LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Eyes and More

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
felix_16
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 feb 2014 01:06

Re: Eyes and More

Ongelezen bericht door felix_16 »

Slechte service en geen oogdrukmeting wat je wel verwacht bij een opticien, want een oog is je kijk op je leven.Extra dun is geen extra dun bij hun. Ogen zijn belangrijker dan schoenen!

felix_16
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 feb 2014 01:06

Re: Eyes and More

Ongelezen bericht door felix_16 »

Geen coulance of andere gerechtigheid met slechte meting. Extra dun is geen extra dun bij hun. Laat deze keten eens goed gecheckt worden in de optiek branche want ze komen grote stappen te kort ten opzichte van hun concurrent!

lottecoenen
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 feb 2014 09:57

Re: Eyes and More

Ongelezen bericht door lottecoenen »

Ik heb juist een hele goede ervaring met Eyes and More! Helemaal gelukkig! Mijn zoontje van 2 was inmiddels al toe aan zijn 2e bril en we hebben de gok gewaagd om Eyes and More te proberen. Hij heeft +5 en +6 en cilinder dus normaal gesproken dure en 'moeilijke' glazen en zeker omdat ze echt verdund moeten worden. Bij andere opticiens zouden we al snel meer dan 350 euro kwijt zijn. Maar voor een kind van 2 die elke 6-12 maanden een nieuwe bril moet vond ik honderden euro's voor een bril wel heel snel in de papieren lopen. En daarbij met zo'n dure bril op zijn neus sta je met samen geknepen billen in de speeltuin in de hoop dat de bril niet veel eerder aan vervanging toe is. Bij Eyes and More is er een vast tarief voor enkelvoudige brillen; 100 euro all in ! Verdund, ontspiegelend en kraswerende glazen en ongeacht het montuur. Ze hebben ook nog eens een ruime keuze in monturen ook voor kinderen hele leuke brillen, zo'n fijne collectie voor kinderen ben ik nog nergens tegen gekomen. We besloten de gok te wagen! Bij het ophalen viel me al op dat de bril keurig gemaakt, de glazen echt mooi dun kortom niets op aan te merken. We zijn vandaag bij de orthoptist geweest en die complimenteerde mijn zoontje met zijn mooie bril, ze vond hem zo onwijs mooi en goed gemaakt ondanks de sterke plus glazen en ze heeft de bril opgemeten en glazen klopten allebei perfect. Met een cilinder is een fout schijnbaar snel gemaakt. Ze gaf aan dat het bij alle opticiens dus ook de dure voorkomt dat er fouten gemaakt worden bij het slijpen of inzetten van de glazen. Deze bril van Eyes en More is dus perfect gemaakt, toen ik haar vertelde dat die bril maar 100 euro gekost heeft viel ze echt van haar stoel ! De service is ook perfect, vriendelijke mensen, kindvriendelijk ! Wij zijn geweest bij Eyes and More Eindhoven. Met het opmeten heb ik geen ervaring, omdat de ogen van mijn zoontje worden opgemeten door de Orthoptist in het ziekenhuis. Kortom ik ben zielsgelukkig met de ontdekking van Eyes & More, betaalbare goede en leuke brillen, goede service kortom dat is een hele opluchten als moeder van een zoontje die nog jaren vele brillen zal verslijten ! Eyes & More bedankt dat jullie een nieuwe toonzetten in opticien land !!! Weg met de torenhoge marges!

jolinos
Berichten: 7
Lid geworden op: 24 apr 2005 12:14

Re: Eyes and More

Ongelezen bericht door jolinos »

Ik heb nu mijn 4de bril en ben zeer tevreden leuke betaalbare brillen. Heb 3 jaar geleden bij opticien bril voor 650,- gekocht . Jaar later naar eyes en more gegaan voor aanbieding 3 brillen voor rond de 300,- zo kon ik wat afwisselen. Nu een leuk montuur voor 165,- incl alles erbij. Ik zeg maar zo je loopt ook niet een heel jaar met het zelfde shirt aan dus op mijn gezicht wil ik ook afwisselen en dat kan met deze prijzen.

Gesloten