nou kijk ,weer een misverstand weg
nou idd hier hebben er ook al veel gestaan en hij zegt altijd als er problemen zijn bel me dan...hij weet door de tel...te zeggen als je links boven kijkt,als je dat en dat doet zie je nu dat als het goed,dat is met alle soorten besturingsystemen,dus of je nog hele oude hebt of vista ,xp of net als nu hoe heet het windows8?oh vermoord me niet als ik het verkeerd zeg maar hij is er niet ...
en dan gaan mensen toch rommelen thuis en ja hoor krijgt ie weer een tel..
op een gegeven moment was het zo erg....dat ik gewoon voor fire wall ben gaan spelen...nee hij houd er mee op!
hij doet het nu nog voor bepaalde mensen...en die mensen houden zich er ook aan..van doet ie het niet ff bellen en lukt het echt niet kom dan maar ff langs en dan gaan ze weer blij naar huis...
want sommige zitten ook als hij zegt klik daarop..ergens anders op te klikken

hiihihi ja daar wordt je moedeloos van hij zal het vast en zeker beamen....
hij is het type ach zielig maar op een gegeven moment stonden hier elke week wel 4 pc's gewoon zo he....hij wil er niks voor hebben...ja de mzzl...vind het best...
tegen mij zegt ie idd altijd...joh ga je gang het is jou laptop en als er watis hoor ik het wel....
en dan soms...uh volgens mij heb ik wat gedaan oeps

(slaat het helemaal nergens op ff hier op klikken en het is weg ,heb ik dat)
maar ik moet wel zeggen dat je me naar de winkel kan sturen voor iets en dan weet ik echt wel wat ik haal...buiten een inktcardrige dan he
alleen ik ga niet aan de pc rommelen..daar heb ik iemand voor ihihihihi
idd het erg frusterend als je zelf itér bent en iemand denk het ook te zijn...
wij hebben een kennis en die is itér maar oudere man(58) en die hebben ze ipv van buiten werk nu een it klus gegeven???????
die vraagd raad aan hem?en als hij dan de pc van zijn zoon doet dan ....juist....
wij zeggen altijd hey heb je de iter weer....je snapt wel wat ik bedoel.die kan er dus niks van...ja beetje klungelen enz...
en dat is voor jou en voor daan die ook iter is (toch?)ook frustrerend,ik snap jullie standpunt wel..
maar echt .....hij is van de gadgets...alles wat met pc;s en aanverwant te maken heeft....hebbe,....
je schrikt als ik zeg hoeveel we er hebben..
doe ik ook niet...en je snapt ook wel wat ie er mee doet denk ik...
eentje voor als mensen komen met hun pc ,dan kan ie overschakelen...
eentje voor werk,eentje voor zelf,eentje .....down...eentje voor back up..
maar geen oude hoor..de externe harde schijven zijn niet te tellen..
je snapt dat in de woonkamer ook alles hihgtec is..
ik heb niks te klagen hoor ik heb mijn vrouwelijke gadgets...