LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Amway

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Amway

Ongelezen bericht door So be it »

Als je goed leest wat je zelf schrijft lieve Maarschalk,
Wat ZEI ik net nou, MrT.....:
geen kikkers opblazen en spinnen hun pootjes uittrekken!!!

SBI
Grapje, M......

mrtelecom

Re: Amway

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Persoonlijke aanvallen?! Dus de waaarheid publiceren over jouw tactieken is een persoonlijke aanval? En zeggen dat ik een psychiater nodig heb omdat ik jouw insinuaties ontmasker niet?

Hahaha, zelden iemand tegengekomen wiens zelfbeeld zo in strijd is met de werkelijkheid.

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Amway

Ongelezen bericht door mlmangel »

UK threatens to ban Amway


British regulators are threatening to ban Amway and two of its high-level distributors from the United Kingdom in a legal battle that has the Ada company scrambling to rein in its independent sales force.

The complaint is sealed, but the "objectionable" practices revolve around a persistent problem for Amway's parent company, Alticor: distributors more focused on selling their motivational books, tapes and seminars to salespeople than peddling Amway merchandise.



Sunday, July 01, 2007By Rob KirkbrideThe Grand Rapids Press

http://www.mlive.com/news/grpress/index ... xml&coll=6

mrtelecom

Re: Amway

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Interessant om te zien dat het gaat om een dreiging. Waarschijnlijk worden er straks nieuwe regeltjes opgesteld en is er niks aan de hand. Misschien een boete en that's it. Interresant is natuurlijk wel dat er in het artikel staat dat de markt voor Amway in Azie in de miljarden loopt. Niet slecht voor een flutbedrijfje en oeps, daar gaan alle fictieve berekeningen van degene die MLM als flut neer willen zetten met al hun theorieen.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Amway

Ongelezen bericht door So be it »

UK threatens to ban Amway
Of-ie ook pissig is op mij hè???... :lol:

We kunnen verwachten dat -ie er over een week of zo, wéér mee komt...!! :lol:
Zelf heb ik deze strijd al meer dan 5, 6 weken geleden hier vermeld..., maar ja, erg snugger is mmerscammer niet hè...?? : wink:.....
two of its high-level distributors from the United Kingdom
Juist..., two, 2 dus......
distributors more focused on selling their motivational books, tapes and seminars to salespeople than peddling Amway merchandise.
Zal het nog eens uitleggen.....

Klanten bedienen is bijna altijd "parttime".......
Enkele van de hogere inkomens hebben structuren waarbij zij flinke winsten maken op de "tools".
Daar is Amway dus voor gewaarschuwd en er is gedreigd met sluiting..... en om dát nu te voorkomen hebben ze zelf een soort van tijdelijke "stop" afgekondigd waarin de problemen rigoreus worden aangepakt!!!

Amway is altijd al een voorloper geweest... en zal dat ook wel blijven...
Ook NU weer worden de hete kastanjes uit het vuur gehaald door dir bedrijf en zal de hele mlm markt precies weten waar ze aan toe zijn.....!

Dank je wel mlmscammertje dat je dit nog eens onder onze aandacht wilde brengen....

Je had het óók kunnen plaatsten onder":
MLMWATCHDOG.com..., doe je dat nog even en zet je mijn uitleg er dan óók bij??? BVD...

So be it (Je kunt ook NIKS goed doen, hè, jongen...... :(
Houdt onze sites nu maar in de gaten..., dan blijf je wat vroeger op de hoogte...

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Amway

Ongelezen bericht door So be it »

Critics claim many large-scale distributors make more money selling their independently produced motivational tapes than they do selling actual product.
"Critics"?? Mensen als M&M en E zijn dat......

Lekker geloofwaardig, toch?? :roll:

Jedoch...., wanneer het de de 2 mensen waarover wordt gesproken betreft, zou ik daar niet van opkijken.(En zo zijn er nóg een paar!)
IK kan dat verklaren..., M&M en E niet.....

