| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Palsgroep, ik werd gebeld en....lees verder.
-
Friestyler
Re: Palsgroep, ik werd gebeld en....lees verder.
waar 't mij ook om gaat:
als er over een xx aantal jaar weer een ongeval plaatsvind, buiten mijn schuld om (wat overigens niet vreemd is voor een motorrijder), dan wil ik geen gezeik dat er nu iets over het hoofd is gezien wat ten tijde van een nieuwe letselzaak weer nadelig werkt of waar weer discussie over kan ontstaan.
en zo zijn er vele factoren die voor mij meespelen..de toekomst ja en de vele factoren die meespelen.
als er over een xx aantal jaar weer een ongeval plaatsvind, buiten mijn schuld om (wat overigens niet vreemd is voor een motorrijder), dan wil ik geen gezeik dat er nu iets over het hoofd is gezien wat ten tijde van een nieuwe letselzaak weer nadelig werkt of waar weer discussie over kan ontstaan.
en zo zijn er vele factoren die voor mij meespelen..de toekomst ja en de vele factoren die meespelen.
-
Friestyler
zoals in het voorschottopic al is vermeld:
ik heb vanmiddag PAls gebeld met de vraag hoe lang 't eventueel duurt voor ik de directie aan de lijn krijg én of ik ze uberhaupt wel aan de lijn zal krijgen..
bleek dat ze de kopietjes van mijn dossier gister hebben opgestuurd en terwijl ik in het voorschottopic een bericht aan het maken was: deurbel, TNT met een aangetekend pakket
blijkbaar had de directie even geen zin om te babbelen, dus dan maar zo.
ik heb vanmiddag PAls gebeld met de vraag hoe lang 't eventueel duurt voor ik de directie aan de lijn krijg én of ik ze uberhaupt wel aan de lijn zal krijgen..
bleek dat ze de kopietjes van mijn dossier gister hebben opgestuurd en terwijl ik in het voorschottopic een bericht aan het maken was: deurbel, TNT met een aangetekend pakket
In ieder geval heb je het binnen.Friestyler schreef:zoals in het voorschottopic al is vermeld:
Nu maar eens doorbladeren je dossier zou ik zeggen.
-
jeanne-veghel
Dan is het maar goed dat ik alles kan bewijzen toch en ik heb net het verhaal naar een paar redacties gefaxed van dagbladen.jeanne-veghel schreef:Chocomelk schreef:Dit schreef Friestyler:jeanne-veghel schreef:
Waarom zou Pals moeten reageren ? Dat hebben ze de afgelopen
maanden nog niet 1 keer gedaan, behalve dan in januari 2010
toen heb ik ze aansprakelijk gesteld en dat werd gelijk van de hand gewezen.
Dat is ook de enige reactie in 7 maanden tijd die ik van ze heb gehad.
Dit zal me wederom niet in dank worden afgenomen:
er is me gemeld dat er, afgezien van de Pals-reacties bekijken, een interesse was voor de berichtgevingen van Jeanne Veghel (o.v.b, er werd méér dan eens gesproken over ene Mevr. Veghel).
Op de vraag waarop zij word "gevolgd": zij plaatst, aldus Pals, vele negatieve berichten over de Palsgroep en Pals is, wederom aldus Pals, bezig met het documenteren van deze berichtgevingen om er "werk" van te gaan maken, dit aangezien de verhalen van Mevr. Veghel (aldus Pals)flauwekul zijn, nergens op gebaseerd etc.
De man die ik aan de lijn had vertelde me "dat hij hier ook eigenlijk geen zin in had"(werk maken van de negaieve berichtgevingen van Mevr. Veghel), terwijl m'n gevoel zei dat wel degelijk in het verschiet ligt (intonatie van deze meneer etc.)
Dus, bij deze: Mevr. Veghel, gij zijt indirect gewaarschuwd..Pals volgt je weldegelijk en blijkbaar word eeniedere
Jeanne je plaatst dus alleen maar onzin, het verhaal over de wettelijke rente wat niet waar is, het verhaal over de declaraties die plaatsgevonden hebben die er niet hoorden te zijn, ook al niet waar.
