meer van toepassing is en je met de klantenservice te maken krijgt.....
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
En je blijft correct tegen de medewerkers dan doen ze meer voor je dan je denkt.Ziggo is oke zolang het allemaal werkt maar zodra dat niet
meer van toepassing is en je met de klantenservice te maken krijgt.....
Toch wel toevallig dat Ziggo allemaal scheldende mensen met een grote mond aan de telefoon krijgt en andere providers (bijna) niet.Zandink schreef:En je blijft correct tegen de medewerkers dan doen ze meer voor je dan je denkt.Ziggo is oke zolang het allemaal werkt maar zodra dat niet
meer van toepassing is en je met de klantenservice te maken krijgt.....
Maar met schelden en een grote mond tegen ze, dan zetten ze de hakken in het zand. Doet elke helpdesk.
Dat is menselijk en voor mij begrijpelijk. Elkaar respecteren was het motto vroeger en wat het nu is........vul zelf maar in.
In principe zou je Ziggo eigenlijk nooit hoeven te bellen als alles oke is, dat mensen af en toe uit hun dak vliegen tegen Ziggo, sorry ik kan het begrijpen, er zitten erbij daar die echt nergens geen verstand van hebben.jlthkoch schreef:
Toch wel toevallig dat Ziggo allemaal scheldende mensen met een grote mond aan de telefoon krijgt en andere providers (bijna) niet.
Het is ook niet mijn veronderstelling.vogels schreef:De enkele x dat ik ze in zo'n 15 jaar heb gebeld, was het niet nodig om mijn stem te verheffen. Altijd prima opgelost.Toch wel toevallig dat Ziggo allemaal scheldende mensen met een grote mond aan de telefoon krijgt
Ach ligt er ook helemaal wie je aan de telefoon krijgt.vogels schreef:De enkele x dat ik ze in zo'n 15 jaar heb gebeld, was het niet nodig om mijn stem te verheffen. Altijd prima opgelost.Toch wel toevallig dat Ziggo allemaal scheldende mensen met een grote mond aan de telefoon krijgt
Hier dezelfde ervaring, weinig problemen ondervonden in al die jaren met Ziggo.De enkele x dat ik ze in zo'n 15 jaar heb gebeld, was het niet nodig om mijn stem te verheffen. Altijd prima opgelost.