Pagina 2 van 13

Re: Jammer is ook uitgenodig bij de abn-toekomst plan

Geplaatst: 28 aug 2011 21:10
door felixbeijer
Ik kan je wel vertellen hoe het werkt.

Voorberekend wordt door alle toekomstige inleg op te renten.
Op onbekende niet meer te achterhalen wijze zijn er kosten verrekend.
(die kunnen geheel niet danwel deels zijn meegenomen)
Het volgende jaar wordt de actuele waarde genomen en deze en de toekomstige inleg weer opgerent.
Zo valt in het begin niet zo op dat er zoveel verdwijnt.

Met participaties is het idem dito.
Men begint, het aantal neemt toe en kosten worden verrekend.
Telkenmale wordt de oude waarde overschreven.
Er valt hier mijns inziens gewoon niets meer te achterhalen van de zijde van de bank.

Als jij nog gegevens hebt en zelf weet wat altijd is betaald, valt mogelijk nog iets te achterhalen mbt het berekenen van de prognose/garantie.
het is gewoon puzzelen.

Maar grote kans dat het nooit meer lukt te ontcijferen.

Erg he?

Re: Jammer is ook uitgenodig bij de abn-toekomst plan

Geplaatst: 28 aug 2011 21:13
door felixbeijer
Bij mijn Koersplan van Aegon hebben ze overigens wel nog een uitdraai van het participatieverloop kunnen traceren. :D

Re: Jammer is ook uitgenodig bij de abn-toekomst plan

Geplaatst: 28 aug 2011 21:15
door felixbeijer
Overigens lijkt het me niet meer relevant.
Met dank aan (de secretaris van) Monster. :D
Uitleg volgt.

Re: Jammer is ook uitgenodig bij de abn-toekomst plan

Geplaatst: 28 aug 2011 22:21
door jammer
Ik heb alle afschriften nog....24 in èèn jaar. x 12 jaar. Ik kan wel nagaan wat ik ingelegd heb......En de jaaropgave van de abn ook. Vanaf het begin.
Mààr ik wil het van de ABN hebben + alle kosten en de (aankoop)koers + verkoopkoers + de ORV + de jaar rendementen. Ik WIL GEWOON ALLES HEBBEN. Ik betaal er toch ook maandelijks voor. NOU dan kom op met die informatie. Dan kunnen we het analyseren......

Re: Jammer is ook uitgenodig bij de abn-toekomst plan

Geplaatst: 01 sep 2011 20:51
door jammer
Vandaag maar even gebeld, of mijn brief van 26-01-2011 was aangekomen.
Dat was inderdaad zo. De klachten service ook maar even gebeld, dat ik niet naar de kifid wil, maar dat ik gewoon de antwoorden wil op mijn vragen.
De Kifid komt later wel, ik ga voor de 100% schadecompensatie. Ik moet eerst de antwoorden hebben. Dan weet ik ook waardoor en waarom mijn polis zo achter loopt (inderdaad onder de inleg en ben al 12 jaar bezig).
Wordt vervolgd bij meer nieuws.

Re: Jammer is ook uitgenodig bij de abn-toekomst plan

Geplaatst: 08 sep 2011 07:46
door jammer
Ik heb de antwoord brief binnen van de abn-amro, en wat luidt het antwoord:
Ga maar naar de KIFID!!!!!!

Dààr gaat jammer nou niet mee accoord, wat jammer nou abn-amro hè!!!

Dus jammer heeft nu een brief gebracht naar zijn tussenpersoon (dus de abn-amro in mijn woonplaats, waar dit product vandaan komt).

Nog niks gehoord.......(Had er zelfs SPOED opgeschreven.........)

Ik denk dat ik binnenkort maar even langs ga.......

Misschien liggen de antwoorden er al...... :D :D :D :D :D :D

Re: Jammer is ook uitgenodig bij de abn-toekomst plan

Geplaatst: 08 sep 2011 21:20
door felixbeijer
jammer waar wil je dan heen als je niet naar het KiFiD wilt??

