a/ De wet maakt een heel duidelijk onderscheid tussen MLM en piramidespelen;
b/ het feit dat jij denkt dat je in MLM automatisch de pineut bent als je te laat instapt, toont al aan dat je totaal geen verstand van deze zaken hebt;
c/ Het feit dat jij denkt dat het enkel om producten gaat die niet in reguliere winkels te vinden zijn (douwe egberts heeft klaarblijkelijk geen koffie in normale winkels en ook Toyota is volgens jouw redenering niet in een reguliere winkel te vinden) en ook dat je niet weet dat het bij MLM niet alleen om producten maar ook vaak om diensten gaat, toont aan dat je slecht geinformeerd bent.
Tja, dan moet je jezelf wel slim noemen, want weinig anderen zullen het voor je doen.
En hier raken we elkaar weer kwijt. Want WEER speel je op de persoon om je gelijk te halen of indruk te maken.
a/ Neem ik van je aan; ik ben hier niet in thuis. Een aanwijzing zou handig zijn: welk artikel en waar kan ik het eventueel online vinden?
b/ nee, deze uitspraak baseer ik op vele gevallen uit de praktijk. Je verweert jezelf met een flauwe opmerking, erg zwak en niet volwassen. Laat nou eens zien waarop je je uitspraak baseert! Als je gelijk hebt kun je het van mij zo krijgen, maar dat weet je eigenlijk wel.
c/ ik heb nog nooit Herbalife of vergelijkbare producten in de winkels gezien. Je draait mijn redenering om en en legt mij woorden in de mond om je gelijk te halen. Dat Toyota en Douwe Egberts volgens jou in Azië via MLM worden verkocht (waar ik toch wel veel Toyotareclame zie; raar als het via MLM zo goed wordt verkocht), doet hier niet ter zake. Waarom ligt Douwe Egbert hier dan WEL in de schappen en staan hier WEL Toyota's in de showroom?