LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tono ondergoed

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Paddington

Re: Tono ondergoed

Ongelezen bericht door Paddington »

Paddington schreef:Pakketje gratis teruggestuurd met een pittige brief erbij. Gezegd dat ik melding zou doen bij Radar omdat het absurd is dat je bij bestelling van een proefbestelling gelijk vastzit aan een maandelijkse toezending.
Later nog een mail gestuurd dat ze dus allang bekend zijn bij Radar via een flink aantal ontevreden klanten....

Kreeg een mail terug dat toezending stopgezet wordt en dat ik geen verdere post zal ontvangen. :D

Het is nu maanden later en inderdaad, we hebben geen post meer ontvangen. de naam RADAR doet veel!

Philo

Ongelezen bericht door Philo »

Tip: schrijf je in bij " Belmeniet.nl". Geen enkele telefonische verkoper meer aan de lijn gehad.
:lol: Voor diegene die al erg veel last hebben gehad van dit bedrijf: gebruik het antwoordnummer welke veelvuldig is weergegeven op dit forum " creatief"

scaldina

Ongelezen bericht door scaldina »

Zelf iets meer dan een jaar geleden een proefpakket ontvangen, bij het telefoontje gelijk aangegeven dat ik geen vervolgzendingen wilde hebben, dit zou in orde gemaakt worden dus er kwamen vervolgzendingen :?:
Eerzaam burger als ik ben pakketjes teruggestuurd en in de tussentijd ook nog verhuist. Tot mijn stomme verbazing ontving ik ergens eind september van de huidige bewoner van mijn oude huis een aanmaningsbrief van Provea.
Keurig een bezwaar opgesteld daarbij (dom dom dom) ook mijn nieuwe adres opgegeven en vervolgens twee maanden niets meer gehoord.
Tot er eind december een brief van een incassobureau op de mat viel. Nu in strijd met het incassobureau, ik ben niet van plan te betalen en zij zijn niet van plan de incasso in te trekken. Dus inderdaad Tono niet doen

bodejosm43

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Dat incassobureau is ongetwijfeld intrum justitia.

Je doet geen zaken met het incassobureau, ze mengen zich in een zaak waar ze niets mee te maken hebben, ze proberen alleen geld van je los te krijgen waar ze geen recht op hebben.

Neem contact op met de onderbroekenfirma, en zeg dat je ze zelf zult aanklagen als ze je niet met rust laten.

In de proefzending geeft men aan dat je automatisch vervolgzendingen krijgt, tenzij je aangeeft dat je ze niet wil hebben. Je kan zendingen overslaan, maar je moet dat wel aangegeven. Je kan op die manier ook aangegeven dat je geen prijs stelt op vervolgzendingen, en als ze dat wel doen, dat je dan juridische maatregelen overweegt.

Wat intrum aangaat: maak ze duidelijk dat je niet gediend bent van hun bemoeienis, stel hen ook een juridische procedure in het vooruitzicht, wanneer ze doorgaan. Laat ze merken dat je niet bang bent voor hun grote mond. Dit soort bureaus ontleent helaas haar bestaan aan bluf, en onwetendheid van de consument.

trab11

Ongelezen bericht door trab11 »

wat is hun e-mail adres? want ze sturen mij ook :twisted:

henmees

Ongelezen bericht door henmees »

hallo

ik heb even een vraag
ik kreeg vandaag een bericht dat ik wat hardt ingevult en dat ik wat verstuut zal krijgen (een onderbroek van tono)
ik heb niets ingevult
ik heb een e-mail adres gevonden en hier op geschreven en kreeg het onderste andwoordt op terug
het adres
[email protected]

kend iemand dit

en hier het retout bericht

Referentie : [1931459-1299259]

Geachte heer, mevrouw,

Wij hebben uw bericht in goede orde ontvangen en zullen dit doorsturen naar de desbetreffende afdeling die uw verzoek in behandeling zal nemen.
Indien nodig, ontvangt u zo spoedig mogelijk een antwoord per e-mail.

Wij verzoeken u bij elke verdere correspondentie het hierboven vermelde referentienummer te vermelden.

Met vriendelijke groet,

klantenservice

Herhaling van uw bericht :

Hallo

Ik krijg een bericht dat ik wat krijg van jullie en dat ik wat heb in gevult

Ik wens niet te krijgen en ik heb ook niet ingevult

Dus bij deze houd als wat u wil versturen

Groewten henk

PROVEA - Route des Dragons 9 - CH-1033 Cheseaux-sur-Lausanne

henmees

Ongelezen bericht door henmees »

Paddington schreef:
Paddington schreef:Pakketje gratis teruggestuurd met een pittige brief erbij. Gezegd dat ik melding zou doen bij Radar omdat het absurd is dat je bij bestelling van een proefbestelling gelijk vastzit aan een maandelijkse toezending.
Later nog een mail gestuurd dat ze dus allang bekend zijn bij Radar via een flink aantal ontevreden klanten....

