LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] advocaat omg.Haarlem

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Dubio
Berichten: 1268
Lid geworden op: 05 aug 2003 14:02

Re: advocaat omg.Haarlem

Ongelezen bericht door Dubio »

Neen, niet Luc.

vijf

Re: advocaat omg.Haarlem

Ongelezen bericht door vijf »

Waar is Luc eigenlijk? Ik zie zijn naam hier nooit meer? Of zit ie onder een andere naam hier? Zou ik best weleens even willen weten.

5 :wink:

Paula
Berichten: 95
Lid geworden op: 03 jul 2003 13:27

Re: advocaat omg.Haarlem

Ongelezen bericht door Paula »

Ik wil nog even benadrukken dat ik hier niets mee te maken hebt.

Paula .

Gast

Re: advocaat omg.Haarlem

Ongelezen bericht door Gast »

guest, quest, Cathy,adviseur,Ineke en nog vele anderen namen. :wink: :roll:

Vijf

Re: advocaat omg.Haarlem

Ongelezen bericht door Vijf »

Oh, die dus allemaal! Wel jammer dan dat we zijn echte naam hier nergens meer lezen. Ik vond hem altijd wel goed. Maarja, niks aan te doen dan!

5 :wink:

Gast

Re: advocaat omg.Haarlem

Ongelezen bericht door Gast »

't is een meisje vandaar.

Vijf

Re: advocaat omg.Haarlem

Ongelezen bericht door Vijf »

Ach, dat meen je niet? Hoe weet jij dat? Ik was ff op vakantie geweest, dus een tijdje ook niet hier op het forum. Heb ik zeker wat gemist? Of niet?

5 :wink:

Gast

Re: advocaat omg.Haarlem

Ongelezen bericht door Gast »

nee

Willems r.

Re: advocaat omg.Haarlem

Ongelezen bericht door Willems r. »

Beste Cees,

Niet voor het één of ander, ik heb begrepen dat jij ook bezig ben met rechtshulp! Ik had gisteren contact gehad met het bureau en daar hadden zij mij voorgehouden, dat alleen maar het feit dat het gaat om een belegging, dat zulke zaken niet in aanmerking komen voor hulp. Zij houden zich alleen maar bezig met sociale gevallen en minima lonen! Ik zei dat is het toch, maar het schijnt niet te helpen. M.a.w. beleggen veronderstelt rijkdom!
Wie heeft dit allemaal durven dromen als gevolg van het sparen voor de studie van mijn kleinkind! God bewaar ons, zeg!!!

Groetjes.

Albert
Berichten: 1164
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:45

Re: advocaat omg.Haarlem

Ongelezen bericht door Albert »

Kan deze hetze gestopt worden aub hier schiet niemand wat mee op. Is te veel op de man gespeeld.

Albert.

villa_cees
Berichten: 313
Lid geworden op: 02 okt 2003 18:14

Re: advocaat omg.Haarlem

Ongelezen bericht door villa_cees »

Beste Willems r.,

Even voor alle duidelijkheid, mijn VIV verklaring probeer ik via de gemeente (Sociale Zaken) te verkrijgen dus niet via het bureau voor rechtshulp, hoewel ik begrepen heb dat het via dat bureau ook mogelijk is.

Ik heb overigens waarschijnlijk een advokatenkantoor bereid gevonden mijn zaak in behandeling te nemen.

Ik moet de eventuele dagvaarding afwachten en dan bellen voor een afspraak.
Ze nemen liever geen civiele geschillen meer op toevoeging aan maar omdat ze de mensen niet de dupe willen laten worden van het voor de advokaat ongunstige systeem van gefinancierde rechtshulp doen ze het alsnog.

Hun standpunt is dat ze zich evenveel inzetten voor betalende als voor gefinancierde zaken.

vr.gr. Cees

Gast

Re: advocaat omg.Haarlem

Ongelezen bericht door Gast »

Dit is Gast3 een gewaarschuwd mens enz.

Geplaatst op 01 Aug 2003 10:28 door Luc


--------------------------------------------------------------------------------

Ik heb de indruk dat, met name door lieden die zich graag van de naam Gast bedienen, dit forum weer overspoeld wordt door dubieuze en opruiende berichten.

Gádverdamme.

Wees gewaarschuwd.

Luc

Gast

Re: advocaat omg.Haarlem

Ongelezen bericht door Gast »

Bedankt.

Gast

Re: advocaat omg.Haarlem

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 05 Aug 2003 20:38 door Luc


--------------------------------------------------------------------------------

Lijkt mij ook geen frisse tent...

Gast

Re: advocaat omg.Haarlem

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 07 Oct 2003 16:46 door JH


--------------------------------------------------------------------------------

Sinds wanneer is cathy een echte geinteresseerde ? Ze doet zich nu voor als rechtertje

Gast

Re: advocaat omg.Haarlem

Ongelezen bericht door Gast »

Waar slaat DIT nu weer op?

:wink: An

Gast

Re: advocaat omg.Haarlem

Ongelezen bericht door Gast »

Rechtertje als jij niet geïnteresseerd bent in Pay-back zet dat dan op hun site of had je dat al gedaan, Cathy, Luc, Ineke etc. Maar laat ons in onze waarde met je hetze.

Theun.

villa_cees
Berichten: 313
Lid geworden op: 02 okt 2003 18:14

Re: advocaat omg.Haarlem

Ongelezen bericht door villa_cees »

Wat hebben de laatste 6 reacties nu in godsnaam te maken met mijn oorspronkelijke vraag op deze topic?


Ga even ergens anders ruzie zitten maken svp

vr.gr. Cees

Gesloten