| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Coronavirus - algemeen topic (deel 4)
Re: Coronavirus - algemeen topic (deel 4)
Dit bedoelde ik dus over dr knoop van het reCOVer programma om long COVID te behandelen.
Gevaarlijk dus.
https://www.virology.ws/2022/02/14/tria ... defenders/
Gevaarlijk dus.
https://www.virology.ws/2022/02/14/tria ... defenders/
@Onkruid: kun je naast een link een zinnetje geven met je samenvatting of wat jouw opvalt in het artikel? Helpt de discussie enorm.
LongCovid is door de Gezondheidsraad erkend met de nadrukkelijke wens om goed onderzoek te doen, zag ik in de Volkskrant.
En de saus om het af te maken komt altijd van een verontwaardigd Kamerlid of een of andere hoogleraar Schandespreken van de leerstoel Suggestieve Interpretaties.
Rob Wijnberg stipt het al aan: het bespreken van conceptversies met de opdrachtgever. Het is één van de routines, die ik graag anders zou willen zien. Als je ergens onafhankelijk advies haalt, dan is het overtuigender wanneer dit niet meer gebeurt. Te vaak worden de adviezen en conclusies aangepast aan de politiek gewenste uitkomsten, niet aan wat objectief gezien nodig is.
LongCovid is door de Gezondheidsraad erkend met de nadrukkelijke wens om goed onderzoek te doen, zag ik in de Volkskrant.
Tekstueel juweeltje:Moneyman schreef: ↑15 feb 2022 08:53Rob Wijnberg omschrijft het beter dan ik het zou kunnen doen in zijn artikel "ONTHULLEND: Waar rook is, is... vaak vooral rook".
En de saus om het af te maken komt altijd van een verontwaardigd Kamerlid of een of andere hoogleraar Schandespreken van de leerstoel Suggestieve Interpretaties.
Rob Wijnberg stipt het al aan: het bespreken van conceptversies met de opdrachtgever. Het is één van de routines, die ik graag anders zou willen zien. Als je ergens onafhankelijk advies haalt, dan is het overtuigender wanneer dit niet meer gebeurt. Te vaak worden de adviezen en conclusies aangepast aan de politiek gewenste uitkomsten, niet aan wat objectief gezien nodig is.
Moneyman
vindt dit leuk
Judith Rosmalen neemt ook deel aan de ronde tafel gesprekken voor long COVID, die is ook zwaar voorstander van CGT en GET. Er wordt nou al jaren oorlog gevoerd over deze behandelingen dat deze niet tot nauwelijks werken, en toch blijven ze komen met het werkt wel. In Engeland (NICE) hebben ze na een lang gevecht gezegd, dat dit niet werkt. In Nederland is dit gevecht nog gaande.Jablan schreef: ↑15 feb 2022 09:52@Onkruid: kun je naast een link een zinnetje geven met je samenvatting of wat jouw opvalt in het artikel? Helpt de discussie enorm.
LongCovid is door de Gezondheidsraad erkend met de nadrukkelijke wens om goed onderzoek te doen, zag ik in de Volkskrant.Tekstueel juweeltje:Moneyman schreef: ↑15 feb 2022 08:53Rob Wijnberg omschrijft het beter dan ik het zou kunnen doen in zijn artikel "ONTHULLEND: Waar rook is, is... vaak vooral rook".
Jablan
vindt dit leuk
Tuurlijk, José
Mag ik je daarnaast voorstellen eens met dezelfde bril naar je eigen favoriete bron te kijken?
Erthanax
vindt dit leuk
Die geweldige overheid die samen met het geweldige OMT , nog geen 6 weken terug mondkapjes van medische rotzooi aan het eisen was. Zo geweldig is die overheid die jij verheerlijkt.
Ik zou zeggen, Jose, Reggie en nog een paar anderen, zoeken jullie lekker uit hoe de afgelopen 2 jaar de vork in de steel heeft gezeten. Ik kan mij er nu echt niet druk om maken. Ik ben net als vele anderen hier, heel blij dat het eindelijk een keer afgelopen is. Weg met alles en mocht het weer nodig zijn,..... wie wat bewaard, heeft wat. Het ga jullie allemaal goed, maak er iets leuks van.
Van fouten kun je leren. Van wegkijken niet
De maatregelen zijn afgelopen. Maar er zullen nog wel wat variantjes in het vat zitten.
reggie2
vindt dit leuk
Duizenden ondernemers die noodgedwongen hebben moeten stoppen José?Hoe zullen die duizenden ondernemers zich voelen die noodgedwongen hun bedrijf hebben moeten sluiten?
Serieus? hoeveel wil je hiervan wijten aan het regeringsbeleid?
Zeg een José, waarom voel je je toch zo aangevallen als er iemand kritiek heeft op Maurice of het Artsencollectief?Maar ik begrijp niet zo goed waarom jij je zo aangevallen voelt als iemand kritiek heeft op regering en coronabeleid of een artikel hier plaatst.
