Huiskamer
Re: Huiskamer
Ik ben vast niet de enige die fonsflons mist.
Lady1234
vindt dit leuk
-
Ik had niet zo'n beste klik met die beste man. Ik mis Willems.
-
-
Inderdaad! En ' Breien ' zie ik ook niet.....witte angora schreef: ↑17 mar 2023 10:49Nu je het zegt... reggie is er ook al een poos niet. Jablan is ook ineens verdwenen.
Breien is aan een gecompliceerd patroon bezig, heeft even geen tijd.
Erthanax
vindt dit leuk
-
Misschien komt Ridder uit Schiedam ons vandaag nog wat opvrolijken...
Breien is nog maar een week niet langsgeweest, dat vind ik niet zo bijzonder. Voor fonsflons ligt dat anders, gezien zijn laatste bericht. Hij zal zijn prioriteiten hebben bijgesteld en ik hoop van harte dat het naar omstandigheden goed met hem gaat.
-
Als ik het goed zie is zijn laatste bericht van 31 december. Best kans dat hij besloten heeft met het forum te nokken. Maar dat moet hij zelf maar aangeven denk ik.
-
Door te vertellen dat hij weer een keer verhuisd is? Bonaire is misschien wel een mooie plek voor hem.J. Deltoer schreef: ↑17 mar 2023 12:11Misschien komt Ridder uit Schiedam ons vandaag nog wat opvrolijken...
Volgens mij 21 januari. Het is vooral dat bericht, dat mij noopt de hoop uit te spreken dat het goed met hem gaat, naar omstandigheden.witte angora schreef: ↑17 mar 2023 12:27Als ik het goed zie is zijn laatste bericht van 31 december. Best kans dat hij besloten heeft met het forum te nokken. Maar dat moet hij zelf maar aangeven denk ik.
Het staat iedereen vrij niet meer actief te zijn op het forum en niemand hoeft dat te verantwoorden of aan te geven. Dat neemt niet weg dat ik de bijdragen van fonsflons mis.
scharrelschipper
vindt dit leuk
-
Laatste post van Breien was 21 febr zie ik....wel pas sinds 8 mrt uitgelogd.
En vwb Fonsflons: ook ik hoop dat het goed gaat !
Was gisteren toch wel een interessant stuk, bij humberto vond ik. Dat gaf ook wel een beetje aan dat de noodzaak om serieuze onderzoeken toch eens een keer op te starten ipv wat er nu hier in Nederland gebeurt is.
Ik heb respect voor die 2 patiënten die er zaten, omdat ik weet wat zo'n planning met zich mee brengt en wat de gevolgen voor hun de komende dagen, misschien wel werken zijn.
Ik heb respect voor die 2 patiënten die er zaten, omdat ik weet wat zo'n planning met zich mee brengt en wat de gevolgen voor hun de komende dagen, misschien wel werken zijn.
Er zijn toch heel veel serieuze onderzoeken al bezig?
-
Iemand nog koffie?
WA , jij bent toch hovenier geweest , hoe kan je het beste hardnekkig onkruid verwijderen.
Moneyman
vindt dit leuk
Maakt dat uit waar die onderzoeken zijn?
Ik snap dat wanneer je bijvoorbeeld de gevolgen van ondergrondse branden op de flora en fauna in de Peel wil onderzoeken, dat dat in Nederland moet.
Maar waarom zou je Long Covid als gevolg van een wereldwijde pandemie (waarin wereldwijd een pleonasme is, maar ik gebruik het om het te verduidelijken) alleen in Nederland kunnen onderzoeken?
Lady1234
vindt dit leuk
Bijkomend voordeel van onderzoeken in het buitenland is dat alles daar beter schijnt te zijn, tenminste als je ziet hoeveel klagende Nederlanders alles in het buitenland beter vinden... En het schijnt ook allemaal nog eens voor een fractie van de kosten te kunnen want alles is in het buitenland goedkoperNijogeth schreef: ↑20 mar 2023 12:32Maakt dat uit waar die onderzoeken zijn?
Ik snap dat wanneer je bijvoorbeeld de gevolgen van ondergrondse branden op de flora en fauna in de Peel wil onderzoeken, dat dat in Nederland moet.
Maar waarom zou je Long Covid als gevolg van een wereldwijde pandemie (waarin wereldwijd een pleonasme is, maar ik gebruik het om het te verduidelijken) alleen in Nederland kunnen onderzoeken?