Re: zeer lang traag internet (Ziggo)
Geplaatst: 19 sep 2012 11:39
ook ik denk erover ziggo op te zeggen .
ze hebben vorige week op een melding gedaan dat er aan het internet gewerkt zou worden en we een dag zonder zouden zitten .oke daar kan je mee leven , het kan er alleen maar beter op worden denk je dan toch he?
maar sinds de dag dat ze eraan gewerkt hebben hebben we regelmatig storing op telefoon , tv en internet .het is geen pretje naar beelden van de prinsjesdag te moeten kijken als de koninklijke familie steeds bevroren in beeld staat .wil je ergens inloggen op internet dan moet je 4 keer proberen voor je er eindelijk bent .en 5 minuten later vlieg je ook weer van de site af.
de radio draait ook halve platen , de rest is stoorzender of volledige stilte
ziggo heb ik tot nu toe 4 x gemaild over dit probleem , en ik krijg doodleuk de standaard antwoorden dat ik het modem even moet resetten en nog een paar andere tips .ze hebben het modem uitgemeten en er is geen storing word me verteld .
het feit dat het probleem ontstaan is nadat ziggo aan de kabeltjes heeft gewerkt word totaal genegeerd .
natuurlijk ligt volgens ziggo het probleem bij de klant he!
hoe kan ik ziggo duidelijk maken dat het probleem bij hun ligt? reageren op de standaardmails kan je niet , je moet iedere keer op de ziggo site een klacht/vraag gaan indienen (als je het geluk hebt dat je internet zolang online blijft)
ze hebben vorige week op een melding gedaan dat er aan het internet gewerkt zou worden en we een dag zonder zouden zitten .oke daar kan je mee leven , het kan er alleen maar beter op worden denk je dan toch he?
maar sinds de dag dat ze eraan gewerkt hebben hebben we regelmatig storing op telefoon , tv en internet .het is geen pretje naar beelden van de prinsjesdag te moeten kijken als de koninklijke familie steeds bevroren in beeld staat .wil je ergens inloggen op internet dan moet je 4 keer proberen voor je er eindelijk bent .en 5 minuten later vlieg je ook weer van de site af.
de radio draait ook halve platen , de rest is stoorzender of volledige stilte
ziggo heb ik tot nu toe 4 x gemaild over dit probleem , en ik krijg doodleuk de standaard antwoorden dat ik het modem even moet resetten en nog een paar andere tips .ze hebben het modem uitgemeten en er is geen storing word me verteld .
het feit dat het probleem ontstaan is nadat ziggo aan de kabeltjes heeft gewerkt word totaal genegeerd .
natuurlijk ligt volgens ziggo het probleem bij de klant he!
hoe kan ik ziggo duidelijk maken dat het probleem bij hun ligt? reageren op de standaardmails kan je niet , je moet iedere keer op de ziggo site een klacht/vraag gaan indienen (als je het geluk hebt dat je internet zolang online blijft)