Je (aangetekende) brieven die je verstuurd hebt waar je nooit geen antwoord op krijgt, geen antwoord op je mails krijgt......allemaal dus gelogen volgens Pals.
Moeten ze maar kijken of ze er iets in zien.
21-7-2010
Ik ben vanmiddag gebeld door een redacteur van een Landelijk Dagblad
die een aantal vragen voor me had n.a.v. mijn opgestuurde verhaal.
Ik heb hem net nog wat aanvullende informatie doen toekomen
en we zullen wel zien hoe het verder gaat.
Hoop dat het in de media komt, heel Nederland mag weten hoe
hun met hun clienten omgaan en ex clienten.
-
Friestyler
zo,was ik weer.
gister vermeld dat urendeclaraties nog missen (had ze nog niet gevonden, hoewel 't wél op de begeleidende brief was vermeld)
zat ergens middenin weggestopt..
weet nu ook waarom: zo'n 7500 euro gedeclareert
5 minuten met client aan telefoon, 20 euro und so weiter..
na kort rekenwerk: wat wij (indirect) betalen voor de diensten= 4,76 per minuut, 285,60 per uur..op een 40 urige werkweek, 47 weken per jaar (even ex vakantie e.d.) kom ik dan op 1.800.000 wat Van H. voor Pals binnensleept.
gelukkig is letselschade geen goeie handel
en heb ik gelukkig niet het verkeerde vak gekozen (oke, genoeg sarcasme..)
verder mijn dossier in het geheel eens rustig doorgelezen en is me totaal niet duideljk wat Van H. voor mij heeft betekent.
Pals schadecalculatie rekent 55 minuten voor het doorlezen van dossier, 40 minuten (evenuit 't hoofd) voor berekeningen en 100 eurie voor terugkoppeling naar opdrachtgeven (Van H. in dit geval)
die schadecalculatie betrof o.a. een "onderzoek" naar salariëring voor vrachtwagenchauffeur..dat "onderzoek" kan ik in 2 minuten afronden (www.tln.nl, zoekfunctie "CAO" en je vind een PDF)..vraag me af wat die meuk allemaal wel niet gekost heeft
verder dus een hoop telefoontjes, 1.5 uur met TP om de tafel gezeten (dan doe je ook niet veel denk ik) waar ze "uitgebreid over de zaak hebben gesproken"
echt constructieve veranderingen, aanvullingen e.d. heb ik nog niet kunnen vinden
7500 aan declaraties..vraag me af hoe hoog dat bedrag zal worden als Van H. écht eens aan het werk gaat...
tevens mocht ik, aldus de begeleidende brief, altijd bellen voor text en uitleg..hier zie ik vanaf, deze sh*t heeft me al genoeg aan tel. kosten gekost (die ik niet in rekening kan brengen, i.t.t. Pals) dus willen ze even ouwehoeren, dan zie ik 't telefoontje wel tegemoet.

gister vermeld dat urendeclaraties nog missen (had ze nog niet gevonden, hoewel 't wél op de begeleidende brief was vermeld)
na kort rekenwerk: wat wij (indirect) betalen voor de diensten= 4,76 per minuut, 285,60 per uur..op een 40 urige werkweek, 47 weken per jaar (even ex vakantie e.d.) kom ik dan op 1.800.000 wat Van H. voor Pals binnensleept.
gelukkig is letselschade geen goeie handel
verder mijn dossier in het geheel eens rustig doorgelezen en is me totaal niet duideljk wat Van H. voor mij heeft betekent.
