Re: Pretium Telecom
Geplaatst: 12 jul 2009 17:12
Dan vraag ol mr af, wie er aangepakt gaat worden. Het callcenter, het opdeachtgevende bedrijf of beiden??
Dat is lastig te realiseren bij bewoners van bejaarden tehuizen die mogelijk hardhorend zijn of erger beginnend of gevorderd dement zijn.Mijn pleidooi is om, niet uitsluitend van het negatieve uit te gaan maar veel meer gericht te zijn op het mondig maken van de consument.
Zo dom zijn ze nou ook weer niet. Ze willen wel bewijs van overlijden.Ik verklaarde mijn foute naam dus dood en dat hielp wel.
Prettig Teledom was het toch?
ROTFL Onze bejaarden krijgen luiers om met maximale capaciteit om zo min mogelijk te hoeven verschonen!Dat is niet realistisch en bovendien zou de verzorging en de verpleging niet alleen gericht moeten worden op het natje en het droogje. Een aspekt van de verzorging zou kunnen zijn: maatschappelijke zorgzaamheid.
Sterker nog - Pretium zadelt andere mensen met hun problemen op. Bewijzen dat iemand is overleden? Ga maar bij de familie vragen, of de gemeente - maar niet bij mensen die totaal geen relatie met de overledene hebben.Geplaatst op 12 Jul 2009 18:28 door TdeHond
Zo dom zijn ze nou ook weer niet. Ze willen wel bewijs van overlijden.
Zou u dit willen toelichten, want hier weet ik niets van af.Wegens InternJet + Belgen kunnen ze alleen nog KPN lijn gebruikers met normale telefoon overzetten en dus voor hun ook lastiger.
Consuwijzer
Problemen met uw oude DSL- of ADSL-aansluiting?
Is er nog een oud (A)DSL-signaal op uw telefoonlijn aanwezig? Bijvoorbeeld van de vorige bewoner? En wilt u bij uw nieuwe provider DSL of ADSL gebruiken?
Uw nieuwe provider moet bij KPN melden dat er een oud DSL of ADSL op uw telefoonlijn aanwezig is en dat u de enige bewoner van dat adres bent. KPN is eigenaar van de telefoonlijnen en de wijkcentrales. KPN moet dus zorgen dat de DSL-of ADSL-aansluiting van de oude provider stopt.