LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ticketloket.com
Re: ticketloket.com
Ook ik ben gedupeerd door Ticketloket.com. Als verrassing voor mijn man's 40ste verjaardag had ik via hen in juni al twee kaarten gekocht voor het concert voor Rihanna (concert was gisteren). Netjes betaald aan hen, maar geen kaarten gekregen. Meerdere mails gestuurd naar Ticketloket waar de kaarten bleven. Geen reactie gekregen. Toen ik de moed verloor dat ik ooit nog kaarten zou krijgen heb ik daarna mails gestuurd om het geld terug te krijgen, maar helemaal geen reactie op terug gekregen. Hoe bestaat het dat dit kan! [niet onderbouwde opmerking verwijderd door moderator] Daar moet toch iets tegen te doen zijn. Mensen laten betalen en dan vervolgens geen kaarten leveren en mijn geld heb ik tot nu toe ook niet terug gehad.
Meld het massaal bij consumentenautoriteit! Via hun website kan je er melding van maken. En natuurlijk ook massaal aangifte doen bij de politie. Laat dit stoppen!
Meld het massaal bij consumentenautoriteit! Via hun website kan je er melding van maken. En natuurlijk ook massaal aangifte doen bij de politie. Laat dit stoppen!
Laatst gewijzigd door Radar op 10 nov 2011 11:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 20 okt 2011 16:17
Re: ticketloket.com
En jawel, ik heb vandaag eindelijk mijn €254,- teruggestort gekregen voor de twee kaarten voor George Michael. (overigens wel de kaarten ontvangen, maar andere rang dan ik had besteld en dus ook geen gebruik van gemaakt).
Ik ben al aan het mailen sinds 20 oktober jl. En dan hebben we het niet over een paar mails, maar over honderden mails, twee aangiftes bij de politie en enz. Ik zou zeggen tegen alle gedupeerden: "Hoe boos en gefrustreerd je ook bent, zet door. laat het er niet bij zitten!"
En nogmaals: Tros Radar, alsublieft, doe hier iets aan. Wij als particulieren kunnen hier niet veel uitrichten.
Ik ben al aan het mailen sinds 20 oktober jl. En dan hebben we het niet over een paar mails, maar over honderden mails, twee aangiftes bij de politie en enz. Ik zou zeggen tegen alle gedupeerden: "Hoe boos en gefrustreerd je ook bent, zet door. laat het er niet bij zitten!"
En nogmaals: Tros Radar, alsublieft, doe hier iets aan. Wij als particulieren kunnen hier niet veel uitrichten.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 13 nov 2011 16:31
Re: ticketloket.com
Ook ik heb 4 kaarten gekocht bij ticketloket van marco borsato.
5 dagen van te voren een mail met het bericht dat er helaas geen kaarten meer beschikbaar zijn. juli al betaald!!!
In de mail stond dat ik het geld tussen 3 en 5 werkdagen terug zou krijgen.
Het is nu 10 werkdagen en nog steeds niks ontvangen.
Op mailtjes reageren zij helemaal niet meer!!!
uiter5aard gaat het hier om veel geld wat ik erg graag terug zou willen, wat kan ik hier tegen doen?? en wat kunnen wij met zijn allen doen om ervoor te zorgen dat deze ongelofelijk slechte mensen dit niet meer kunnen flikken???
5 dagen van te voren een mail met het bericht dat er helaas geen kaarten meer beschikbaar zijn. juli al betaald!!!
In de mail stond dat ik het geld tussen 3 en 5 werkdagen terug zou krijgen.
Het is nu 10 werkdagen en nog steeds niks ontvangen.
Op mailtjes reageren zij helemaal niet meer!!!
uiter5aard gaat het hier om veel geld wat ik erg graag terug zou willen, wat kan ik hier tegen doen?? en wat kunnen wij met zijn allen doen om ervoor te zorgen dat deze ongelofelijk slechte mensen dit niet meer kunnen flikken???
Re: ticketloket.com
Helaas, ook ik ben de dupe gewordenvan ticketloket...
Ik had 2 veldkaarten voor Rihanna besteld en betaald. 4 dagen voor het concert kreeg ik doodleuk een mail dat ze de kaarten niet konden leveren en dat ik binnen 3 tot 5 werkdagen mijn geld terug kreeg. Nou niet dus!!
Je kunt mailen wat je wilt, maar ze reageren nergens op!
Ik heb er een melding van gedaan bij de politie, vrijdag heb ik een afspraak om de aangifte op te laten maken.
Ik had 2 veldkaarten voor Rihanna besteld en betaald. 4 dagen voor het concert kreeg ik doodleuk een mail dat ze de kaarten niet konden leveren en dat ik binnen 3 tot 5 werkdagen mijn geld terug kreeg. Nou niet dus!!
Je kunt mailen wat je wilt, maar ze reageren nergens op!
Ik heb er een melding van gedaan bij de politie, vrijdag heb ik een afspraak om de aangifte op te laten maken.
