| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tomarco / Parfummax (op parfummax.nl)
-
patrickbeugels
Re: Tomarco / Parfummax (op parfummax.nl)
E-mailadres [email protected]
dit is niet zijn emailadres
de eigenaar van de webshop is GEERT
hij is ook eigenaar van Tomarco Warehouse , de winkel op de kromstraat in Veldhoven.
Als het goed is zijn ze de winkel flink aan het verbouwen.
Jammer dat de website maar online blijft
dit is niet zijn emailadres
de eigenaar van de webshop is GEERT
hij is ook eigenaar van Tomarco Warehouse , de winkel op de kromstraat in Veldhoven.
Als het goed is zijn ze de winkel flink aan het verbouwen.
Jammer dat de website maar online blijft
Ook ik ben afgelopen maand opgelicht door Parfummax. Netjes via ideal betaald en na drie weken nog niets ontvangen. Omdat we in de buurt van Veldhoven wonen zijn we langsgegaan. Op Kromstraat 25 is Tomarco te vinden, het ziet eruit als een normale winkel (soort Blokker) en zij verkopen ook parfum. Uitgelegd dat we via internet parfum hadden besteld en dat we hem op komen halen. De verkoopster had deze parfum niet op voorraad en ze verwachtte dat het nog enkele weken zou duren (deze loze beloftes vertrouwden we uiteraard niet). Haar gezegd dat we hier niet op willen wachten en geld terug willen. Dit kon ze niet contact geven maar ze stelde voor om het over te maken. Natuurlijk geloofden we ook dit niet en hebben we voorgesteld om een vervangende parfum mee te nemen. Uiteindelijk hebben we een duurder parfum meegekregen. Dus, mocht je ook in de oplichtingspraktijken van Parfummax zijn getrapt, langsgaan en je bestelling ophalen!
En vooral iedereen erop wijzen hier NIETS te bestellen. Succes
En vooral iedereen erop wijzen hier NIETS te bestellen. Succes
Jammer alle slechte ervaringen te lezen. Ik ben ooit met parfummax begonnen, maar heb begin dit jaar de webshop verkocht aan Tomarco. Nooit een klacht binnengekregen en altijd blije en tevreden klanten. Ook Tomarco streeft naar snelle en goede levering. Door een grote verbouwing in de winkel in Veldhoven, vakantietijd etc. zijn er volgens mij enkele bestellingen er doorheen geschoten en niet helemaal goed afgewikkeld. En die lees je juist hier en in alle heftigheid. Natuurlijk is het niet fijn als er iets mis gaat met je bestelling, maar om direct van "oplichters" te spreken is wel erg makkelijk. Duizenden pakketten en er gaan er een paar mis. Ik weet zeker dat Tomarco het oplost. Het zijn eerlijke mensen, de winkel bestaat dus maakt u zich geen zorgen. De verbouwing, vakantie is voorbij dus het wordt recht gezet.
Daar wil ik wel op in haken!
Ik heb ruim VOOR de vakantie besteld!
Als ik niet minder dan 6 nummers bel, waarbij ik:
- Doorverbonden wordt naar een ander
- Voicemail krijg
En dat voor meerdere dagen,
Vervolgens geen reactie krijg op mailtjes,
Vervolgens "per ongeluk" aan de lijn krijg na 2 weken,
Die vervolgens meld dat ze niet over de website gaat,
Waarna ik vervolgens weer een week later bel,
Dan krijg ik te horen dat ze mijn bestelling niet kunnen vinden,
Daarna, paar dagen later, weer bel waarbij beloofd wordt dat ik een lotion er bij krijg en dat het pakket morgen op de post gaat...
...waarna het nog ns een week duurt...
Uiteindelijk krijg ik mijn pakket, op de website is mijn bestelstatus niet te zien.
De melden van het keurmerk is een plaatje en geen link (net als alles er onder en erboven)
De lotion blijkt een restant te zijn; "niet voor losse verkoop", is van een onbekend merk en past niet bij de parfum...
Dat er groothandels zijn die vragen aan de kopers of alles wel goed gaat:
"ik als verkoper krijg nog veel geld van ze".
Als zelfs Duitse groothandel klagen...
