LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kpn geeft mijn teveel betaalde geld niet terug

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Pareltje31
Berichten: 420
Lid geworden op: 19 nov 2010 11:34

Re: kpn geeft mijn teveel betaalde geld niet terug

Ongelezen bericht door Pareltje31 »

ms2m schreef:@Pareltje: Je hebt absoluut gelijk met die woordkeuze. Alleen zit er op dit moment nog wat boosheid in mijn lijf over dit niet teruggeven van mijn geld. Als ik wat tijd neem voor het schrijven van de brief blijf ik wel netjes in mijn woordkeuze.
Toch heel erg bedankt voor de tip. Altijd goed als iemand me terugfluit zodat ik daar dubbel alert op kan zijn.
ik snap je ook wel hoor, als het mij zou overkomen zou ik misschien ook andere reageren

ms2m
Berichten: 13
Lid geworden op: 13 jul 2011 23:23

Re: kpn geeft mijn teveel betaalde geld niet terug

Ongelezen bericht door ms2m »

Emmy75 schreef:
ms2m schreef: Staat er ..thread of ..threat ? Is een wezenlijk verschil namelijk.
Thread = draad of draadje. In forumtaal wordt deze benaming ook wel gebruikt ipv het woord topic vooral veel bij engelstalige fora. Bij computers is het zegmaar een subproces is een proces.
Threat = bedreiging.
1 lettertje, soortgelijke klank maar totaal andere betekenis..
Hahaha, Emmy75, je bent echt goed. Er staat thread, dus ze zijn daar nog niet bang voor me bij kpn.
Wel vandaag antwoord gekregen:
"Bedankt voor uw e-mail omtrent de creditering van uw gesprekskosten.

Uit onze gegevens blijkt dat er per 27-06-2011 een creditering heeft plaatsgevonden in verband met een SMS voordeelbundel die niet tijdig is toegevoegd. Een creditering zal altijd over de eerstvolgende 2 nota's verrekend worden, mocht er daarna nog een openstaande creditering zijn, dan zal dit zo spoedig mogelijk teruggestort worden op het rekeningnummer dat bij ons bekend is.
Onze excuses voor het ongemak."

Leuke toevoeging aan het einde, dat van die excuses. Dus blijkbaar gaat er altijd minstens 2 maanden overheen, alvorens de klant zijn geld terugkrijgt.

Nog een leuk zinnetje: "Als deze case niet naar uw tevredenheid is opgelost, kunt het binnen 0 dagen heropenen."

Blijkbaar moet ik nog blij zijn ook met kpn.....

Okay, na zo'n 10 jaar is het toch nog einde verhaal kpn. Er gaat nog een brief overheen, met de tips van Emmy, maar geen vervolgabo meer. Voor mij heeft kpn voorlopig helemaal afgedaan.

Gesloten