Deze personen hebben weliswaar grote netwerken uitgebouwd...., maar staan zeer beslist..., NIET aan de top!!!!
(Ik zou die verbaasde smoelen wel eens willen zien, nu....!! :lol:....!)

So be it
We houden jullie natuurlijk op de hoogte..., MM-scammertjes en ik.... :wink:
Hij op een óneerlijke..., ik op een éérlijke manier...!

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Amway

Ongelezen bericht door So be it »

Stephen R. Covey is 11 oktober in Nederland en u kunt daarbij zijn!
De wereldvermaarde managementgoeroe Stephen Covey spreekt tijdens het Nationaal Salescongres op 11 oktober in Haarlem. Tijdens het congres reikt hij u, als salesprofessional, tools aan om uw commerciële resultaten te verbeteren.

De reputatie van Covey werd definitief gevestigd met zijn boek: The seven Habits of Highly Effective people dat een wereld bestseller werd. Ook is Covey onder meer adviseur van Bill en Hillary Clinton.

Goh..., wat een tillers in dat reguliere bedrijfleven toch...... (€ 995,00)
Bij ons betaal je voor een driedaagscongress maar € 100,00..!
Moet je wél je eigen koffie betalen!!
Nu hebben we Covey nog niet gehad, maar bekende Nederlandse Goeroes wél...... ( € 20,00, € 25,00 per avond...! Goedkoop hè?? : wink:

So be it
http://verkopersonline.m3.mailplus.nl/g ... d=openhtml

En nu wilde mlmscammertje daar natuurlijk de vólgende link bij zetten..., maar ik ben hem vóór!!
Toespraakje van Covey..., gehéél gratis....:
http://www.youtube.com/watch?v=f61tt1lu ... ed&search=

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Amway

Ongelezen bericht door mlmangel »

SBI, als je hier dan toch zo zit op te scheppen hoe prachtig het allemaal is bij Amway, laat ons dan eens weten hoeveel je elke maand eraan verdient? Want daar draait het toch om, als we eender welke mlm site openen, de mogenlijkheid om financieel onafhankelijk te worden, om die droomauto, dat landgoed en die prachtige vakanties te kunnen betalen?! En, hoeveel verdien je? Woon je in een landgoed? Heb je een boot in Monaco? Jaarlijkse enkele citytrips, een skivakantie en er dan nog enkele weken tussenuit in de zomer?

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Amway

Ongelezen bericht door So be it »

SBI, als je hier dan toch zo zit op te scheppen hoe prachtig het allemaal is bij Amway, laat ons dan eens weten hoeveel je elke maand eraan verdient? Want daar draait het toch om, als we eender welke mlm site openen, de mogenlijkheid om financieel onafhankelijk te worden, om die droomauto, dat landgoed en die prachtige vakanties te kunnen betalen?! En, hoeveel verdien je? Woon je in een landgoed? Heb je een boot in Monaco? Jaarlijkse enkele citytrips, een skivakantie en er dan nog enkele weken tussenuit in de zomer?
Juist....
Jij bent zo'n dom figuurtje dat denkt dat als ik het kan..., dat jij het ook kunt!!! :lol:

Je eigen waardigheid proberen jullie op te krikken door te proberen andermans waardigheid omlaag te roddelen.....

SBI

Wat vinden jullie van Covey??
Niet zo belangrijk als SBI toch???

Mijn mening en bevindingen vind je belangrijker dan van wereldbekende mensen... :roll: 8)

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Amway

Ongelezen bericht door So be it »

Kom..., we gooien er nog een paar leuke linkjes tegen aan.....
Zul je wel groen en geel van ellende worden....! :lol:

http://www.nutrilite.com/en-us/Science/ ... owell.aspx

http://nl.youtube.com/watch?v=IKucq1r84 ... ed&search=

http://health.discovery.com/ads/nutrilite/health/

Misschien kunnen jullie een bom in Venlo plaatsen??
http://www.nfia.com/item.php?testimonialid=19

http://www.euromagnabloc.com/index1.html

http://www.uschamber.com/press/releases ... 02-104.htm

http://www.business2000.ie/cases/cases_8th/case29.htm

Zó...., eventueel heb ik nog wel een paar zelfverzonnen sprookjes hoor....

