LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Klachten bij A.H.
Re: Klachten bij A.H.
Hey mensen TS stelt een vraag over AH, hij vraagt niks over taalles of computer gebruik.
@plumber,
Als het gewoon in de folder staat,hoort het gewoon in elke winkel te zijn.
Ik denk dat (klachten)mailtjes automatisch beantwoord worden.
Misschien een optie om de folder mee te nemen en laten zien.
@plumber,
Als het gewoon in de folder staat,hoort het gewoon in elke winkel te zijn.
Ik denk dat (klachten)mailtjes automatisch beantwoord worden.
Misschien een optie om de folder mee te nemen en laten zien.
In elke winkel ? want ?snepke schreef:Als het gewoon in de folder staat,hoort het gewoon in elke winkel te zijn.
AH schrijft zelf over de bonusvoorwaarden het volgende:
Wat al ergens in dit topic stond overigens.Het grootste deel van de AH Bonusaanbiedingen is verkrijgbaar bij alle AH-winkels.
Kan alleen maar voor mezelf spreken; ik bedoel het echt niet vervelend. Ik ben ook van mening dat o.a. de openingspost slecht leesbaar is.snepke schreef:Hey mensen TS stelt een vraag over AH, hij vraagt niks over taalles of computer gebruik.
Indien TS dit altijd zo doet (ook bijvoorbeeld met e-mail of wat te denken van die kleine invulveldjes op een webformulier voor klachten of informatie aan te vragen) dan kan ik me voorstellen dat TS niet altijd even serieus genomen wordt. Heel misschien is dat met deze simpele tips te verhelpen. Ik bedoelde het goed.
Dat snap ik wel,en ik denk dat ts dat ook wel snapt.Emmy75 schreef:Heel misschien is dat met deze simpele tips te verhelpen. Ik bedoelde het goed.snepke schreef:Hey mensen TS stelt een vraag over AH, hij vraagt niks over taalles of computer gebruik.
Maar het ging eigenlijk over de klachtenafhandeling van AH.
Daar heeft ts nog geen antwoord oid op gehad.
Ik spreek ook voor mijzelf , maar alsnog wat doet leeftijd er toe? er zullen er zijn die ouder dan plumber zijn so what?Emmy75 schreef:Kan alleen maar voor mezelf spreken; ik bedoel het echt niet vervelend. Ik ben ook van mening dat o.a. de openingspost slecht leesbaar is.snepke schreef:Hey mensen TS stelt een vraag over AH, hij vraagt niks over taalles of computer gebruik.
Indien TS dit altijd zo doet (ook bijvoorbeeld met e-mail of wat te denken van die kleine invulveldjes op een webformulier voor klachten of informatie aan te vragen) dan kan ik me voorstellen dat TS niet altijd even serieus genomen wordt. Heel misschien is dat met deze simpele tips te verhelpen. Ik bedoelde het goed.
plumber doe je best
We hebben met een aantal verschillende forumbewoners al gevraagd of TS in een AH XL is geweest. Maar hier wordt geen antwoord op gegeven.snepke schreef: Daar heeft ts nog geen antwoord oid op gehad.
Bovendien kan ik niet bedenken wat ik verder nog zou kunnen antwoorden.. Heb ook al het citaat uit de bonusvoorwaarden neergezet en TS heeft al een andere elders gekocht. Ik kan alleen nog neerzetten dat ik het niet netjes vind van AH dat ze eerst niet goed antwoord geven op de vraag en vervolgens helemaal geen antwoord meer geven op het ingevulde klachtenformulier. Bij deze wel neergezet Alhoewel ik niet zou weten wat TS daar nu aan heeft.
TS kan beter in het vervolg gewoon bij blokker of kijkshop kopen , dan weet je dat je goedkope kan kopen scheelt ook ergenis
Bij blokker zeker,maar kijkshop is ook niet zo geweldig ,als ze klachten krijgen.ciske schreef:TS kan beter in het vervolg gewoon bij blokker of kijkshop kopen , dan weet je dat je goedkope kan kopen scheelt ook ergenis
Geen ergenis of wat dan ook. Geen bonusaanbieding of wat dan ook.
Kreeg gewoon de folder in de bus met die tel. erin en dat leek mij wel
wat voor mijn vrouw. Stond ook niet in dat ik op een site moest kijken
gewoon de folder die ik elke week krijg. Bij op is op heb ik er vrede mee
maar de winkels hier hebben ze nooit gehad en daar heb ik een klacht
over ingediend.Overigens zijn het hier in Amstelveen allemaal behoorlijk grote winkels hoor. Dus ik begrijp jullie opmerkingen niet.
