Pagina 2 van 2

Re: zeer lang traag internet (Ziggo)

Geplaatst: 19 sep 2012 11:39
door tinniejanssen
ook ik denk erover ziggo op te zeggen .
ze hebben vorige week op een melding gedaan dat er aan het internet gewerkt zou worden en we een dag zonder zouden zitten .oke daar kan je mee leven , het kan er alleen maar beter op worden denk je dan toch he?
maar sinds de dag dat ze eraan gewerkt hebben hebben we regelmatig storing op telefoon , tv en internet .het is geen pretje naar beelden van de prinsjesdag te moeten kijken als de koninklijke familie steeds bevroren in beeld staat .wil je ergens inloggen op internet dan moet je 4 keer proberen voor je er eindelijk bent .en 5 minuten later vlieg je ook weer van de site af.
de radio draait ook halve platen , de rest is stoorzender of volledige stilte
ziggo heb ik tot nu toe 4 x gemaild over dit probleem , en ik krijg doodleuk de standaard antwoorden dat ik het modem even moet resetten en nog een paar andere tips .ze hebben het modem uitgemeten en er is geen storing word me verteld .
het feit dat het probleem ontstaan is nadat ziggo aan de kabeltjes heeft gewerkt word totaal genegeerd .
natuurlijk ligt volgens ziggo het probleem bij de klant he!
hoe kan ik ziggo duidelijk maken dat het probleem bij hun ligt? reageren op de standaardmails kan je niet , je moet iedere keer op de ziggo site een klacht/vraag gaan indienen (als je het geluk hebt dat je internet zolang online blijft)

Re: zeer lang traag internet (Ziggo)

Geplaatst: 19 sep 2012 12:10
door bprosman
hoe kan ik ziggo duidelijk maken dat het probleem bij hun ligt? reageren op de standaardmails kan je niet , je moet iedere keer op de ziggo site een klacht/vraag gaan indienen (als je het geluk hebt dat je internet zolang online blijft)
Bellen ? Gratis via nummer 1200
.ze hebben het modem uitgemeten en er is geen storing word me verteld
Heb je zelf je modem waarden al ééns uitgelezen ?

Re: zeer lang traag internet (Ziggo)

Geplaatst: 07 jan 2013 10:16
door Olwin
Ziggo heeft mij al enige tijd aan het internet lijntje. Dit wil zeggen vanaf begin 2012.
Alles is binnen doorgemeten niets te vinden. Buiten tot kast zou het probleem liggen, eindelijk liggen er in december 2012 nieuwe kabels in de grond .

Het blijft hopeloos Telefoon kraakt en stopt soms, mijn TV geeft grote blokken of kan soms niet van zender wisselen (nee, dit ligt niet aan mijn, brand new TV) Internet zeer traag, ondanks of dankzij mijn plus pakket.
Mijn buren hebben hetzelfde probleem. De mensen aan de servicedesk kunnen ook niet veel uitrichten. Vorige week telefoon gehad dat het zou zijn verholpen. Nou inderdaad het werkt nu helemaal traag ik had 29 MBit/s en gisteren nog maar 7Mbit/s down. Terwijl ik minstens en makkelijk 50MBit/s zou moeten kunnen halen. Vandaag 7 januari 2013 komt er weer een monteur langs ik hoop dat hij/zij naast het meten ook de oplossing meebrengt. :roll:

Re: zeer lang traag internet (Ziggo)

Geplaatst: 07 jan 2013 10:19
door bprosman
Wat zijn de signaalwaarden in je modem ?

Re: zeer lang traag internet (Ziggo)

Geplaatst: 07 jan 2013 12:39
door bprosman
En wat is de signaalsterkte en vooral de signaalkwaliteit in je TV (kun je uitlezen in je decoder of TV menu als je een CI+ kaart gebruikt).

Re: zeer lang traag internet (Ziggo)

Geplaatst: 07 jan 2013 16:10
door Olwin
Ziggo Monteur is geweest het lijkt allemaal te werken

Re: zeer lang traag internet (Ziggo)

Geplaatst: 07 jan 2013 16:22
door bprosman
Mooi :) . En wat heeft ie gedaan ?