LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] McDonald's

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: McDonald's

Ongelezen bericht door snepke »

De laatste keer dat wij bij McDonald's waren(was jaren geleden)net voor de vakantie .
Bestelling gedaan, komen daar bij het afhaalraampje, was de bestelling niet klaar.
We konden een 5 meter verderop even wachten,kregen er een krant bij,omdat we moesten wachten.
En 5 min later wordt eer op het raampje geklopt,de bestelling kwamen ze netjes brengen.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: McDonald's

Ongelezen bericht door ciske »

En 5 min later wordt eer op het raampje geklopt,de bestelling kwamen ze netjes brengen.
jij blij :lol: ben al in jaren niet in die tent geweest :lol:

Daan_1978
Berichten: 894
Lid geworden op: 22 jun 2011 10:33

Re: McDonald's

Ongelezen bericht door Daan_1978 »

Ik wel, afgelopen zaterdagavond nog om een uurtje of 23:00u.
Had zin in een hamburger en Franse frietjes! :mrgreen:

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: McDonald's

Ongelezen bericht door ciske »

Daan_1978 schreef:Ik wel, afgelopen zaterdagavond nog om een uurtje of 23:00u.
Had zin in een hamburger en Franse frietjes! :mrgreen:
:lol: wel uitgestapt? :lol:

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: McDonald's

Ongelezen bericht door snepke »

Was ook jaren geleden,ik vind het eten klef en onsmakelijk.
Maar we hadden een nichtje (10 jaar) en haar vriendinnetje bij ons.En die wilden graag naar de Mac.
Dan doe ik dat toch eet ik wel een keer ruimte voeder.

stronkstronk
Berichten: 288
Lid geworden op: 16 aug 2011 13:29

Re: McDonald's

Ongelezen bericht door stronkstronk »

Meestal als we terug komen van vakantie. Ik vind de nederlandse Bic Mac's toch wel het lekkerst :!: :lol:

Daan_1978
Berichten: 894
Lid geworden op: 22 jun 2011 10:33

Re: McDonald's

Ongelezen bericht door Daan_1978 »

ciske schreef: :lol: wel uitgestapt? :lol:
Zeker niet! Rij niet voor niks door de drive-in. Heb bij het aanpakken van de welbekende mac-zak even deze opengetrokken voor een inspectie en alles zat er netjes in.
Toen het gaspedaal weer ingestapt en naar huis gereden.

Nee joh, uitstappen.... moet er niet aan denken. Daar ben ik toch veel te lui voor??? :lol:

En inderdaad, die bigmacs mogen er wel wezen, evenals de quarter pounder!
De kids vinden uiteraard een happy meal ook altijd top om te krijgen!

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: McDonald's

Ongelezen bericht door ciske »

Nee joh, uitstappen.... moet er niet aan denken. Daar ben ik toch veel te lui voor???

En inderdaad, die bigmacs mogen er wel wezen, evenals de quarter pounder!
De kids vinden uiteraard een happy meal ook altijd top om te krijgen!
luiwammes :lol:

kids vinden het lekker en ik zelf vind de mayo van hun lekker , bigmac is ook prima althans de laatste keer dat ik er geweest ben :lol:

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: McDonald's

Ongelezen bericht door sephora30 »

Was er zaterdag nog met de uk, lekker hoor die Big Tasty :D
En ben heel blij met mijn mooi paarse Coca Cola glas :lol:

witte angora
Berichten: 31938
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: McDonald's

Ongelezen bericht door witte angora »

stronkstronk schreef: Oh en @witte angora: Over welke vestiging hebben wij het eigenlijk?
Weet ik het. Begreep je de ironie niet in mijn post? Ik bedoelde ermee te zeggen dat hier klagen geen enkele zin heeft. Al helemaal niet omdat hij niet vertelt over welke vestiging hij het heeft. TS moet bij de Mac zelf zijn.

Overigens krijg ik, na het lezen van alle reacties, best wel zin in een keertje Mac, het is al lang geleden, maar ja, heb net al de boodschappen voor de hele week binnen.

bianca82
Berichten: 771
Lid geworden op: 24 nov 2010 15:36
Locatie: nederland

Re: McDonald's

Ongelezen bericht door bianca82 »

klopt klagen moet je bij de mac zijn..

heb ik tijdje terug ook moeten doen eerst bleven ze bij hun punt tot ik kon bewijzen dat dat filiaal wel degelijk iets anders dan beleid deed

heb daarna ipv mail een brief met excusses gekregen en nog wat bonnen..
die waren iets meer dan wat er vervangen moest worden qua eten..

maar t ging mij dan ook niet om het gratis eten maar om mijn gelijk en hoe ik behandeld was.

wij zijn van de week ook geweest... weer een mooi paars glas.
gelukkig krijgen wij vaak die glazen van anderen :lol:

Daan_1978
Berichten: 894
Lid geworden op: 22 jun 2011 10:33

Re: McDonald's

Ongelezen bericht door Daan_1978 »

Ik heb wel een keer meegemaakt dat er een drankje ontbrak in mijn menu en toen was ik wel terug naar huis gereden om er vervolgens daar pas achter te komen.
Daarna terug gegaan naar de mac, manager erop aangesproken om vervolgens gratis weer een medium menu te kunnen krijgen.
Dat is dan wel weer service! :mrgreen:

stronkstronk
Berichten: 288
Lid geworden op: 16 aug 2011 13:29

Re: McDonald's

Ongelezen bericht door stronkstronk »

witte angora schreef:
stronkstronk schreef: Oh en @witte angora: Over welke vestiging hebben wij het eigenlijk?
Weet ik het. Begreep je de ironie niet in mijn post? Ik bedoelde ermee te zeggen dat hier klagen geen enkele zin heeft. Al helemaal niet omdat hij niet vertelt over welke vestiging hij het heeft. TS moet bij de Mac zelf zijn.
Excuus, de vraag was eigenlijk voor @yaden3107. Die zal alleen niet reageren want die komt echt die auto niet uit!

Mechwarrior94
Berichten: 53
Lid geworden op: 27 nov 2008 01:54

Re: McDonald's

Ongelezen bericht door Mechwarrior94 »

yaden3107 schreef:Hier even een algemene opmerking over macdonald.
Ik ben het zat om iedere keer na het kopen van eten bij macdonald,
uit mijn auto te stappen en het ontbrekende item van mijn bestelling binnen op te halen.
is het nu echt zo moeilijk om een bestelling compleet af te leveren?????
Ze huren voornamelijk studenten (16-17 jaar) in die een klein beetje bij willen verdienen, maar ja... studenten die niet willen, nieuw zijn etc. hebben last van verstopte oren blijkbaar want ze geven inderdaad een slechte service. Dingen die missen, verkeerde dingen leveren en vaak staan een aantal ook niets te doen. En juist de studenten die wel werken en het het graag willen zijn vaak snel weer weg. Dus er kan wel degelijk veel verbeterd worden.

Ik heb het een aantal keer in Amsterdam mee gemaakt dat voornamelijk de vrouwlijke studenten die daar werken, erg onbeschoft zijn. En vaak bij klachten dat de klant kwaad word aangekeken en krijgt te horen of waar ze zich mee bemoeien of zelfs publiekelijk voor joker gezet worden. De manlijke medewerkers kunnen er ook wat van maar zijn vaak netter.

Er zitten wel een aantal tussen die daadwerkelijk doen wat ze behoren te doen, werken en netjes tegen hun klanten. Maar dat word geregeld te niet gedaan door hun collegas die vaak dingen doen zoals hierboven vermeld.

Gesloten