Pagina 2 van 2

Re: KPN en Telefoonkopen.nl

Geplaatst: 25 jul 2011 20:40
door HarryPotter
@Annie:
Als Mazda de mogelijkheid had om dit op afstand te fixen (zoals een netwerk kan doen) zou ik Mazda bellen i.p.v. Een trip naar de dealer! Welkom in 2011 het jaar waarin je zelf heel veel zelf kunt doen.

Re: KPN en Telefoonkopen.nl

Geplaatst: 26 jul 2011 15:45
door Leo The Emperor
Contactpersoon voor TS is de winkel.

Daar is de telefoon met het bijbehorende abonnement verkocht, en daar dienen ze te zorgen dat het in orde komt.

Re: KPN en Telefoonkopen.nl

Geplaatst: 30 jul 2011 13:49
door tnt35
@Richard

Ik heb wel een suggestie voor je, die is hier nog niet genoemd.
Je moet er wel even tijd voor maken,ga met het hele zwikkie
naar het hoofdkantoor(Kpn Maanplein Den Haag),ooit heb ik dit ook gedaan
met een adsl gebeuren,wel alle correspondentie etc.. meenemen.
Ook even wat op papier zetten,met gemaakte onkosten etc..
Als het goed is word je zeer zeker geholpen daar.
Je zit dan bovenop de bron.
Bellen en dingen opsturen,brengen alleen maar ellende,en wachten voor niks.
Laat het ons hier nog even weten,hoe het afgelopen is.

Re: KPN en Telefoonkopen.nl

Geplaatst: 05 aug 2011 13:41
door richard1970
tnt35 schreef: Ik heb wel een suggestie voor je, die is hier nog niet genoemd.
Je moet er wel even tijd voor maken,ga met het hele zwikkie
naar het hoofdkantoor(Kpn Maanplein Den Haag)
Ben ik zeker aan het overwegen.
De brief is inmiddels 12 dagen geleden verzonden, maar nog steeds niks van KPN vernomen!

@HarryPotter, ik weet dat je internet zelf activeren via mijn KPN.
Dit doe ik niet uit principe en vanwege de hogere prijs die ik dan moet betalen. En ik heb het ingekocht voor 2,50 per maand dus dat wil ik maximaal blijven betalen.

Als ik de prijs wil waar op recht op heb dan moet dit helaas schriftelijk gebeuren.
Als ik het probleem zelf had kunnen verhelpen, dan had de winkel dat zeker ook moeten kunnen. Helaas was het termijn verstreken dankzij die winkel, zoals ik ook aangaf.

Wordt vervolgd!

Re: KPN en Telefoonkopen.nl

Geplaatst: 12 aug 2011 11:01
door richard1970
Inmiddels zijn we 22 dagen verder!
NIKS VERNOMEN VAN KPN.
Zoals telefoonkopen.nl aangaf had ik geschreven naar:
KPN TELEOON Mobile
Postbus 13500
9700 EG GRONINGEN

Nu heb ik een nieuwe boze klachtenbrief geschreven naar:
Postbus 13500
9700 EG GRONINGEN
+
Postbus 58800
1040 JA AMSTERDAM
+
Prinses Beatrixlaan 400
2595 BK DEN HAAG
+
Postbus 3000
2500 GA DEN HAAG

Ik heb KPN een laatste termijn van 14 dagen gegeven.
Binnen 14 dagen moet mijn internet volgens contract zijn geactiveerd en zo niet dan ga ik verdere stappen ondernemen en sta ik bij het hoofdkantoor op de stoep en ik ga daar niet vrolijk wezen!

Re: KPN en Telefoonkopen.nl

Geplaatst: 12 aug 2011 23:27
door HarryPotter
Kerel,

Doe niet zo moeilijk man. Activeer internet gewoon via mijn KPN dan is het eerste probleem opgelost. 2e probleem van die actie word opgelost via die brieven die je gestuurd hebt. :idea: :idea:

En de reactietijd van KPN op de brieven is niet snel nee, dat heb ik zelf ook ervaren. Maar oplossen doen ze wel.

Re: KPN en Telefoonkopen.nl

Geplaatst: 18 aug 2011 09:09
door richard1970
HarryPotter schreef:Kerel,

Doe niet zo moeilijk man. Activeer internet gewoon via mijn KPN dan is het eerste probleem opgelost. 2e probleem van die actie word opgelost via die brieven die je gestuurd hebt. :idea: :idea:

En de reactietijd van KPN op de brieven is niet snel nee, dat heb ik zelf ook ervaren. Maar oplossen doen ze wel.
Je maakt jezelf nog drukker dan ik. Zeg dan niks.

Ik heb je al eerder uitgelegd waarom. Namelijk omdat ik het vertik om meer te gaan betalen dan de 2,50 die is afgesproken in het contract!

Re: KPN en Telefoonkopen.nl

Geplaatst: 18 aug 2011 09:22
door Guardian72
@ Harry,

dus, volgens jou mogen winkels / leveranciers fouten maken - maar moet de klant het oplossen?

Als Telefoonkopen.nl al direct had verteld waar TS dit zou kunnen doen, in plaats van zeggen "toestel stuk" (zie openingspost) had er direct duidelijk geworden dat KPN zich (bewust?) niet aan het contract hield.

Ja, in 2011 kan je een hoop zelf - maar is het dan de bedoeling dat alle winkels letterlijk dozenschuivers gaan worden, en service overboord kan?

De oplossing m.i. is simpel.
KPN activeert het internet - en als dat niet anders kan dan voor 7,50 dan dient telefoonkopen ervoor te zorgen dat KPN zich alsnog aan het contract houdt.

Ik snap de houding van KPN niet.. gewoon factuur instellen dat maandelijks - zolang contract loopt - er een korting bij deze klant word geregeld van 5,00 euro. in 2011 kan dat namenlijk makkelijk.

Re: KPN en Telefoonkopen.nl

Geplaatst: 21 aug 2011 09:34
door richard1970
Zo denk ik er dus ook over.
En al duurt het tot einde contract, ik laat me niet afschepen.
Maar dan voor mij en vele anderen die ik ken, nooit meer een KPN verbinding!