Pagina 2 van 4
Re: Telfort verbetert met de dag
Geplaatst: 08 okt 2003 19:53
door Jan B
Beste forumbezoekers,
Ik ben het eens met Paultje,
Telfort is inderdaad beter dan Orange. Ik had een orange abonnement met vrijwel overal goed bereik, althans buitenhuis, zodra ik ergens naar binnen ging was het bar. Ik kon noooit bellen of gebeld worden. Ik ben sindsdien op Telfort overgestapt en inderdaad het is beter, of het verbeterd weet ik niet maar een ding is zeker het heeft beter bereik dan Orange.
Groeten
Re: Telfort verbetert met de dag
Geplaatst: 09 okt 2003 16:01
door Gast
Allejezus, wat een triest gedoe zeg!Beetje als kleine kinderen tegen elkaar aanschreeuwen wie de beste is. Feit is dat iedere provider zijn sterke en zwakke kanten heeft en dat iedereen altijd wel bij een provider vette problemen heeft gehad. Zo zullen er lui zijn die Telfort wel kunnen schieten en die Orange niet kunnen uitstaan. Get real en maak eens een fatsoenlijke discussie...
Re: Telfort verbetert met de dag
Geplaatst: 13 okt 2003 18:55
door Balkenelende
Telfort is beter en wordt steeds beter!!! Weet alleen nie of het beter is dan Orange.
Groeten
Re: Telfort verbetert met de dag
Geplaatst: 13 okt 2003 19:28
door Balkje
Gelukkig belt het grootste gedeelte van de overheid via het OT2000 platform van Orange en daar zijn we in Den Haag e.o. erg tevreden over.
Re: Telfort verbetert met de dag
Geplaatst: 14 okt 2003 19:37
door triford
--------------------------------------------------------------------------------
- Ik heb 22 januari mijn abonnement bij O2 opgezegd en gevraagd om een schriftelijke bevestiging hiervan - niet gekregen
- Ik heb 10 februari nogmaals om een schriftelijke bevestiging - niet gekregen
- Ik heb 20 februari gevraagd om een schriftelijke bevestiging - niet gekregen.
- 22 februari werd mijn SIM geblokkeerd, dus kon ik niet meer bellen. Mooi dacht ik, dat is toch goed doorgekomen.
- begin maart werd nog een abonnement afgeschreven - kan gebeuren dacht ik, beetje flexibel mag wel
- begin april werd er geld afgeschreven. niet goed, dus gebeld. 45 minuten in de wacht. Daarna verbinding verbroken. Dag erna weer geprobeerd. 30 minuten in de wacht. Medewerker aan de lijn. Abonnement was niet goed afgesloten, zou hij goedmaken.
- begin mei, geld afgeschreven. Weer gebeld. Abonnement niet goed afgesloten, zou hij goed maken. Klnk bekend
- begin juni, geld afgeschreven. Weer gebeld. Abonnement wel afgesloten, maar betalingen niet, zou hij goedmaken. Bovendien geld terug laten storten.
- begin juli, geld afgeschreven, weer gebeld. Toen iemand die in 2 (twee !!) minuten terwijl ik aan de lijn zat, mijn lijn goed afsloot en daarna een notaklacht aanmaakte (was nog niet gebeurd) om mij mijn 100 euro terug te laten krijgen.
- begin augustus, GEEN geld afgeschreven (gelukkig!). Geen geld bijgeschreven. Gebeld status notaklcht. Was iets migegaan bij aanmeken notaklacht, zou gecorrigeerd worden.
- eind augustus. Gebeld status notaklacht. Was niet goed aangemaakt. Afgesloten en een nieuwe aangemaakt.
- begin september, geen geld bijgeschreven, geen notabrief ontvangen. Weer gebeld. Notabrief zou verstuurd zijn, geld over drie weken.