Pals schadecalculatie rekent 55 minuten voor het doorlezen van dossier, 40 minuten (evenuit 't hoofd) voor berekeningen en 100 eurie voor terugkoppeling naar opdrachtgeven (Van H. in dit geval)
die schadecalculatie betrof o.a. een "onderzoek" naar salariëring voor vrachtwagenchauffeur..dat "onderzoek" kan ik in 2 minuten afronden (www.tln.nl, zoekfunctie "CAO" en je vind een PDF)..vraag me af wat die meuk allemaal wel niet gekost heeft
verder dus een hoop telefoontjes, 1.5 uur met TP om de tafel gezeten (dan doe je ook niet veel denk ik) waar ze "uitgebreid over de zaak hebben gesproken"
echt constructieve veranderingen, aanvullingen e.d. heb ik nog niet kunnen vinden
7500 aan declaraties..vraag me af hoe hoog dat bedrag zal worden als Van H. écht eens aan het werk gaat...
tevens mocht ik, aldus de begeleidende brief, altijd bellen voor text en uitleg..hier zie ik vanaf, deze sh*t heeft me al genoeg aan tel. kosten gekost (die ik niet in rekening kan brengen, i.t.t. Pals) dus willen ze even ouwehoeren, dan zie ik 't telefoontje wel tegemoet.
-
jeanne-veghel
Ik heb ze ook gewezen op de topics van het Tros-RadarforumChocomelk schreef:Hoop dat het in de media komt, heel Nederland mag weten hoe
20 euro voor 5 minuten telefoneren !?
Freestyler als jij gebeld wordt door ze wordt het ook in rekening
gebracht hoor want dat is hij toch 'bezig' met je zaak.
Zo kan men heel snel rijk worden over de ruggen van slachtoffers.
Freestyler als jij gebeld wordt door ze wordt het ook in rekening
gebracht hoor want dat is hij toch 'bezig' met je zaak.
Zo kan men heel snel rijk worden over de ruggen van slachtoffers.
-
jeanne-veghel
Friestyler schreef:zo,was ik weer.
gelukkig is letselschade geen goeie handelen heb ik gelukkig niet het verkeerde vak gekozen (oke, genoeg sarcasme..)
die schadecalculatie betrof o.a. een "onderzoek" naar salariëring voor vrachtwagenchauffeur..dat "onderzoek" kan ik in 2 minuten afronden (http://www.tln.nl, zoekfunctie "CAO" en je vind een PDF)..vraag me af wat die meuk allemaal wel niet gekost heeft
Ik kon alles terugkoppelen wat er op mijn declaratie stond behalve een
paar brieven die gedeclareerd waren en die niet in mijn dossier waren terug
te vinden.
Ze hadden me blijkbaar op 26-02 een brief geschreven en ook op 27-02.
De brief van 27-02 refereerde aan het intakegesprek van 22-02 op het kantoor
van Pals in Maastricht
en als bijlage was de overeenkomst meegestuurd van Pals die ik
moest tekenen.
Waar die brief van 26-02 dan over moest gaan mag joost weten.
Zat ook niet in het dossier.
Ook waren er 2 vergaderingen gedeclareerd die nooit
plaatsgevonden konden hebben.
Ik kan niet op 2 plaatsen tegelijk zijn nietwaar, maar dat kon Pals
niet weten. Dus de bewijzen opgestuurd.
Ze hebben jou aangegeven dat je mag bellen voor text en uitleg, maar
dat was mij ook gezegd en helaas kwam de uitleg nooit en ik zit
nog steeds te wachten op antwoord.
Een behoorlijk aantal uren extra gedeclareerd die tot op heden niet
zijn verantwoord door Pals.
Kijk naar het uurloon en tel uit je winst denk ik dan maar.
-
witte angora
Code: Selecteer alles
tevens mocht ik, aldus de begeleidende brief, altijd bellen voor text en uitleg.Re: Palsgroep, ik werd gebeld en....lees verder.
En dat waarschijnlijk ook nog excl. BTW.witte angora schreef:Bel vooral voor uitleg... ga de discussie aan via de telefoon... het kost je 'slechts' 285,60 euro per uur... peanuts toch?