Kreeg een mail terug dat toezending stopgezet wordt en dat ik geen verdere post zal ontvangen. :D

Het is nu maanden later en inderdaad, we hebben geen post meer ontvangen. de naam RADAR doet veel!
hallo

staat er een retour adres op het pakketje

Casper013

Ongelezen bericht door Casper013 »

Provea heeft ineens geld van mijn rekening gehaald zonder daar mijn toestemming daarvoor! Dat is nu dus al de 3e keer! Ik heb al enkele mails verstuurd dat ik wil opzeggen en ik blijf ondergoed toegestuurd krijgen. ik stuur inmiddels ook niets meer retour, heb geen zin om zoveel moeite te blijven doen! Ik weet niet meer wat ik nog kan doen?? iemand eventueel oplossingen??

Alvast bedankt!

Casper

cor1212

Ongelezen bericht door cor1212 »

.
Laatst gewijzigd door cor1212 op 18 jan 2013 12:30, 1 keer totaal gewijzigd.

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

cor1212 schreef:beste mensen

Ook mijn vrouw en ik hebben al meerdere malen ondergoed van tono ontvangen. Ik zelf de boxershorts en mijn vrouw het lingerie setje met hemdje geloof ik. Beiden zijn wij dik tevreden en de kwaliteit is goed.En inderdaad de voorwaarden staan op de flyer die je ontvangt. Wat mij trouwens opvalt is dat de meeste mensen die hier reageren de schuld op het bedrijf schuiven en hierbij zwaar overdrijven en dit voor een enkel tientje en niet naar zichzelf kijken( u heeft toch zelf getekend?) grt cor

Beste Cor,

als je wat meer leest in topics over Tono / Courlux etc - zie je dat sommigen ook klagen omdat zij spontaan zaken ontvangen ZONDER 'getekend' te hebben.

En laat DAT nu net een hele grote bron van ergernissen zijn.

AdnanSI

Ongelezen bericht door AdnanSI »

Grappig... nog geen 3 minuten geleden bestelde ik de gratis sokken met 2,95 verzendkosten.... ik tik bij google 'Tono' in en zie dit forum:P Dan weet ik wat ik straks kan verwachten lol

j. franken

Ongelezen bericht door j. franken »

Beste mensen,
Sinds jaren bestel ik met regelmaat de boxershorts voor mijn man. Totdat zijn voorraadje weer is aangevuld en dan bel ik weer om het te stoppen. Nooit problemen opgeleverd, je moet wel even de datum in de gaten houden van retourneren. (je moet er iets voor doen)
Na een tijd meld ik me weer en bestel ik opnieuw, ja zelfs de eerste is dan weer voor 2,90. Tis een goede kwaliteit, houdt zich goed, ook in de drogeren zit lekker (volgens eega). Van mij absoluut een aanrader. Je moet even op de lettertjes letten, maar dat moet je ook als je gewoon winkelt. Neem je als voorbeeld 'sloggie', die zijn meestal altijd uitverkocht, als je maar doorsnee maatje hebt. Die sokken, nee die hebben we niet. lijden teveel in de werkschoenen.

Ulbe

Ongelezen bericht door Ulbe »

Mijn Tono onderbroeken worden voddebalen!,

Het elastiek gaat stuk omdat deze onderbroeken alleen op 40 graden gewassen kunnen worden!,

Om "remsporen" ( die ik niet heb ) goed te verwijderen moet je minimaal met 60 graden wassen en dat kan Tono niet aan,

Ik gebruik ze totdat ze van mijn k*nt afzakken en dan gaan ze zo het asvat in!, :wink:

Ik ga wel naar de goedkope kledingzaken en koop daar onderbroeken voor een paar centen, en deze gaan ook langer mee, Tono is helaas rommel, ik ben blij dat ik van deze rommel van Provea af ben, ( hoop ik ) :?