Hoop dat dit er duidelijk staat,ben tenminste niet te oud om nog wat te leren.
En wat pc gebruik aangaat. Er zitten niet zoveel ouderen achter de pc hoor.
Als je op les wilt gaan krijg je vaak te horen dat je te oud bent en dat het
voor die jonkies dan te langzaam gaat. Dus wat ik doe op de pc tot en met
betalen aan toe heb ik zelf moeten leren.
Wat die tel. aangaat is allang via Blokker opgelost vind het alleen geen reclame
voor AH.
Kreeg gewoon de folder in de bus met die tel. erin en dat leek mij wel
wat voor mijn vrouw. Stond ook niet in dat ik op een site moest kijken
gewoon de folder die ik elke week krijg. Bij op is op heb ik er vrede mee
maar de winkels hier hebben ze nooit gehad en daar heb ik een klacht
over ingediend.Overigens zijn het hier in Amstelveen allemaal behoorlijk grote winkels hoor. Dus ik begrijp jullie opmerkingen niet.
Hoop dat dit er duidelijk staat,ben tenminste niet te oud om nog wat te leren.
En wat pc gebruik aangaat. Er zitten niet zoveel ouderen achter de pc hoor.
Wat die tel. aangaat is allang via Blokker opgelost vind het alleen geen reclame
voor AH.
Weet niet wie jou dat wijs heeft gemaakt, er zijn tig oudere mensen ook ouder dan jou die nog heel veel op de pc doen.plumber schreef: En wat pc gebruik aangaat. Er zitten niet zoveel ouderen achter de pc hoor.
.
Ik wil ze niet te eten geven , want dan zou ik failliet gaan
Wat pc les betreft , je bent nooit te oud om dat te leren.
(jlthkoch is 83)
Je zit er wel een "paar" jaartjes na, maar dat had je zelf ook wel door hoop ik!ciske schreef: (jlthkoch is 83)
Er zitten maar 2 of 3 A.H. XL winkels in Amstelveen. Daar hadden ze hem sowieso gehad en dit antwoord is al eerder in het topic voorbij gekomen.plumber schreef:Overigens zijn het hier in Amstelveen allemaal behoorlijk grote winkels hoor. Dus ik begrijp jullie opmerkingen niet.
Als je naar http://www.ah.nl/albertheijn/winkelinformatie/ gaat en daar Amstelveen als woonplaats invult, worden de AH's daar met een XL logo op de kaart getoond.
Ik durf aardig vast te stellen dat je daar NIET bent geweest, wat je dus in feite wel had moeten doen voor die telefoon.
jawel hoor:-)jlthkoch schreef:Je zit er wel een "paar" jaartjes na, maar dat had je zelf ook wel door hoop ik!ciske schreef: (jlthkoch is 83)
@plumber er worden als je het wilt via ouderen organisaties nog zat pc lessen gegeven.
Laatst gewijzigd door ciske op 23 aug 2011 16:20, 1 keer totaal gewijzigd.
In Amstelveen zit géén AH XL-winkel!Daan_1978 schreef:Er zitten maar 2 of 3 A.H. XL winkels in Amstelveen. Daar hadden ze hem sowieso gehad en dit antwoord is al eerder in het topic voorbij gekomen.plumber schreef:Overigens zijn het hier in Amstelveen allemaal behoorlijk grote winkels hoor. Dus ik begrijp jullie opmerkingen niet.
Als je naar http://www.ah.nl/albertheijn/winkelinformatie/ gaat en daar Amstelveen als woonplaats invult, worden de AH's daar met een XL logo op de kaart getoond.
Ik durf aardig vast te stellen dat je daar NIET bent geweest, wat je dus in feite wel had moeten doen voor die telefoon.
Wat weet ik ervan, keek alleen op de kaart en wat daar rond het woordje "Amstelveen" beschikbaar was. Had geen zin om er veel tijd aan te bestedenjlthkoch schreef:In Amstelveen zit géén AH XL-winkel!
Maar, in dat geval, kunnen we nog harder vaststellen dat meneer NIET in een AH XL is geweest!
