@Emmy75
Volgens TS was het juiste produkt er wel, maar kon dit niet meer voor de aanbiedingsprijs geleverd worden:
edanje schreef:op 15-6 een scheerapparaat online besteld bij Kruidvat.
Ik heb de Philips HQ6990 besteld en dat staat ook op de pakbon, echter het scheerapparaat wat ontvangen is blijkt een HQ 6900 te zijn. Het betrof een actie van 29,95 euro. Na contact met klantenservice blijkt dat ik het apparaat moet terug sturen en indien gewenst opnieuw de juiste kan bestellen, echter de prijs is inmiddels 20 euro meer en kan dus niet meer voor de actieprijs bestellen.
Althans, dit haal ik er uit.
@@
Maxiem geeft aan dat er bepaalde jurisprudentie bestaat, en de vraag waar die te vinden beantwoord Maxiem dat iedereen zijn / haar eigen huiswerk maar moet doen.
Het hier zo vaak gehoorde wie eist bewijst, wat feitelijk moet zijn wie stelt bewijst, gaat op.
Aantonen dat de door Maxiem aangehaalde jurisprudentie niet bestaat is onmogelijk, en dit verlangen is tamelijk onzinnig. Het verzoek aan Maxiem de gedane bewering te staven met een verwijzing naar de jurisprudentie is geen onredelijk verzoek, en had bij een iets minder starre opstelling van Maxiem deze hele zinloze discussie overbodig gemaakt.
Dus bij deze nogmaals de oproep aan Maxiem, deel nu eens uw kennis, en laat ons meegenieten van de door u aangehaalde jurisprudentie.
Of, indien van toepassing, kom terug op uw woorden, en maak een eind aan deze nutteloze discussie.