Vriendelijke groeten,

Ulbe.

yildizc

Ongelezen bericht door yildizc »

:D Ik heb hetzelfde meegemaakt Judith, met TONO! Ik kreeg gewoon per post boxershorts waar ik nooit om heb gevraagd of besteld. Met een pittig prijskaartje eraan natuurlijk.Bellen was zinloos,ik dacht eenmalig vind ik het wel prima zo.Ik heb mijn lesje wel geleerd `geen lid van een boek of cd club worden`Kreeg ik een maand later weer 2 boxershorts (oerlelijk) in de bus.Ik bellen en weigerde om te betalen, moest het pakketje naar Frankrijk opsturen met een brief met uitleg om deze zwendel te stoppen. Heb ik gedaan, (niet aangetekend :oops: )lang verhaal kort:ik heb uiteindelijk de zaak onder druk van incassobureau [Incorrecte bedrijfsnaam verwijderd door de moderator] ,zo uit het hoofd uiteindelijk afgekocht voor 135 euro.Protesteren had ik beter niet kunnen doen,ik heb verder niks meer in de bus gekregen. Ik raad het iedereen af :)

yildizc

Ongelezen bericht door yildizc »

Zie nu pas eerdere berichten :oops: . De positieve reacties hier over TONO valt onder Social Engeneering! Deze berichten zijn meestal FAKE, pas op hiervoor 8)

j. franken

Ongelezen bericht door j. franken »

social engeneering.......... :shock: .....
ja, dan kun je nergens meer van op aan, als je overal iets achter gaat zoeken. Advies; lees gewoon ff voor je klakkeloos iets aanneemt. meestal is de papierkraam teveel en worden de lettertjes niet goed gelezen. Of is er iets besteld en weet men dat niet meer, (been there...done that) En die remsporen,,, gaan er gewoon uit op 40 grdn.
Misschien ander wasmiddel? :?: Elastiek bij mij ook los, maar vnl door droger.
Niet per definitie afschrijven dit product.

jlthkoch

Ongelezen bericht door jlthkoch »

yildizc schreef:lang verhaal kort:ik heb uiteindelijk de zaak onder druk van incassobureau Vesting Finance ,zo uit het hoofd uiteindelijk afgekocht voor 135 euro.Protesteren had ik beter niet kunnen doen,ik heb verder niks meer in de bus gekregen. Ik raad het iedereen af :)
Doordat u zo "slim" bent geweest de onterechte vordering te betalen heeft Provea weer een reden om door de gaan met oplichten.

Als je niets verschuldigd bent moet je dus nooit betalen!!!!!!!!!!!

jlthkoch

Ongelezen bericht door jlthkoch »

j. franken schreef:social engeneering.......... :shock: .....
ja, dan kun je nergens meer van op aan, als je overal iets achter gaat zoeken. Advies; lees gewoon ff voor je klakkeloos iets aanneemt. meestal is de papierkraam teveel en worden de lettertjes niet goed gelezen. Of is er iets besteld en weet men dat niet meer, (been there...done that) En die remsporen,,, gaan er gewoon uit op 40 grdn.
Misschien ander wasmiddel? :?: Elastiek bij mij ook los, maar vnl door droger.
Niet per definitie afschrijven dit product.
Provea is al jaren (onder verschillende namen) bezig de boel op te lichten en te misleiden, het beste zou dus zijn dit produkt wél af te schrijven en dat in het vervolg nooit meer iemand iets zou bestellen bij deze club!

lirose

Ongelezen bericht door lirose »

sonjab schreef:http://www.provea.com/Provea/ProveaFina ... oHome.aspx

Hier kan je alles wijzigen en eventuele opzeggingen doen door middel van klant toegang.
Hi,

Na het proefpakket te hebben ontvangen hebben wij (mijn vriend) een tweede pakketje ontvangen.. ik gelijk de 0900 2020 222 (E 0.55 p.m.!) om het stop te zetten. Van mevr. Jenny D. kreeg ik te horen dat ze een bevestiging zullen opsturen maar dat eigenlijk haar naam noteren ook voldoende is... Ik zei dat ik graag n bevestiging per brief ontvangt. Ik vertrouwde het niet en kwam snel op deze forum terecht...201 overwegend negatieve reacties en toch niemand die Provea kan stoppen.

Tevens de site www.gratiz.nl zou ook onderzocht moeten worden, aangezien het als "startpagina" fungeert voor dit soort praktijken.

Ik heb bovengenoemde link gebruikt en ook daar op "beeindiging abbonement" gedrukt, alleen kwam dat niet gelijk op het scherm.
Je moet eerst op het pagina van het merk drukken, dan de code van de volgende bestelling invullen om het te annuleren. Pas daarna verschijnt de keuze voor beeindiging abb. helemaal onderin.

Via deze link een uitleg wat precies valt onder ongevraagd:
http://www.leerwiki.nl/Ongevraagde_arti ... erugsturen

Ik hoop hierna niks meer van Tono/Provea te ontvangen (na bevestiging opzegging natuurlijk) en ik wil radar en iedereen voor de info en bruikbare tips!

lvangraafeiland

Ongelezen bericht door lvangraafeiland »

Het blijkt dat Tono mijn mailgegevens van de e-cards website het Kaartenhuis heeft ontvangen.

Die ga ik dus ook nooit meer gebruiken!

Gesloten