Re: Jammer is ook uitgenodig bij de abn-toekomst plan

Geplaatst: 08 sep 2011 21:27
door jammer
1.Dat mijn tussenpersoon deze gegevens even boven water haalt!!!
2. Dat ze zelf inziet wat een polis!!!!!
3. Dat ze me begrijpt waarom ik teleurgesteld ben.
4. Dat ze de abn-amro zelf vraagt om compensatie.
5.Als dat onvoldoende is dat ze zelf een brief schrijft aan de KIFID.

Re: Jammer is ook uitgenodig bij de abn-toekomst plan

Geplaatst: 08 sep 2011 21:51
door felixbeijer
Vind ik in het kader van de zorgplicht wel een goede, dat de adviseur zelf de klachtprocedure voert in jouw belang.

helaas zijn ze doorgaans wat onwelwillig.

Re: Jammer is ook uitgenodig bij de abn-toekomst plan

Geplaatst: 09 sep 2011 23:24
door jammer
Ik heb tot nu toe nog niks gehoord van mijn abn-amro tp. De brief ligt er sinds dinsdag... Ik dacht dat abn stond voor:
algemeen
beschaafd
nederlands

Daar hoort toch een brief bij of een telefoontje, meneer we zijn er mee bezig, of u tp er is ziek of vrij of iets dergelijks.

Maar tot nu toe 0,00% reactie van hun kant.........

Re: Jammer is ook uitgenodig bij de abn-toekomst plan

Geplaatst: 12 sep 2011 21:39
door jammer
Ik kon het niet laten, dus heb ik de abn-amro in mijn woonplaats maar even gebeld. Om te vragen wààr de antwoorden op mijn vragen bleven.....Als het goed is word ik morgen terug gebeld!!!!!Door de abn-amro TP hier uit het dorp.
Ben beneiuwd.
Als er meer nieuws is wordt vervolgd........

Re: Jammer is ook uitgenodig bij de abn-toekomst plan

Geplaatst: 13 sep 2011 20:58
door jammer
Ik ben van daag terug gebeld door mijn TP van de abn-amro in mijn woonplaats.
Ze kan en wil niks voor mij doen. Zelfs niet informatie opvragen.....Ik krijg de gegevens ook niet is haar verweer. Nou dan eis: ik ten eerste mijn geld terug die ik aan die TP heb betaald.
Tevens vraag ik me af ze mochten WEl het product verkopen (GRAAG ZELFS) maar nu ik vragen stel geven ze niet thuis.......
Dan hadden ze die polis nooit aan mij moeten verkopen.
Ik ga maar eens een klacht versturen:
Naar de abn-amro
Naar de KIFID
Naar de AFM de Tp heeft toch een zorgplicht???? Waar is die dan????

Wordt zeker vervolgd!!!!!

Re: Jammer is ook uitgenodig bij de abn-toekomst plan

Geplaatst: 13 sep 2011 21:18
door felixbeijer
jammer,

Heb je dit al gezien?
Wordt zeker vervolgd!
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 6#p1315316

zet de muziek maar aan. http://www.youtube.com/watch?v=TlBIa8z_Mts

Re: Jammer is ook uitgenodig bij de abn-toekomst plan

Geplaatst: 13 sep 2011 21:42
door jammer
Maar Felix, ik wil òòk graag zelf weten, waar het mis gaat met dit product.
Ik heb nog geen idee. Wat ik wel weet is dat ik onder de inleg sta.
Ik heb net een klacht ingediend bij de abn-amro over mijn TP uit mijn woonplaats, waar dit product vandaan komt.
Heb ook geeist als ze toch niks voor mij doet, wil ik mijn geld terug wat ik al die jaren heb betaal en nog moet betalen voor dit wereld advies.......
De kosten dus van de bemiddelaar of verzekeringsadviseur. Ik eis als eerste dit geld maar terug. Om te beginnen uiteraard........Waarom betalen als ik toch geen advies, hulp of wat dan ook krijg.
Heb direct de zorgplicht van haar ook maar even aangehaald.
Ja Zalmpje jammer is er niet mee eens.......

