LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo biedt, vanaf 1 september, nog meer kijkplezier.

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Excellent
Berichten: 12
Lid geworden op: 23 apr 2009 19:02

Re: Ziggo biedt, vanaf 1 september, nog meer kijkplezier.

Ongelezen bericht door Excellent »

Ik ben sowieso van mening dat al datgene wat we nu op veel kanalen krijgen voorgeschoteld en mede gezien de ouderdom van veel uitzendingen, we er vroeger al eens eerder kijk en luistergeld voor hebben betaald.

lcm.dolle
Berichten: 20
Lid geworden op: 02 mar 2007 19:41

Re: Ziggo biedt, vanaf 1 september, nog meer kijkplezier.

Ongelezen bericht door lcm.dolle »

Ziggo zegt zelf zeer klantgericht te zijn. Dat dit niet zo is, blijkt weer per 1 september: minder aanbod ! Ziggo gaat volgens eigen informatie: digitaal, omdat het betere kwaliteit zou bieden EN de klanten hierom zouden vragen. Daarom biedt het "TV Standaard" pakket nu meer zenders (wel minder analoog aanbod). Dit standaard pakket wordt volgens Ziggo de basis. De woordkeuze 'basis' en 'standaard' suggeren, dat dit hele pakket dan voor iedereen met een dergelijk abonnement toegankelijk zou zijn. Bij Ziggo verstaan ze hier echter heel wat anders onder, want het pakket bevat voor het overgrote deel 'gecodeerde' zenders !! Dit laatste is m.i. onacceptabel !! De reden voor Ziggo om dat te doen (technische noodzaak is er niet) is om de klant alvast "vertrouwd te maken en voor te bereiden" op de voorzieningen van de meer uitgebreidere (dus betaalde) diensten/pakketen, want dan kunnen ze hiertoe - aldus Ziggo - zonder verdere poespas op overschakelen. Conclusie: Het gaat Ziggo helemaal niet om de klantgerichtheid / klantvriendelijkheid, maar om het opdringen van meer betaalde pakketten en dus om meer te verdienen !!! En dit allemaal via slinkse wegen om de klant minder te bieden en daardoor over te halen tot duurdere diensten.

Excellent
Berichten: 12
Lid geworden op: 23 apr 2009 19:02

Re: Ziggo biedt, vanaf 1 september, nog meer kijkplezier.

Ongelezen bericht door Excellent »

Ziggo heeft het basis-pakket flink uitgedund om je maar over te halen om het "plus of extra" pakket aan te schaffen.
Wat mij verder nog op viel... Zelf heb ik altijd het Alles-In-Een pakket gehad van 49,95 (zoiets) en daar betaalde je geen vast recht voor de telefoon, enkel de belminuten. Zou ik nu beslissen om die 8 euro (wat je dan nu extra gaat betalen) niet te betalen en vervolgens een pakket terug gaan, dan moet ik het vastrecht (9,95) wel betalen. Dit is pure verlakkerij! Ook de download-snelheid van 1Mb op het laagste pakket is een lachertje en dat weet Ziggo.
Kortom, met al deze trukjes willen ze de mensen zo "sturen" zo als hun dat willen.

HW007
Berichten: 898
Lid geworden op: 07 sep 2011 09:48

Re: Ziggo biedt, vanaf 1 september, nog meer kijkplezier.

Ongelezen bericht door HW007 »

Ik weet niet waarover je het hebt newmikey. Als anderen hun mening mogen zeggen dan mag ik dat toch zeker ook, of gaan we elk topic stuk maken met afkatten van anderen ?

Je loopt zelf te roepen over tele-2, XS4All etc en als ik wat zeg is het spam. Kijk liever naar jezelf.

HW007
Berichten: 898
Lid geworden op: 07 sep 2011 09:48

Re: Ziggo biedt, vanaf 1 september, nog meer kijkplezier.

Ongelezen bericht door HW007 »

@Adsolvendum

Je moet de zaak niet omdraaien. Ik ben hier gekomen aan de hand van Google waar ik zocht op "klachten Euphony". Wat ik vervolgens hier las, daarzakte mijn broek van af. Allemaal onterechte kritiek en citaten van tot 2003, terwijl we in 2011 leven.

