 2 maanden abonnementskosten laten crediteren voor het geleden ongemak.
Als u nog vragen/opmerkingen heeft dan hoor ik dit graag.
Hugo
Re: Telfort 2
Na een maand kan ik zeggen het werkt nog steeds goed en het bedrag van 2 maanden staat op mijn rekening.Het lijkt er dus inderdaad op dat uw probleem nu is opgelost, ontzettend fijn!
Ik heb naast het kosteloze draadloze modem ook 2 maanden abonnementskosten laten crediteren voor het geleden ongemak.
Als u nog vragen/opmerkingen heeft dan hoor ik dit graag.
Dus ik wil deze call netjes afsluiten en hoewel het een hoop tijd en toch de nodige ergernis heeft gekost, ben ik blij dat ik nu gewoon weer met andere werkzaamheden kan bezig zijn.
Tnx Hugo.
-
- verified
- Berichten: 959
- Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Telfort 2
@sindela,
Dat is fijn om te horen!
Hugo
Dat is fijn om te horen!
Hugo
-
- Berichten: 10
- Lid geworden op: 10 dec 2009 18:26
Re: Telfort 2
Toch wil ik ook even reageren, heb tot nu toe en ben al 1,5 jaar klant bij telfort eigelijk geen problemen mee gemaakt. Internet werkt altijd en is voor mij snel genoeg.
1 minpuntje vind ik wel dat je niet een leuke aanbieding krijgt als je vaste contract periode afgelopen is. Hiervoor heb ik zelf even moete bellen naar telfort op het internet was er namelijk een aanbieding vast bellen met internet de eerste 6 maanden 19.90 en daarna de normale prijs.
Ik betaalde voor alleen internet al 20 euro omdat dit de normale prijs is ( als je geen aanbieding hebt en je buiten je vaste contract periode van een jaar bent ) de mevrouw aan de telefoon voelde de bui al hangen ik kon immers ten alle tijden opzeggen. En deed me de aanbieding de eerste 6 maanden internet en bellen voor 15 euro per maand.
Moet zeggen dat ik dit een leuke aanbeiding vind van telfort !!
gr pieter jan jochems
1 minpuntje vind ik wel dat je niet een leuke aanbieding krijgt als je vaste contract periode afgelopen is. Hiervoor heb ik zelf even moete bellen naar telfort op het internet was er namelijk een aanbieding vast bellen met internet de eerste 6 maanden 19.90 en daarna de normale prijs.
Ik betaalde voor alleen internet al 20 euro omdat dit de normale prijs is ( als je geen aanbieding hebt en je buiten je vaste contract periode van een jaar bent ) de mevrouw aan de telefoon voelde de bui al hangen ik kon immers ten alle tijden opzeggen. En deed me de aanbieding de eerste 6 maanden internet en bellen voor 15 euro per maand.
Moet zeggen dat ik dit een leuke aanbeiding vind van telfort !!
gr pieter jan jochems