LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ik wil 100% schadevergoeding, hoe pak ik dat aan?

Bespreek hier de ontwikkelingen in de woekerpolis-affaire
M. van Rossum
Berichten: 1220
Lid geworden op: 05 dec 2009 15:30

Re: Ik wil 100% schadevergoeding, hoe pak ik dat aan?

Ongelezen bericht door M. van Rossum »

Inmiddels is er een upgrade van Lotgenoten geplaatst, oorspronkelijk aangekondigd in uitzending van 11 april 2011.
Let op: TrosRadar gaat maandag 11 april weer aandacht besteden aan woekerpolissen. Weer allemaal kijken. Live of achteraf via http://www.trosradar.nl/radar-home/

TrosRadar heeft vanavond een 'tool' LOTGENOTEN geopend.
De aanmeldingen lopen nog niet storm, vraag is ook of weer niet vele gedupeerden op verkeerde been gezet worden door gang naar de rechter. Terwijl iedereen weet of kan weten dat die gang 7 tot 10 jaar duurt en 100.000 euro kost. In dit subforum blijft de aandacht gericht op de KiFiD route. 'Snelrecht' kunnen we ook zelf afdwingen door het aanmelden van richtinggevende zaken. Op dit en gerelateerde subfora is hulp bij zelfhulp ruim voorhanden.

Radar
Site Admin
Berichten: 5518
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Ik wil 100% schadevergoeding, hoe pak ik dat aan?

Ongelezen bericht door Radar »

Het is op het forum niet de bedoeling slechts een lang bericht bericht als topic te plaatsen.

Dit forum is bedoeld om een discussie te voeren. Nieuwe informatie dient daarom als nieuw bericht in het topic geplaatst te worden.

Omdat dit topic hier niet aan voldoet, hebben wij dit topic gesloten.

Gesloten