Mag ik dan even de boel rechtzetten, zonder dat er direct op ingehakt wordt met commerciële insinueringen.

Kan ik van jou ook zeggen. die url onder aan je berichten is toch puur om klanten te werven. Mijn eigen url is slechts een persoonlijke pagina. Een heel verschil dus.

@ Warzir

Wat je van mij citeert klopt exact. Wat je concludeert kaakt kant nog wal. Je mag wel klagen over Euphony, maar als je aantoont dat die klachten op drijfzand zijn gebaseerd en dat je mensen helpt, ben je een spammer.

Kom met argumenten, in plaats van een mening over de schutting te gooien.

Dat je nooit iets zal bestellen komt denk ik:
1. Je hebt aandelen bij Vodafone
2. Je mag niet van je vrouw
3. Je hebt niet de moeite genomen een weginstabel van aanbieders te maken.

Maar als het anders laat ik me graag informeren.

adSolvendum
Berichten: 1384
Lid geworden op: 20 nov 2010 14:06

Re: Ziggo biedt, vanaf 1 september, nog meer kijkplezier.

Ongelezen bericht door adSolvendum »

HW007 schreef:@Adsolvendum

Je moet de zaak niet omdraaien. Ik ben hier gekomen aan de hand van Google waar ik zocht op "klachten Euphony". Wat ik vervolgens hier las, daarzakte mijn broek van af. Allemaal onterechte kritiek en citaten van tot 2003, terwijl we in 2011 leven.

Mag ik dan even de boel rechtzetten, zonder dat er direct op ingehakt wordt met commerciële insinueringen.

Kan ik van jou ook zeggen. die url onder aan je berichten is toch puur om klanten te werven. Mijn eigen url is slechts een persoonlijke pagina. Een heel verschil dus.
Even voor de goede orde, uw posting met de commerciele uitingen is weggehaald.

@vogels
De links in mijn profiel betreffen informatieve pagina's. Daarbij zal mijn doelgroep zich wel niet bevinden onder consumenten.
De rest zou zich kunnen laten lezen als commercieel praatje, dus dat zal ik achterwege laten. Gezond verstand zal de rest wel doen, zo niet, ook goed.

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: Ziggo biedt, vanaf 1 september, nog meer kijkplezier.

Ongelezen bericht door nevermind »

Kan ik van jou ook zeggen. die url onder aan je berichten is toch puur om klanten te werven.
Mijn eigen url is slechts een persoonlijke pagina. Een heel verschil dus.
Hoe kom je erbij, om zoiets te zeggen/schrijven /vermoeden? :wink:

HW007
Berichten: 898
Lid geworden op: 07 sep 2011 09:48

Re: Ziggo biedt, vanaf 1 september, nog meer kijkplezier.

Ongelezen bericht door HW007 »

secondadvies schreef:
Kan ik van jou ook zeggen. die url onder aan je berichten is toch puur om klanten te werven.
Mijn eigen url is slechts een persoonlijke pagina. Een heel verschil dus.
Hoe kom je erbij, om zoiets te zeggen/schrijven /vermoeden? :wink:
Hi secondadvies,

Wat ik schrijf zijn reacties op teksten van anderen, die opeens verdwenen zijn. Zo wordt het moeilijk lezen. Ik ben in een ander topic over Euphony Benelux aan de discussie en daar worden alternatieve diensten aangeboden alsof ze zo fantastisch zijn, terwijl ze door de zelfde personen hier bekritiseerd worden. Nu zijn al die kritische reacties natuuurlijk verdwenen, anders spreken ze zichzelf tegen. Het zijn wel allemaal volwassenen die zo kinderachtig bezig zijn. Ik mee dat dit forum is om elkaar juist te helpen en niet om je ego te strelen.

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: Ziggo biedt, vanaf 1 september, nog meer kijkplezier.

Ongelezen bericht door nevermind »

Ik lees wel mee hoor, maar onthou mij van reacties, want ik heb geen Ziggo, behalve als er een stukje waarheid voor mij voorbij komt.
Mijn bericht was dan ook meer sarcastisch, op deze opmerking bedoeld. :wink:
Kan ik van jou ook zeggen. die url onder aan je berichten is toch puur om klanten te werven.

Gesloten