LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ACN ZUIGT

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Vrije keuze

Re: ACN ZUIGT

Ongelezen bericht door Vrije keuze »

mensen, iedereen heeft toch een vrije keuze. Als ik kies voor onbeperkt gratis bellen met mijn meest gebelde persoon, dan kies IK daar toch voor. dat de tarieven naar andere personen iets hoger liggen dan bij een andere aanbieder interresseert mij toch niet. onder aan de streep van mijn telefoonrekening ben ik altijd goedkoper uit dan bij wie dan ook. 50% bel ik naar relaties, die ook ACN hebben, de andere 50% naar vreemden, waarvan er sommige toevallig ook ACN hebben. So what !!! Als ik dat toch allemaal niet meer wil kies ik toch een andere aanbieder. Maar ja, niet voor iedereen is de ene aanbieder de beste. Daarvoor heb je toch een vrije keuze................
Als iemand vooral vreemde belt, kies dan gewoon 1601, lekker goedkoop. Bel je vooral vrienden, zorg dan dat ze ACN-lid worden en bel lekker gratis.....pfffffff POE POE

opzouten

Ongelezen bericht door opzouten »

Misschien moeten jullie eens wat minder bellen en wat vaker je vrienden opzoeken

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Nu begint het toch steeds meer duidelijk te worden! ACN zuigt.ik lees
in krant van 16 juli dat er vier nederlanders en twee belgen zijn opgepakt
ivb met ACN .ook is duidelijk aan het worden dat MLN zuigt. lees het
artikel maar staat op de nieuwe forums boven in !

nieuw

Ongelezen bericht door nieuw »

wegens zware concurrentie hebben concurerende bedrijven van acn
geprobeerd om dit bedrif in een zwarte daglicht te zetten omdat ze bang zijn voor veel verliezende klanten. Goedkoop he! Ze zijn bang.
omdat ze het niet kunnen winnen van hun marketingstrategie.
acn is een van de snelst wervende klanten bedrijf in de telecom industrie.

Concurerende bedrijven maken misbruik van de onwetenheid van de consument want vele weten niet wat mlm is.Ach korte termijn denkers noem ik deze mensen .Lange termijn heeft het totaal geen effect sterker nog .Dan heeft het een tegenovergestelde effect. Goh acn
is er nog steeds en is nog groter met dan nog beter service met nieuwe diensten.
Dan wil ik juist niets van deze bedrijven te doen hebben ze hebben leugens vertelt. zoals de kpn en tele 2. En op een smierige manier.
kpn je bent een zeer kleine speler op de wereldmarkt. (laten we niet over kleine letters gaan sprekers,wat acn juist niet heeft sterker nog zij proberen steeds een betere alternatief te creeeren voor de consument ,hebt geduld.)

we zijn er 12 jaar al en over 12 jaar zijn er nog steeds!

wie laatst lach ,lacht het best.

:D

Gast

Ze zijn jou helaas vergeten te arresteren :evil:

Gast

En mij ook :lol:

Gast

Nieuw schreef hierboven dat andere ACN zwart maken! Nou dat is
helemaal niet nodig,Zij doen dit zelf wel en daarom worden er mensen
gearresteert.Over de kleine lettertjes bij KPN,Ze hebben tenminste nog
kleine lettertjes! Bij ACN GEEN INFO vooraf, eerst een informatieavond
meemaken, en WAAROM? als het zo een goed produkt is kan je toch
open kaart spelen en hoef je niet zo geheimznnig te doen! Toen mij
gevraagt werd voor ACN, kon ik op geen enkele vraag gewoon antwoord
krijgen ,Ik moest maar komen ,Nou dacht het niet hoor. :!:

Gast

blijft dan maar weg...dus je kunt er niet over oordelen.
voor een klant worden te hoeft je helemaal niet te komen dat heeft te maken met de business.
het heeft allemaal te maken wat je wilt geloven cq denkt.

koopt aandelen van ah. zal ik zeggen.

Gast

pfff mensen die oordelen zonder de feiten te kennen, dat is weer typisch het forum-niveau!

Sensatie zoeken over de rug van iemand anders in altijd makkelijk, hoge bomen vangen veel wind en daar is hier ook sprake van.

De belgische justitie kan kan hoog in laag springen, er was geen gegronde reden voor dit hele gebeuren en ACN heeft ook in Belgie alle vergunningen verstrekt gekregen van de overheid aldaar.
Kortom dit krijg nog wel een vervolg en hopelijk eist ACN een recertificatie in de kranten zodat ook de simpele burger begrijpt wat voor spelletje er gespeeld worden.
Niet dat dit iets zal uitmaken, over 40 jaar is netwerkmarketing ingeburgerd in de maatschappij en is het de normaalste zaak van de wereld. Hopelijk denken de mensen die hier negatief tegenover staan dan nog een keertje terug aan deze tijd:)

mvrg,

mark

Mfds

Ongelezen bericht door Mfds »

Beste mede mensen,

Ik wil graag even mijn hart luchten over het o zo "geweldige ACN"...
Wij zijn er destijds in mee gegaan en vrij snel gestopt omdat het een piramide gebeuren was, 500 euro kwijt balen maar goed eigen schuld.
abonnement
Ook hadden wij een energie aangesloten en had mijn moeder via een vertegenwoordiger die heel erg aardig tegen ons deed en wij dachten te kunnen vertrouwen internet tv en bellen aangesloten.

Normaal krijg je de tijd om te annuleren... het pakket kwam na 2 weken aan en we konden hem de derde week gebruiken want dan ging de datum van haar abbnoment in.

De installering was een heel gebeuren, arrogante medewerkers aan de telefoon die een toon tegen je aanslaan komt daar heel vaak voor.

Mijn moeder was niet tevreden en wou dus het abonnement stop zetten, dat kon niet want daar had je maar 14 dagen te tijd voor, LET OP dit ging in vanaf dat het abonnement besteld was. Ik vraag me nog steeds of hoe je het dan kunt testen maar goed?!
Ook had ze er onbeperkt bellen bij in gedaan, dat zou 9,95 per maand extra zijn, opeens was dat 19,95... mijn moeder wou dat extra pakket eraf halen (dat kan normaal bij Ziggo e.d ook.)
Maar dit kon niet en weer werden we bot behandelt, gewoon asociaal!

Nu komt het: mijn moeder heeft nooit hoeven tekenen en heeft nooit een kopie van contract enz gehad! Deze kreeg ik vandaag nog eens via de mail toegestuurd na de aanvaring van afgelopen week...

Nu hadden ze twee weken terug opeen 88,95 van haar rekening afgeschreven, veel meer dan normaal.
ACN was niet te bereiken en op het factuur was geen specificatie te zien.
Ik belde om het abonnement op te zeggen en dan te kijken wat de boete zou zijn... er werd mij gezegd dat je dit alleen via internet kon doen en dat mijn moeder zich maar niet zomaar alles moest geloven en niet zomaar een moest abonnement nemen, waar die arrogante **** het lef vandaan haalde I don't know?!

Wij proberen nog steeds met man en macht het abonnement stop te zetten, wie heeft ook negatieve ervaringen met ACN?

Prolix

Ongelezen bericht door Prolix »

Afbeelding

Gesloten