- een dag later: notabrief ontvangen!! 100 euro terug te ontvangen van O2
- midden oktober, geen geld ontvangen, gebeld. Systeem down, dus konden niets doen, kon het een dag later weer proberen
- een dag later. Klantonvriendelijke medewerkster beweerde dat het allemaal zeer ongebruikelijk was, Telfort systemen maakten geen fouten (systeem was wel down dag ervoor, dat terzijde). Die 3 weken was een richtlijn, als het er na 5 weken nog niet was, dan moest ik geduld hebben (IK BEN NU AL 9 MAANDEN BEZIG, IK HEB GEEN GEDULD MEER!). Zou zeker goedkomen, kon ik gewoon weer een nieuwe notaklacht aanmaken (AAARGHHH!!!!). Nou, dat wordt mijn derde dan, zei ik. Was allemaal hoogst ongebruikelijk volgens haar.
Bijkomend is dat ik ik maart - mei vaak 30-45 minuten in de wacht stond en in totaal 3 keer niet geholpen kon worden omdat het systeem gecrasht was.
Oftewel, nog steeds niet opgelost na 9 maanden. Ik ben het nu echt spuugzat en ga de volgende keer bellen (over 2 weken) het systeem aanvallen. Ik wil rente en genoegdoening en eerder ga ik niet stoppen met hun lastigvallen.
Vooral de laatste keer bellen met een medewerkster die doodleuk zegt dat ik een nieuwe notaklacht aan kan maken (en dat zegt alsof het een geweldige gunst is)... alsof ik daar nog vertrouwe in heb!!!
Ik heb geen woorden voor de waanzinnig slechte service van telfort
Re: Telfort verbetert met de dag
Geplaatst: 14 okt 2003 20:11
door K.
BESTE TRIFFOR,
Het feit dat je dit overkomt is echt een uitzondering, dat het zolang duurt!!!
Ik heb ook een NOTA klacht bij Telfort laten aanmaken, wel na ongeveer 3 telefoontjes va totaal een uur. Maar de notaklacht is uiteindelijk gemaakt!!! Medewerkers bij Telfort weten soms niet wat ze moeten doen of hebben geen bevoegdheden. Maar bij het laatste telefoontje kreeg ik een aardige welervaren meneer aan de lijn en die zij dat ik na een week terug kon bellen en dat had ik ook gedaan en probleem opgelost!!!
Ik denk wel dat je overdrijft!!! Bij Telfort loopt het danwel niet allemaal zo goed bij die klantenservice, maar zo...
NIET!!!
Re: Telfort verbetert met de dag
Geplaatst: 14 okt 2003 20:59
door o.o.o
conclusie: Gewoon met ORANGE verder bellen......
Re: Telfort verbetert met de dag
Geplaatst: 15 okt 2003 13:09
door K.
Foute conclusie o.o.o.
Bel liever met Vodafone, telfort of t-mobile!
Re: Telfort verbetert met de dag
Geplaatst: 15 okt 2003 13:55
door vjjk
T I P :
Op je Giroafschrift staat onderaan een tel.nr voor service.
Die kan je gewoon bellen en dan bedragen die al-dan-niet terecht zijn afgeschreven
gewoon weer terug laten boeken op je rekening!!!!!!
Re: Telfort verbetert met de dag
Geplaatst: 17 okt 2003 21:23
door DE deskundige
TELFORT IS SLECHT NETWERK!!!
Ik heb Zelf tefort gehad en was op de meeste punten slechter dan ORANGE! T-mobile en de rest is ook beter dan TELFORT!
TELFORT=DUUR
TELFORT=SLECHSTE NETWERK
Re: Telfort verbetert met de dag
Geplaatst: 18 okt 2003 18:27
door Jean Piere
Telfort is beter dan Orange op de meeste punten, ik heb namelijk een SFR mobiel met abo in Frankrijk. In NL kan ik netwerken zelf kiezen! En Vodafone is het beste op de meeste punten, gevolgd door KPN en Telfort, maar het netwerk met het slechste bereik is Orange, vrijwel overal waar ik kom is het bereik slechter dan andere aanbieders. (a'dam-Lelystad-schiphol, rotterdam en Den Haag)
Re: Telfort verbetert met de dag
Geplaatst: 18 okt 2003 18:36
door Ansje
Zo, nu horen jullie het ook eens van een ander! Ja, Jean Piere, ik heb nl. precies hetzelfde probleem, alleen andersom. Ik kan nl. met mijn Orange NIET smsen met SFR in Frankrijk, terwijl mij dat WEL gezegd was. Dit heb ik al meerdere malen hier op het forum geplaats maar kon er verder weinig mee.