Wil jij nu zeggen dat als ze die vaccinatie niet genomen hadden, dat ze zich anders hadden gevoeld? Serieus José...Hoe zullen familieleden van overleden mensen zich voelen omdat hun geliefde zich veilig voelde door de vaccinaties en toch weer besmet werd?
Begin daar nu eens eerst zelf mee ipv dat van anderen te verwachten.. lijkt me een goed begin.Persoonlijk gaat het uitstekend met mij maar als burger verwacht ik van de overheid transparantie en eerlijke informatie
Erthanax
vindt dit leuk
Wat een idioterie. Misdaden tegen de menselijkheid en het opzettelijk creëren van paniek. En ga maar door.
Hoe verzinnen ze het.
Hoe verzinnen ze het.
moederslink
en Erthanax
vinden dit leuk
De vraag is of dat inderdaad is "gebleken", of dat die nieuwsberichten die daarop wijzen ook slechts een deel van het verhaal vertellen. Lees nog eens het bericht wat ik vanmorgen postte.
O wacht, dat was natuurlijk maar een mening van Rob...
Nou ja - het moge duidelijk zijn dat ik de mening van Rob hoger inschat dan die van Jose, als ik het dan maar even in perspectief plaats.
Jablan
vindt dit leuk
Wat een waanzin
Ik heb het maar even vertaald. Zodra dergelijke statements beginnen met "wij..." weet je al genoeg: dan zit je in de wappie-hoek. En als er dan termen als "natuurrecht", "tribunaal", "misdaden tegen de menselijkheid", "corrupt", en... jaja: "in scene gezette pandemie
José, je maakt zo wel weer nog duidelijker in welke hoek je te scharen valt.
Grand Jury Proceeding by the Peoples' Court of Public Opinion
Het publieke geweten versterken door natuurrecht
Onrecht voor één is onrecht voor allen
Wij, een groep internationale advocaten en een rechter, voeren hierbij een strafrechtelijk onderzoek uit naar het voorbeeld van de Grand Jury procedures in de Verenigde Staten.
Dit Grand Jury Onderzoek dient als een model juridische procedure om aan een jury (bestaande uit de burgers van de wereld) alle beschikbare bewijzen voor te leggen van COVID-19 Misdaden tegen de Mensheid tot op heden tegen "leiders, organisatoren, aanstichters en medeplichtigen" die hielpen, aanzetten of actief deelnamen aan de formulering en uitvoering van een gemeenschappelijk plan voor een pandemie.
De te onderzoeken misdaden omvatten alle handelingen die door een persoon zijn verricht of nagelaten in het kader van een gemeenschappelijk plan om misdaden tegen de menselijkheid te plegen, en alle dergelijke criminele handelingen die in de verschillende gemeenschappen van juryleden over de hele wereld zijn veroordeeld.
Dit onderzoek is van het volk, door het volk en voor het volk en zal worden aangeduid als het "Volkstribunaal van de Publieke Opinie".
Omdat wij er niet in geslaagd zijn een rechtbank te vinden om het eigenlijke bewijsmateriaal te horen in de rechtbanken van het huidige systeem, voeren wij deze procedure buiten het huidige systeem om en op basis van het natuurrecht.
Dit is op zijn beurt gebaseerd op de vaste overtuiging dat ieder mens gemakkelijk onderscheid kan maken tussen goed en kwaad, en tussen goed en kwaad.
De beschuldiging is dat de regeringen van de wereld onder de controlerende invloed zijn gekomen van corrupte en criminele machtsstructuren.
Zij hebben samengespannen om een pandemie in scène te zetten die zij al jaren aan het plannen waren. Daartoe hebben zij opzettelijk massale paniek gezaaid door middel van valse feitelijke verklaringen en een sociaal gemanipuleerde psychologische operatie waarvan de boodschappen werden overgebracht via de bedrijfsmedia.
Het doel van deze massapaniek was de bevolking over te halen in te stemmen met de zogenaamde "vaccinaties", waarvan inmiddels is bewezen dat zij noch effectief, noch veilig zijn, maar uiterst gevaarlijk, zelfs dodelijk.
De economische, sociale en gezondheidsschade die deze misdaden tegen de menselijkheid hebben toegebracht aan de wereldbevolking kan worden gemeten in quadriljoenen dollars.
De hieronder vermelde advocaten zullen, met de hulp van een aantal zeer gerespecteerde wetenschappers en deskundigen uit de hele wereld en onder auspiciën van een rechter uit Portugal, zullen dit Grand Jury-onderzoek uitvoeren en daarbij de jury (de burgers van de wereld) een volledig beeld geven van deze misdaden tegen de menselijkheid.
Het doel van het onderzoek van de "volksrechtbank" is tweeledig: Enerzijds moet het dienen als modelprocedure en aanklachten doen rijzen tegen enkele van de strafrechtelijk en civielrechtelijk verantwoordelijken van deze Misdaden tegen de Menselijkheid.
