Pagina 2 van 2

Re: Samsung Smartpack actie -Drama Service & voorwaarden

Geplaatst: 27 sep 2011 21:39
door marcelmx
Vandaag ineens uit het niets de 3D brillen en pas ontvangen!
Daarbij een excuusbrief voor de opgelopen vertraging. Ik heb had liever een excuus gezien voor het gebrek aan communicatie.
Bij een volgende 'promotieactie' denk ik eerst 3x na.

Ben benieuwd of de brillen nu naar alle klanten zijn uitgeleverd..

Re: Samsung Smartpack actie -Drama Service & voorwaarden

Geplaatst: 28 sep 2011 15:32
door SamsungWebcare
Beste allen,

Wij kunnen u mededelen dat de laatste SmartPacks gedurende de komende 2 weken worden verstuurd. Dit betekent dat, indien u voldoet aan de actievoorwaarden, de artikelen enkele dagen later bij u in huis zullen zijn.
Nogmaals betreuren wij de vertraging in de levering van de Smartpacks en het gebrek aan communicatie vanuit ons naar jullie toe.

Met vriendelijke groeten,

Alex
Samsung WebCare
http://www.samsungworld.nl

Re: Samsung Smartpack actie -Drama Service & voorwaarden

Geplaatst: 30 sep 2011 00:12
door z3mrunner
Beknopt overzicht:
Op 9 Juli 2011 een UE46D8000YS gekocht.
Op 11 Juli 2011 streepjecodes, rekeningen etc. Smartpack actie opgestuurd
Op 18 Juli tv vervangen wegens defect pixels
16-08-2011 gebeld met Samsung: wacht u maar kan wel 4 weken duren. Stuur alles maar op.
31-08-2011 Gebeld met samsung: ja u had een bevestiging moeten ontvangen (haddenze vorige keer ok wel kunnen melden). Alles opnieuw gemaildvia diverse e-mail accounts
Begin september weer contact gehad. Men kon niets meer vinden. Stuur alles maar weer eens op.
29-09-2011 weer gebeld. Ze zijn wederom alles kwijt. Stuur maar opnieuw op.
Vandaag alles nogmaals per mail verstuurd via meerder E-mail accounts en ook per post. Ongelofelijk allemaal. Voor het eerst een samsung TV gekocht.

Re: Samsung Smartpack actie -Drama Service & voorwaarden

Geplaatst: 14 okt 2011 17:41
door jvoskamp
Op 13 juli alles opgestuurd volgens voorwaarden. Samsung TV gekocht op 6 juli. Tot vandaag ondanks vele mails en telefoontjes geen inhoudelijke reactie. Wel: vertraging door groot succes, probeer svp eens ander mailadres, maar niets concreets.
Duurt nu dus al 3 maanden. Ben bang dat het gewoon oplichting zal blijken te zijn.

Re: Samsung Smartpack actie -Drama Service & voorwaarden

Geplaatst: 14 okt 2011 18:38
door Ivanhoe
het is ongelooflijk maar waar, alles binnengekregen. Eerst de bril en dan twee weken later pas het geld.
Helaas werd er bij mij ook niet gereageerd op mails etc, erg slordig.

Het gekke van alles is, is het feit dat ze weer een aktie zijn gestart....zal mij benieuwen

Re: Samsung Smartpack actie -Drama Service & voorwaarden

Geplaatst: 26 okt 2011 18:53
door bijnuh
Ook ik zit nu al 11 weken te wachten op de actie van Samsung en heb nog steeds niks gehoord. Tv aangeschaft op 27 juli, kreeg de tv pas geleverd op 13 augustus (2,5 weken later) en meteen de bon opgestuurd. Nooit meer iets gehoord.
Ook heb ik gelijk een Home Cinema set aangeschaft met 3D-blu ray met Shrek 3D actie. Er waren leverings problemen bij Samsung waardoor ik deze set pas op 10 september (6,5 weken later) geleverd heb gekregen. Na levering ook meteen de actie bon opgestuurd, krijg ik dood leuk een brief dat mijn verzoek is afgewezen omdat ik te laat was met opsturen????
Natuurlijk gelijk gemailt en daarna weer een mail en weer een mail, krijg ik na 3 weken!! eindelijk een reactie dat de aanvraag pas na 15 augustus was ontvangen en dat ik daardoor geen aanspraak meer kon maken op de actie??
Kan iemand mij helpen wat ik hier aan kan doen, wordt een beetje moe van Samsung!!