En met mijn TELFORT kan het WEL! Dus, conclusie??? Wanneer de mogelijkheid daar is, weg met Orange.
Ans.
Re: Telfort verbetert met de dag
Geplaatst: 18 okt 2003 18:56
door Gast
Ans stuur mij een sms-je op 4084 en ik zal het je uitleggen.
Jean
Re: Telfort verbetert met de dag
Geplaatst: 18 okt 2003 19:00
door DE deskundige
JEAN PIERRE HEEFT TE VEEL VRIJE TIJD, DAT HIJ MET 5 MOBIELTJES RONDRIJDT EN OP ELKE HECTARE HET BEREIK GAAT TESTEN, JE KAN BETER GELIJK BIJ EEN VAN DE PROVIDERS SOLLICITEREN VOOR EEN BAAN ALS FIELD-TESTER.
Re: Telfort verbetert met de dag
Geplaatst: 18 okt 2003 19:11
door Ansje
Met wie heb ik nu dan het genoegen? Met Jean of met JP? Van dat pretpark toevallig?
Ans
Re: Telfort verbetert met de dag
Geplaatst: 18 okt 2003 19:17
door Ansje
En voor de Deskundige! Als ik in buitenland ben, kan ik met èèn toestel, meerdere providers kiezen. En dan probeer je de
beste.
Duidelijk? Okè dan!
Ans,
Re: Telfort verbetert met de dag
Geplaatst: 18 okt 2003 20:10
door de deskungige
Hou er ff rekening mee JP, dat er qua netwerkkeuze een verschil is tussen Prepaid en abonnement..............
Re: Telfort verbetert met de dag
Geplaatst: 19 okt 2003 11:58
door Jean piere
Beste Ansje,
Ik heb een Franse mobiel met SFR en geen Orange mobiel. In NL heb ik een Vodafone pre-pay! Ik zeg dus dat ik met mijn SFR niet naar nederlandse Orange mobiels kan SMS-en. Dat is andersom ja. Het probleem ligt dus alleen bij Orange. Want als ik in NL ben en ik kies een ander netwerk dan Orange dan kan ik wel SMS-en naar andere SFR mobiels in Frankrijk.
Dit is voor de deskundige,
Ik houd geen Field tests of zo! Ik kan met deze SFR mobiel handmatig de netwerken kiezen, hoewel er mij in Frankrijk Vodafone/Libertel wordt geadviseerd, niet alleen van de aantrekkelijkere tarieven, maar ook wegens beter bereik. Als ik handmatig kies dan zie ik dat Orange overal waar ik kom slecht of altijd minder bereik heb dan de andere aanbieders in NL. Telfort, KPN en Vodafone zijn altijd beter!
Re: Telfort verbetert met de dag
Geplaatst: 19 okt 2003 18:45
door Ansje
Ja JP, en bij Orange zeggen ze dat het aan SFR ligt. Het feit is, je kan vanuit NL. NIET smsen met een SFR abon. of prepaid in Franrijk en misschien ook wel andersom niet, maar daar heb ik geen ervaring mee.
Ansje.
Re: Telfort verbetert met de dag
Geplaatst: 19 okt 2003 18:50
door Ansje
Ps. nog even. Voor zover mij bekend, kan je alleen met Vodafone, KPN en Telfort met SFR smsen. En de rest beslist NIET. Maar voor velen zal dit ook niet zo belangrijk zijn, maar voor mij WEL!
Ansje,