-
als we nou even op de folder kijk van de ah...die we waarschijnlijk allemaal vandaag in de bus gekregen hebben,
dan kan je zien,dat op de laatste paginga heel vaak een aanbieding(en)staat die voor een xl bestemd zijn en dat staat er ook bij.
ook zie je vaak een plaatje waar er xl winkels zitten...je zou misschien ook even naar de site van ah kunne gaan en kijken waar xl's zitten...
ja sorry,ik zal menig ook irriteren met mijn foute...maar dat is geen onwil maar niet knnen.
als ik een brief moet schrijven,neem ik daar de tijd voor en dan is het allemaal wel netjes met hoofdletters enz..maar het kost me heel veel moeite en pijn....
ik ze het nog even voor ik straks nog een scheer krijg van iemand bekijk mijn profiel
dan kan je zien,dat op de laatste paginga heel vaak een aanbieding(en)staat die voor een xl bestemd zijn en dat staat er ook bij.
ook zie je vaak een plaatje waar er xl winkels zitten...je zou misschien ook even naar de site van ah kunne gaan en kijken waar xl's zitten...
ja sorry,ik zal menig ook irriteren met mijn foute...maar dat is geen onwil maar niet knnen.
als ik een brief moet schrijven,neem ik daar de tijd voor en dan is het allemaal wel netjes met hoofdletters enz..maar het kost me heel veel moeite en pijn....
ik ze het nog even voor ik straks nog een scheer krijg van iemand bekijk mijn profiel
Waarom ga je in hemelsnaam een topic openen over het feit dat de Appie een product niet heeft
Dat gebeurd zo vaak in zo veel winkels, so what, gewoon pech dan.
Dat interesseert toch niemand een bal
Dat gebeurd zo vaak in zo veel winkels, so what, gewoon pech dan.
Dat interesseert toch niemand een bal
sephora 30 Lees eens waarvoor ik hem open.
Niet omdat ze hem niet hebben maar omdat ze hem nooit gehad hebben.
Ik denk dat jij pas aan de bel trekt als het jouw overkomt.
Overkomt?!
Je doet net of je iets vreselijks is gebeurd.
Ik ga zo vaak naar een winkel omdat ik graag iets wil hebben want in een folder staat en dan hebben ze het niet (nooit gehad). Pfff nou, graag of niet, dan verkopen ze toch lekker niks. Mij een biet.
Ik haal mn schouders op en ga verder met mn leven
Niet omdat ze hem niet hebben maar omdat ze hem nooit gehad hebben.
Ik denk dat jij pas aan de bel trekt als het jouw overkomt.
Overkomt?!
Je doet net of je iets vreselijks is gebeurd.
Ik ga zo vaak naar een winkel omdat ik graag iets wil hebben want in een folder staat en dan hebben ze het niet (nooit gehad). Pfff nou, graag of niet, dan verkopen ze toch lekker niks. Mij een biet.
Ik haal mn schouders op en ga verder met mn leven
@plumber
Ik vind het heel knap van dat u uw zelf aangeleerd heeft om met een
PC te leren omgaan. Mocht u meer uitleg of wat dan ook willen hebben, dan kunt u mij
altijd een PB sturen. Daar zijn vrienden voor
Kijk hier eens op:
http://www.seniorweb.nl/nieuws/40254/be ... troduceerd
Groeten,
Ik vind het heel knap van dat u uw zelf aangeleerd heeft om met een
PC te leren omgaan. Mocht u meer uitleg of wat dan ook willen hebben, dan kunt u mij
altijd een PB sturen. Daar zijn vrienden voor
Kijk hier eens op:
http://www.seniorweb.nl/nieuws/40254/be ... troduceerd
Groeten,
Dan nog blijft het feit dat jouw klacht nog altijd nergens op gebaseerd is.
Voor dergelijke aanbiedingen had je naar een A.H. XL winkel moeten gaan en dat ze het in de "normale" winkels nooit gehad hebben kan dus ERG goed kloppen.
Even verder kijken en je had de zogenaamde "klacht" en "frustratie" hier niet hoeven uiten.
En nee, mijn mams kan net zo goed typen als dat ik het kan, dus maak je niet druk, meneer Plumber!
We doen het nog altijd beter dan jij!
Voor dergelijke aanbiedingen had je naar een A.H. XL winkel moeten gaan en dat ze het in de "normale" winkels nooit gehad hebben kan dus ERG goed kloppen.
Even verder kijken en je had de zogenaamde "klacht" en "frustratie" hier niet hoeven uiten.
En nee, mijn mams kan net zo goed typen als dat ik het kan, dus maak je niet druk, meneer Plumber!
We doen het nog altijd beter dan jij!