| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] studenten en leaseprodukten van dexia
-
Mannes den Breejen
Re: studenten en leaseprodukten van dexia
Toetsing bij BKR vanaf een leasom van boven de 100.000 guldens wil nog niet zeggen dat studenten elders geen schulden hebben zoals veel studenten dat hebben bij het IB-groep teneinde de studie te voltooien.
Veel studenten hebben al snel een schuld van boven de tienduizend euro wanneer zij het grootste gedeelte van hun studie moeten lenen om de eindjes aan elkaar te knopen.
Wederom ok droevige constatering van het studenten leaseprobleem.
gegroet,
M. den Breejen
Veel studenten hebben al snel een schuld van boven de tienduizend euro wanneer zij het grootste gedeelte van hun studie moeten lenen om de eindjes aan elkaar te knopen.
Wederom ok droevige constatering van het studenten leaseprobleem.
gegroet,
M. den Breejen
-
Jos
Ik ben op mijn oudere leeftijd een studie psychosociale wetenschappen begonnen. Ik was werkloos en liep in de WW.
Ik had 3 kontrakten bij Legio en zit nu met een schuld van ca. 25000 EURO. Ik ben nu wel afgestudeerd maar nog steeds werkeloos. Ik heb via schuldhulp met Dexia proberen te schikken. Maar daar zien ze vanaf. Dus maar naar de rechter om het te regelen. In ieder geval teken ik niets van fomulieren van Dexia om af te zien van juridische acties.
Ik heb hun aansprakelijk gesteld voor zowel morele als financiele schade toegebracht aan mij. Niet duidelijk hebben ze me voorgelicht dat het niet over sparen ging en bovendien mijn inkomen niet getoetst hebben in overleg met mij. Alleen een toetsing BKR is onvoldoende zo blijkt nu wel weer. Ofschoon ze alles ontkennen etc. heb ik mijn hoop gezet op de stichting Leaseverlies. Politici hebben toegezegd iets te doen aan de gedupeerden maar wat? De tijd zal het wel leren, maar daar schiet ik nu weinig mee op. Failliet alvorens aan het werk te kunnen! leuk als je zo je studie moet afsluiten.
Ik had 3 kontrakten bij Legio en zit nu met een schuld van ca. 25000 EURO. Ik ben nu wel afgestudeerd maar nog steeds werkeloos. Ik heb via schuldhulp met Dexia proberen te schikken. Maar daar zien ze vanaf. Dus maar naar de rechter om het te regelen. In ieder geval teken ik niets van fomulieren van Dexia om af te zien van juridische acties.
Ik heb hun aansprakelijk gesteld voor zowel morele als financiele schade toegebracht aan mij. Niet duidelijk hebben ze me voorgelicht dat het niet over sparen ging en bovendien mijn inkomen niet getoetst hebben in overleg met mij. Alleen een toetsing BKR is onvoldoende zo blijkt nu wel weer. Ofschoon ze alles ontkennen etc. heb ik mijn hoop gezet op de stichting Leaseverlies. Politici hebben toegezegd iets te doen aan de gedupeerden maar wat? De tijd zal het wel leren, maar daar schiet ik nu weinig mee op. Failliet alvorens aan het werk te kunnen! leuk als je zo je studie moet afsluiten.
-
Ralph
Jos,
Je situatie is precair iets wat (helaas) voor meerdere in here incl. ondergetekende geld.
Echte failliet ben je nog niet. Laat de rechter maar in alle redelijkheid en billijkheid deze kwestie toetsen.
Don't fear them!
Take care!
Mazzeltov;
Ralph
Je situatie is precair iets wat (helaas) voor meerdere in here incl. ondergetekende geld.
Echte failliet ben je nog niet. Laat de rechter maar in alle redelijkheid en billijkheid deze kwestie toetsen.
Don't fear them!
Take care!
