| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] T-Mobile verdubbeld u beltegoed
Re: T-Mobile verdubbeld u beltegoed
Ik ben dus niet te vreden over het T mobile prepaid, toen ik mijn internet provider moest hebben kon ik geen 0900 nummer bellen, T mobile wil namelijk dat je eerst een bepaald bedrag opwaardeerd , helaas voor hun dat laat ik mij niet zeggen.
Dus T mobile , ik heb er een andere sim kaart in gedaan en jullie verdienen dus niks meer aan mij.
Blokkade van 0900 nummers doe je nog altijd op verzoek en niet uit je zelf.
Dus T mobile , ik heb er een andere sim kaart in gedaan en jullie verdienen dus niks meer aan mij.
Blokkade van 0900 nummers doe je nog altijd op verzoek en niet uit je zelf.
-
T-Mobile Webcare
@ciske
Voor nieuwe PrePaid-klanten is de mogelijkheid om naar betaalde servicenummers te bellen en gebruik te maken van sms-diensten, aanvankelijk standaard geblokkeerd. Zodra je het beltegoed met in totaal € 20,- (of meer) opwaardeert, wordt deze blokkade opgeheven. Deze voorwaarde is er om misbruik te voorkomen. Jammer dat je hierdoor niet tevreden bent over T-Mobile PrePaid.
Cindy
T-Mobile Webcare
Voor nieuwe PrePaid-klanten is de mogelijkheid om naar betaalde servicenummers te bellen en gebruik te maken van sms-diensten, aanvankelijk standaard geblokkeerd. Zodra je het beltegoed met in totaal € 20,- (of meer) opwaardeert, wordt deze blokkade opgeheven. Deze voorwaarde is er om misbruik te voorkomen. Jammer dat je hierdoor niet tevreden bent over T-Mobile PrePaid.
Cindy
T-Mobile Webcare
Cindy van t mobile
bij mij zit er na zoiets een andere sim kaart in, ik ben volwassen en als ik dan niks heb om te bellen en ik stel tot mijn verbazing vast dat de 0900 nummers geblokkeerd zijn dan ben ik er klaar mee.
voor mij nooit meer iets van T mobile.
bij mij zit er na zoiets een andere sim kaart in, ik ben volwassen en als ik dan niks heb om te bellen en ik stel tot mijn verbazing vast dat de 0900 nummers geblokkeerd zijn dan ben ik er klaar mee.
voor mij nooit meer iets van T mobile.
Jeetje, ik vind je wel een aansteller ciske.
T-Mobile geeft aan dat dit is i.v.m. misbruik en heeft ook een manier gegeven hoe je deze blokkade kan verwijderen.
T-Mobile geeft aan dat dit is i.v.m. misbruik en heeft ook een manier gegeven hoe je deze blokkade kan verwijderen.
Hatertje schreef:Jeetje, ik vind je wel een aansteller ciske.
wat jij vindt...zal mij een worst wezen hatertje, ik zeg wat ik denk en doe!!
bevalt het je niet jammer dan.
Het maakt mij niets uit, ik vind het alleen aanstellen.
Maar succes bij een andere provider. Uiteindelijk halen die ook wel iets uit wat je niet zal bevallen.
Maar succes bij een andere provider. Uiteindelijk halen die ook wel iets uit wat je niet zal bevallen.
Hatertje schreef:Het maakt mij niets uit, ik vind het alleen aanstellen.
effe goed lezen , tis prepaid ,
Dus?
Wat als een andere PREPAID provider nu ook de voorwaarde gaat hanteren dat je eerst €20,00 moet opwaarderen?
Weer een ander zoeken?
Wat als een andere PREPAID provider nu ook de voorwaarde gaat hanteren dat je eerst €20,00 moet opwaarderen?
Weer een ander zoeken?
hatertje....is dat jouw probleem of de mijne???
ga iets nuttigs doen.
ga iets nuttigs doen.
Zonder te veroordelen begrijp ik wel waarom ze dat doen.
Er is veel fraude mee gepleegd.
Eigenaren van dure 0900 nummers kochten massaal prepaid kaartjes met gratis beltegoed en belden daarmee naar hun eigen 0900 nummer om gratis inkomsten te krijgen.
Vele providers hebben nu die 20 euro limiet.
Gelukkig hebben ze dat, om fraude tegen te gaan, want je weet wie er voor de kosten zal opdraaien.
Er is veel fraude mee gepleegd.
Eigenaren van dure 0900 nummers kochten massaal prepaid kaartjes met gratis beltegoed en belden daarmee naar hun eigen 0900 nummer om gratis inkomsten te krijgen.
Vele providers hebben nu die 20 euro limiet.
Gelukkig hebben ze dat, om fraude tegen te gaan, want je weet wie er voor de kosten zal opdraaien.
@Ciske
Ik werk 40/50 uur per week in de telecombranche. Ik ben nuttig bezig en weet waar ik over praat. Jij ook?
Zoals atesli al aangeeft hanteert de telecomprovider deze regel niet voor niets. Mocht deze regel er niet zijn, dan zouden de prepaid tarieven bij T-Mobile waarschijnlijk nog hoger liggen en zal er geen sprake zijn van "gratis" beltegoed wat je in het begin ontvangt.
[sarcasme]Voor een dubbeltje op de eerste rang? Nee joh![/sarcasme]
Ik werk 40/50 uur per week in de telecombranche. Ik ben nuttig bezig en weet waar ik over praat. Jij ook?
Zoals atesli al aangeeft hanteert de telecomprovider deze regel niet voor niets. Mocht deze regel er niet zijn, dan zouden de prepaid tarieven bij T-Mobile waarschijnlijk nog hoger liggen en zal er geen sprake zijn van "gratis" beltegoed wat je in het begin ontvangt.
[sarcasme]Voor een dubbeltje op de eerste rang? Nee joh![/sarcasme]
"In de telecombranche werken" betekend niet per definitie dat ik bij een provider werk.
Hatertje schreef:"In de telecombranche werken" betekend niet per definitie dat ik bij een provider werk.
dat maakt voor mij geen barst uit, ik heb het niet op oplichters en schijnbaar doe je er lekker aan mee, nou succes als je zo ken leven.