Anderzijds is het de bedoeling - door een volledig beeld te schetsen van wat ons te wachten staat, met inbegrip van de geopolitieke en historische achtergrond - het publiek bewust te maken van
de feitelijke ineenstorting van het huidige, gekaapte systeem en zijn instellingen, en, als gevolg daarvan
de noodzaak voor de mensen zelf om hun soevereiniteit terug te nemen, en
de noodzaak om eerst de maatregelen van deze pandemie te stoppen door te weigeren er aan mee te doen, en
de noodzaak om hun eigen nieuwe systeem van gezondheidszorg, onderwijs, economie en rechtspraak op gang te brengen, zodat de democratie en de rechtsstaat op basis van onze grondwetten zullen worden hersteld.
Het "Volkstribunaal van de publieke opinie" werkt onafhankelijk van regeringen en niet-gouvernementele organisaties.
Logistieke steun wordt verleend door de Berlijnse onderzoekscommissie Corona.
moederslink
vindt dit leuk
Het feit dat je suggestie wekt dat deze 'show' kan doorgaan als 'rechtzaak' geeft al aan hoe eerlijk en transparant je bent en wilt zijn.International zijn rechtzaken aan de gang die ik met belangstelling volg: https://grand-jury.net/
Ho ho Jose. Even een misverstand uit de wereld helpen. Ik voel mij totaal niet aangesproken of aangevallen door jou kritiek op de regering en wetenschappers. Laat dat duidelijk zijn. Zoek jij maar lekker uit hoe het werkelijk zit en nogmaals.....ik maak mij er echt niet druk om. Dat heb ik gezegd. Spit jij maar lekker verder en struin voor mijn part het hele internet af. Ik denk eerder aan de aantal slachtoffers en de mensen omschreven in Angels post.
moederslink
vindt dit leuk
Als advocaten over en voor “het volk” gaan spreken, let dan maar op je portemonnee. Die zien de gouden bergen al liggen.
@jose2501
Waarom zoekt u zulke bagger op het internet?
En nee, ik vind niet dat er opzettelijk angst aangejaagd is.
Waarom zoekt u zulke bagger op het internet?
En nee, ik vind niet dat er opzettelijk angst aangejaagd is.
ALs er iets doorgeslagen is aan het regeringsbeleid, is het wel de steun om te zorgen dat bedrijven juist niet omvallen. Met KLM voorop. De rekening volgt nog.
En wéér draai je weg bij het onderwerp van de door jouzelf gequote tekst. Zeer vervelende discussietechniek.
Erthanax
vindt dit leuk
-
moederslink
Natuurlijk is het verspreiden van dit virus en het angst aanjagen een zeer goed doorwrocht plan
Leg de hele wereld maar plat, economieën die instorten, duizenden doden , armoede en ellende . droogte, honger , bosbranden, overstromingen >>>> de opmaat naar WOIII .
Waarom heeft Poetin niet dit bedacht ??
Denk eens even na : deze virussen komen oa via dieren en menselijk contact.
Er hoeft geen tribunaal aan te pas te komen opdat de wereld sowieso is wakker geschud en men zn lessen geleerd zal hebben.
Vroeger de Pest : ook een vooropgesteld plan geweest?
HIV ? Ebola? Mazelen? DKTP ?
Oh wat zullen de regeringsleiders hem nu knijpen , ze hebben angst gezaaid.
Op de brandstapel ermee?
Ik denk dat ik de afgelopen 2 jaar beter ben doorgekomen dan dat jij het deed.
Nooit bang voor corona geweest en ook geen beperkingen gehad waarbij je zou denken ...shi/t ik kan , mag niet op visite zonder test. Aan die gekkigheid nooit meegedaan.
Je speelt op de man trouwens.
Laatst gewijzigd door reggie2 op 15 feb 2022 15:53, 1 keer totaal gewijzigd.
-
moederslink
Tuurlijk was er paniek, tuurlijk is men ( misschien te ) voorzichtig geweest.Jose2501 schreef: ↑15 feb 2022 15:41
U vindt dat er geen opzettelijke angst is aangejaagd?
Edit: In Duitsland in ieder geval wel zo te lezen:. https://nos.nl/artikel/2367971-duits-mi ... -te-wekken
Maar daarin wordt toch duidelijk gesteld dat in Duitsland bewust corona angst is geprobeerd op te wekken.
Dit virus was nieuw, wat wisten ze ervan?
In allerijl vaccins ontwikkeld . Yep!
En tuurlijk hebben pharmaceuten er aan verdiend.
Evengoed zijn er 10 duizenden overleden. De mortuaria konden het niet meer aan.
De beelden van het begin vergeten? Het staat nog op mijn netvlies!
En dat alles om angst en paniek te zaaien en de wereld plat te gooien?
Beter te voorzichtig dan te onvoorzichtig.