Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
Erthanax

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Een meldpunt en meldingen leiden hopelijk tot meer bewustwording en een mentaliteitsverandering. Ik vind het even begrijpelijk als treurig dat "women only" sportscholen of dagen/tijden steeds populairder worden.

moederslink

Ongelezen bericht door moederslink »

Lady1234 schreef:
20 feb 2023 20:33
Nog maar even opnieuw proberen. Oude app eraf gooien, geschiedenis en cookies wissen, dan opnieuw app downloaden. Het lukte me nu om er in te komen, maar ik kan niet verder want ik heb geen energieleverancier.
Allemaal gedaan, werkt nog niet.
Lees nu dat eind februari de aanvraag gewoon op een tablet of pc gedaan kan worden, zonder een app te hoeven downloaden.
Bovendien wordt de sluitingsdatum voor deze aanvraag verlengd van eind maart tot eind april.

Lowieze

Ongelezen bericht door Lowieze »

moederslink schreef:
23 feb 2023 20:08

Lees nu dat eind februari de aanvraag gewoon op een tablet of pc gedaan kan worden, zonder een app te hoeven downloaden.
Bovendien wordt de sluitingsdatum voor deze aanvraag verlengd van eind maart tot eind april.
Kan het niet zijn dat de e-mail bij u in de spambox terecht komt en u hem daarom gemist heeft?
Bij mij gaf de aanmelding geen enkel probleem.

Lady1234

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Ik had hier stellen hierover geinformeerd. Twee hadden nog een laag vast contract. Van andere twee nog niet gehoord hoe of wat.

Maar mooi dat het straks op een tablet kan.

Nijogeth

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Erthanax schreef:
23 feb 2023 20:05
Een meldpunt en meldingen leiden hopelijk tot meer bewustwording en een mentaliteitsverandering. Ik vind het even begrijpelijk als treurig dat "women only" sportscholen of dagen/tijden steeds populairder worden.
Dat valt te hopen. Dat laatste vind ik inderdaad treurig.

Echter is het wel moeilijk. Je hebt ook een groep vrouwen die het leuk vindt om bekeken te worden, erop kickt als het ware. De groep die als eerste begon zich te uitdagender te kleden om bekeken te worden. Toevallig ken ik er eentje heel erg goed, leuke meid ook, maar een apart type dat zichzelf graag laat zien, maar alles behalve zo'n instagram type, omdat ze juist de reactie van de mannen (en sommige vrouwen) wil zien. Nu iedereen strakke broeken aan is gaan doen, is ze juist extreem korte rokjes gaan dragen tijdens het sporten, die eigenlijk nog minder aan de verbeelding overlaten.

Die stuurde me de link naar dit bericht namelijk zelf door, waarschijnlijk omdat ze bang is dat er dadelijk niet meer gekeken wordt. Maarja, daar waar online iedereen steeds meer laat zien, wordt offline wereld steeds preutser, zoals zij dat zo vaak zegt. Terwijl ze (en ik eigenlijk ook) juist een tegengestelde beweging willen hebben. Veel meer seksuele vrijheid in het echt in plaats van op social media. Daar waar iedereen er perfect uitziet en perfecte levens leidt, maar waar in het echte leven weinig van te zien is.

moederslink

Ongelezen bericht door moederslink »

Lowieze schreef:
23 feb 2023 20:21
moederslink schreef:
23 feb 2023 20:08

Kan het niet zijn dat de e-mail bij u in de spambox terecht komt en u hem daarom gemist heeft?
Bij mij gaf de aanmelding geen enkel probleem.
Nee zeker niet in de spam box, daar kijk ik sws altijd voor de zekerheid in.

Nijogeth

Overigens heb ik vanmiddag mijn koplampen gepolijst. Anderhalf uur werk, maar het verschil is goed zichtbaar. Nu binnenkort de auto weer eens uitgebreid wassen, want het saharazand is er deze week weer opgekomen.

Lowieze

Ongelezen bericht door Lowieze »

Nijogeth schreef:
23 feb 2023 20:27

Echter is het wel moeilijk. Je hebt ook een groep vrouwen die het leuk vindt om bekeken te worden, erop kickt als het ware. De groep die als eerste begon zich te uitdagender te kleden om bekeken te worden. Toevallig ken ik er eentje heel erg goed, leuke meid ook, maar een apart type dat zichzelf graag laat zien, maar alles behalve zo'n instagram type, omdat ze juist de reactie van de mannen (en sommige vrouwen) wil zien. Nu iedereen strakke broeken aan is gaan doen, is ze juist extreem korte rokjes gaan dragen tijdens het sporten, die eigenlijk nog minder aan de verbeelding overlaten.

