LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Draconian
Berichten: 12
Lid geworden op: 06 mar 2012 15:20

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door Draconian »

Dumbells van 15kg/stuk zijn vandaag binnengekomen van Koopgoedkoop.nl maar wat ben ik geschrokken zeg. Wat een troep! Gewichten zijn gevuld met cement en zeer groot. Stang is van kunststof en als je de moeren wilt aandraaien dan worden ze dol omdat het slap kunststof is. Voor alle bodybuilders: koop hier geen dumbells!
Op de sportschool zijn deze ding de helft kleiner van hetzelfde gewicht.

Ik vind het bedrog omdat op de pagina zelf staat van het artikel:
Deze robuuste dumbell heeft een totaal gewicht van 15 kilogram. De dumbbell bestaat uit een ijzeren stang van 0.5 kg en 8 gewichten met een totaal gewicht van 14.5 kg. De meegeleverde schijven variëren in gewicht van 1 tot 2.5 kg. Zo kun je de intensiteit van de training zelf bepalen. Tevens is de dumbel voorzien van een rubberen handgreep voor een extra stevige grip. Door middel van de stervormige schroefsluitingen blijven de gewichtsschijven goed op hun plek zitten. De dumbell is ook prima te combineren met onze haltersets, halterbank en losse gewichten
Ijzeren stang???????? Donder op! Het is een kunststof stang. Ijzeren stang weegt ook wel zwaarder dan 0,5kg. Gewichten blijven op hun plek zitten? Nou, als ik alle gewichten erop heb en dan 90 graden draait flikkeren de gewichten eraf omdat de kunststof moer zwak is en hij past er niet helemaal op met alle schijfjes. Op de foto zie je ook de vuldopjes niet waar ze het cement in hebben laten lopen. Je ziet het zelfs zitten bij de doppen. Sommige schijfjes staan zelfs bol van de cement. Nu snap ik waarom de spullen zo goedkoop zijn :lol: :lol: :lol:

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door Guardian72 »

@ Draconian,

maak een screenshot, en stuur ze daarna een mail om te ontbinden.
Ze hebben namenlijk NIET geleverd wat je besteld hebt.

stefanclement
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 mar 2012 11:19

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door stefanclement »

Beste allen,

Ik heb vandaag ondanks alle negatieve verhalen toch besloten een poging te wagen hier iets te bestellen. Direct na betaling was het product niet meer voorradig :? hopelijk voor mij was het de laatste en word deze nog gelevert en anders zit ik ook met de gebakken peren... Ik kom hier nog op terug en hoop dan iets positiefs te kunnen melden. heb een case aangemaakt bij hun klantenservice hopend dat ze snel regeren op mijn vragen.

iig ging het bestellen, betalen en mail over de bestelling snel hopend dat alles zo goed gaat.

Stefan


Ik ben zowaar net gebeld door de klantenservice van koopgoedkoop.nl door een vriendelijke jonge dame, die mij erop attent maakte dat de door mij geplaatste bestelling inderdaad niet meer voorradig is aangezien er èèn ding uit de set miste. Ze kon de zending wel doorlaten gaat als ik een andere kleur zou willen. ik heb hiervoor gekozen om de set z.sm. te kunnen ontvangen.
Ik was zeer content met deze service en hoop dat het vervolg even zo prettig is.

Stefan

flex4you
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 mar 2012 17:24

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door flex4you »

Ik heb hier een stoepbord gekocht, binnen 2 dagen in huis!!
Kreeg een mailtje met een link van UPS super service.
Geen klachten.

MAXIEM

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door MAXIEM »

flex4you

Jouw positieve ervaring laat onverlet, dat in dit topic zeer veel negatieve berichten over de shop zijn geplaatst vanaf 20-5-2010.

Met vriendelijke groet, Maxiem.

stefanclement
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 mar 2012 11:19

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door stefanclement »

MAXIEM schreef:flex4you

Jouw positieve ervaring laat onverlet, dat in dit topic zeer veel negatieve berichten over de shop zijn geplaatst vanaf 20-5-2010.