Alvast bedankt.

Re: Samsung Smartpack actie -Drama Service & voorwaarden

Geplaatst: 26 okt 2011 19:09
door marcelmx
Bijnuh, ja daar word je niet blij van. Ik zou de adviezen van Alex in deze topic volgen. Denk dat je dan de meeste kans hebt op contact en resultaat.

Re: Samsung Smartpack actie -Drama Service & voorwaarden

Geplaatst: 16 nov 2011 11:01
door lucsmits
7 Juli heb ik een samsung 3d tv gekocht. Bij deze tv was een actie, om 2 3d brillen te krijgen. Na alles te hebben ingevuld kwam ik er acher dat ik geen aankoopbon had (toestel gekocht via wehkamp). Ik heb dit gemeld en kreeg te horen dat een afleveringsbon ook voldoende was. Na enige tijd kreeg ik een brief, daarin vertelde men mij dat de aanvraag niet in behandeling kon worden genomen wegens het ontbreken van de aankoopbon. Ik heb diverse mails verzonden met de verwijzing naar de afleveringbon. Hierop heb ik helaas nooit een antwoord ontvangen. Vervolgens heb ik vier maal de Samsung klantenservice gebeld en vier keer is mij toegezegd, dat het alsnog in orde zou komen. ook hier wederom niets meer van vernomen. Vervolgens als laatste, zes weken geleden via mail mijn vraag en klacht aan Samsung (hoofdkantoor) per post verzonden(met bijlage) en u snapt het al, nog steeds niets vernomen.

Re: Samsung Smartpack actie -Drama Service & voorwaarden

Geplaatst: 13 dec 2011 13:43
door Ronald66
Hallo allemaal,

Ook ik heb een samsung led tv en een blue ray speler gekocht.
Daarna voor beide acties in 2 envelope alles opgestuurd.
Na enige tijd de shrek dvd ontvangen.
Weer iets later een brief gekregen dat ik niet in aanmerking kwam voor de shrek dvd omdat ik niet alles volledig zou hebben opgestuurd. Echter de dvd had ik al ontvangen.
Nu inmiddels ruim 4 maanden bezig om de 3d brillen en de 50 euro video tegoed te krijgen maar ze blijven bij Samsung zeggen dat ze niets hebben ontvangen.

Zojuist de (voorlopig) laatste e-mail van Samsung gekregen en daar kwam ik onderstaande tekst tegen van Samsung collega's die de e-mail naar elkaar doorstuurde.

"Hi [persoonsgegevens verwijderd door moderator],
Nog zo'n zaak waar wij tussenin staan en niks kunnen doen. Klant zegt ik heb alles wel goed opgestuurd, en heb 1 van de 2 wel goed ontvangen en de andere niet. Helpdesk zegt u heeft het niet goed opgestuurd.

Wat kunnen we hierin doen?



Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

[persoonsgegevens verwijderd door moderator]
Contact Centre"

Ook mijn buurman heeft precies het zelfde probleem want ook hij heeft deze tv en blue ray speler gekocht maar nog niks ontvangen.
Radar kunnen jullie helpen??

Met vriendelijke groet,
[persoonsgegevens verwijderd door moderator]

Re: Samsung Smartpack actie -Drama Service & voorwaarden

Geplaatst: 20 okt 2012 15:10
door pauljamlean
ook ik heb een samsung tv gekocht bij bcc met een actie van een galaxy tablet en 20 films maar nog steeds niets ontvangen.16 sept gekocht .
bcc gebeld en gemaild niets, antwoord van bcc is je moet bij samsung zijn.
samsung gebeld die schuiven je weer door naar bcc.
Ik ben radeloos wat nu?

Re: Samsung Smartpack actie -Drama Service & voorwaarden

Geplaatst: 22 okt 2012 10:05
door SamsungWebcare
pauljamlean schreef:ook ik heb een samsung tv gekocht bij bcc met een actie van een galaxy tablet en 20 films maar nog steeds niets ontvangen.16 sept gekocht .
bcc gebeld en gemaild niets, antwoord van bcc is je moet bij samsung zijn.
samsung gebeld die schuiven je weer door naar bcc.
Ik ben radeloos wat nu?
Beste Pauljamlean,

De actievoorwaarden geven een levertermijn aan van 6-8 weken voor de promoties vanaf mei 2012. Om deze reden is het mogelijk dat u de artikelen nog niet hebt ontvangen. Voor reclamaties adviseren wij u om contact op te nemen met onze actieafdeling via http://heldpesk.acties.nu. Spijtig om te horen dat onze collega's u deze informatie niet hebben gegeven: Het is immers niet onze bedoeling u te voorzien van verkeerde informatie.