Re: Jammer is ook uitgenodig bij de abn-toekomst plan

Geplaatst: 21 sep 2011 22:18
door jammer
Ik heb vandaag een mailtje gekregen van de abn-amro dat mijn klacht doorgezonden is naar de afdeling clientenservice. Deze zal spoedig contact met mij opnemen.
(dat staat er te lezen, ik wacht af.......)
Wordt vervolgd bij meer nieuws......

Dus ik heb de klacht verzonden op de 13e september en op 21 september krijg ik bericht, dat het doorgezonden is. Niet verkeerd zou ik zeggen.

Maar wat mij opvalt is dat er nu gesproken wordt over de CLIENTENSERVICE....
i.p.v. de klachtenservice. Zou Jammer dan toch nog de antwoorden krijgen, over mijn Spaarkoers/ toekomstplan??????

Nogmaals wordt vervolgd.....

Het wordt spannend........

Re: Jammer is ook uitgenodig bij de abn-toekomst plan

Geplaatst: 23 sep 2011 21:31
door felixbeijer
Jammer,

Het lijkt er op dat verzekeraars en banken zeer langzaam maar zeker het belang gaan inzien van een behoorlijke afhandeling van klachten en een behoorlijke (lees: fatsoenlijke) oplossing.

De Minister gaat er ook/nog steeds van uit dat er vanzelf een oplossing komt. Er zal uiteindelijk ook wel een oplossing komen, alleen is mij nog onduidelijk welke overeenkomst de heer de Jager in zijn bericht bedoelt.

Geduld is een schone zaak. Redelijkheid en billijkheid, en behoorlijk handelen zijn de hoeksteen van het Nederlands Recht. Zodoende kan het nog wel even duren (hoewel mijn onduidelijk is waarom maar kennelijk zijn er enige onduidelijkheden / interpretatieproblemen).

Wordt zeker vervolgd.

Al gezien dat de AFM een nieuwe directeur heeft? :|
http://www.afm.nl/nl/professionals/afm- ... start.aspx
De AFM ontvangt graag afschriften van klachten. :D
http://www.afm.nl/nl/consumenten/afm/meldpunt.aspx

Re: Jammer is ook uitgenodig bij de abn-toekomst plan

Geplaatst: 23 sep 2011 21:54
door jammer
Ik kan het wel verklappen, als er niks zinnings uitkomt bij de clieentenservice van de abn-amro, gaat er een brief naar de AFM. Voor mijn parts sluiten ze dat kantoor in mijn woonplaats maar.
Ik las net in de dorpskrant dat de abn-amro in mijn woonplaats een groot dorps kantoor is....Ze kunnen en mogen dan wat meer........
Waarom kunnen en willen, ze mij dan niet helpen???????
Wordt vervolgd.....bij meer nieuws...

Re: Jammer is ook uitgenodig bij de abn-toekomst plan

Geplaatst: 23 sep 2011 22:07
door felixbeijer
Wat ze dan meer kunnen en mogen, daarover zal dan wel een verschil van inzicht ontstaan. :mrgreen:

Re: Jammer is ook uitgenodig bij de abn-toekomst plan

Geplaatst: 23 sep 2011 22:10
door jammer
Ik zie wel wat er uit komt. Ik wacht maar af......

Re: Jammer is ook uitgenodig bij de abn-toekomst plan

Geplaatst: 28 sep 2011 21:31
door jammer
Een brief gekregen van de ABN-amro van de klacht van mij over mijn TP. En wat denkt u die TP heeft gewoon gezegd dat ik een brief ontvangen heb van haar en is gedateerd op 20 september. Maar ik heb die brief NOOIT ontvangen.........
Waar is de nooduitgang????
Heb uiteraard weer een klacht ingediend dus een klacht over de klacht......
Ga morgen òòk weer bellen. Met de abn-amro in mijn woonplaats + de abn-amro van de brief.
Waar blijven de antwoorden?????
Jammer wacht nog steeds.
Ze hebben zelfs een nieuwe:
www.abn-amro.nl/allesnaarwens
Ik heb nog wel een paar wensen!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Het wordt steeds gekker!!!!!!!!!!!!!!!!
Wordt uiteraard vervolgd.......bij meer en beter nieuws!!!!!!