puma73 schreef:U krijgt geen gelijk, dat is uw probleem. Het is de wereld op z'n kop, u overtreedt een verbod, maar de beveiliger is de boeman.
Als jij op de stoep fietst, verwacht je dan van je fiets geschopt te worden door een agent?
Denk het niet.
Mevrouw geeft duidelijk aan dat zij/haar vriendin geen foto had mogen maken en dat zij fout zat.
Maar dat rechtvaardigt het gedrag van deze 'beveiligers' niet.
Ik heb hen zelf ook aan het werk gezien en aan den lijve ondervonden.
Naar mijn mening werken bij dit bedrijf gefrustreerde mannetjes die vast óf net niet fit genoeg zijn bevonden om politiewerk te doen, óf hele strenge moeders hebben gehad.
Zij moeten op onbeschofte wijze hun 'autoriteit' laten gelden.
Op Pinkpop een aantal jaar terug (2008) stond aan het eind dhr. Smeets op het podium te roepen dat iedereen, ondanks dat de bands waren afgelopen, vooral even moest blijven chillen en een biertje moest nemen.
Even van de sfeer genieten.
Was ik ook van plan.
Tot de Security Company nog geen minuut later van links het terrein op kwam en met honden het hele veld (inderdaad als veehouders) schoonveegden en iedereen nogal bruut het veld afjoegen.
Tijdens diezelfde editie trad Rage Against The Machine op, waar zonder reden een bezoeker werd afgerost door de 'beveiligers'.
Op You Tube staan hier aardig wat filmpjes van, waar ook goed te zien is dat de omstanders erg boos zijn, maar ook bang dat zij als volgende een klap krijgen:
http://www.youtube.com/watch?v=GJw71WZesUU
Check bij 4:30!
Ook heb ik gehad dat tijdens een concert, waar géén bordjes hingen dat foto's verboden waren (en ik wéét dat de band er helemaal geen problemen mee heeft als je foto's en filmpjes maakt) er ineens een opgefokt ventje aan mijn camera begon te trekken, om te kijken of ik een filmpje maakte.
Ik legde uit dat het mocht en er nergens bordjes hingen.
Meneer bleef maar kwaad in mijn oor schreeuwen dat ik niet mocht filmen.
Een vervelend bedrijf met opgefokte werknemers.
Ik snap niet dat zij nog worden ingehuurd, zij doen de locaties waar zij de boel 'veiliger' komen maken geen goed qua naam.