LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Guardian72 »

jialin schreef:Beter om ook geen zaken meer te doen met Ideal want dit biedt geen ENKELE bescherming, beter is het om te betalen via Paypal of Creditcard kun je tenminste nog iets doen.
Alleen Credit cards dan.
Paypal is ook een puur onzin systeem - met totaal willekeurige beslissingen door mensen die geen feeling met hun klanten hebben.

hendrikpas
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 nov 2010 11:58

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door hendrikpas »

Ook ik ben opgelicht door ExtremeDiscount.nl!
In 't kort:
1 sept. bericht dat besteld artikel (mini-tv) niet leverbaar is. Retournering €137.50 binnen 30 dagen.
16 nov. (wat laat, maar wegens verblijf in buitenland) mijn reactie:
"Voor het niet leverbare artikel is door mij €137.50 betaald. Betaling tot op heden niet gecrediteerd, gaarne per omgaande herstel van deze fout".
16 nov. hun reactie:"Helaas t/m 24 nov. niet in staat op e-mail te reageren, niet tel. bereikbaar, afhaal- en hoofd-kantoor in deze periode gesloten. Excuses voor dit ongemak. Het team van ExtremeDiscount."
Mijn reactie vandaag: Door mij wordt bij de politie aangifte gedaan!
RADAR, bij voorbaat dank voor het aanpakken van deze oplichter(s)!

stofzuigertje

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

De service is bij hun dus ook Extreme...... en Discount betekende voordelig en dat merken we!

Ik heb zelf ook een online winkel met een aantal van de bij hun ook leverbare producten maar ik kan mezelf nog niet terug vinden hier op dit forum!

Dus kijk eerst of een winkel hier te vinden is en dan zullen ze deze 10 pagina's klachten en alle andere die hier ook met enig zoekwerk te vinden zijn wel serieuzer nemen!

twijbenga
Berichten: 34
Lid geworden op: 16 nov 2010 12:25

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door twijbenga »

[persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]

het zou mooi zijn dat radar in actie zou komen om dit bedrijf te stoppen!!, en te kunnen zorgen dat alle gedupeerden hun geld ooit weer terug zouden zien!

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Guardian72 »

vogels schreef:
16 nov. hun reactie:"Helaas t/m 24 nov. niet in staat op e-mail te reageren, niet tel. bereikbaar, afhaal- en hoofd-kantoor in deze periode gesloten. Excuses voor dit ongemak. Het team van ExtremeDiscount."
Dit ziet er niet goed uit! Zie dat alle adresgegevens ook van de site zijn gehaald. :shock: :shock: Volgens mij duidelijke signalen dat er een faillissement aan zit te komen :!:

In dat geval zou ik toch direct aangifte gaan doen, voor zover mensen dit nog niet gedaan hebben - want dan zou het best eens faillisementsfraude kunnen zijn (Net zoals destijds met Hardwaretotaal).

CARTOUCHE777
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 nov 2010 00:39

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door CARTOUCHE777 »

Een tijdje geleden heb ik hier ook gepost. had op 7 oktober een melitta espresso besteld van 330 euro. Zelfde klachten als sommigen hiervoor. Monique heeft dan in naam van Extremediscount op dit forum de klachten opgevolgd en besproken.
Ik was dan al heel wat meer gerustgesteld, ook ik had al die negatieve zaken, terecht voor het grootste deel trouwens, over Extremediscount gelezen.
De laatste 2 weken waren de mails gekregen van Extremediscount juist en gisteren heb ik mijn apparaat mooi verpakt gekregen via TNT. Dus eind goed al goed zeker.
Ik heb veel aan dit forum gehad en zeker toen Monique de klachten hier besprak.
Daarom vind ik ook dat wanneer het goedkomt dat het ook dient vermeld.

twijbenga
Berichten: 34
Lid geworden op: 16 nov 2010 12:25

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door twijbenga »

vogels schreef:
16 nov. hun reactie:"Helaas t/m 24 nov. niet in staat op e-mail te reageren, niet tel. bereikbaar, afhaal- en hoofd-kantoor in deze periode gesloten. Excuses voor dit ongemak. Het team van ExtremeDiscount."
Dit ziet er niet goed uit! Zie dat alle adresgegevens ook van de site zijn gehaald. :shock: :shock: Volgens mij duidelijke signalen dat er een faillissement aan zit te komen :!:
De adresgegevens staan nog wel steeds op hun site zag ik, maar die site is wel aangepast hier en daar.