Met vriendelijke groet, Maxiem.
Beste Maxiem,

Het kan natuurlijk zijn dat de shop met de negatieve berichtgeving over hun werkwijze heeft aangepast want ook ik had een zeer prettige ervaring met hun en ondanks een defect lampje bij een flitsset wel 2 dagen later niet 1 maar zelfs twee reserve lampjes gekregen van ze.

MAXIEM

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door MAXIEM »

stefanclement

Het bericht van Draconian op 09 maart 2012 21:32, wijst niet in die richting.

Met vriendelijke groet, Maxiem.

PaulMoeskops
Berichten: 22
Lid geworden op: 24 dec 2007 18:36

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door PaulMoeskops »

Het heet ook niet voor niets KOOPGOEDKOOP :lol: :lol: :lol:

Ga liever naar Bol, Wehkamp, Coolblue of een andere kwaliteitswebshop. Betaal je wat meer maar weet je zeker dat je geen gezeik krijgt...

P.s. overigens heb ik er onlangs zelf ook besteld en dat ging gewoon goed..

Dasvervelend
Berichten: 6
Lid geworden op: 20 feb 2012 13:48

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door Dasvervelend »

Volgens mij is het zelfde hout als koophetsimpel! kijk uit

Anja90
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 apr 2012 11:07

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door Anja90 »

Ook ik heb niet van te voren gezocht naar koopgoedkoop.nl en ben ontzettend geschrokken van de reacties.

Afgelopen vrijdag een mail gestuurd met een aantal vragen over een (katten) krabpaal. Binnen 2 werkdagen een mail met antwoord. Nog even gezocht of er goedkopere opties waren, maar uiteindelijk gisteren toch bij koopgoedkoop besteld en betaald via iDeal.

Vandaag eens gaan kijken naar de recensies (omdat ik benieuwd was hoe snel het geleverd zou worden) en ik houd m'n hart vast. Nu zul je juist zien, tijdens het lezen van de recensies heb ik een e-mail van UPS gekregen! Er staat klaar voor UPS en kilogrammen komen ook aardig overeen, dus ik ga ervan uit dat ik een dezer dagen een pakket mag ontvangen.

Ik ben benieuwd of het komt en of het compleet is, want dat is toch wel het meest opvallend; hoe kan het dat zoveel geleverde spullen incompleet zijn?! (als ze al worden geleverd).

Maargoed, ik wacht af, houd ondertussen m'n hart vast en houd jullie op de hoogte!

Anja90
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 apr 2012 11:07

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door Anja90 »

Dit geloof je niet. Een dag later staat er dus al een pakketje voor de deur! Ik droomde vannacht dat daar flesjes water in zaten in plaats van een krabpaal en ik zat er niet ver naast; een stoel van een tuinset :|

Mijn mond viel echt open. Uiteraard nu aan de lijn (oftewel in de wacht) bij koopgoedkoop.

Het is toch niet te geloven, het was inderdaad te mooi om waar te zijn. Hoe moeilijk kan het zijn om het juiste product te sturen?!

Wordt vervolgd...

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Dank u voor de gratis tuinset - maar waar is de krabpaal?

joost 7
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 apr 2012 10:50

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door joost 7 »

Ik heb via de dagdeal op marktplaats een gereedschapset gekocht en betaald bij koopgoedkoop.nl.
Ruim een maand geleden.......

Codes,adres ed netjes door gegeven..............maar niets ontvangen.
Ze reageren nergens op , op hun site kan je hun adres ook niet vinden.
Ook nog diverse malen door gegeven aan marktplaats.............
Ik denk dat ik mijn geld gewoon kwijt ben....

Anja90
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 apr 2012 11:07

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door Anja90 »

Inmiddels zijn we 2 weken verder, MAAR; ik heb m'n krabpaal en hij staat! Ik moet zeggen dat ik er behoorlijk achteraan heb gezeten vanaf het moment dat ik een stoel ipv krabpaal kreeg. De belkosten voor het bellen naar de klantenservice (45 minuten in de wacht) heb ik teruggevraagd en inmiddels al op m'n rekening. Daarnaast constant mailen om te checken wanneer ze nou eindelijk zouden gaan leveren en dat is dus vandaag gebeurd. De krabpaal was compleet en in principe wat betreft kwaliteit prima voor het prijsje.