Ja dan durf ik best te zeggen dat uw organisatie de zaak oplicht.
Als vervolgens blijkt dat de bekende media u kent, DAN INEENS komt er een reactie....
...wat overigens best laat kwam, maar dat is logisch; zo snel bent u ook met uw bestellingen!
Parfummax; 1 x maar NOOIT meer!
Ik heb ruim VOOR de vakantie besteld!
Als ik niet minder dan 6 nummers bel, waarbij ik:
- Doorverbonden wordt naar een ander
- Voicemail krijg
En dat voor meerdere dagen,
Vervolgens geen reactie krijg op mailtjes,
Vervolgens "per ongeluk" aan de lijn krijg na 2 weken,
Die vervolgens meld dat ze niet over de website gaat,
Waarna ik vervolgens weer een week later bel,
Dan krijg ik te horen dat ze mijn bestelling niet kunnen vinden,
Daarna, paar dagen later, weer bel waarbij beloofd wordt dat ik een lotion er bij krijg en dat het pakket morgen op de post gaat...
...waarna het nog ns een week duurt...
Uiteindelijk krijg ik mijn pakket, op de website is mijn bestelstatus niet te zien.
De melden van het keurmerk is een plaatje en geen link (net als alles er onder en erboven)
De lotion blijkt een restant te zijn; "niet voor losse verkoop", is van een onbekend merk en past niet bij de parfum...
Dat er groothandels zijn die vragen aan de kopers of alles wel goed gaat:
"ik als verkoper krijg nog veel geld van ze".
Als zelfs Duitse groothandel klagen...
Ja dan durf ik best te zeggen dat uw organisatie de zaak oplicht.
Als vervolgens blijkt dat de bekende media u kent, DAN INEENS komt er een reactie....
...wat overigens best laat kwam, maar dat is logisch; zo snel bent u ook met uw bestellingen!
Parfummax; 1 x maar NOOIT meer!
De reactie was niet van Tomarco, maar van Barsito. Ik ken ze nogmaals als betrouwbare partij en heb geen slechte ervaringen. De gegevens die op dit forum staan kloppen dus ook niet Tomarco is de eigenaar van Parfummax en niet Barsito.
Begrijpt u het zelf nog?
Uw/hun klanten in ieder geval niet!
Uw/hun klanten in ieder geval niet!
Ik heb net een ultieme mail gestuurd naar hen betreffende de problemen.
Ik heb ondertussen al 2maand geleden een creditnota ontvangen maar het geld is dus niet op de rekening te bespeuren.
Telefoons en mails worden niet beantwoord en nu komt het leuke : als ik mail met een ander mailadres en naam (bvb betreffende productinformatie) dan heb ik binnen de 24u antwoord.
Ik geef hen nog steeds het voordeel van de twijfel maar als er deze week geen reactie komt op onze mail dan slaan we terug met alles wat we hebben.
Ik zal dit zeker niet zo laten. Mijn man en ik hebben zelf een bedrijf in Belgie en continue een advocaat in dienst, dus als er geen reactie komt ondernemen wij ZEKER gerechtelijke stappen ook al zal dit ons handenvol geld kosten, al is het maar om een voorbeeld te stellen.
De bal ligt in hun kamp, dus als ze dit meelezen : TIME TO TAKE ACTION !!!!
Mocht dit ondanks alles toch positief uitdraaien zullen wij dit ook hier uiteraard melden. (negatief ook vanzelfsprekend)
Ik heb ondertussen al 2maand geleden een creditnota ontvangen maar het geld is dus niet op de rekening te bespeuren.
Telefoons en mails worden niet beantwoord en nu komt het leuke : als ik mail met een ander mailadres en naam (bvb betreffende productinformatie) dan heb ik binnen de 24u antwoord.
Ik geef hen nog steeds het voordeel van de twijfel maar als er deze week geen reactie komt op onze mail dan slaan we terug met alles wat we hebben.
Ik zal dit zeker niet zo laten. Mijn man en ik hebben zelf een bedrijf in Belgie en continue een advocaat in dienst, dus als er geen reactie komt ondernemen wij ZEKER gerechtelijke stappen ook al zal dit ons handenvol geld kosten, al is het maar om een voorbeeld te stellen.