twijbenga
Berichten: 34
Lid geworden op: 16 nov 2010 12:25

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door twijbenga »

Heb na lang zoeken ook nog wat adresgegevens gevonden, zal ze eerst nog eens proberen te bellen, en anders ga ik mijn geld zelf wel ophalen

[adresgegevens verwijderd door de Moderator]
Laatst gewijzigd door twijbenga op 18 nov 2010 12:11, 4 keer totaal gewijzigd.

Anne76
Berichten: 7
Lid geworden op: 18 nov 2010 10:01

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Anne76 »

Helaas ben ik ook 1 van de velen met ervaring met Extreme Discount.
Ik had een paar weken geleden een camera besteld (€335).
Omdat er steeds uitstel van levering was heb ik maandag mijn bestelling geannuleerd.
Nu heb ik nog geen bevestiging van mijn annulering want ik krijg mailtjes terug die iedereen op dit moment ontvangt van Extreme Discount.

Kan ik nu al aangifte gaan doen bij de politie? Ik heb nog geen bevestiging van mijn annulering en de 30 dagen zijn nog niet voorbij.
Kan iemand mij vertellen wat ik nu wel kan doen?
Ik heb de winkel van Extreme Discount al een mail gestuurd, Monique heb ik een mail gestuurd (je probeert van alles) en ik heb een klacht en vragen neergelegd bij de Thuiswinkel.
Ik krijg tot nu toe nergens antwoord. Ook niet van de Thuiswinkel.

twijbenga
Berichten: 34
Lid geworden op: 16 nov 2010 12:25

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door twijbenga »

Dit is oplichting, omdat je niks ontvangen hebt, ik zou aangifte gaan doen tegenwoordig kan dit eventueel ook online https://www.mijnpolitiebureau.nlen ik zou ook een email sturen naar radar in de hoop dat ze bezig gaan met dit bedrijf, thuiswinkel had ik ook een klacht neergelegd, die hadden ook al meerdere klachten binnen over dit bedrijf, hier heb ook ook nog niks van vernomen. Ik zelf wacht al 3 maanden op mijn geld, dat geld heb je toch niet terug in een maand, en ik betwijfel het of we ons geld ooit nog eens zouden terugzien.
Anne76 schreef:Helaas ben ik ook 1 van de velen met ervaring met Extreme Discount.
Ik had een paar weken geleden een camera besteld (€335).
Omdat er steeds uitstel van levering was heb ik maandag mijn bestelling geannuleerd.
Nu heb ik nog geen bevestiging van mijn annulering want ik krijg mailtjes terug die iedereen op dit moment ontvangt van Extreme Discount.

Kan ik nu al aangifte gaan doen bij de politie? Ik heb nog geen bevestiging van mijn annulering en de 30 dagen zijn nog niet voorbij.
Kan iemand mij vertellen wat ik nu wel kan doen?
Ik heb de winkel van Extreme Discount al een mail gestuurd, Monique heb ik een mail gestuurd (je probeert van alles) en ik heb een klacht en vragen neergelegd bij de Thuiswinkel.
Ik krijg tot nu toe nergens antwoord. Ook niet van de Thuiswinkel.

twijbenga
Berichten: 34
Lid geworden op: 16 nov 2010 12:25

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door twijbenga »

http://www.thuiswinkel.org

Dit staat nu op de site van de thuiswinkel, dus die zijn er ook al druk mee bezig.

ExtremeDiscount tijdelijk niet bereikbaar
ExtremeDiscount blijkt tot 24 november niet bereikbaar te zijn. Op dit moment is het niet duidelijk wat er aan de hand is. Op 24 november verwachten wij een update met betrekking tot de bereikbaarheid van deze webshop.

twijbenga
Berichten: 34
Lid geworden op: 16 nov 2010 12:25

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door twijbenga »

Links onderin op de site toch?
vogels schreef:
De adresgegevens staan nog wel steeds op hun site zag ik, maar die site is wel aangepast hier en daar.
Waar staan die dan nu?

