LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bedankt Dexia

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
jeroen

Re: Bedankt Dexia

Ongelezen bericht door jeroen »

Beste Scheveninger,

Je schrijft:

Ik heb heel bewust wel mijn termijnen afbetaald om geen contractbreuk te plegen.

Scheveninger dit heeft ook geen nut gehad. Het betalen van je restschuld staat net zo goed in je contract als het betalen van je termijnen. Mensen die denken geen contractbreuk te plegen door de restschuld niet te betalen maar wel de termijnen denken verkeerd, immers het niet betalen van je restschuld is per definitie ook contractbreuk.

Zelf denk ik dat als je toch van plan bent om contract breuk te plegen door niet meer te betalen je dan net zo goed kunt beginnen met het niet betalen van de termijnen, contractbreuk blijft het toch.

Denk je nu werkelijk dat ze je nu anders of beter zullen behandelen omdat je wel je termijnen hebt betaald. Onzin, je betaald de restschuld niet, pleegt hierdoor contractbreuk, met al de bijbehorende incasso gevolgen van dien.
Hoe dan ook, je betaald in ieder geval niet je restschuld en dat is beter dan niets, maar stoppen met het betalen van je termijnen was mijn inziens nog beter geweest, zeker wanneer je de overeenkomsten vernietigd zou hebben (eegalease).

Hoe dan ook scheveninger, veel succes met wat er nog komen gaat,

Groeten jeroen

Toshi

Re: Bedankt Dexia

Ongelezen bericht door Toshi »

Toshi gaat zijn restschuld betalen 8)

Gesloten