Met vriendelijke groeten,

Alex
Samsung WebCare

Re: Samsung Smartpack actie -Drama Service & voorwaarden

Geplaatst: 22 okt 2012 13:42
door rozemarijntje
ik heb op 31 mei 2012 alles op gestuurd voor 2d brillen en een film ondemant...

en een actie voor een smart tv die ik erbij kreeg dus 1 aparte dingen...

9 juni ,dus 10 dagen later werd het allebei tegelijk bezorgd!!!
stond er echt van te kijken dat het zo snel is gegaan maar het is toch echt waar!

de brillen kwamen met de post en de tv met ups..

en nee werk niet voor samsung voor we die gaan krijgen...
zal wel een vd personen zijn waar het wel vlot bij kan gaan?? :oops:

Re: Samsung Smartpack actie -Drama Service & voorwaarden

Geplaatst: 03 jan 2013 16:00
door Madonnafreak
Dit is naar aanleiding van de actie in juni/juli 2011

Ik heb dus een tv gekocht van Samsung alles opgestuurd zoals het hoort....
In september 2011 de gratis 3D brill en movie max kaart ontvangen...maar nog geen 150 euro cashback.

Maar weer (3x) eens bellen...ze zeiden dus dat het gestort was en dat ik het maar goed moest nakijken...
het staat vermeld onder actie.nu.....

Ik alles nakijken maar geen actie.nu op mijn afschriften... weer gemaild....
Krijg weer die standaard brief terug bla bla bla...
Na een hele tijd niks meer gehoord te hebben weer eens bellen...moest ik alles opnieuw mailen...
Ik gezegd ja de streepjescode heb ik natuurlijk niet meer want die is al naar jullie toe...dat was geen probleem...
Een week verder 2 weken verder....1 maand verder we zijn dan alweer in januari 2012..
Ik weer mailen en weer die standaard brief....je zou ze toch....ggrr.....

Ik nam er geen genoegen mee en dacht ga maar weer eens bellen...werd er weer gezegd dat alles gestort was... ik zei dus niet op mijn rekening ik kan aantonen dat het er niet op gestort is kunnen jullie aantonen dat het op mijn rekening gestort is...geen antwoord...

Weer mailen met de woorden dat hun maar moesten aantonen dat het op mijn rekening gestort is want ik kan aantonen dat het niet zo is..

krijg ik een antwoord met;

Geachte heer/mevrouw Chatelain,

Naar aanleiding van uw vraag over een Samsung actie/promotie, hebben wij een reactie van de actieafdeling ontvangen.

Volgens onze gegevens heeft u het correcte bedrag mogen ontvangen, namelijk de cashback welke in het systeem van de actieafdeling in augustus 2011 is verwerkt. Deze cashback heeft als tegenadres Acties.nu.

Omdat de actie reeds lang geleden is gesloten, kan verder reclameren niet in behandeling worden genomen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Nou ik werd laaiend...
daarop volgend een mail gestuurd.. met daarin


Nou volgens mijn gegevens niet dus..

Ik vind daarvan dus niets maar dan ook helemaal niet terug op mijn rekening.. van Acties.nu.

Ik kan dat dus bewijzen.

Daarom vroeg ik een half jaar geleden ook al een tegen rekeningnummer waarmee het gestort is en de datum van storting..

En daarop nooit een antwoord gekregen.

En nu krijg ik weer dezelfde mail als toen…

150 euro moet dus makkelijk te vinden zijn en ik kan dus niet terug vinden op mijn rekening…

(Omdat de actie reeds lang geleden is gesloten, kan verder reclameren niet in behandeling worden genomen) Ik ben al een half jaar bezig om dat op te lossen dus… kom nu niet met dit antwoord..

Ik vind toch wel dat dit nu wel erg lang duurt…
En nee u heeft mij weer niet voldoende geïnformeerd…

Hopend op een sneller antwoord..

