als je oude hond.
8 jaar is nog geen leeftijd voor een hond om hem/haar te
moeten laten inslapen maar helaas soms moet het.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Wie heeft er nu gelijk ?Bob Schurkjens schreef:Na 8 jaar gooien ze die premie toch écht omhoog bij Proteq.
Tja, ik ben geneigd te zeggen verschillende mensen, verschillende ervaringen.Chocomelk schreef:Wie heeft er nu gelijk ?Bob Schurkjens schreef:Na 8 jaar gooien ze die premie toch écht omhoog bij Proteq.
Jij of Daan ?
Ze hebben het beide over dezelfde verzekering Emmy.Emmy75 schreef:
Tja, ik ben geneigd te zeggen verschillende mensen, verschillende ervaringen.
Net zoals de een wel voor zo'n verzekering kiest en de ander niet.
Jahoor, was ik mij terdege van bewustChocomelk schreef: Ze hebben het beide over dezelfde verzekering Emmy.
Vanaf dat hij 6,5 was, wisten we dat hij een tumor had. Hij is in werkelijkheid 8,5 jaar geworden en dat is voor een Franse bulldog een zeer nette leeftijd.Chocomelk schreef:Hoop dat je nieuwe hond wat jaartjes ouder mag worden
als je oude hond.
8 jaar is nog geen leeftijd voor een hond om hem/haar te
moeten laten inslapen maar helaas soms moet het.
Een beetje toevallig hè? Dat het nu ineens na 8 jaar zou zijn.Bob Schurkjens schreef:Na 8 jaar gooien ze die premie toch écht omhoog bij Proteq.
Bob Schurkjens schreef:Tros Radar heeft een oproep geplaatst om ervaringen met huisdierverzekeringen:
http://www.trosradar.nl/index.php?id=746
Daar kun je dus je verhaal kwijt over de oplichterspraktijken in deze branche.
Tja resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.lostlovey schreef:Misschien is het bij de honden zo, maar bij mijn katten is er geen prijsstijging voorgekomen. Een van mijn katten is toch al ongeveer 2 jaar, 8
.
waarom? daar is dit forum voor.Weer allerlei reclame, waarom een naam noemen, doe dat in een persoonlijk bericht als iemand daarin is geinteresseerd.
topic begint al met reclame, en als iemand tevreden is sho what?Nee dit forum is niet om reclame te maken maar om elkaar objectief te informeren. Je kunt ook melden dat je happy bent met je verzekeraar zonder tig keer de naam te noemen.
Indien het u stoort, kunt u er ook voor kiezen het topic te negeren.boertje van buuten schreef: Nee dit forum is niet om reclame te maken maar om elkaar objectief te informeren. Je kunt ook melden dat je happy bent met je verzekeraar zonder tig keer de naam te noemen.
Klopt ten dele, dus staat het mij vrij om de opmerking te plaatsen sla het topic over als het irritant bevonden wordtboertje van buuten schreef:Emmy,
Het staat iedereen vrij om te reageren. Dus ook als je je aan iets stoort.