LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo van analoog naar digitaal. Hoe Ziggo klanten in de zet

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Ziggo van analoog naar digitaal. Hoe Ziggo klanten in de zet

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Ziggo is oke zolang het allemaal werkt maar zodra dat niet
meer van toepassing is en je met de klantenservice te maken krijgt..... :roll:

Zandink
Berichten: 43
Lid geworden op: 30 aug 2010 19:44

Re: Ziggo van analoog naar digitaal. Hoe Ziggo klanten in de zet

Ongelezen bericht door Zandink »

Ziggo is oke zolang het allemaal werkt maar zodra dat niet
meer van toepassing is en je met de klantenservice te maken krijgt..... :roll:
En je blijft correct tegen de medewerkers dan doen ze meer voor je dan je denkt.
Maar met schelden en een grote mond tegen ze, dan zetten ze de hakken in het zand. Doet elke helpdesk.

Dat is menselijk en voor mij begrijpelijk. Elkaar respecteren was het motto vroeger en wat het nu is........vul zelf maar in.

Harm.calc
Berichten: 672
Lid geworden op: 22 dec 2010 12:25

Re: Ziggo van analoog naar digitaal. Hoe Ziggo klanten in de zet

Ongelezen bericht door Harm.calc »

Volgens mij is dit Forum niet om onderling ruzie te maken. Daar heeft de vraagsteller echt helemaal niets aan. :?
Want, volgens mij zijn hier wel een aantal gefrustreerde mensen onder ons. :twisted:
En er wordt vaak, gezien reacties, erg slecht gelezen wat anderen schrijven. :shock:

Voorbeeld:
Het verhaal begon dat de vader van henrileduc nu digitale televisie heeft. Als alternatief daarop noem ik Digitenne en Tele2.
Reactie van Vogels is dat die geen analoog doorgeven. NEE, het gaat ook over digitaal. Lezen knul. :x

Man, man, man, man, man. Laten we toch in basis henrileduc helpen. :idea:

jlthkoch
Berichten: 1215
Lid geworden op: 11 okt 2005 23:10

Re: Ziggo van analoog naar digitaal. Hoe Ziggo klanten in de zet

Ongelezen bericht door jlthkoch »

[geruzie verwijderd door moderator]

Henri le Duc kan ik nog steeds Tele2 van harte aanbevelen. De voordelen zijn duidelijk.

* Een dergelijk pakket voor 20 euro (1e 6 maanden) en 40 euro (2e 6 maanden) is veel goedkoper dan welke provider dan ook.

* Veel (digitale) TV- en radiokanalen (en het worden er alleen maar meer, t.o.v. sommige andere providers waar het er alleen maar minder worden)

* De helpdesk is bereikbaar, binnen enkele minuten iemand aan de lijn. Ze kunnen jou echter ook bellen. Ze zijn deskundig.

* Vergoedingen indien men een fout maakt. Belkosten en ongemak worden vergoed.

* Opzeggen is altijd mogelijk als men bij Tele2 het probleem (in uitzonderlijke gevallen) niet op kan lossen.

Ik ben geen Tele2-medewerker, ik heb wel ruime ervaring met XS4ALL, Ziggo (v.h. Casema) en Online. Dus ik weet waar ik over praat. Nu heb ik Tele2 en deze bevalt mij het beste.

jlthkoch
Berichten: 1215
Lid geworden op: 11 okt 2005 23:10

Re: Ziggo van analoog naar digitaal. Hoe Ziggo klanten in de zet

Ongelezen bericht door jlthkoch »

Zandink schreef:
Ziggo is oke zolang het allemaal werkt maar zodra dat niet
meer van toepassing is en je met de klantenservice te maken krijgt..... :roll:
En je blijft correct tegen de medewerkers dan doen ze meer voor je dan je denkt.
Maar met schelden en een grote mond tegen ze, dan zetten ze de hakken in het zand. Doet elke helpdesk.

Dat is menselijk en voor mij begrijpelijk. Elkaar respecteren was het motto vroeger en wat het nu is........vul zelf maar in.
Toch wel toevallig dat Ziggo allemaal scheldende mensen met een grote mond aan de telefoon krijgt en andere providers (bijna) niet. :D

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Ziggo van analoog naar digitaal. Hoe Ziggo klanten in de zet

Ongelezen bericht door Chocomelk »

jlthkoch schreef:
Toch wel toevallig dat Ziggo allemaal scheldende mensen met een grote mond aan de telefoon krijgt en andere providers (bijna) niet. :D
In principe zou je Ziggo eigenlijk nooit hoeven te bellen als alles oke is, dat mensen af en toe uit hun dak vliegen tegen Ziggo, sorry ik kan het begrijpen, er zitten erbij daar die echt nergens geen verstand van hebben.

Ik heb het gehad met Ziggo vaste telefoon, kon wel gebeld worden maar niet zelf bellen, 4x gebeld, ja zou geregeld worden bla bla bla er werd dus helemaal niets geregeld, ondertussen wel 2 weken verder.
Weer gebeld, kreeg ik een Ziggo medewerker aan de lijn die zei : u kunt toch bellen u belt mij nu toch ook. :twisted:
Die sukkel begreep niet dat ik via een mobiel belde wat telkens flink aantikte, uiteindelijk begreep hij dat naar 3 keer te hebben uitgelegd, durft hij ook nog te zeggen als u nu gewoon via u vaste telefoon belt is het gratis........
Mijnheer daar bel ik (*^%%&^ voor !
Heb uiteindelijk zelf maar opgehangen want die vent snapte er werkelijk niets van.

jlthkoch
Berichten: 1215
Lid geworden op: 11 okt 2005 23:10

Re: Ziggo van analoog naar digitaal. Hoe Ziggo klanten in de zet

Ongelezen bericht door jlthkoch »

vogels schreef:
Toch wel toevallig dat Ziggo allemaal scheldende mensen met een grote mond aan de telefoon krijgt
De enkele x dat ik ze in zo'n 15 jaar heb gebeld, was het niet nodig om mijn stem te verheffen. Altijd prima opgelost.
Het is ook niet mijn veronderstelling.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Ziggo van analoog naar digitaal. Hoe Ziggo klanten in de zet

Ongelezen bericht door Chocomelk »

vogels schreef:
Toch wel toevallig dat Ziggo allemaal scheldende mensen met een grote mond aan de telefoon krijgt
De enkele x dat ik ze in zo'n 15 jaar heb gebeld, was het niet nodig om mijn stem te verheffen. Altijd prima opgelost.
Ach ligt er ook helemaal wie je aan de telefoon krijgt.

Zandink
Berichten: 43
Lid geworden op: 30 aug 2010 19:44

Re: Ziggo van analoog naar digitaal. Hoe Ziggo klanten in de zet

Ongelezen bericht door Zandink »

@vogels
De enkele x dat ik ze in zo'n 15 jaar heb gebeld, was het niet nodig om mijn stem te verheffen. Altijd prima opgelost.
Hier dezelfde ervaring, weinig problemen ondervonden in al die jaren met Ziggo.

Gesloten