H.Chatelain



Je raad het al op deze mail dus maanden geen antwoord gehad....we zitten nu in december 2012
(Omdat ik een tijd heel erg pijn in mijn rug hebt gehad kon ik dus geen actie ondernemen..)
Maar weer een mail gestuurd....December 2012
Met daarin..


Goede dag


Krijg ik hier nog antwoord op mijn laatste email?
Want ik vind dit toch niet echt normaal hoe u met mensen omgaat.
Ik kan dus aantonen dat ik dit bedrag niet heb gekregen…

Ik vind dit dus echt schandalig voor zo’n groot bedrijf…
Want op 4 mei 2012 heb ik een brief gestuurd met daarin:


En toen 21 december 2012 kreeg ik eindelijk het verlossend antwoord...

Geachte heer Chatelain,

Wij hebben uw claim met betrekking tot de cash back van de Samsung actie in goede orde ontvangen.
Wij hebben contact opgenomen met de Actie Team om de stand van zaken na te gaan .
Buspro geeft aan dat het bedrag is overgemaakt op onderstaande rekeningnummer ; 2485711.
Kunt u dat controleren AUB ?

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Dit rekening nummer is dus niet van mij...het lijkt niet eens op mijn rekening nummer...
Dus een schrijffout mijner zijds kan het niet zijn het is dus een fout van hun...Samsung...
Direct een mail terug gestuurd..


Met daarin..; (heb mijn rekening nummer even veranderd in ???????)
Goededag

Eindelijk eens een goed antwoord en zoals ik nu kan zien een totaal ander rekening nummer het lijkt niets op de mijne...

Mijn rekening nummer is namelijk ???????

Dus heb ik zoals ik al zei in oktober/november 2011 het bedrag van 150 euro nooit ontvangen.
En hebben jullie het bedrag gewoon bij iemand anders op zijn rekening gestort.

Dus ga ik dit bedrag hopelijk alsnog ontvangen op het juiste rekening nummer namelijk:

??????? op naam van H.Chatelain uit Schiedam

Met vriendelijke groet H.Chatelain

En tot op heden nog steeds geen antwoord gehad...we zijn nu inmiddels 3 Januari 2013

Radar kunt u mij niet helpen dat ik nu eindelijk eens dat bedrag krijg...


Met vriendelijke groet een radeloos iemand

Re: Samsung Smartpack actie -Drama Service & voorwaarden

Geplaatst: 05 feb 2013 21:12
door Fer48
Beste Alex van Samsung,

Goed dat je hebt gereageerd op dit forum, ook ik ben nog steeds in hoopvolle afwachting van mijn toegezegde brillen bij (in mijn geval) de aankoop van een blue ray speler.
Je geeft een link op waar je een ticket zou kunnen aanmaken, maar ik zie deze mogelijkheid niet op de aangegeven pagina. Helaas is de aangeboden "oplossing" geen echte oplossing.

Ik moet zeggen, ook nu ik lees hoeveel mensen er aan het lijntje worden gehouden, dat ik erg teleurgesteld ben in Samsung. Er is mij en anderen door Samsung een "worst" voorgehouden bij de aanschaf van producten van Samsung. De toegezegde brillen gaven destijds voor mij de doorslag om voor deze speler te kiezen. Achteraf had ik beter een andere speler kunnen kopen en aparte brillen. De tijd die ik nu moet investeren om achter de toegezegde brillen aan te gaan kost al meer dan de 2 brillen.

Ik wil Samsung met klem verzoeken om de brillen alsnog op korte termijn te gaan leveren.

Hoogachtend, F. Brants

Re: Samsung Smartpack actie -Drama Service & voorwaarden

Geplaatst: 05 feb 2013 21:26
door Fer48
Overigens nog een vraag voor "Alex" van Samsung WebCare: Waarom wordt er niet gereageerd op mijn op het forum gestelde vraag, terwijl andere vragen wel worden beantwoord?
Ik voel mij nogal genegeerd!

Re: Samsung Smartpack actie -Drama Service & voorwaarden

Geplaatst: 17 feb 2013 23:37
door Fer48
Na een reactie van Samsung op hun site waarin als reactie op onze vraag waar onze brillen bleven werd aangegeven: "de reclamatieperiode is reeds verstreken daarom kunnen we helaas niets meer voor u doen" hebben we onze berichtgeving over de gang van zaken omtrent Samsung uitgebreid naar meerdere andere sites en social media. Wonderbaarlijk, afgelopen week kregen we "ineens" de brillen thuisgestuurd.