Die stuurde me de link naar dit bericht namelijk zelf door, waarschijnlijk omdat ze bang is dat er dadelijk niet meer gekeken wordt. Maarja, daar waar online iedereen steeds meer laat zien, wordt offline wereld steeds preutser, zoals zij dat zo vaak zegt. Terwijl ze (en ik eigenlijk ook) juist een tegengestelde beweging willen hebben. Veel meer seksuele vrijheid in het echt in plaats van op social media. Daar waar iedereen er perfect uitziet en perfecte levens leidt, maar waar in het echte leven weinig van te zien is.
Ik vind uw hele verhaal erg verwarrend. U heeft het over één dame die veel van aandacht houdt.
Wat heeft dat te maken met dames die zich ongemakkelijk, en misschien onveilig, voelen in de sportschool?
En wat heeft uw behoefte aan seksuele vrijheid met die sportschool gevoelens te maken?

J. Deltoer

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Als u het enkel niet snapt betekent dat niet automatisch dat een verhaal ook verwarrend is.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Nijogeth schreef:
Erthanax schreef:
Echter is het wel moeilijk. Je hebt ook een groep vrouwen die het leuk vindt om bekeken te worden, erop kickt als het ware.
Maar daarom willen nog niet alle vrouwen bekeken worden.

Laat die vrouwen met hun fans dan naar een of andere hoerentent gaan, kunnen ze daar staren zoveel als ze willen. Hebben anderen rust.

Onkruid71

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

witte angora schreef:
23 feb 2023 23:47
Nijogeth schreef:
Erthanax schreef:
Echter is het wel moeilijk. Je hebt ook een groep vrouwen die het leuk vindt om bekeken te worden, erop kickt als het ware.
Maar daarom willen nog niet alle vrouwen bekeken worden.

Laat die vrouwen met hun fans dan naar een of andere hoerentent gaan, kunnen ze daar staren zoveel als ze willen. Hebben anderen rust.
Is dat niet een beetje respectloos naar die vrouwen toe? Dat ze dan maar naar een ****** tent moeten gaan?
Laatst gewijzigd door Onkruid71 op 24 feb 2023 00:12, 1 keer totaal gewijzigd.

witte angora

Is het dan niet respectloos naar andere vrouwen toe die niet bekeken willen worden?

Onkruid71

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

Gewoon respect hebben voor mensen, niks verschil tussen mannen en vrouwen.
Ik blijf het onzin vinden allemaal, maar dat is mijn mening.

witte angora

Het probleem is dus dat er een groep mannen is die geen respect heeft voor vrouwen, en dat wordt door sommige vrouwen kennelijk gestimuleerd, als ik af mag gaan op het verhaal van Neo. En dat is tussen sommige mannen onderling blijkbaar net zo, tot ongenoegen van andere mannen die daar totaal niet op zitten te wachten.

Dan kan er een meldpunt worden geopend, maar ik denk dat je er met een meldpunt niet bent.

rwolters

Ongelezen bericht door rwolters »

Lowieze schreef:
23 feb 2023 20:38
Nijogeth schreef:

Ik vind uw hele verhaal erg verwarrend. U heeft het over één dame die veel van aandacht houdt.
Wat heeft dat te maken met dames die zich ongemakkelijk, en misschien onveilig, voelen in de sportschool?
En wat heeft uw behoefte aan seksuele vrijheid met die sportschool gevoelens te maken?
Het is een slechte poging van hem om het goed te praten dat sommige mannen zich niet fatsoenlijk kunnen gedragen. Een beetje van het niveau dat als je een kort rokje draagt je er om vraagt om aangerand te worden. Past perfect in het complete plaatje dat je kunt samenstellen aan de hand van z’n berichten hier.

Nijogeth

Slaat helemaal nergens op. Maar we weten al een hele tijd dat we jouw berichten met een korreltje zout kan nemen, dus verder ga ik er niet op in.

ZeerPrivé

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Oekraïense volkslied klinkt uit draaiorgel voor Russische ambassade https://twitter.com/nexta_tv (stukje naar beneden scrollen). Goeie zet, mogen ze van mij weken volhouden.

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

ZeerPrivé schreef:
24 feb 2023 12:55
Oekraïense volkslied klinkt uit draaiorgel voor Russische ambassade https://twitter.com/nexta_tv (stukje naar beneden scrollen). Goeie zet, mogen ze van mij weken volhouden.
Mooie actie ;-) en dat onder politiebewaking.

Dit is de directe link: https://twitter.com/nexta_tv/status/162 ... 06113?s=20

juliomariner

Ongelezen bericht door juliomariner »

Maar niet door een ridder.

Erthanax

Ongelezen bericht door Erthanax »

En niet in Schiedam dus.

Plaats reactie