Re: ticketloket.com
Ik heb vandaag aangifte gedaan via mijnpolitie.nl die hebben een meldpunt internetoplichting. Ook ik had namelijk 3 kaarten voor het concert van Rihanna en kreeg een mail dat de kaarten niet leverbaar waren en ik mijn geld binnen 3 tot 5 werkdagen zou krijgen. Nou niet dus. Ben nu al 12 werkdagen verder en heb nog steeds niets terug. Ze reageren ook totaal nergens op!
Ik kan iedereen dan ook adviseren aangifte te doen op mijnpolitie.nl !!!
Ik kan iedereen dan ook adviseren aangifte te doen op mijnpolitie.nl !!!
Re: ticketloket.com
Iedereen moet hier gelijk aangifte van doen. Staan we allemaal sterker mee lijkt mij.
Re: ticketloket.com
Op een of andere manier komen de mailtjes nu niet meer aan wat ik naar hun stuur... Die mailbox zal wel zo vol zitten met klachten..
Re: ticketloket.com
De wettelijke termijn van 30 dagen is nog niet voorbij. Een webwinkel, en trouwens ook ieder ander bedrijf, heeft namelijk 30 dagen ( nadat de overeenkomst is ontbonden) de tijd om je terug te betalen ( zie consuwijzer ). Dit is in de wet opgenomen. Daarna kun je wettelijke rente gaan eisen. Je zult dus eerst 30 dagen moeten wachten voor je uberhaupt actie kan gaan ondernemen. De eerste 30 dagen is dus volledig volgens de wettelijke bepalingen dus niet in overtreding.
-
- Berichten: 6858
- Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
- Contacteer:
Re: ticketloket.com
Maar, vragen staat vrij - alsmede vast melden dat men in gebreke is na de termijn, en dat je per die datum ook de wettelijke rente eist.
Re: ticketloket.com
Zodra ik een mail krijg dat ze het geld per direct hebben terug gestort en dit binnen 3 tot 5 werkdagen op mijn rekening zal staan, verwacht ik ook dat zij zich aan hun woord houden. Zodra ik ruim 13 werkdagen later nog steeds niets heb riekt dit volgens mij naar oplichting. Dit is een belofte die ze zwart op wit doen! En hoe meer mensen er aangifte doen, hoe eerder er wat aan gedaan kan worden.
Re: ticketloket.com
Ik denk niet dat je het begrepen hebt. Wat ze ook in hun mail zetten de wettelijke termijn van 30 dagen is nog niet voorbij en zijn ze dus wettelijk gezien niet in overtreding. Kijk op Consuwijzer daar kun je het zelf lezen.
Re: ticketloket.com
Ik heb het prima begrepen, en de agent met wie ik zojuist heb gesproken geeft ook aan dat ik volledig in mijn recht sta. Denk dat ik toch eerder de agent geloof....
Re: ticketloket.com
Nou sorry hoor maar dan heeft hij er net zo weinig verstand van dan jij. Nogmaals een onderneming en dus ook een webwinkel heeft 30 dagen de tijd om je geld terug te storten. Dat is wettelijk zo bepaald.
Re: ticketloket.com
Nou gelukkig heb jij er enorrrrm veel verstand van. Moet je wat mee gaan doen. Maar ruzie zoeken doe je maar ergens anders, die tijd heb ik al gehad op de kleuterschool namelijk.
Re: ticketloket.com
Nou die opmerking zegt al genoeg over jezelf. Kort lontje ????
Ik geef alleen aan wat de wettelijke regels zijn ( 30 dagen termijn ). Dat dat jou niet uitkomt kan ik niets aan doen.
Ik geef alleen aan wat de wettelijke regels zijn ( 30 dagen termijn ). Dat dat jou niet uitkomt kan ik niets aan doen.
Re: ticketloket.com
Tis goed met je, kennelijk doet het je heel veel.
Re: ticketloket.com
Het doet mij in zoverre iets dat jij denkt dat jou wil wet is en dat is niet zo.
Laatst gewijzigd door guardians op 16 nov 2011 10:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: ticketloket.com
En waar heb ik dat precies gezegd dan?
Re: ticketloket.com
Jij gaat totaal voorbij aan wettelijke regels en je maakt je eigen regels dat is wel duidelijk in je berichten. Maar goed laten we er maar over ophouden.
-
- Berichten: 6858
- Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
- Contacteer:
Re: ticketloket.com
Ja. Maar indien jij als ondernemer aangeeft binnen X termijn een en ander te zullen terugbetalen / storten - is dit in feite een overeenkomst die je aangaat.guardians schreef:Nou sorry hoor maar dan heeft hij er net zo weinig verstand van dan jij. Nogmaals een onderneming en dus ook een webwinkel heeft 30 dagen de tijd om je geld terug te storten. Dat is wettelijk zo bepaald.
Als men dit niet van plan is - dient men "betalingen vinden plaats binnen 30 dagen" te stellen , en niet "binnen 3 tot 5 dagen".
De wettelijke rente gaat wel in na 30 dagen - maar na de toegezegde (op schrift!) 5 dagen mag een klant / slachtoffer best gaan vragen waarom zij hun belofte breken...