Ondanks alle zorgen en een totaal verkeerde levering (dit zijn natuurlijk ook extra kosten voor Koopgoedkoop, dus neem aan dat dit echt een foutje was) ben ik heel erg blij dat ik in ieder geval de krabpaal heb. Toch koop ik de volgende keer liever bij een webshop die gewoon de volgende dag levert.

mbenschop
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 jun 2012 12:04

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door mbenschop »

Op 15-06 spullen besteld, betaald met een paypall account. Vandaag op 16-6 in de mail de bevestiging van UPS dat de bestelling is aangemeld voor verzending, met track en trace nummers erbij.

So far so good, klinkt als een correcte en snelle manier van bestellen en afhandelen. Mijn ervaring is dan ook prima met deze club.

mbenschop
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 jun 2012 12:04

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door mbenschop »

Moet wel lachen om de reactie van onderstaand forum lid :) Iedereen wil voor een dubbeltje op de eerste rij zitten, niets betalen voor spullen en wel de service verwachten die we "gewend zijn" ..... en ons altijd maar verweren met "consumenten rechten". Wil je voor een dubbeltje vooraan, dan neem je een risico, deal with it! Durf je dit risico niet aan, ga inderdaad dan naar de Bol.com's of andersoortige webwinkels, en weet dat je meer kwijt bent. Vergeet niet dat de kosten van een goed functionerend service apparaat de kosten snel 20 tot 25 procent opdrijven.
PaulMoeskops schreef:Het heet ook niet voor niets KOOPGOEDKOOP :lol: :lol: :lol:

Ga liever naar Bol, Wehkamp, Coolblue of een andere kwaliteitswebshop. Betaal je wat meer maar weet je zeker dat je geen gezeik krijgt...

P.s. overigens heb ik er onlangs zelf ook besteld en dat ging gewoon goed..

katje35
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 jun 2012 13:06

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door katje35 »

Ik heb recent juist heel positieve ervaringen. Had een hanmatstaandaard XL met dakje besteld. Bleek dat een van de houten delen beschadigd was.
De klacht gemeld, op verzoek een foto verzonden en dezelfde dag kreeg ik bericht dat het defecte onderdeel binnen 5-7 dagen zou worden nageleverd.
Dat is ook keurig gebeurd. Snelle reactie, prima oplossing en snelle afhandeling. Ik durf hier gerust weer te kopen. Mogelijk heeft dit bedrijf de service n.a.v. klachten inmiddels verbeterd.
De kwaliteit van de hangmatstandaard was ook prima.

RobG65
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 jul 2012 13:10

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door RobG65 »

Wij hebben de negatieve berichten van koopgoedkoop.nl opzij gezet en de stoute schoenen aangetrokken. De prijzen zijn heel aantrekkelijk en gaven koopgoedkoop.nl een kans.
We bestelden een krabpaal voor onze kat. Het verzenden zou 2 werkdagen duren. We bestelden het op maandagavond en warempel woensdag was het binnen! Alleen wij waren niet thuis :(. Bezorger had een berichtje achtergelaten dat ie de volgende dag terug zou komen. Donderdag was het er idd. Wij waren heel benieuwd of hetgeen wij besteld hadden ook in de doos zat. Nou niks dan positief, alles was aanwezig! We misten niks en hebben de krabpaal in elkaar gezet. Onze kat speelt er nu mee.
Ik ben blij dat we een poging gedaan hebben.

10+ voor koopgoedkoop.nl :D

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door Guardian72 »

RobG65 schreef: 10+ voor koopgoedkoop.nl :D
Nou, tel dat op bij de -100.000 die men had.. is het nu -99990 voor koopgoedkoop.nl

RobG65
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 jul 2012 13:10

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door RobG65 »

Guardian72 schreef:
RobG65 schreef: 10+ voor koopgoedkoop.nl :D
Nou, tel dat op bij de -100.000 die men had.. is het nu -99990 voor koopgoedkoop.nl
Mooi, dan zijn ze op de goede weg :wink:

Gesloten