Ik hoop dat jullie een spuugzakje bij de hand hebben...?

SBI

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Amway

Ongelezen bericht door mlmangel »

Allemaal heel leuk die linkjes, maar hoeveel hou je nou over aan je mlm activiteiten?

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Amway

Ongelezen bericht door So be it »

3 Ton per week???

Truste.....

SBI

Ja, ja...., kom maar weer.....

Jan, Karel, Loser, Truus... jve, Petje Bel..........

Moet morgen nog ff een marathon winnen, , de Everest beklimmen en een paar haaien temmen in het zwembad in Afghanistan...., dus ga op tijd naar bed.....

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Amway

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Juist....
Jij bent zo'n dom figuurtje dat denkt dat als ik het kan..., dat jij het ook kunt!!!
JvE/sobeit, je bent schijnbaar vergeten dat op het mlm prikbord ook een kleine soortgelijke discussie is gevoerd. Waarbij de eeste mlm-ers het toen met me eens waren dat iemand die zelf keer op keer verkondigt hoe geweldig veel er verdiend kan worden in de mlm maar er zelf niks van bakt niet geloofwaardig is.
Vandaar de vraag hoeveel jij er nu eigenlijk van bakt.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Amway

Ongelezen bericht door So be it »

@ Maarschalk/Zeur,
dat iemand die zelf keer op keer verkondigt hoe geweldig veel er verdiend kan worden in de mlm maar er zelf niks van bakt niet geloofwaardig is.
Dan ben je óók een dom figuur wanneer je de hele geloofwaardigheid van een industrie laat afhangen van de uitlatingen van één persoon.

Kijk ik daar van op??

Welnee...., jullie slikken toch ook de bagger van de spamsite van je compaan voor zoete koek....??

Maar vooral geen echt onderzoek doen hoor!!

Nee, nee..., De mening van So be it is belangrijk..... :shock:

SBI

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Amway

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Heb jij de alle discussies wel gesnapt?
Ik en mlmangel laten niks afhangen van 1 persoon. Ikzelf heb al veel langer geconcludeerd dat het hele mlm een prutsmethodiekje is.
Maar nu jij steeds zo hoog van de toren blaast wordt de vraag hoeveel jij er precies mee verdient steeds prangender.

Net zoals dat onderzoek waar je steeds over zeurt. Ik he nog steeds niet door wanneer jij nu vindt dat iemand genoeg onderzoek heeft gedaan. Schijnbaar gebruik je dat argument elke keer als we iets zeggen dat niet overeenkomt met wat jij vindt, maar onderzoek is er genoeg gedaan door genoeg verschillende personen.
Nee, nee..., De mening van So be it is belangrijk.....
Nee hoor. Maar wat jij verdient is wel belangrijk om jouw woorden eens in een beter perspectief te plaatsen.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Amway

Ongelezen bericht door So be it »

Ik en mlmangel laten niks afhangen van 1 persoon. Ikzelf heb al veel langer geconcludeerd dat het hele mlm een prutsmethodiekje is.
Klopt...., jullie laten het afhangen van een paar kruimeltjes...... :lol:

Onderzoek??
Zolang jullie nonsens neerpennen is jullie "onderzoek" lachwekkend".....

Mijn inkomen vind je van belang???
Want als dat hoog genoeg is ga je mlm-en....?

:shock:
WÁT zeg je???

Nee toch, hè....???

