Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
ZeerPrivé
Berichten: 6078
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Hebben ze geen opzegtermijn in de Tweede Kamer? https://www.telegraaf.nl/video/20947084 ... eede-kamer

J. Deltoer
Berichten: 3376
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Jammer dat ze gaat. Ze was een kamerlid zoals er meer zouden moeten zijn. 110% voor het landsbelang en niet voor carriere en eigen belang zoals Paternotte en die tassendraagster van Rutte (ben ff de naam kwijt)

ZeerPrivé
Berichten: 6078
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

J. Deltoer schreef:
04 jul 2023 17:17
Jammer dat ze gaat. Ze was een kamerlid zoals er meer zouden moeten zijn. 110% voor het landsbelang en niet voor carriere en eigen belang zoals Paternotte en die tassendraagster van Rutte (ben ff de naam kwijt)
Ja, zeker jammer. Iemand met veel 'hart voor de mens en voor de zaak'. Maar kan me voorstellen dat ze na 17 jaar en veel tegenwerking en frustratie uitgeput en moedeloos is geraakt. Het wordt voor haar dus 'functie elders'. Benieuwd wat ze gaat doen.

De tassendraagster heet Hermans. :wink: Weet ff haar voornaam niet.

Lady1234
Berichten: 27378
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

J. Deltoer schreef:
04 jul 2023 17:17
Jammer dat ze gaat. Ze was een kamerlid zoals er meer zouden moeten zijn. 110% voor het landsbelang en niet voor carriere en eigen belang zoals Paternotte en die tassendraagster van Rutte (ben ff de naam kwijt)
Een fijn compliment, maar waarom meteen afgeven op een ander?

Onkruid71
Berichten: 3020
Lid geworden op: 02 nov 2021 04:10

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

Het is jammer dat ze gaat, maar ja, het is moeilijk om voor de zwakkere de samenleving iets fatsoenlijks voor elkaar te krijgen.
Vooral met het ontmoedigingsbeleid en de wantrouwen naar de burger toe.
Maar ze heeft gedaan wat ze kan.

J. Deltoer
Berichten: 3376
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Lady1234 schreef:
04 jul 2023 17:36
J. Deltoer schreef:
04 jul 2023 17:17
Jammer dat ze gaat. Ze was een kamerlid zoals er meer zouden moeten zijn. 110% voor het landsbelang en niet voor carriere en eigen belang zoals Paternotte en die tassendraagster van Rutte (ben ff de naam kwijt)
Een fijn compliment, maar waarom meteen afgeven op een ander?
Omdat ik het zo onvoorstelbaar bent, je bent volksvertegenwoordiger, je zou moeten stemmen zonder last of ruggespraak, en die tassendraagster Hermans (dank zeer prive) zit alleen de kamerbankjes warm te houden om Rutte uit de wind te houden. Als die straks ooit eens oud bent, en die tassendraagster kijkt eens terug op haar leven, hoe weinig voldoening moet dat dan geven om continue mensen die zich zo ingezet hebben om fraude en onrecht boven tafel te krijgen als Renske Leijten, maar ook bijvoorbeeld Pieter Omtzigt zo verschrikkelijk tegengewerkt te hebben. Hoewel, enige zelfreflectie bij dit soort kamerleden.... :roll:

Nou dat mag ook wel eens benoemd worden. Dat inderdaad Renske er nu wel klaar mee is is te danken aan gasten als Paternotte en Hermans.

Onkruid71
Berichten: 3020
Lid geworden op: 02 nov 2021 04:10

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

Er zijn inderdaad een paar politici die zich daarin best mogen schamen met hun tegenwerking.

witte angora
Berichten: 32003
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Lol... Druk met koffiedrinkers omdat ze vanwege de storm de weg niet op mogen zeker? :lol:
Het is heel druk in ons magazijn. Daarom ligt je pakketje met ordernummer ,,,, nog niet vandaag, maar een dag later voor je klaar in ..... Je ontvangt een mail zodra je hem kan komen ophalen.
Gisteren laat bij Coolblue een andere stofzuiger besteld, dat wil ik gewoon in de winkel af kunnen halen. Helaas niet op voorraad in de winkel. Wist ik, stond duidelijk op de site. Het zou vanmorgen gaan stormen. Wist ik, stond duidelijk op het nieuws, ook dat af werd geraden de weg op te gaan was helder en duidelijk. Dat hij vandaag niet zou komen: wist ik dus wel. Ben dus niet teleurgesteld. Morgen dan? Mwoh... Als het vrijdag wordt is het ook prima wat mij betreft.