De bal ligt in hun kamp, dus als ze dit meelezen : TIME TO TAKE ACTION !!!!
Mocht dit ondanks alles toch positief uitdraaien zullen wij dit ook hier uiteraard melden. (negatief ook vanzelfsprekend)
Ik heb 19 augustus een parfum, een lampe berger lamp, en vloeistof voor die lamp besteld. 31 Augustus maar gebeld waar de spullen bleven.
Mevrouw was vriendelijk, lampe berger lamp was niet op voorraad, dus zou ze meteen dezelfde dag het parfum sturen, en van de lampe berger spullen zou ze het bedrag terugstorten. Dit zou ze ook meteen regelen.
Het parfum had ik de volgende dag binnen, maar ik heb net even gekeken op mijn bankrekening, het bedrag staat er nog steeds niet op.
Dus ik ga maandag maar weer eens bellen.
Het parfum zat in een doos, maar heb er geen rekening, niks bijgekregen, dus kan helaas ook niks bewijzen. Nu hoop ik maar dat mijn volgende telefoontje helpt. Het gaat wel om 45 euro.
Dit is de eerste keer dat ik daar wat besteld heb, en meteen ook de laatste.
Het webshop keurmerk staat ook nog steeds op de site, ondanks dat ze een waarschuwing hebben gekregen.
Mevrouw was vriendelijk, lampe berger lamp was niet op voorraad, dus zou ze meteen dezelfde dag het parfum sturen, en van de lampe berger spullen zou ze het bedrag terugstorten. Dit zou ze ook meteen regelen.
Het parfum had ik de volgende dag binnen, maar ik heb net even gekeken op mijn bankrekening, het bedrag staat er nog steeds niet op.
Dus ik ga maandag maar weer eens bellen.
Het parfum zat in een doos, maar heb er geen rekening, niks bijgekregen, dus kan helaas ook niks bewijzen. Nu hoop ik maar dat mijn volgende telefoontje helpt. Het gaat wel om 45 euro.
Dit is de eerste keer dat ik daar wat besteld heb, en meteen ook de laatste.
Het webshop keurmerk staat ook nog steeds op de site, ondanks dat ze een waarschuwing hebben gekregen.
@ Celtjuh,
Het grootste gedeelte van die site is knip en plakwerk.
Het keurmerk is een plaatje geen link.
Die kan ook jij ergens vandaan plukken en op een site zetten.
Kortom: waardeloos merk net als de rest van de "links"
Het grootste gedeelte van die site is knip en plakwerk.
Het keurmerk is een plaatje geen link.
Die kan ook jij ergens vandaan plukken en op een site zetten.
Kortom: waardeloos merk net als de rest van de "links"
-
patrickbeugels
ik kan u zeggen dat deze mensen nergens op reageren.
ik heb zelf een incassobureau ingeschakeld en zelfs daar reageerden ze niet op.
Maandag ontvangen ze een brief van de rechtbank en mogen ze daar uitleggen waarom er zo gewerkt wordt.
ik heb zelf een incassobureau ingeschakeld en zelfs daar reageerden ze niet op.
Maandag ontvangen ze een brief van de rechtbank en mogen ze daar uitleggen waarom er zo gewerkt wordt.
. . . in de hoop dat ze uberhaupt komen. . .
Waarom daarop hopen?
Als ze niet komen ( en hun verweer niet schriftelijk insturen) is de kans (nog) veel groter dat je eis ingewilligd wordt.
Als ze niet komen ( en hun verweer niet schriftelijk insturen) is de kans (nog) veel groter dat je eis ingewilligd wordt.
-
patrickbeugels
Het maakt in dit geval niet uit of ze wel of niet komen.
Aangezien ze mij een flink geldbedrag schuldig zijn ontstaat de mogelijkheid om beslag op de winkel te leggen.
Als ze dus niet komen opdagen verzwakt dit hun positie.
Aangezien ze mij een flink geldbedrag schuldig zijn ontstaat de mogelijkheid om beslag op de winkel te leggen.
Als ze dus niet komen opdagen verzwakt dit hun positie.
Goedemorgen,
Zit dit zo een beetje te volgen en heb het gevoel dat ik naar een goedkope versie van de Muppetshow zit te kijken.
