LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slecht gevoel bij Nuon

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
Teunbosseman
Berichten: 4386
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: Slecht gevoel bij Nuon

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Das goed te horen.......ach tis begrijpbaar je reactie.
Hoop dat andere ook wordt opgelost zonder teveel poespas.

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: Slecht gevoel bij Nuon

Ongelezen bericht door Emmy75 »

@gertje1975,

Bedankt voor het melden dat het opgelost is.
Veruit de meeste gevallen gaan inderdaad gewoon goed en alleen de slechte ervaringen lees je uitgebreid op fora als deze. Dus zoals Shine ook al aangaf een beetje ingegeven door de angst vanwege de slechte ervaringen hier. Maar ach da's niet erg toch. Overigens ook van Essent zijn hier genoeg klachten te vinden. Zo'n groot bedrijf laat nu eenmaal wel eens wat spaanders vallen. Hoewel ik wel de indruk krijg dat bedrijven als de NEM en Oxxio de kroon spannen wat dat betreft.

Mensen zoals Teunbosseman die regelmatig overstappen en de overstapkorting meepakken zijn er zat. De meesten gaan zich dit soort dingen niet op de hals halen als het zo vaak zo slecht zou gaan.

Teunbosseman schreef: Als je zonodig iets moet aanhalen uit een ander topic doe het dan wel goed tante corry.

90k klopt, maar niet voor mij alleen. En wat heeft dat met dit topic te maken?

Tis pas maandag hoor, veels te vroeg om trollen........ :mrgreen:
Tja, ome henk.. helaas heb ik een geheugen voor dat soort dingen en wist inderdaad ook nog wel dat het om het totale gezinsinkomen ging :lol: En wat ik ook nog weet... is dat je zei dat je vrouw meer dan de helft daarvan bijdroeg..
Anyway.. ruim boven modaal, dus heb je niet zoveel te klagen, zeg ik altijd maar... en wij hebben nog minder te klagen. :mrgreen:
Maar je hebt gelijk hoor, wie het kleine niet eert... elk eerste miljoen begint ook met 1 euro.. We zijn inmiddels aan ons 5de begonnen de 1e 4 zijn niet gelukt..
Is totaal off-topic maar topic is inmiddels opgelost.. Grapje zo op maandag moet toch kunnen.

Teunbosseman
Berichten: 4386
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: Slecht gevoel bij Nuon

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Emmy75 schreef:Mensen zoals Teunbosseman die regelmatig overstappen en de overstapkorting meepakken zijn er zat. De meesten gaan zich dit soort dingen niet op de hals halen als het zo vaak zo slecht zou gaan.

Als het zo slecht zou gaan dan zou ik wellicht mij ook de moeite besparen, maar mijzelf kennende zou ik toch ermee doorgaan opdat als je het omrekent in centen het een leuk bedrag is, maar omgerekend in ergenis is het rijp voor de openhaard / wcpot / riolering etc etc.

Emmy75 schreef:Tja, ome henk.. helaas heb ik een geheugen voor dat soort dingen en wist inderdaad ook nog wel dat het om het totale gezinsinkomen ging :lol: En wat ik ook nog weet... is dat je zei dat je vrouw meer dan de helft daarvan bijdroeg..
Anyway.. ruim boven modaal, dus heb je niet zoveel te klagen, zeg ik altijd maar... en wij hebben nog minder te klagen. :mrgreen:
Maar je hebt gelijk hoor, wie het kleine niet eert... elk eerste miljoen begint ook met 1 euro.. We zijn inmiddels aan ons 5de begonnen de 1e 4 zijn niet gelukt..
Is totaal off-topic maar topic is inmiddels opgelost.. Grapje zo op maandag moet toch kunnen.
Knap dat je 'eidetisch begaafd' bent.
Daarbij hoor je mij niet klagen over de financien. Klaag wel over andere zaken :mrgreen:

Ik doe waar anderen geen zin in hebben of teveel moeite vinden of door slechte ervaringen uit het verleden niet aan beginnen....of whatever reason.
Kan er niet van leven ofzo maar zo alles bijelkaar kan er onderhand een kleine vakantie van betalen/

Grappen en grollen moeten uiteraard kunnen.

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: Slecht gevoel bij Nuon

Ongelezen bericht door Emmy75 »

Teunbosseman schreef: Als het zo slecht zou gaan dan zou ik wellicht mij ook de moeite besparen, maar mijzelf kennende zou ik toch ermee doorgaan opdat als je het omrekent in centen het een leuk bedrag is, maar omgerekend in ergenis is het rijp voor de openhaard / wcpot / riolering etc etc.
Denk dat het een persoonlijke afweging is tussen de besparing en de moeite die het kost. Heb er zelf ook wel een handje van besparingen zoeken op sommige zaken.
Teunbosseman schreef: Knap dat je 'eidetisch begaafd' bent.

Grappen en grollen moeten uiteraard kunnen.
Iedere gek zijn gebrek zeg ik altijd maar.

Zo was het wel bedoeld idd.

berend12
Berichten: 548
Lid geworden op: 16 aug 2010 20:52

Re: Slecht gevoel bij Nuon

Ongelezen bericht door berend12 »

Gertje, kijk wel even of de tarieven kloppen. Heb 2 keer gezien dat er fouten (andere prijzen en kortingen) in het contract stonden. Die werden na een klacht wel hersteld, maar het is altijd verstandig om het goed na te kijken.

gertje1975
Berichten: 15
Lid geworden op: 02 mar 2011 14:22

Re: Slecht gevoel bij Nuon

Ongelezen bericht door gertje1975 »

Thanks people!

Gesloten