LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bel-me-niet-register.

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
Nicole1971

Re: Bel-me-niet-register.

Ongelezen bericht door Nicole1971 »

Kulp schreef:Ik ben niet aangemeld bij het bel-me-niet-register, maar ik heb alleen een mobiel nummer en heb nooit met dit telefoonnummer in de telefoongids gestaan. Daarnaast geef ik het nummer nooit aan bedrijven of instanties. Als ik iets bestel op internet en er staat een verplicht telefoonnummerveld op het in te vullen webformulier, geef ik altijd een niet-bestaand nummer op. Zo'n bedrijf hoeft immers alleen maar je adresgegevens te hebben. Als er iets aan de hand is met de bestelling, kunnen ze me vervolgens altijd nog mailen.
Lekker dan...door grapjassen als jij word ik al jarenlang gebeld door incassobedrijven, internetbedrijven, neckermann, zorgverzekeraars en noem ze maar op omdat er, net als jij, een grapjas was die MIJN nummer heeft doorgegeven! :evil:
Denk na voordat je zulke acties onderneemt want leuk is het echt niet!!!!

alian_dus

Ongelezen bericht door alian_dus »

Een niet-bestaand telefoonnummer kan ook 06-00000000 zijn. Dat vul ikzelf in dergelijke gevallen altijd in.

Kulp

Ongelezen bericht door Kulp »

Exact. Sannekep en Nicole1971, ik had het over een niet bestaand nummer. Een nummer waarvan ik dus weet dat het ook echt niet gebeld kan worden.

Voortaan a.u.b. even nadenken voordat je iemand meteen begint af te zei.ken.

Gesloten