Jablan schreef: ↑15 nov 2021 08:59Je hebt van Reggie, Witte Angora en mij antwoord gekregen. Dat is genoeg.
Voor de rest spreek je jezelf tegen.
De vectorvaccins zijn gebaseerd op bestaande, bewezen technieken. De mRNA vaccins zijn een zijstraat in de ontwikkeling van medicijnen om bij kanker woekerende celgroei tegen te gaan. Deels nog in de experimentele fase, deels al beschikbaar in de vorm van toegelaten medicatie.
Je wilt ze niet, omdat er 'weinig ervaring' mee is? Hoe wil je ervaring ermee opdoen zonder ze te gebruiken? En wanneer is er wel voldoende ervaring mee opgedaan?
Alle rna-virussen veroveren lichaamscellen om zich te vermenigvuldigen. Daarbij raken cellen beschadigd en daar heeft de natuur in voorzien: die cellen worden vernieuwd of ze repareren zichzelf. Regeneratieve eigenschappen hebben voordelen
Voor vaccins met geïnactiveerd virus kun je in China en Rusland terecht. Alleen werken die vaccins niet zo goed tegen de huidige, dominante variant. Juist dit type vaccin moet vaker worden aaangepast aan een snel muterend virus dan de in Europa toegelaten vaccins.
*
Duitse en Oostenrijkse media melden, dat in Israël de 3e prik zorgt voor een 10-keer betere bescherming. Dat betreft natuurlijk BionTech/Pfizer, iets anders wordt daar niet gebruikt.
Het sluit aan bij ander nieuw inzicht: ook bij deze vaccins zijn drie rondes (of twee keer J&J/Janssen) nodig om de kenmerken van het virus door de T-geheugencellen van het immuunsysteem goed te laten onthouden.
Met eerdere meldingen uit Israël in mijn achterhoofd: ik hoop dat er geen rekenfout in dit onderzoek zit; de conclusie puur gebaseerd is op de gemeten, actieve antistoffen; er een uitsplitsing is naar mensen, die eerder Covid-19 hebben gehad en de gelukkigen, die niet besmet zijn geraakt.
Je hebt mijn vraag niet beantwoord, jij en ik weten dat je met mij hebt meegelezen terwijl ik die tekst omtrent 1939-1945 aan het intypen was. Ik ga ervan uit dat jij ook moderatie ^JS bent die mij die waarschuwing heeft geschreven, zit ik goed?
Dat je met mij meeleest als ik aan het typen ben vind ik prima, maar het is wel zo netjes om gewoon kenbaar te maken wat jou functie hier is.