-
jeanne-veghel
Ik denk dat je dan zo aan dat bedrag van 25.000 euries zit.witte angora schreef:Bel vooral voor uitleg... ga de discussie aan via de telefoon... het kost je 'slechts' 285,60 euro per uur... peanuts toch?Code: Selecteer alles
tevens mocht ik, aldus de begeleidende brief, altijd bellen voor text en uitleg.
Moet je kijken wat ze al verdienen en dan nog eens die 21% van het eindbedrag willen hebben............hoe wordt ik snel rijk !?
-
jeanne-veghel
Ik wil gewoon van Pals dat het teveel gedeclareerde wordt terugbetaald.Chocomelk schreef:Moet je kijken wat ze al verdienen en dan nog eens die 21% van het eindbedrag willen hebben............hoe wordt ik snel rijk !?
Of Mr.R.v.D. dat nu doet (hij heeft het tenslotte gedeclareerd) of Pals
zelf, dat kan me niet schelen. Het gaat terugbetaald worden. Zeker weten.
@Friestyler
Ik denk dat je alles heel goed moet nakijken en je weet zelf het beste
of alles klopt van de uren ongeveer.
Je hebt volledig gelijk Jeanne !jeanne-veghel schreef:
Ik wil gewoon van Pals dat het teveel gedeclareerde wordt terugbetaald.
Of Mr.R.v.D. dat nu doet (hij heeft het tenslotte gedeclareerd) of Pals
zelf, dat kan me niet schelen. Het gaat terugbetaald worden. Zeker weten.
@Friestyler
Ik denk dat je alles heel goed moet nakijken en je weet zelf het beste
of alles klopt van de uren ongeveer.
-
Friestyler
zoals ik Van H. al vaker heb verteld:
ik heb geen geheimen,waarvan akte
hopelijk heeft Pals ook geen geheimen
ik kreeg al wat priveberichten over die kosten en dat 't echt waar is.
ja dus, hier enkele voorbeelden, ohja..alle bedragen uiteraard ex BTW
0:05 minuten, telefoongesprek client(e) à 20 euro
(sexlijn is goedkoper, inclusief BTW én heb je meer aan)
0:15 minuten, aantekening dossier/memo à 60 euro
0:20 minuten, aantekening dossier/memo à 80 euro
over verbazing gesproken, afd. schadecalculaties:
0:55 minuten: bestudering dossier (algemeen) à 220 euro
0:40 minuten: berekening diversen à 160 euro
0:25 minuten: correspondentie opdrachtgever à 100 euro
is totaal 2 uur werk `480 euro ex BTW voor het vinden van een CAO voor vrachtwagenchauffeur (dat was dus het "onderzoek"wat ik in 3 minuten wel voorelkaar had gekregen..nogmaals, site http://www.tln.nl zoeken, zoekfunctie CAO en je krijgt een PDF, druk op "print" en 't is klaar) en de berekening...misschien onderschat ik hoeveel werk 't is, maar als ik even gezond verstand gebruik, dan is dit zelfs voor mij te doen.
maar ja, uren zijn er om geschreven te worden.
tot slot: iemand neemt de zaak over, ga je ervanuit dat er toch wel e.e.a. gebeurt..hierkomtie:
(puur de declaraties "bestudering dossier" van Van H., uitgezonderd bestudering van de afd. schadecalculatie)
09/06/2010:
1:30 uur, bestudering dossier (algemeen) à 360 euro
21/06/2010
1:00 uur, bestudering dossier (algemeen) à 240 euro
29/06/2010
0:10 minuten, bestudering dossier (algemeen) à 40 euro
Nu lijkt me bestudering van dossier niet onbelangrijk..feit is wel, ik heb 't dossier reeds doorgenomen, puur d.m.v vlot lezen.
ter info: het dossier, met mooie vlakke kopietjes, is een 4 cm dik (ja gemeten
) pak papier
nu kan ik er wederom wéér naastzitten, maar het lijkt me allemaal nogal summier, afgezien van de rekeningen.