2 mannetjes op een balkon die alles afzeiken en totaal geen weet hebben wat er allemaal achter de schermen afspeelt.
Ricochet je heb ontvangen wat je heb besteld.
Ga nu maar weer op elk forum reageren in de telegraaf.
Als je alles zo hebt onderzocht met de moet der wanhoop vind ik het onbegrijpelijk dat jij geen contact hebt kunnen krijgen met de Directeur van parfummax.
Ik wel in 2 minuten en van de 4 artikelen stonden er 3 klaar en 1 was in backorder(order bevestiging lag erop).
Na 3 kwartier ben ik weer op weg gegaan naar Hoofddorp met meer dan mijn order, hele goeie koffie, vriendelijk en kundig personeel en een open en uitermate eerlijke ondernemer.
Patrickbeugels ik ken je niet maar jij als ondernemer zou in eerste instantie eens moeten proberen in contact te komen met de algeheel directeur.
Iets wat niet zo moeilijk als je wat ondernemen wil had met name jou een hoop negatieve energie gescheeld.
Ik kan je zeggen vriendelijke en open kerel. Een bedrijf met opstart problemen(webshop,verbouwing heel mooi en professioneel, enz. ) is per definitie geen slecht bedrijf.
Maar wat hier gebeurt is een bedrijf kapot maken en ik spreek uit eigen ervaring ben het hier niet mee eens.
Geef deze mensen de kans om het op te lossen ipv gelijk alles met de grond gelijk te maken via het OH zo eerlijke INTERNET.
John
Zit dit zo een beetje te volgen en heb het gevoel dat ik naar een goedkope versie van de Muppetshow zit te kijken.
2 mannetjes op een balkon die alles afzeiken en totaal geen weet hebben wat er allemaal achter de schermen afspeelt.
Ricochet je heb ontvangen wat je heb besteld.
Ga nu maar weer op elk forum reageren in de telegraaf.
Als je alles zo hebt onderzocht met de moet der wanhoop vind ik het onbegrijpelijk dat jij geen contact hebt kunnen krijgen met de Directeur van parfummax.
Ik wel in 2 minuten en van de 4 artikelen stonden er 3 klaar en 1 was in backorder(order bevestiging lag erop).
Na 3 kwartier ben ik weer op weg gegaan naar Hoofddorp met meer dan mijn order, hele goeie koffie, vriendelijk en kundig personeel en een open en uitermate eerlijke ondernemer.
Patrickbeugels ik ken je niet maar jij als ondernemer zou in eerste instantie eens moeten proberen in contact te komen met de algeheel directeur.
Iets wat niet zo moeilijk als je wat ondernemen wil had met name jou een hoop negatieve energie gescheeld.
Ik kan je zeggen vriendelijke en open kerel. Een bedrijf met opstart problemen(webshop,verbouwing heel mooi en professioneel, enz. ) is per definitie geen slecht bedrijf.
Maar wat hier gebeurt is een bedrijf kapot maken en ik spreek uit eigen ervaring ben het hier niet mee eens.
Geef deze mensen de kans om het op te lossen ipv gelijk alles met de grond gelijk te maken via het OH zo eerlijke INTERNET.
John
Vergeten,
Ja ik bestel de volgende keer weer bij ParfumMax
Waarom
Omdat de mensen die er werken met zoveel passie hun beroep uitvoeren.
En een directeur niet zo'n mooi bedrijf kan opstarten zoals er nu staat.
Het was mij het ritje van Hoofddorp - Velthoven meer dan waard.
vrgr
John
Ja ik bestel de volgende keer weer bij ParfumMax
Waarom
Omdat de mensen die er werken met zoveel passie hun beroep uitvoeren.
En een directeur niet zo'n mooi bedrijf kan opstarten zoals er nu staat.
Het was mij het ritje van Hoofddorp - Velthoven meer dan waard.
vrgr
John
Was het niet John van Drunen?
Als in"dit is de voicemail van....ik ben er even niet".
...John.... ben jij toevallig de nieuwe "directeur" zoals jij dat noemt?
Beetje reclame maken en de boel willen recht zetten onder de noemer "ik ben enkel klant hoor".