Euh...euh... ik verdien er NIKS mee...!!!
Er is in feit NIEMAND die er iets mee verdient.... :oops:

Het is ÉÉN grote SCAM Maarschalk...!!
Laat je niet misleiden.... Alleen de bóvensten....,, die 50 jaar geleden zijn begonnen en bovenaan in de piramide staan..., verdienen er een paar rot centen mee....!!


Wát zeg je???

Ga je er daarom nooit aan beginnen???
Omdat IK dat zeg???

(Godzijdank....... :roll:) ....euheuheuh..., euh... ik bedoel... ÉRG verstandige beslissing meneer maarschalk!!! U is een wijs mens!!!

SBI

(Oei, oei..., dát scheelde weinig!!! :? )

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Amway

Ongelezen bericht door jor »

Eeen mooi nieuw jasje, Misschien ook meteen aanleiding om wat fatsoenlijker met elkaar om te gaan en Veel meer ontopic te blijven, Geld natuurlijk voor iedereen.

mrtelecom

Re: Amway

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Ja, inderdaad heb je dat geconcludeerd. Helaas zonder feitelijke bewijzen en dus ben je aan het liegen tegen jezelf volgens je eigen definitie van liegen.

joopataa
Berichten: 694
Lid geworden op: 01 feb 2006 23:51

Re: Amway

Ongelezen bericht door joopataa »

Re: MLM succesverhalen
Auteur: mrtelecom (---.dial.plex.nl)
Datum: 29-12-2006 10:24

Niet posten voor je je pilletje hebt genomen Ad. Mensen hier stinken niet meer in je leugens.

Of ga je voor de verandering eens bewijzen plaatsen. Want tot nu ben jij de enige die spamklachten tegen zich heeft lopen, zelf heeft toegegeven ontslagdossiers te hebben vervalst, niet meer serieus wordt genomen door de politie met je zogenaamde kogelbrieven, een bewezen leugenaar is, iemand die over de rug van anderen geld verdient en degene die continue zegt dat het MLM'ers enkel om geld te doen is maar wel de enige is die continue met zijn verzonnen rijkdom pronkt.
Wat ben jij een enorme zeur zeg, Ook op andere fora zit je maar te ze*ken over van alles en nog wat.Get a Live man.Via www.google.nl met jou naam leverd al 8500 hits op! Laat die zaak nu eens rusten en reageer ontopic of hou je muil eens.

_________________________________________________________________-
Re: MLM succesverhalen
Auteur: mrtelecom (---.dial.plex.nl)
Datum: 31-12-2006 16:33

Nee Adje, jij moet in therapie. Wanneer maak je je blabla verhalen niet eens waar en zet je die zogenaamde dossiers eens hier neer.
Nee, wij kunnen elke keer je lulkoek ontzenuwen maar toch kom je steeds weer met nieuwe onzin.
Ik heb, helaas voor jou, met al mijn ex-relaties nog zeer goed contact (op eentje na (die ik aan de kant heb gezet want dat was inderdaad iemand zoals jij) en ben zeer gelukkig in mijn huidige relatie. Alweer iets waarin ik je voorbij streef, hahaha.

_____________________________________________________________________

mrtelecom

Re: Amway

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Oeps, we komen weer met feiten waar de tegenpartij niks tegen kan en ja hoor, weer een persoonlijke aanval. Onderbouw toch eens wat in plaats van altijd in paniek op de man te spelen en van alles te insinueren zonder dat met ook maar één feit te onderbouwen. Speel eerlijk en je krijgt eerlijke antwoorden.

Tot nu toe is het enige dat bewezen is dat de tegenstanders keer op keer op insinuaties, leugens en klinkklare oplichterij zijn betrapt, iets wat nog zelden of nooit gebeurt is richting de MLM'ers.

Overigens grappig dat je nu zoekt op google nu blijkt dat je de echte grootposters hier je medestanders zijn. Beetje typisch, als de resultaten je niet aanstaan pas je de methodiek aan. Zeer wetenschappelijk!

Gesloten