charma schreef:Even een reactie voor Emmy 75, het is jammer dat je suggereert dat er geen aanrijding is geweest,
Waarom is dat jammer eigenlijk ? Het maakt voor het verhalen van de schade niet veel uit.
Daarbij zeg ik niet dat het geen aanrijding is geweest. Ik zeg alleen dat je dat niet zeker kunt weten. Je bent mede door het briefje op het idee gebracht dat het een aanrijding moet zijn geweest. Ik zei ook dat het waarschijnlijk
wel een aanrijding is geweest. Ik zei alleen dat er een kans is dat de schade op een andere wijze is ontstaan! Mogelijkheden te over wat dat betreft.
charma schreef:
Ik zit tenslotte wel met de schade die niet te verhalen is en dat briefje onder de ruitenwisser heb ik er niet zelf onder gestopt hoor
Ik heb ook helemaal niet gezegd, gesuggereerd of gehint dat je het briefje er zelf onder hebt gestopt!!! Dat maak je er toch echt zelf van.
Het zou ook kunnen dat iemand anders die niets met connexxion te maken heeft tegen de auto is aangereden en een briefje heeft achtergelaten en hierdoor de schuld op connexxion schuiven terwijl toevallige passanten dachten dat het wel in orde was. Daarom is het ook helemaal niet zeker dan er een connexxionbus betrokken was bij de schade, tenzij je de schade zelf hebt gezien en zeker weet dat deze matcht met de schade aan de auto.
charma schreef:
En dat er schade is ontstaan door laden of lossen, dat is op die lokatie niet mogelijk dus uitgesloten!
Waarom is dat uitgesloten ? Omdat er geen bedrijf zit om te laden en lossen of om andere redenen ?
Het komt wel eens vaker voor dat een vrachtauto / bestelbus ergens stopt om een paar pallets om te zetten of iets dergelijks.
Met een beetje voorstellingsvermogen is het echt niet moeilijk om 1001 verklaringen te vinden