Over je verhaal; ik heb veeeel nummers gebeld, maar ze schakelen naar elkaar door... krijg voicemail of hij gaat uberhaupt niet over!
Dus die simpele antwoorden raken kant noch wal.
Over hr Beugels; waarom zou jij hem moeten kennen dan? Omdat je er zaken mee hebt gedaan? Omdat je wel zn spullen hebt ontvangen, maar niet wil betalen?
Waarom zou je hem anders kennen?
Dat hr Beugels die gare winkel niet kan bereiken heb ik je net uitgelegd!
Voor alle andere mensen:
http://www.faillissementsdossier.nl/fai ... ssens.aspx
07-09-2011WoonadresTaaghof 12, 5504BT te Veldhoven
Handelsonderneming Tomarco17153704
Als in"dit is de voicemail van....ik ben er even niet".
...John.... ben jij toevallig de nieuwe "directeur" zoals jij dat noemt?
Beetje reclame maken en de boel willen recht zetten onder de noemer "ik ben enkel klant hoor".
Over je verhaal; ik heb veeeel nummers gebeld, maar ze schakelen naar elkaar door... krijg voicemail of hij gaat uberhaupt niet over!
Dus die simpele antwoorden raken kant noch wal.
Over hr Beugels; waarom zou jij hem moeten kennen dan? Omdat je er zaken mee hebt gedaan? Omdat je wel zn spullen hebt ontvangen, maar niet wil betalen?
Waarom zou je hem anders kennen?
Dat hr Beugels die gare winkel niet kan bereiken heb ik je net uitgelegd!
Voor alle andere mensen:
http://www.faillissementsdossier.nl/fai ... ssens.aspx
07-09-2011WoonadresTaaghof 12, 5504BT te Veldhoven
Handelsonderneming Tomarco17153704
@ Ricochet, het plaatje onderaan de site is wel degelijk een link naar webshop keurmerk.
-
lindaenron
vreemd...ik ga altijd naar de winkel tomarco in veldhoven,ik koop geregeld mijn parfum daar en scheeld echt in de prijs.
ik wou ook eerst via de site gekeken,is verders een mooie site,als ik daar weer kom zal ik wel vragen hoe dat kan mensen met zulke klachten.
ik wou ook eerst via de site gekeken,is verders een mooie site,als ik daar weer kom zal ik wel vragen hoe dat kan mensen met zulke klachten.
Zoals beloofd zou ik nog 1x reageren of dit nu positief of negatief zou zijn... en het is..... POSITIEF (en negatief lol)
POSITIEF : Enkele ogenblikken geleden de volledige bestelling ontvangen (2x parfum en 2x oink spaarvarkens)
NEGATIEF : Beide spaarvarkens zijn beschadigd (op beide de kroontjes gebroken)
Ik ga deze dus echt NIET terugsturen... ik heb onze goede vriend pattex erbij genomen en de kroontjes er zelf opnieuw opgeplakt en als je het niet weet zie je het ook niet.
De beschadiging zal door transport gekomen zijn... de spaarvarkens waren niet 100% goed ingepakt en daarbij waarschijnlijk een nogal ruw transport = breuk.
Met deze ben ik dus matig tevreden en 3 maand later toch alles ontvangen van onze parfummax "vrienden".
POSITIEF : Enkele ogenblikken geleden de volledige bestelling ontvangen (2x parfum en 2x oink spaarvarkens)
NEGATIEF : Beide spaarvarkens zijn beschadigd (op beide de kroontjes gebroken)
Ik ga deze dus echt NIET terugsturen... ik heb onze goede vriend pattex erbij genomen en de kroontjes er zelf opnieuw opgeplakt en als je het niet weet zie je het ook niet.
De beschadiging zal door transport gekomen zijn... de spaarvarkens waren niet 100% goed ingepakt en daarbij waarschijnlijk een nogal ruw transport = breuk.
Met deze ben ik dus matig tevreden en 3 maand later toch alles ontvangen van onze parfummax "vrienden".
Nou het is bij mij gelukkig goed en snel afgelopen. Gebeld, ze verontschuldigde zich, stuurde een attentie die ik meteen de volgende dag binnen kreeg.(een luchtje van Tommy Hillfiger) En twee dagen erna stond het bedrag op mn rekening. Eind goed, al goed.