LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ING Bank blijft post sturen

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
jlthkoch

Re: ING Bank blijft post sturen

Ongelezen bericht door jlthkoch »

GJvdZ schreef: Nee hoor. Het betrof de collega zelf. Vorige bewoner had schulden en deurwaarder had opdracht om dat op zijn adres te komen incasseren. Het is weliswaar met een sisser afgelopen omdat hij thuis kwam toen het gebeurde, maar als je niet thuis bent begint toch de hele mallemolen. En ondanks dat je uiteindelijk nooit schuldig wordt bevonden is het toch een heel gedoe.
De hele mallemolen kan nooit beginnen, omdat er een machtiging nodig is van de rechter. Deze machtiging zal echter in dit geval nooit zijn afgegeven.

jlthkoch

Re: ING Bank blijft post sturen

Ongelezen bericht door jlthkoch »

Guardian72 schreef:
jlthkoch schreef:
GJvdZ schreef: Een collega van me heeft ook ooit zoiets meegemaakt, en op een gegeven moment stond er een deurwaarder naar binnen te turen om een inventarislijst te maken voor een openbare verkoping.... Dus ook al ben je totaal niet schuldig, je hebt er wel last van.
Dit lijkt me een erg sterk verhaal. Een rechter zal iets dergelijks nooit toestaan.
Klinkt sterk - maar ik heb ook een dergelijk iets gehad.
Een vriend van me was verhuisd - en we zaten na flink behangen, schilderen etc. even koffie te drinken toen de bel ging.
Politie - de bewoner van het huis zou uitgezet worden omdat hij/zij illegaal in Nederland zou zijn... Gelukkig waren de blonde haren/blauwe ogen - in combinatie met het paspoort van mijn vriend op dat moment voldoende overtuiging voor de agenten :)
Het is ook niet gezegd dat er nooit iemand aan de deur zou kunnen komen, er zal echter nooit veel bijzonders kunnen gebeuren, want de vorige en huidige bewoner zijn niet dezelfde persoon. Als die vriend geen blond haar en blauwe ogen had gehad dan had er ook niets aan de hand geweest er vanuit gaande dat de politie zijn werk goed had gedaan. (En dat is inderdaad wel eens de vraag)

Gesloten