Geniet van je koffie, de ochtend, het wachten, rondbanjeren in het magazijn en elkaars flauwe humor, jongens! :mrgreen:

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

Hoe zit het bij jullie???
Hier ( Veluwezoom) amper iets te merken vd storm Poly.
Tja, wat wind idd, maar geen enkele schade .
Als ik het nieuws volg is dit de zwaarste zomerstorm, óóit , gemeten en zoveel ravage en schade.😱

juliomariner
Berichten: 5089
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door juliomariner »

Hier in de Achterhoek wel veel regen maar niet echt veel wind.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

Hier schijnt nb de zon 🌞!

Lady1234
Berichten: 27378
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Hier, Hoeksche Waard, is een bak met viooltjes van de tuintafel af geblazen en een tuinstoel lag om. Dat is gelukkig tot nu toe alles.

Lowieze
Berichten: 6879
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lowieze »

Hier aan de Noord Hollandse kust heel veel wind en stormschade.
Af en toe vliegt er wat door straat, jammer dat de mensen geen gehoor geven aan de oproep om losse spullen in de tuin vast te zetten of op te bergen.
Bij kind in de buurt van Haarlem is de schade echt enorm.

witte angora
Berichten: 32003
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Hier rond Utrecht veel regen, heel veel regen zelfs. Het geel/bruine gras begint in no-time groen te kleuren. Wind valt heel erg mee, hier in de omgeving voor zover ik weet geen noemenswaardige schade.

Toch zet een en ander me toch wel aan het denken. Tiny houses zijn hartstikke leuk allemaal, en zelf bouwen is nog veel leuker - maar het moet natuurlijk wel dergelijke stormen kunnen doorstaan. Dat is nog wel een dingetje denk ik. Naja, straks eerst in de schuur verder klussen. Later maar eens verder zien

scharrelschipper
Berichten: 1880
Lid geworden op: 05 apr 2020 20:37

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door scharrelschipper »

Even een kleine vacantie met de camper in Belgisch Limburg,beetje wind 5 a 6 beaufort en wat regen.
Ver in het binnenland, dus valt het wel mee.

Onkruid71
Berichten: 3020
Lid geworden op: 02 nov 2021 04:10

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

Belgisch Limburg is wel mooi.

J. Deltoer
Berichten: 3376
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Lady1234 schreef:
05 jul 2023 13:42
Hier, Hoeksche Waard, is een bak met viooltjes van de tuintafel af geblazen en een tuinstoel lag om. Dat is gelukkig tot nu toe alles.
Ah, Hoeksche Waard.... mij begint e.e.a. nu te dagen....

Lady1234
Berichten: 27378
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

J. Deltoer schreef:
05 jul 2023 17:47
Lady1234 schreef:
05 jul 2023 13:42
Hier, Hoeksche Waard, is een bak met viooltjes van de tuintafel af geblazen en een tuinstoel lag om. Dat is gelukkig tot nu toe alles.
Ah, Hoeksche Waard.... mij begint e.e.a. nu te dagen....
Gelukkig dat u het licht ziet.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

Net de beelden op het nieuws gezien.
Het is toch wel dramatisch geweest op vele plekken en windsnelheden van 140 km p.u is niet eerder voorgekomen.
Bizar dat wij hier amper wat van hebben meegekregen. Wat een mazzel! 😉
Hier echt..... wát wind én zon.

gosewijn
Berichten: 2913
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door gosewijn »

Gelukkig geen schade , maar de mussen vlogen hier door de tuin ,arme beestjes.

Plaats reactie