Mazzeltov;
Ralph
-
anoniem
Zij hebben mij geadviseerd, te lenen bij de IBG een bedrag van 800 gulden en deze in te leggen in de Winstverdriedubbelaar. Ik heb nu een grote schuld bij de IBG maar nog een grotere bij de DEXIA bank, van maar liefst 24.000 euro. Ik ben niet blij, en kan me ook niet meer goed concentreren. Contract is reeds afgelopen, maar kan absoluut niet betalen, zij beloofden mij telefonisch, goude bergen, en vertelde mij dat ik me nooit ongerust hoefde te voelen. afgesloten in 2000 afgelopen in 2003
-
Katinka en Anoeska
Wij zijn twee zussen en hbben allebei een Kortingkado product en betalen nog steeds iedere maand ruim €22,16 . Wij gingen ervan uit dat we na drie jaar een lekker centje hadden gespaard maar dit is echt balen nog steeds betalen en dan nog met een schuld blijven zitten na tien jaar betalen!!!. EWie heeft eeen oploosing?? wij zijn resp. nu 20 en 23 jaar oud,
en betalen al drie jaar van ons zuurverdiende zaterdag baantje. Wij zoijn beiden student. (K. psychologie) en A (I-Pabo) wie weet een oplossing? om hiervan af te komen en ons zuurverdiende geld weer terug te kunnen krijgen?
groetjes K en A
en betalen al drie jaar van ons zuurverdiende zaterdag baantje. Wij zoijn beiden student. (K. psychologie) en A (I-Pabo) wie weet een oplossing? om hiervan af te komen en ons zuurverdiende geld weer terug te kunnen krijgen?
groetjes K en A
-
M.den Breejen
Beste anoniem,
Aangaande je schreinende geval, waarbij het gaat om een fikse restschuld en advies om geld te lenen bij IBG verzoek ik je contact met mij(student) op te nemen per mail.
Ben namelijk speciaal voor studenten zaken aan het behartigen aangaande verkeerde leaseprodukten.
Alvast bedankt,
Mannes den Breejen
Aangaande je schreinende geval, waarbij het gaat om een fikse restschuld en advies om geld te lenen bij IBG verzoek ik je contact met mij(student) op te nemen per mail.
Ben namelijk speciaal voor studenten zaken aan het behartigen aangaande verkeerde leaseprodukten.
Alvast bedankt,
Mannes den Breejen
-
Antonio.L
beste KATINKA EN ANOESKA
jullie moeten gewoon jullie maand termijn stopzetten, die
heb ik het ook gedaan, dus niet meer maand termijn betalen
raad ik jullie aan
Antonio,L
jullie moeten gewoon jullie maand termijn stopzetten, die
heb ik het ook gedaan, dus niet meer maand termijn betalen
raad ik jullie aan
Antonio,L
-
Yvette
studenten kunnen ook de taal niet meer. zet het maar stop oenen. denk eens na vraag anders advies aan Karin.
-
Toni
Zijn er niet meer studenten, die genaaid zijn door Dexia?
-
Bas
Hallo,
Ik ben een universitaire student die in de laatste fase van zijn opleiding zit. Op het moment van afsluiten van mijn contract was ik ook al student.
Ik heb in 2000 een winstverdriedubbelaar afgesloten en zit nu met een restschuld van 12000 euro. Mogelijkheden om deze schuld af te betalen heb ik totaal niet. Op het aanbod van Dexia heb ik dus ook niet gereageerd.
Ik ben benieuwd wie er nog meer in hetzelfde schuitje zitten...
Ik ben een universitaire student die in de laatste fase van zijn opleiding zit. Op het moment van afsluiten van mijn contract was ik ook al student.
Ik heb in 2000 een winstverdriedubbelaar afgesloten en zit nu met een restschuld van 12000 euro. Mogelijkheden om deze schuld af te betalen heb ik totaal niet. Op het aanbod van Dexia heb ik dus ook niet gereageerd.
Ik ben benieuwd wie er nog meer in hetzelfde schuitje zitten...
-
Toni
Beste Bas,
Lees eens wat M.den Breejen hier in deze topic daarover heeft geschreven!!!
Ik zit zelf ook in dezelde **** met iets minder schuld van 4800 euro!
Ik hoop trouwens dat er veel studenten hier op reageren!
Lees eens wat M.den Breejen hier in deze topic daarover heeft geschreven!!!
Ik zit zelf ook in dezelde **** met iets minder schuld van 4800 euro!
Ik hoop trouwens dat er veel studenten hier op reageren!
-
M.den Breejen
De meeste van ons hebben geen geld om (ook maar een deel van) de restschuld te betalen.
In dat licht zou het wel eens een lange adem kunnen worden voor dat dexia het geld "eventueel" kan incasseren.
Dit hadden ze toch ook van tevoren wel kunnen weten?
In dat licht zou het wel eens een lange adem kunnen worden voor dat dexia het geld "eventueel" kan incasseren.
Dit hadden ze toch ook van tevoren wel kunnen weten?
-
Bas
Laat alle studenten die een contract met Legio Lease hebben eens reageren!!!