Maaike68
Berichten: 15
Lid geworden op: 18 nov 2010 11:34

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Maaike68 »

Beste lezers,

Ook ik heb slechte ervaringen, ik had hier al eerder wat geschreven, maar kan de berichten niet terugvinden. Ik ben nu aan het wachten op mijn geld, nadat ik een GSM had teruggestuurd, die niet aan de verwachtingen voldeed. De 30 dagen zijn (uiteraard?!) inmiddels verstreken, waarbinnen het geld teruggestort zou worden. Vanochtend stuurde ik ze een mail hierover en dit was de reactie:

Dit is een automatisch verzonden bericht.

Geachte Hr./Mw.,
Bedankt voor uw e-mail.
Wegens omstandigheden zijn wij t/m woensdag 24 november niet in staat om op uw e-mail te reageren. Tevens zijn wij tot deze datum niet telefonisch bereikbaar. Zowel onze afhaallocatie als ons hoofdkantoor zijn in deze periode gesloten.

Nieuwe orders kunnen niet geplaatst worden.

Onze excuses voor het eventuele ongemak!
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Extremediscount


Zou de boel ingestort zijn daar? Ik heb Radar ook gemailed met de vraag of ze dit bedrijf niet eens aan de kaak kunnen stellen, want het is natuurlijk verschrikkelijk wat hier gebeurt. Radar reageerde niet, ze krijgen natuurlijk heel veel tips over bedrijven die niet goed functioneren. Maar ik vrees ondertussen wel voor mijn geld....

twijbenga
Berichten: 34
Lid geworden op: 16 nov 2010 12:25

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door twijbenga »

Ja er is sowieso wat gaande met dat bedrijf,wat wil je ook met al die klachten, je kan ook geen bestellingen meer plaatsen op hun site.

Maaike68
Berichten: 15
Lid geworden op: 18 nov 2010 11:34

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Maaike68 »

Ik heb zojuist een klacht geplaatst op de site van Thuiswinkel.org. Misschien als we dat allemaal doen, er iets gaat bewegen?! Of Radar toch proberen aan te sporen aandacht te schenken aan de wanpraktijken van ExtremeDiscount!!

twijbenga
Berichten: 34
Lid geworden op: 16 nov 2010 12:25

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door twijbenga »

Heb ik ook al een klacht ingediend!, en vele voorgangers.
Maaike68 schreef:Ik heb zojuist een klacht geplaatst op de site van Thuiswinkel.org. Misschien als we dat allemaal doen, er iets gaat bewegen?! Of Radar toch proberen aan te sporen aandacht te schenken aan de wanpraktijken van ExtremeDiscount!!

twijbenga
Berichten: 34
Lid geworden op: 16 nov 2010 12:25

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door twijbenga »

ja dat is zo, dat is nog wel netjes van ze, zoals je al zij er zijn genoeg van die webshops die gewoon doordraaien.
vogels schreef:
Nieuwe orders kunnen niet geplaatst worden.
Als dat echt zo is, vind ik dat wel fatsoenlijk van ze. Zijn genoeg webshops die zelfs na hun faillissement de webshop nog lieten draaien.

Maaike68
Berichten: 15
Lid geworden op: 18 nov 2010 11:34

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Maaike68 »

Ik heb zo juist aan Radar nogmaals een verzoek gedaan dit bedrijf eens onder de loep te nemen, dit kan toch zo niet doorgaan, mensen! Wie wil nog meer een verzoek doen aan Radar? Misschien helpt dat!

JohnRozema
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 nov 2010 14:22

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door JohnRozema »

Ik zal ook verzoek richten aan redactie van RADAR. Heb inmiddels ook afspraak gemaakt bij politie om aangifte te doen van oplichting (ik heb mijn bestelling geannuleerd na vooruitbetaling en bedrag nog steeds niet terug ontvangen).

JohnRozema
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 nov 2010 14:22

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door JohnRozema »

Maaike68 schreef:Ik heb zo juist aan Radar nogmaals een verzoek gedaan dit bedrijf eens onder de loep te nemen, dit kan toch zo niet doorgaan, mensen! Wie wil nog meer een verzoek doen aan Radar? Misschien helpt dat!
Ik heb zojuist ook e-mail gestuurd. We'll see ....

Gesloten