Ik ben een beetje op de hoogte wat er in dat dossier staat, dus ik lees er vlot doorheen, maar ík was wél even bezig!
het zal wel goed zijn...
ik heb geen geheimen,waarvan akte
hopelijk heeft Pals ook geen geheimen
ik kreeg al wat priveberichten over die kosten en dat 't echt waar is.
ja dus, hier enkele voorbeelden, ohja..alle bedragen uiteraard ex BTW
0:05 minuten, telefoongesprek client(e) à 20 euro
(sexlijn is goedkoper, inclusief BTW én heb je meer aan)
0:15 minuten, aantekening dossier/memo à 60 euro
0:20 minuten, aantekening dossier/memo à 80 euro
over verbazing gesproken, afd. schadecalculaties:
0:55 minuten: bestudering dossier (algemeen) à 220 euro
0:40 minuten: berekening diversen à 160 euro
0:25 minuten: correspondentie opdrachtgever à 100 euro
is totaal 2 uur werk `480 euro ex BTW voor het vinden van een CAO voor vrachtwagenchauffeur (dat was dus het "onderzoek"wat ik in 3 minuten wel voorelkaar had gekregen..nogmaals, site http://www.tln.nl zoeken, zoekfunctie CAO en je krijgt een PDF, druk op "print" en 't is klaar) en de berekening...misschien onderschat ik hoeveel werk 't is, maar als ik even gezond verstand gebruik, dan is dit zelfs voor mij te doen.
maar ja, uren zijn er om geschreven te worden.
tot slot: iemand neemt de zaak over, ga je ervanuit dat er toch wel e.e.a. gebeurt..hierkomtie:
(puur de declaraties "bestudering dossier" van Van H., uitgezonderd bestudering van de afd. schadecalculatie)
09/06/2010:
1:30 uur, bestudering dossier (algemeen) à 360 euro
21/06/2010
1:00 uur, bestudering dossier (algemeen) à 240 euro
29/06/2010
0:10 minuten, bestudering dossier (algemeen) à 40 euro
Nu lijkt me bestudering van dossier niet onbelangrijk..feit is wel, ik heb 't dossier reeds doorgenomen, puur d.m.v vlot lezen.
ter info: het dossier, met mooie vlakke kopietjes, is een 4 cm dik (ja gemeten
nu kan ik er wederom wéér naastzitten, maar het lijkt me allemaal nogal summier, afgezien van de rekeningen.
Ik ben een beetje op de hoogte wat er in dat dossier staat, dus ik lees er vlot doorheen, maar ík was wél even bezig!
het zal wel goed zijn...
-
jeanne-veghel
Kom je dan aan 7500 euries?
Ik zou het advies van onze huiskat opvolgen en vooral NIET bellen,
want ik vrees dat je schadevergoeding alleen al opgaat aan het bellen.
Ik zou het advies van onze huiskat opvolgen en vooral NIET bellen,
want ik vrees dat je schadevergoeding alleen al opgaat aan het bellen.
Er is ondertussen al heel wat geschreven aan minuten/uren van je zaak, maar WAT heeft hij ondertussen voor je gedaan, heb je er al iets mee bereikt ?
Daar ben ik benieuwd naar.
Daar ben ik benieuwd naar.
-
Friestyler
bovengenoemde is een fractie van de kosten.
zo is er o.a. (even spieken) een 3 uur durend bezoek aan client(e) geweest à 720 eurie ex BTW, kantoorkosten, aantekeningen/memo's worden berekend und so weiter
dan kom je wel op zo'n bedrag ja..
even rekenen: 7456,28 eurie incl. BTW tot zover
zo is er o.a. (even spieken) een 3 uur durend bezoek aan client(e) geweest à 720 eurie ex BTW, kantoorkosten, aantekeningen/memo's worden berekend und so weiter
dan kom je wel op zo'n bedrag ja..
even rekenen: 7456,28 eurie incl. BTW tot zover
-
vrijmetselarij
Pals wordt ook aangepakt door onze organisatie.
Jan (Meester)
Jan (Meester)